holland!quote:
Op de macbook heb ik geen pagedown key. Dat moet met ctrl pijltje down ofzo...quote:Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klik op de achtergrond, en dan spatiebalk (anders pagedown)
vertelquote:
Spatie werkte bij je toch?quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de macbook heb ik geen pagedown key. Dat moet met ctrl pijltje down ofzo...
Volgens mij is de regel dat jij standaard alle topics opentquote:
roos85 wil altijd ook wel. Doler ook.quote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel dat jij standaard alle topics opent
Ja, die doet het. Moet er even aan wennen. dank voor de tip.quote:
heb je wel, de fn key en nogwatquote:Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de macbook heb ik geen pagedown key. Dat moet met ctrl pijltje down ofzo...
Welcomequote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die doet het. Moet er even aan wennen. dank voor de tip.
De laaste weken doe ik altijd de topics openen op zondag hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
roos85 wil altijd ook wel. Doler ook.
HBO is sowiesoquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Gratis tip: Nieuwe serie Boardwalk Empire van HBO is té vet!
the walking dead ookquote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Gratis tip: Nieuwe serie Boardwalk Empire van HBO is té vet!
heee, ja, ook dat werkt.quote:Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef donald_dick het volgende:
he
[..]
heb je wel, de fn key en nogwat
Als roos85 het dan nu doet, wisselen we af?quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De laaste weken doe ik altijd de topics openen op zondag hoor!
mafia aapjesquote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
HBO is sowieso
Wat is het voor serie?
Droogleggin in Amerika - jaren 20, opkomst Al Capone .. mega! Steve Buscemiquote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
HBO is sowieso
Wat is het voor serie?
Oke roos85 mag de topics open!quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als roos85 het dan nu doet, wisselen we af?
Bovenin het schuifje naar links bewegen....quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik moet dat nieuwe layout topic maar eens doorlezen, want bij mij werkt de autoupdate (nog) niet, ik moet steeds op Er zijn nieuwe updates ... klikken.
Oh dat lijkt me wel een leuke serie.quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Droogleggin in Amerika - jaren 20, opkomst Al Capone .. mega! Steve Buscemi
Terwijl je typt komen er geen updates.quote:Op zondag 7 november 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik moet dat nieuwe layout topic maar eens doorlezen, want bij mij werkt de autoupdate (nog) niet, ik moet steeds op Er zijn nieuwe updates ... klikken.
wat aardig van jequote:
Neequote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Hyundai het volgende:
Wil iedereen even in paint een tekening van zichzelf maken, ik wil een leuke paint maken voor dit topic
quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef PiRANiA het volgende:
Kunnen meisjes in NL naar school als ze ongesteld zijn
Dankje, ik heb het uitgezet, ik vind het nogal irritant. Ik druk wel ouderwets op F5quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bovenin het schuifje naar links bewegen....
Smilies ken je uit het hoofd!quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje, ik heb het uitgezet, ik vind het nogal irritant. Ik druk wel ouderwets op F5En volgens mij is de volgorde van de smilies onderin veranderd.
lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef Doler12 het volgende:
Ik ga maar even mijn moorkop eten ben zo weer terug!
Koosquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden over de mensen in de header van de OP.
Ik wil 3 namen horen ( en svp geen SBS coryfeeën ofzo :p )
Haal eens wegquote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry![]()
Vandeweek eentje....quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Hyundai het volgende:
Wil iedereen even in paint een tekening van zichzelf maken, ik wil een leuke paint maken voor dit topic
Geen idee?quote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Popstars nog steeds bezig?
Ik ben morgen ook vrijquote:
Na bijna 10 jaar weet ik ze nog niet (omdat ik altijd op het plaatje klik), net als telefoonnumers die in het geheugen van je telefoon zitten, die weet ik ook niet uit mijn hoofd.;quote:
alweerquote:Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jij deed het ook goed, TS alleen weer niet
We hebben een TALentenjachten subforum, kijk daar eensquote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zouden mensen dit nog kijken
Die zit vol met homo's, zelfde mensen als ESFquote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We hebben een TALentenjachten subforum, kijk daar eens
het stomme is dat dit ook echt de originele cover isquote:
wat is daar nou zo anders aan, dat BNers coaches zijnquote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het wat?
The voice kijk ik soms wel
Tja, de meningen zijn verdeeld, qua programma vind ik het leuker dan VOH, qua zang is het wel minder, alhoewel de mensen die nu over zijn wel redelijk kunnen zingen. Het jurycommentaar vind ik leuker dan bij VOH.quote:Op zondag 7 november 2010 20:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Is het wat?
The voice kijk ik soms wel
De maandag is alleen een gekke avondquote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, de meningen zijn verdeeld, qua programma vind ik het leuker dan VOH, qua zang is het wel minder, alhoewel de mensen die nu over zijn wel redelijk kunnen zingen. Het jurycommentaar vind ik leuker dan bij VOH.
dubbelquote:
Klopt, na de eerste blinde ronde is het eigenlijk gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is daar nou zo anders aan, dat BNers coaches zijn?
Ja want het loopt altijd uit en ik moet op dinsdag toch weer vroeg op.quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De maandag is alleen een gekke avond
En petjes!quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker suf onderwerp, ik wil boze turken
quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef Hyundai het volgende:
KOOTWIJKERBROEK DAAR WOON IK IN DE BUURT
DAAR FIETSTE IK LAATST NOG!!!!!
Bi zar!quote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef Hyundai het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef Hyundai het volgende:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef TheKC het volgende:
Fok is hier nog snel hoor, jullie hebben gewoon traag internet
Haha!quote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef Hyundai het volgende:
De New Decade layout kan de SBS druk niet aan.
QFTquote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef Hyundai het volgende:
Maar, aangezien er weer Joram is ga ik zo weer weg.
quote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef Hyundai het volgende:
Maar, aangezien er weer Joram is ga ik zo weer weg.
Ik heb 60 Mbps hoor!quote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef TheKC het volgende:
Klopt!quote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Dat blurren toen hij nog een helm op had slaat nergens op.
Bij mij is het internet ook heel snelquote:Op zondag 7 november 2010 20:56 schreef TheKC het volgende:
Quotenquote:Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
serieus wat een tempo, ik heb moeite met naar het quickreply dingetje te komen
Klinkt... hip...quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
ISA... Intelligente Snelheids Adapter..
Nou dan geef ik gewoon flink gas hoor... Mij een biet.quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef Hyundai het volgende:
Maar stel nou, je hebt een limiet van 150 km/h.
En je bijrijder krijgt opeens een hartaanval en je moet met spoed naar het ziekenhuis, je auto kan veel harder maar mag het niet
Dat is dan koos zijn verantwoordingquote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef Hyundai het volgende:
Maar stel nou, je hebt een limiet van 150 km/h.
En je bijrijder krijgt opeens een hartaanval en je moet met spoed naar het ziekenhuis, je auto kan veel harder maar mag het niet
quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef WcPot het volgende:
Haha dat is die vent die een dure EMG cursus krijgt van 750 euries
quote:Op zondag 7 november 2010 21:00 schreef WcPot het volgende:
Haha dat is die vent die een dure EMG cursus krijgt van 750 euries
Ik heb na jou en superrrtuxxx de hoogste postcountquote:
Maar er is bij hem ingebroken, snap dat danquote:Op zondag 7 november 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Nieuw kentekenbewijs, nieuw rijbewijs, nieuwe banden, wat een sukkel. En zeuren kan hij als de beste.
Wat moet er veranderd worden?quote:Op zondag 7 november 2010 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als jij het even aan wilt vragen, doet een mod het
boeiend het is maar een blauwequote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
En aso een sigaret opsteken in iemands gezicht, ik rook ook, maar dat doe ik niet.
Okequote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat moet Doler maar doen, die opent weer dubbel
Zijn daar geen beelden vanquote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wanneer was die vorige keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |