Ik vind DSOTM vooral veel te glad, en The Wall is me teveel de innerlijke demonen van Roger Waters. Maar Wish You Were Here en vooral Animals zijn prima platen, als is nummer 2 wel een erg hoge notering.quote:Op zondag 7 november 2010 18:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind DSOTM, en de psychedelische eerste albums, en the Wall, allemaal best gedateerd klinken...maar WYWHniet
Maar je punt is op zich wel terecht.
uurljk wel, ik geef alleen aan dat ik het kut vind.quote:Op zondag 7 november 2010 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is het niet meer geoorloofd om dat mooi te vinden ofzo?
En je smaak is verder nog wel zo goed!!quote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
uurljk wel, ik geef alleen aan dat ik het kut vind.
Fok! Singles Top 100 Allertijden 2010quote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Norrage het volgende:
maaruh, op naar de top 100 singles, waar is het topic?
Over 5 jaar lezen we dit topic terug en vragen we ons af wie dat zijn of waren..quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef CoJackso het volgende:
Mumford & Sons had ik wel in de top 100 verwacht, de overige had ik op gehoopt. Maar ik verwacht dat die zullen groeien in de toekomst.
Die is toch dicht bij gekomen, 112quote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Seam het volgende:
Jammer dat FAInfinity er niet instaat. Ben wel blij met Antennas hoor, maar FA verdiende het meer
Ik ben niet zo'n singlespersoon.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor de singles-lijst!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |