trouwens niets mis met een goed glas gluhwein, denk dat ik mezelf er eentje ga maken van een goede rode wijn, met een scheut grand marnier erin.quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef devzero het volgende:
Ja, maar dat wordt dan als 'generic' piedmont wijn verkocht. Het kan dat dit van mindere jaren wordt gemaakt. Ach, als mensen het lekker vinden en er een flinke prijs voor willen betalen, wie ben ik dan om daar kritiek op te leveren.
Maak er eentje van Rioja Epulum - Gran Reserva 2002 (de minste rode wijn die ik in huis heb) stokje kaneel erin, paar suikerklontjes en een scheut grand marnier.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Z het volgende:
En er is niets mis met een glas glühwein inderdaad.
In ZA nog te bestellenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef fruityloop het volgende:
Wij hebben gisteren onze laatste Oude Wellington shiraz 2005 opgedronken, die was ook heerlijk op dronk inmiddels. Jammer dattie niet meer te krijgen is..![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het ja, maar het is ook leuk om eens wat anders te kopen. (wat niet zover weg hoeft te komen)quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In ZA nog te bestellen
http://www.shopmania.co.z(...)-of-12~p-577376.html
euh, die vorige oude wellington kwam ook uit ZA?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik zag het ja, maar het is ook leuk om eens wat anders te kopen. (wat niet zover weg hoeft te komen)
Jawel, maar die kochten we bij een lokale wijnhandel hier in Nederland, niet zelf bij de wijngaard in Zuid Afrika. Klinkt lekker die witte wijn, zal eens kijken. En nog 1 a 2 jaar, en de wijngaard van mijn nicht in Egypte (Friesland, niet in het midden oosten) is operationeel, dus dan hebben we familiewijnen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
euh, die vorige oude wellington kwam ook uit ZA?
Maar als je eens NL witte wijn wilt drinken
http://www.domeinhoftedieren.nl/
Aardige vent, lekkere wijnen
na de heerlijke syrah van gisteravond kon het vanavond alleen maar minder, maar met deze wijn werden we niet gelukkig niet teleurgesteld..prima wijn met een prachtige volle smaak.quote:This wine is a deep ruby, almost purple in colour with a layered fragrant nose redolent of ripe plum and cassis with lifted vanilla, cedar and tabacco notes.
The palate has a rich velvet texture with excellent structure, ripe black fruits and cassis flavours with a long full finish. Great cellaring potential, for up to 10 years.
probeer eens deze riesling te krijgen, is zeer mooiquote:Op zondag 19 december 2010 04:13 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo'n hele grote fan van zoete witte wijnen, maar ik zeg geen nee tegen een mooie gebalanceerde duitse riesling of zoals vanavond deze sauternes als afsluiter van een maaltijd. Godendrank. (ik had de 2007 en niet de 2006 van het plaatje).
Met een winkelwaarde van $25 voor een 375ml fles kun je je afvragen of het waard is, maar ik zeg van wel.
Staat genoteerd! Dank!quote:Op maandag 20 december 2010 11:28 schreef fruityloop het volgende:
Wat dacht je van een Italiaanse Pinot Grigio? Die is niet al te vet/zwaar zoals sommige Chardonnay's dat wel kunnen zijn icm zalm.
http://www.bythegrape.com/tiramisuquote:Op maandag 20 december 2010 17:24 schreef FigureBirdStars het volgende:
Welke wijn te drinken bij tiramisu? Liefst iets onder de ¤15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |