quote:
Nu snap ik je deurenopmerkingen ookquote:Op maandag 15 november 2010 12:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
weer terug op het oude nest, ze konden niet zonder me.
quote:
wat nog veel toffer is, is dat Jan de Rooy weer terug komt (waarschijnlijk)quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet nog dat hij vorig jaar zei 'NOOIT MEER IN EEN BUGGY!!!!!!'
tof dat hij er weer bij is, ik vind 't echt een toffe vent
JAN???quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef densmee het volgende:
[..]
wat nog veel toffer is, is dat Jan de Rooy weer terug komt (waarschijnlijk)
Jan the dakar man inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JAN???
Bedoel je niet Gerard?
Heb je daar een bron (als in een echte (schriftelijke)) van?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef densmee het volgende:
[..]
Jan the dakar man inderdaad
was afgelopen week op omroep brabant bij het nieuws, kwam Gerard vertellen dat nu de vrouw is overleden dat hij zich wat verveelde ofzo en hij graag weer terug komt
De beer komt terug!!!!
http://www.omroepbrabant.(...)+in+Dakar-rally.aspxquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je daar een bron (als in een echte (schriftelijke)) van?![]()
Gaat hij rijden of navigeren? Of alleen als teamleider mee?
Alles kapot raggen wat hij in handen krijgt bedoel je ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ah ja, die geruchten had ik al ergens in april gehoordmaar goed om te horen dat dat dus een grote kans is!
Man man man, wat kon die rijden.. voor de duvel niet bang!
gang is alles, remmen is angstquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
ah ja, die geruchten had ik al ergens in april gehoordmaar goed om te horen dat dat dus een grote kans is!
Man man man, wat kon die rijden.. voor de duvel niet bang!
zolang je aankomt én het gerepareerd kan worden zie ik geen problemenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alles kapot raggen wat hij in handen krijgt bedoel je ?
Heb je de laatste 8 jaar Dakar gevolgd met Jan?quote:Op zondag 12 december 2010 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zolang je aankomt én het gerepareerd kan worden zie ik geen problemen
ja, zonet op RTL7, Coronel met zn buggyquote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Is er binnenkort niet weer iets leuks te zien op TV omtrent Dakar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |