Waarom kijk je niet meer ?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kijk niet meer. Desalniettemin ga ik dit topic toch oogluikend volgen.
Niet zo boeiend meer, geen zin om te volgen etc.quote:
Omdat het naar ZA is verhuisd, te commercieel geworden of gewoon zomaar ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet zo boeiend meer, geen zin om te volgen etc.
Alle 3 eigenlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat het naar ZA is verhuisd, te commercieel geworden of gewoon zomaar ?
Ik vind het inderdaad ook nog maar matigjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Ligt het aan mij of is er nog weinig publiciteit rondom Dakar.
Nu op RTL7 trouwensquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit topic gaat niet over die rally.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:34 schreef Wiehoe het volgende:
Dakar?!?!?! Tof!!! Ow ja.. Amsterdam Dakar natuurlijk
is altijd vrij weinig, helaas, tenzij er weer 's wat mis gaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
op TV en hier misschien, maar op de juiste fora gonst het alweer maanden van het laatste nieuwtjes op dakar gebiedquote:Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is altijd vrij weinig, helaas, tenzij er weer 's wat mis gaat
ja, dat dan weer wel..quote:Op zondag 14 november 2010 17:59 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
op TV en hier misschien, maar op de juiste fora gonst het alweer maanden van het laatste nieuwtjes op dakar gebied
quote:
Nu snap ik je deurenopmerkingen ookquote:Op maandag 15 november 2010 12:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
weer terug op het oude nest, ze konden niet zonder me.
quote:
wat nog veel toffer is, is dat Jan de Rooy weer terug komt (waarschijnlijk)quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet nog dat hij vorig jaar zei 'NOOIT MEER IN EEN BUGGY!!!!!!'
tof dat hij er weer bij is, ik vind 't echt een toffe vent
JAN???quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
wat nog veel toffer is, is dat Jan de Rooy weer terug komt (waarschijnlijk)
Jan the dakar man inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JAN???
Bedoel je niet Gerard?
Heb je daar een bron (als in een echte (schriftelijke)) van?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef densmee het volgende:
[..]
Jan the dakar man inderdaad
was afgelopen week op omroep brabant bij het nieuws, kwam Gerard vertellen dat nu de vrouw is overleden dat hij zich wat verveelde ofzo en hij graag weer terug komt
De beer komt terug!!!!
http://www.omroepbrabant.(...)+in+Dakar-rally.aspxquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je daar een bron (als in een echte (schriftelijke)) van?![]()
Gaat hij rijden of navigeren? Of alleen als teamleider mee?
Alles kapot raggen wat hij in handen krijgt bedoel je ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ah ja, die geruchten had ik al ergens in april gehoordmaar goed om te horen dat dat dus een grote kans is!
Man man man, wat kon die rijden.. voor de duvel niet bang!
gang is alles, remmen is angstquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ah ja, die geruchten had ik al ergens in april gehoordmaar goed om te horen dat dat dus een grote kans is!
Man man man, wat kon die rijden.. voor de duvel niet bang!
zolang je aankomt én het gerepareerd kan worden zie ik geen problemenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alles kapot raggen wat hij in handen krijgt bedoel je ?
Heb je de laatste 8 jaar Dakar gevolgd met Jan?quote:Op zondag 12 december 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang je aankomt én het gerepareerd kan worden zie ik geen problemen
ja, zonet op RTL7, Coronel met zn buggyquote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Is er binnenkort niet weer iets leuks te zien op TV omtrent Dakar?![]()
niet gezien, maar daar leek het wel op als ik de 'trailer' zo zagquote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
met dezelfde inhoud als jouw joetjoeblinkje?
Afrika is denk ik vanwege die aanslagen voorlopig uit de gratie...quote:Op donderdag 16 december 2010 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Alweer in Zuid Amerika?
Komt het nou nog een keer terug naar Afrika ?
het ging helemaal niet om aanslagen: het ging om geld! argentinie en chili betalen elk minimaal 1 miljoen per stage in het betreffende land.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef rubje het volgende:
[..]
Afrika is denk ik vanwege die aanslagen voorlopig uit de gratie...
Daar heb je vast wel een betrouwbare bron van voor me?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef Leipo666 het volgende:
het ging helemaal niet om aanslagen: het ging om geld! argentinie en chili betalen elk minimaal 1 miljoen per stage in het betreffende land.
Bron?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
het ging helemaal niet om aanslagen: het ging om geld! argentinie en chili betalen elk minimaal 1 miljoen per stage in het betreffende land.
de Afrikaanse landen hebben gewoon minder geld om uit te geven aan dit soort dingen
Handig; zeker als je een illegale russische WindhoOS op je pjoeter hebt staanquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik sta ook dit jaar weer achter Henk!![]()
По прибытию в Аргентину украинцы объединились в полный состав. Перелет сказался на усталости http://dakar.inter.ua/2011/news/our/194
В Киеве отрывает свои двери оперативный штаб украинской команды SIXT UKRAINE на ралли Дакар 2011. http://dakar.inter.ua/2011/news/our/193
Гонщики "КАМАЗ-Мастера" едва не угодили в авиакатастрофу http://dakar.inter.ua/2011/news/ontheroad/192
Новый Volkswagen Race Touareg 3 будет бороться за победу в ралли "Дакар 2011" http://dakar.inter.ua/2011/news/ontheroad/191
Украинская команда SIXT UKRAINE прибыла в столицу Аргентины Буэнос-Айрес и начала подготовку к ралли.http://dakar.inter.ua/2011/news/our/190
idem hierquote:Op woensdag 29 december 2010 08:23 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb best veel deelnemers op twitter en leuk om zo de eerste perikelen ter plaatse mee te lezen
Dat is een ding dat zeker isquote:
Dat wordt vast en zeker in no time gefikst daar... wel een dikke fail inderdaad zegquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Dakarmaniacs Rallymaniacs
RT @TomCoronel: RT @DAKARpost Truck Deijneteam (+Zegers) afgekeurd. Mist stalen kruis in dak. Wie kan er een beetje knutselen?
Goddank, daar staat een meijer opquote:Op donderdag 30 december 2010 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
TeamDeRooy Team De Rooy
O, en de Kamaz van Chagin is ook aangekomen
Beetje dom, mag hopen dat ze dat snel in elkaar knutselen!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Dakarmaniacs Rallymaniacs
RT @TomCoronel: RT @DAKARpost Truck Deijneteam (+Zegers) afgekeurd. Mist stalen kruis in dak. Wie kan er een beetje knutselen?
OKquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
't staat al sinds jaar en dag hier volgens mij? Maar mij maakt 't niet veel uit
Bruut ding tochquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gordon weer met die stomme Hummer
Dank jequote:
SebastiaanDakar Sebastiaan Labriequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
twitterd LaBrie nog wat interessants?
Dat Chagin maar mag winnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat er een Kamaz op zijn dak moge vallen
Chagin staan de centen opquote:Op zondag 2 januari 2011 12:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen mag winnen, behalve die stomme Russen.
kleine kans dat dat niet gebeurt.. die gasten zijn pro's!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Iedereen mag winnen, behalve die stomme Russen.
Misschien dat ik kans zie om vanavond de herhaling mee te pakken. Anders heb ik pech. Wel matig: ik kan de nieuwe uitzending vanavond waarschijnlijk weer niet zienquote:Op zondag 2 januari 2011 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren was ook helemaal niet zo spannend, niets gemist wmb
Dan ben jij niet meer de enige NL Kamaz fan!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgend jaar rijdt De Rooy ook in een Kamaz, een oranje. Let maar op.
10e, netjes!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
offroad_racing Niels
foto van de crash van van Ginkel http://twitpic.com/3mdeab
verhoeven 10 btw
uitwijken voor een stuk metaal op de weg, en danin de vangrail knallen.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:26 schreef jpjedi het volgende:
Wtf heeft van Ginkel gedaan joh? Hebben ze hem nog rechtgetrokken daar om door te rijden?
Inderdaad bijna live, Lars gebruikt zijn contacten goed en krijgt van veel equipes sms'jes.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uitwijken voor een stuk metaal op de weg, en danin de vangrail knallen.
Wat is t goed te volgen op twitter trouwens!
en dan 'Truckschade' op je voorkant hebben staanquote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef eNaSnI het volgende:
Damn, dat ziet er slecht uit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yup...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef jpjedi het volgende:
De voorophang is naar de gort als je kijkt op de takelfoto. Dat is niet te fixen en zeker niet mee te rijden.
Ze moeten idd eerst een special nog rijden en dan nog een verbindingsroute rijden om in het bivak te komen. Als de kooiconstructie, ophanging en andere primaire zaken nog wel werkend zijn om de vrachtwagen naar bivak te krijgen, is de schade in bivak wel weer te repareren. De voorophang kan idd kapot zijn, of het is alleen het wiel dat kapot is.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:16 schreef eNaSnI het volgende:
Bivak bereiken? Volgens mij moeten ze eerst nog een special rijden voordat ze bij het bivak zijn?
gelukkig twitterd ie ook heel interessante foto's.. zoals van zijn bordje patat bij de bruger king gisteravondquote:
Zo te zien zit de fusee nog vast maar het stuurhuis of stuurstang moet overleden zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Assenaar het volgende:
[..]
Ze moeten idd eerst een special nog rijden en dan nog een verbindingsroute rijden om in het bivak te komen. Als de kooiconstructie, ophanging en andere primaire zaken nog wel werkend zijn om de vrachtwagen naar bivak te krijgen, is de schade in bivak wel weer te repareren. De voorophang kan idd kapot zijn, of het is alleen het wiel dat kapot is.
het wiel lijkt idd nog op zijn plek te zitten en hopelijk is het gewoon een afgebroken fuseekogel op de stuurstang.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo te zien zit de fusee nog vast maar het stuurhuis of stuurstang moet overleden zijn.
Probleem met de aandrijfas?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Assenaar het volgende:
Het ziet er idd niet best uit, maar misschien valt het nog mee en kunnen ze het bivak bereiken. Soms lijkt het ook erger dan het daadwerkelijk is.
Jurgen van de Goorbergh stond ook stil langs de kant, waarschijnlijk door problemen.
Iemand daar nog meer info over?
Dankzij twitter zeg je niet meer OVER mensen dat ze een flapdrol zijn, maar TEGEN mensen dat ze een flapdrol zijnquote:
Inderdaad, wat hebben ze gedaan op die snelweg !?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:55 schreef theclansman het volgende:
zonde zonde nog niet eens de special stage gehaald
f1todayquote:Van Ginkel moest volgens de laatste berichten uitwijken voor een stuk metaal dat op de weg lag. Hierdoor viel de truck van de Nederlander op zijn zij. De rechterkant van de truck ligt behoorlijk in elkaar en het is niet duidelijk of Van Ginkel zijn weg kan vervolgen. Volgens de laatste berichten zouden de inzittenen Van Ginkel, Wams en De Rooy niks mankeren.
een stuk ijzer tegengekomen ontwijken en in de vangrail klappenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad, wat hebben ze gedaan op die snelweg !?
Is dat zo? http://gaps.dakar.com/2011/dakar/stage-01/aso/ukie.phpquote:
das van 2quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Is dat zo? http://gaps.dakar.com/2011/dakar/stage-01/aso/ukie.php
1
500
CHAGIN (RUS), SAVOSTIN (RUS), SHAYSULTANOV (RUS)
KAMAZ
000:37:33
00:00:00
boven in kan je de taal veranderen bij mij staat ie steeds op chinees :Squote:Op zondag 2 januari 2011 20:12 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad, my bad. Klote Franse Dakar-site
Ik weet 't, maar dat doet niks af aan het slechte ontwerp van de sitequote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef theclansman het volgende:
[..]
boven in kan je de taal veranderen bij mij staat ie steeds op chinees :S
ok+1quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ik weet 't, maar dat doet niks af aan het slechte ontwerp van de site
Ja precies... waar blijft De Rooy?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef theclansman het volgende:
de laatste van 2 waar blijft de rooy
Pos. N° Name Make Time Variation Penalty
1 500 CHAGIN (RUS), SAVOSTIN (RUS), SHAYSULTANOV (RUS) KAMAZ 000:37:33 00:00:00
2 502 KABIROV (RUS), BELYAEV (RUS), MOKEEV (RUS) KAMAZ 000:38:09 00:00:36 00:00:00
3 504 LOPRAIS (CZE), HOLAN (CZE), KALINA (CZE) TATRA 000:38:24 00:00:51 00:00:00
4 503 VAN VLIET (NLD), BRUYNKENS (BEL), DER KINDEREN (NLD) MAN 000:40:06 00:02:33 00:00:00
Dat is al een flinke achterstand voor zo'n klein stukje.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef theclansman het volgende:
de laatste van 2 waar blijft de rooy
Pos. N° Name Make Time Variation Penalty
1 500 CHAGIN (RUS), SAVOSTIN (RUS), SHAYSULTANOV (RUS) KAMAZ 000:37:33 00:00:00
2 502 KABIROV (RUS), BELYAEV (RUS), MOKEEV (RUS) KAMAZ 000:38:09 00:00:36 00:00:00
3 504 LOPRAIS (CZE), HOLAN (CZE), KALINA (CZE) TATRA 000:38:24 00:00:51 00:00:00
4 503 VAN VLIET (NLD), BRUYNKENS (BEL), DER KINDEREN (NLD) MAN 000:40:06 00:02:33 00:00:00
ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef theclansman het volgende:
[..]
boven in kan je de taal veranderen bij mij staat ie steeds op chinees :S
Tja, geen DAF hequote:Op zondag 2 januari 2011 20:22 schreef theclansman het volgende:
De Rooy stopped at km 72
Second to start today's truck special stage, Dutchman Gerard De Rooy (Iveco) has been stranded for almost 10 minutes at km 72 of today's special stage, probably due to a mechanical problem
Elferinkquote:Op zondag 2 januari 2011 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
gaat lekker zo met onze kanshebbers, maar gelukkig hebben we Van Vliet nog
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef TommyGun het volgende:
Dakar-beelden op Eurosport nu. Veel regen in Córdoba, de nodige problemen met grip dus.
kabirov ookquote:
Hij kan ondanks de problemen best het CP wel gehaald hebben...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
huh? wat?
wie heeft er nou 'gelijk' ?
Dat is dan ook even "live" als dat ze nu het EK van '88 uit zouden zenden.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef theclansman het volgende:
op eurosport weten ze nog niets over stoppen van de rooy
Hij zal de etappe denk ik uitrijden en daarna bekijken of hij verder kanquote:Op zondag 2 januari 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, true.. maar hoop niet dat het zó erg is dat hij stopt
van pluisjequote:Op zondag 2 januari 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gerard krijgt vanavond een massage van een beeldschone argentijnse en rijd morgen weer top 3!
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Gerard krijgt vanavond een massage van een beeldschone argentijnse en rijd morgen weer top 3!
quote:
1ste, want mijn glazenbol werkt niet voor de 2equote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Zo, tijd weggeweest.
Zitten jullie hier te livescoren voor de 1e etappe of de 2e?
En hoe doen matadoren De Villiers, Contardo, en Chagin het
Haha, ik dacht dat ze op 1 januari zouden beginnen, en op 2 januari dus de 2e etappe bezig zou zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
1ste, want mijn glazenbol werkt niet voor de 2e
Weer een concurrent minderquote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef jpjedi het volgende:
Hans Bekx heeft grote averij opgelopen, het gerucht gaat dat hij zich moet terugtrekken
Seesmic twhirl • 2/01/11 21:20
Damn, dat is wel heel erg snel.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef jpjedi het volgende:
A.S.O. over Gerard de Rooy "the Dutchman requested medical assistance but seems to have eventually decided to withdraw."
web • 2/01/11 21:02
Kutzooi:
Twitter van team de Rooy:
ja het is waar :-((((((
web • 2/01/11 21:05
US-versie: www.dakar.com/indexus.htmlquote:Op zondag 2 januari 2011 21:40 schreef Mercer het volgende:
Waarom is www.dakar.com in het chinees?![]()
![]()
Waar kan ik de boel terugkijken?
das dus edwinquote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef theclansman het volgende:
op cp 1
38 557 VAN GINKEL (NLD), BRUINSMA (NLD), BLANKSESPOOR (NLD) GINAF 000:29:28 00:06:10 00:00
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Bekx er definitief uit
http://www.trucksfromholland.nl/index.php?page=16&id=935
quote:Gerard de Rooy uit de Dakar Rally
Gerard de Rooy heeft de strijd in de Dakar Rally moeten staken. In de eerste etappe van de rally, van Victoria naar Cordoba, maakte De Rooy met zijn truck een grote sprong op 72 kilometer in de proef. Bij de landing kreeg hij meteen last van de oude blessure aan zijn rug.
De Rooy brak een ruggenwervel in de Silk Way Rally in september 2009. Kort voor de start van de rally gaf hij nog aan geen enkele last meer te hebben van de blessure, die genezen was verklaard.
De klap van het neerkomen was echter zo hard, dat De Rooy om medische assistentie moest vragen. De pijn was zo hevig dat de artsen besloten dat hij geen enkel risico meer mocht nemen.
De Rooy werd met een medische helikopter overgebracht naar het bivak in Cordoba. Navigator Tom Colsoul en monteur Darek Rodewald zijn met de vrachtwagen onderweg.
De andere twee trucks van Team De Rooy, van Pep Vila en van Hugo Duisters blijven in de race.
In de eerste etappe vielen ook Wuf van Ginkel en Hans Bekx uit. De Ginaf van Van Ginkel vloog al in de verbindingsroute over de vangrails na een klapband en is total loss. Bekx ging in de wedstrijd op zijn kant en wordt door de assistentie opgehaald.
Bron: Team De Rooy (Natascha Kaiser)
dat zou zomaar uberhaupt de carrière van Gerard kunnen beëindigen.. als het je zwakke plek blijft..quote:
Dat is bij Racen en leger erg gangbaar hoor..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef Piles het volgende:
Die bloedgroepen op de cabine, ik blijf het apart vinden
Dat het gangbaar is maakt het voor mij niet minder apart hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is bij Racen en leger erg gangbaar hoor..
Ohquote:Op zondag 2 januari 2011 23:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat het gangbaar is maakt het voor mij niet minder apart hoor
zonde, hoop dat 't niet al te ernstig is..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef jpjedi het volgende:
Damn, Bekx toch zwaar gecrashed. Bijrijder gewond..
nou inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
commentaar bij de race beelden vind ik prima (Weeink), maar de rest...
Volgens mij kijken de meeste Dakar fans ook liever naar jou als naar Allardquote:Op maandag 3 januari 2011 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Die Labrie vind ik wel ok, voor de reisprogramma's en zulks, maar voor Dakar..
kunnen ze beter mij sturensrsly...
oh, en ik zou het ook beter doen dan Kalff, als ik me even wat meer in zou lezen
Ik heb wel eens hogere bedragen gehoord ook, dat was nog in de Afrika tijd, en ik kan me niet voorstellen dat het goedkoper is gewordenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Stond vandaag in de spits dat voor 30 seconden praten met Kalff 850 euro afgetikt moet worden.
Geen idee wat er van dag bedrag waar is ...
Dat kan goed kloppen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Stond vandaag in de spits dat voor 30 seconden praten met Kalff 850 euro afgetikt moet worden.
Dat gaat nergens over inderdaad... Voor dat geld wil je toch minstens met motorbloempje pratenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het geeft je te denken.. desalniettemin erg jammer.. wie (NL) zou er nog een kansje maken in het truckklassement?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Dekatria het volgende:
Het truckklassement nu dus per definitie al oninteressantals het nou eens 2 Kamazzen waren geweest die eruit lagen op de eerste dag...
Van Vliet doet nog mee, met het oude team van Stacey.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:38 schreef kawotski het volgende:
Het geeft je te denken.. desalniettemin erg jammer.. wie (NL) zou er nog een kansje maken in het truckklassement?
\quote:Op maandag 3 januari 2011 14:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Van Vliet doet nog mee, met het oude team van Stacey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |