Site/bron: http://weblogs.vpro.nl/bellicher/quote:Vierdelige thrillerserie naar de boeken van Charles den Tex rond de persoon Michael Bellicher (Daan Schuurmans).
Hij is werkzaam bij een van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld.
Het is zijn werk om ‘feiten zo gunstig mogelijk te presenteren’. Hij heeft enkele ministers als klant.
Alles waar hij van droomt, lijkt dan ook binnen handbereik. Totdat hij getuige is van een moord, ten onrechte verdacht wordt en zijn onschuld moet bewijzen.
Michael blijkt zich midden in een internationaal schandaal te bevinden en zijn tegenstanders lijken er alles aan te doen om hem het zwijgen op te leggen.
Michael zal terug moeten vechten: niet alleen met mooie woorden, maar ook met daden.
Uitzending: vanaf zondag 7 november, 20.20 uur, Nederland 3
inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef Jivis het volgende:
Vond het sterk. Niet meteen teveel vuurwerk, mooie spanningsboog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Toad het volgende:
Wat een kutsite, heel m'n pc loopt vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom tussen spoilertags eigenlijk?Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
Typisch dat er altijd over naakt gezeurd wordt, ook al zit het niet in elke Nederlandse serie of film. Zodra het 1 keer voorbij komt wordt er meteen weer geklaagd.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar vond het veel te hak op de tak. Oh, jij was die avond op afdeling zus en zo --> op non actief gesteld. En die complottheorie komt ook ineens en heel snel zo bij 'm op. In één aflevering is Michael al van de grote egoboy vervallen naar een twijfelend wrak. Iets meer uitdieping van karakter en gebeurtenissen had gekund. En verder weer NL platvloerse naaktheid, typisch dat dat toch in iedere serie zit
Het voegde hier echt 0,0 toe, zoals zo vaak.quote:Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Typisch dat er altijd over naakt gezeurd wordt, ook al zit het niet in elke Nederlandse serie of film. Zodra het 1 keer voorbij komt wordt er meteen weer geklaagd.
tja, bij seks zie je nou eenmaal blote mensen he ...quote:Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Het voegde hier echt 0,0 toe, zoals zo vaak.
Mja, het is vrij normaal toch dat een film/serie vaak in details verschilt van een boek ... Al heb ik het boek niet gelezen, dus weet niet hoe belangrijk deze details nog gaan worden.quote:Op maandag 8 november 2010 08:36 schreef eRKa het volgende:
Ben uitzendinggemist aan het kijken. Valt me eigenlijk tegen hoe ze het goede boek verkeerd verfilmd hebben. Daan Schuurmans vind ik zeker niet de Michael Bellicher die het boek uitdraagt. En het verhaal wordt nogal geweld aan gedaan. In het boek kent MB Ina Radekker niet is, heeft hij een relatie met Jessica maar op LAT basis. En ook geen megapromotie. Ook wordt Ina Radekker pas later vermoord en heeft MB nog nooit van haar gehoord. Lastig te volgen serie als je het boek gelezen hebt........
Ja anders verklap je even een spoiler idd.quote:Weldat de zoon van MB in de serie Kees heet. Net als zijn broer die nu zijn zus is, al is dat weer positief, Anna Drijver
![]()
Het zijn dan ook maar 4 afleveringen in totaal.quote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar vond het veel te hak op de tak. Oh, jij was die avond op afdeling zus en zo --> op non actief gesteld. En die complottheorie komt ook ineens en heel snel zo bij 'm op. In één aflevering is Michael al van de grote egoboy vervallen naar een twijfelend wrak. Iets meer uitdieping van karakter en gebeurtenissen had gekund. En verder weer NL platvloerse naaktheid, typisch dat dat toch in iedere serie zit
Wordt dit net als Penoza niet herhaald op donderdagavond?quote:Op maandag 8 november 2010 11:21 schreef planethugo het volgende:
bij dwdd leek het wel interessant, helaas gisteren compleet vergeten. Iemand een avi? Ik ga natuurlijk niet op m'n laptop kijken
geen idee maar heb het al gevonden op TPBquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wordt dit net als Penoza niet herhaald op donderdagavond?
Ik blijf in de "gewone" Daan Schuurmans een of ander Costa-figuur zien.quote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef hannoes het volgende:
Niet zo pakkend als de 1ste aflevering van Penoza maar wel de moeite waard om nog even te volgen. Lees dat ik blij moet zijn dat ik het boek niet heb gelezen.
Ik ben alleen niet echt fan van Daan Schuurmans... Ik blijf Prins Bernhard in 'em zien!
Hoezo niet ? Zegt simpelweg iets over (de intimiteit in) zijn huidige relatie en de affaire waar op terug gekeken wordt en het werd niet overdreven uitvergroot wat mij betreft. Stuk beter dan Amerikaanse scenes waar mensen met dekbed het hele huis doorlopen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Het voegde hier echt 0,0 toe, zoals zo vaak.
Vannacht om 00.00u werd dat hh op Ned 1 en is ook op UG te zien.quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Wordt dit net als Penoza niet herhaald op donderdagavond?
Idd... Kon me bepaalde stukjes niet herinneren uit het boekquote:Op maandag 8 november 2010 08:36 schreef eRKa het volgende:
Lastig te volgen serie als je het boek gelezen hebt........
ik vind eigenlijk alleen die baas van Michael echt goed kunnen acteren. en Theo Maassen ook wel.quote:Op maandag 8 november 2010 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op zich een interessante serie, maar wat is die Jessica een slechte actrice zeg. Kolere.
Ik denk dat het juist goed is dat niet 1 op 1 het boek wordt verfilmd. Het is toch echt een ander medium en dat vraagt in dit geval om een ander verhaal.quote:Op maandag 8 november 2010 08:36 schreef eRKa het volgende:
Ben uitzendinggemist aan het kijken. Valt me eigenlijk tegen hoe ze het goede boek verkeerd verfilmd hebben. Daan Schuurmans vind ik zeker niet de Michael Bellicher die het boek uitdraagt. En het verhaal wordt nogal geweld aan gedaan. In het boek kent MB Ina Radekker niet is, heeft hij een relatie met Jessica maar op LAT basis. En ook geen megapromotie. Ook wordt Ina Radekker pas later vermoord en heeft MB nog nooit van haar gehoord. Lastig te volgen serie als je het boek gelezen hebt........
Nee, Theo Maassen had van mij ook niet erin gehoevenquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb normaal niks met Nederlandse series, maar vond deze 1ste aflevering best interessant. Alleen jammer dat Theo Maassen erin zit. Een cabaratier kan ik nooit serieus nemen.
Hij speelt in best veel films en series, van Minoes tot TBS. In de serie Waltz was hij goed.quote:Op maandag 8 november 2010 15:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, Theo Maassen had van mij ook niet erin gehoeven
Zoiets heet dus een cliffhanger.quote:Op maandag 8 november 2010 09:40 schreef Klaudias het volgende:
Ja anders verklap je even een spoiler idd.
Het lettertype van het merk lijkt wel heel erg op dat van Dell.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:32 schreef eRKa het volgende:
[..]
Zoiets heet dus een cliffhanger.
Zal ik er nog eentje doen?![]()
Even serieus, in de serie en het boek komen computers voor van het merk Datwell. Waar zou dat van afgeleid zijn? Dell?
Theo Maassenquote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb normaal niks met Nederlandse series, maar vond deze 1ste aflevering best interessant. Alleen jammer dat Theo Maassen erin zit. Een cabaratier kan ik nooit serieus nemen.
ga je nu alle verschillen met het boek en de serie opnoemen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef eRKa het volgende:
[..]
Theo MaassenOOK als cabaretier. Maar dan nu in die domme rol van Huib Breger
. Ook weer zoiets.......in het boek is Huib Breger een kwart bladzijde in de aandacht, en komt hij pas aan het einde eraan te pas. MB wordt ook helemaal niet aan hem voorgesteld.
Benieuwd hoever ze het boek verkracht hebben. M schijf zal er nog wel in zitten, denk dat dat het enige is. In het boek is Gijs ook niet zo zielig figuur "We hadden daar me z'n tweeën kunnen staan, Michael".
Ja, hij heeft ook een beetje de look van een wiskundeleraar in deze serie. Als kale gast zonder bril was hij enger geweest denk ik.quote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Die mountainbike was wel erg sneu, voor de rest wel weer genoten.
Die Maassen vind ik eigenlijk helemaal niet eng ofzo, vind hem eerlijk gezegd een beetje suf.
Ja, maar dat is dus het COMPLOT hè. Bellicher zei zelf ook dat het onzin was.quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Toad het volgende:
en dat gezeur over van dat het veiligheidsniveau van oranje naar rood gaat vanwege een paar rotjongens die buschauffeurs bedreigen slaat nergens op.
Ja, maar een minister die dat op tv zit te verkondigen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het COMPLOT hè. Bellicher zei zelf ook dat het onzin was.
Wacht maar tot het verhaal duidelijk is, want dan zul je zien dat dit wel degelijk in het complot past.quote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar een minister die dat op tv zit te verkondigen.Best ongeloofwaardig.
Ik heb het boek gelezen, dus ik weet hoe het in elkaar steekt. Ik vond deze aflevering op zich zelf staand ongeloofwaardig.quote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wacht maar tot het verhaal duidelijk is, want dan zul je zien dat dit wel degelijk in het complot past.
Ik vind het wel aardig, alleen hier en daar wat overdreven. Hoe kunnen ze nu onopgemerkt die 2 kroketten vergiftigen, alsof in de keuken er niemand van opkijkt als iemand vreemds daar binnen komt wandelen.
Je zit sowieso fout als je een boek met een daarop gebaseerde serie of film gaat vergelijken naar mijn idee.quote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb het boek gelezen, dus ik weet hoe het in elkaar steekt. Ik vond deze aflevering op zich zelf staand ongeloofwaardig.
Dat zeg ik toch ook in deze post en mijn andere posts in dit topic.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je zit sowieso fout als je een boek met een daarop gebaseerde serie of film gaat vergelijken naar mijn idee.
Ik vrind het ook lastig om het boek los te laten; het was echt razend spannend. Maar ik moet zeggen dat ik de serie erg spannend vind.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je zit sowieso fout als je een boek met een daarop gebaseerde serie of film gaat vergelijken naar mijn idee.
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed verhaal. Lekker kort.
Dat vond ik ook vrij slecht. En in restaurant de Zoute Zon (alleen de naam al maar ok) kijkt niemand op als iemand schuimbekkend neervalt en meneer Bellicher wegrent.quote:Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Het was spannend, maar het niveau wordt er niet beter op. Maassen is echt dramatisch en dat subplot met zijn broer die nu zijn zus is..kom op zeg
En niemand trekt zich ook ergens iets van aan..springen op je sleepboot..kijkt niemand van op. Rennen door een fabriek..niemand kijkt op
De naam was restaurant De Zoute Zoen en die bestaat echt in scheveningen er is daar ook gefilmd voor deze serie.quote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Dat vond ik ook vrij slecht. En in restaurant de Zoute Zon (alleen de naam al maar ok) kijkt niemand op als iemand schuimbekkend neervalt en meneer Bellicher wegrent.
Nu is er meer te zien!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Toad het volgende:
http://www.awd1480mf.net/
login: mfkigbbw
ww: b6ucbwi
maar wel oppassen hoor!
Zie ook http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,329.64,,0,9.3 inderdaad. Dat is net buiten het restaurant; je ziet die trappen waar Theo Maassen bovenaan stond te wachten (waarna die achtervolging in dat haventje volgde). En die loods die je daar achter ziet is denk ik ook die loods met die koelcel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De naam was restaurant De Zoute Zoen en die bestaat echt in scheveningen er is daar ook gefilmd voor deze serie.
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef xiphi het volgende:
Leuke miniserie, maar die vooruitblikken zijn erg irritant!
4 delig.quote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
hoeveel afleveringen is het eigenlijk?
Ws omdat die lui de omgeving wel zouden uitkammen op zoek naar degene die internet aftapte en ze, als ze met de auto zouden wegscheuren, zichzelf zouden verraden?quote:Op maandag 22 november 2010 03:36 schreef Toad het volgende:
Weet iemand waarom ze die auto uitstapte bij die flat waar ze stiekem internet aan het aftappen waren? Zo brachten ze zichzelf alleen maar in de problemen.
Erg jammer dat ze de vooruitblikken laten zien. Mooie aflevering.quote:Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef xiphi het volgende:
Leuke miniserie, maar die vooruitblikken zijn erg irritant!
Misschien dat het later nog komt, maar waarom is die broer nu omgebouwd? Dat voegt toch helemaal niets toe aan het verhaal.quote:Op maandag 22 november 2010 14:21 schreef Toad het volgende:
De aflevering van gisteren vond ik weer beter. Maar ik vind de serie niet goed genoeg. Wat mij betreft hadden ze een keuze moeten maken: of we schrappen de helft van het verhaal en we doen het in vier afleveringen of we blijven dichterbij het boek en maken er 8 a 12 afleveringen van.
Er is geen Mr Miller.quote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik ken het boek niet, maar vond het einde echt helemaal niets.
Afgeraffeld en onsamenhangend.
En wie was die vent in de helikopter?
Was dat mr. Miller?
Wie was het dan in de heli?quote:
Gewoon mensen uit dat Miller-netwerk lijkt me..Er zitten gewoon wat machtige/rijke mensen achter dat Miller-netwerk en er is geen letterlijke Mr Miller. Theo Maassen was in de praktijk gewoon een puppet om de kutklusjes uit te voeren.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie was het dan in de heli?
En waarom?
die vond ik nu juist helemaal verkeerd gecast, want ze heeft niets mannelijks, maar moest iemand spellen die vroeger een man was, totaal ongeloofwaardigquote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou okay, 1 positief puntje dan: Anna Drijver was weer lekkah.
Maar dawast wel zo'n beetje.
Dat maakt haar toch niet minder lekkah?quote:Op maandag 29 november 2010 10:28 schreef Zana het volgende:
[..]
die vond ik nu juist helemaal verkeerd gecast, want ze heeft niets mannelijks, maar moest iemand spellen die vroeger een man was, totaal ongeloofwaardig
nee, natuurlijk niet, maar minder geschikt voor deze rolquote:Op maandag 29 november 2010 11:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat maakt haar toch niet minder lekkah?
Lul niet.quote:Op maandag 29 november 2010 10:28 schreef Zana het volgende:
[..]
die vond ik nu juist helemaal verkeerd gecast, want ze heeft niets mannelijks, maar moest iemand spellen die vroeger een man was, totaal ongeloofwaardig
kan die acteren? Ik zit niet zo vaak op die 06 lijnen....quote:Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Tim86 het volgende:
Wat had je dan gewild? Dat ze Kelly hadden gecast?
Inderdaad.quote:Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef Klaudias het volgende:
Toen Theo Maassen zijn mond hield acteerde hij best goed.
Toen hij begon te praten werd Theo Maassen opeens gewoon Theo Maassen. Leek wel een cabaretstukje.
Dat waren lijkt me z'n hulpjes zoals we die ook al in eerdere afleveringen hebben gezien.quote:Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie was het dan in de heli?
En waarom?
Dit staat toch gewoon helemaal los van de andere Bellicher serie? Volgens mij is Bellicher, net zoals bijvoorbeeld Jack Ryan bij Tom Clancy, gewoon de vaste naam van de hoofdrolspeler, terwijl het steeds een ander karakter is. Of zit ik er nu naast? Heb bij Jack Ryan in ieder geval nooit het idee dat het dezelfde persoon zou moeten zijn en als ik de synopsis van dit nieuwe verhaal zo mee krijg is dat ook niet zo in dit geval.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:07 schreef CarlosJacques het volgende:
Bellicher: Cel vanaf aanstaande zondag om 20:25 op Ned3. Benieuwd of dit "vervolg" wat is, ik vond de eerste serie goed te pruimen.
Charles den Tex heeft 3 boeken met Michael Bellicher in de hoofdpersoon geschreven, de boeken zou je ook 'los' kunnen lezen, ik neem aan de serie ook los te bekijken is. Ik vond wel het eerste deel 'de macht van meneer Miller' het beste boek van de drie.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit staat toch gewoon helemaal los van de andere Bellicher serie? Volgens mij is Bellicher, net zoals bijvoorbeeld Jack Ryan bij Tom Clancy, gewoon de vaste naam van de hoofdrolspeler, terwijl het steeds een ander karakter is. Of zit ik er nu naast? Heb bij Jack Ryan in ieder geval nooit het idee dat het dezelfde persoon zou moeten zijn en als ik de synopsis van dit nieuwe verhaal zo mee krijg is dat ook niet zo in dit geval.
Oke, ben benieuwd. Deze (Cel) heeft ook in de bios gedraaid zag ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:39 schreef doeka het volgende:
[..]
Charles den Tex heeft 3 boeken met Michael Bellicher in de hoofdpersoon geschreven, de boeken zou je ook 'los' kunnen lezen, ik neem aan de serie ook los te bekijken is. Ik vond wel het eerste deel 'de macht van meneer Miller' het beste boek van de drie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bellicherquote:Op zaterdag 9 februari 2013 04:15 schreef NoCigar het volgende:
Erm, is de film 'Bellicher: Cel' nou iets anders dan de serie? Die (slecht ontvangen)film is iig nu bij HBO te bekijken.
Ik krijg het verschil niet echt duidelijk.
A ja, dank je.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 06:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bellicher
Hieruit maak ik op dat het twee verschillende dingen zijn. Ik dacht overigens dat er ivm de bezuinigingen geen tweede seizoen zou komen. Hoop dat het weer in Den Haag, mijn stad, is opgenomen
O ja, die Drijver. Sloeg inderdaad nergens op. Vervelend mens trouwens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef Jivis het volgende:
Het enige dat ik me nog van seizoen 1 kan herinneren is dat Anna Drijver een omgebouwde man moest voorstellen en Theo Maassen een gare rol had. Maar het verhaal, geen idee.
Ik vond Theo Maassen wel goed eigenlijk. Anna Drijver was triest inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef Jivis het volgende:
Het enige dat ik me nog van seizoen 1 kan herinneren is dat Anna Drijver een omgebouwde man moest voorstellen en Theo Maassen een gare rol had. Maar het verhaal, geen idee.
Jawel, hoe hebben ze anders Michael gekregen waar ze willen? En wel in Monster. Een of ander wazig dorp. Ik had die moord niet verwacht maar wel dat ze Michael het nog lastiger gingen maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef Lovechild het volgende:
Dat met die (corrupte?) poltieagent zag ik heul niet aankomen
Nou ja, Michael woont in Den Haag, dan is Monster niet heel ver weg hoor. Maar goed, heb misschien ergens toch niet zo goed opgeletquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef W00fer het volgende:
[..]
Jawel, hoe hebben ze anders Michael gekregen waar ze willen? En wel in Monster. Een of ander wazig dorp. Ik had die moord niet verwacht maar wel dat ze Michael het nog lastiger gingen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft spannend. Raar ook dat verder Ruud en zijn broertjes helemaal uit beeld zijn.Friettent dikke Willie, met Willie
Zelfde gevoel hier en volgens mijn vrouw, die het boek gelezen heeft, was het wel een heel erg losse interpretatie van het verhaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:04 schreef W00fer het volgende:
Laatste aflevering is in 20 minuten gepropt. Het stukje ''3 maanden later'' is meer een epiloog.
Spannende aflevering, al betwijfel ik dat dit de beste was.
Uitzendinggemist.nl is altijd je vriendquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Godver, wilde even de laatste terugkijken, is hij niet meer beschikbaar
edit: hij is gewoon te downloaden zie ik nu via TPB![]()
Nu dus juist niet, aangezien ze hem hebben weggehaald. Denk vanwege een dvd release ofzo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uitzendinggemist.nl is altijd je vriend.
Toevallig van de week eindelijk de laatste twee afleveringen gekeken. Met name het slot van de laatste viel me niet echt mee. Verder gewoon een prima serie.
Oh, zo. Dan ben ik precies op tijd geweestquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu dus juist niet, aangezien ze hem hebben weggehaald. Denk vanwege een dvd release ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |