abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88434664
Vanavond een nieuwe tv-serie:

Bellicher; de macht van meneer Miller

quote:
Vierdelige thrillerserie naar de boeken van Charles den Tex rond de persoon Michael Bellicher (Daan Schuurmans).
Hij is werkzaam bij een van de grootste communicatieadviesbureaus ter wereld.
Het is zijn werk om ‘feiten zo gunstig mogelijk te presenteren’. Hij heeft enkele ministers als klant.

Alles waar hij van droomt, lijkt dan ook binnen handbereik. Totdat hij getuige is van een moord, ten onrechte verdacht wordt en zijn onschuld moet bewijzen.
Michael blijkt zich midden in een internationaal schandaal te bevinden en zijn tegenstanders lijken er alles aan te doen om hem het zwijgen op te leggen.
Michael zal terug moeten vechten: niet alleen met mooie woorden, maar ook met daden.

Uitzending: vanaf zondag 7 november, 20.20 uur, Nederland 3
Site/bron: http://weblogs.vpro.nl/bellicher/

Het boek was tof, ik hoop de serie ook. *O*
pi_88434692
Ah, heb wel zin in deze serie.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88434882
klinkt goed!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_88435049
Beetje jammer alleen dat er altijd zoveel dezelfde mensen in Nederlandse series zitten.
  zondag 7 november 2010 @ 15:41:17 #5
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_88435070
Het boek was echt geweldig, ik ben heel benieuwd en ga zeker kijken. *O*
But till then tramps like us baby we were born to run
  zondag 7 november 2010 @ 17:56:25 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_88439786
Boek vond ik erg goed, dus ga dit checken vanavond :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 7 november 2010 @ 20:37:56 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_88446171
Het is begonnen.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 7 november 2010 @ 21:21:15 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_88449306
Ben er nog neit kapot van, maar geef deel II een kans.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88449384
Vond het sterk. Niet meteen teveel vuurwerk, mooie spanningsboog.
Amen.
pi_88449445
Ja, wel lekker sfeertje dat langzaam opbouwt. Dat had het boek ook.
pi_88449528
mooi begin! ik kijk volgende week weer.
pi_88449549
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef Jivis het volgende:
Vond het sterk. Niet meteen teveel vuurwerk, mooie spanningsboog.
inderdaad
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  zondag 7 november 2010 @ 21:24:11 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88449558
Leuk idd :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_88449710
Qua sfeer deed het met trouwens erg denken aan de Amerikaanse serie Rubicon.
Amen.
  zondag 7 november 2010 @ 21:28:59 #15
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_88449935
Leuke serie, die ik zeker verder ga volgen.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  zondag 7 november 2010 @ 21:32:10 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_88450164
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar vond het veel te hak op de tak. Oh, jij was die avond op afdeling zus en zo --> op non actief gesteld. En die complottheorie komt ook ineens en heel snel zo bij 'm op. In één aflevering is Michael al van de grote egoboy vervallen naar een twijfelend wrak. Iets meer uitdieping van karakter en gebeurtenissen had gekund. En verder weer NL platvloerse naaktheid, typisch dat dat toch in iedere serie zit :')
pi_88450698
Het gaat misschien af en toe iets te snel (van egoboy naar twijfelend wrak). Maar dat Bellicher op non-actief gesteld moet worden heeft natuurlijk weinig te maken met dat hij op de afdeling was van die vrouw. Dat was slechts een excuus en was ook wel duidelijk.
pi_88451054
Wat was die website die in beeld kwam? Iets eindigend op .net iig. Zo even terug kijken op uitzendinggemist of er echt iets met die website gedaan kan worden.
pi_88451551
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88451978
Ik vond het zeer de moeite waard, ga het volgen!
  zondag 7 november 2010 @ 22:22:01 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_88453842
quote:
12s.gif Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Toad het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutsite, heel m'n pc loopt vast :P
pi_88454302
quote:
SPOILER
haha!

waarom tussen spoilertags eigenlijk?
  zondag 7 november 2010 @ 22:52:00 #23
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_88455914
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar vond het veel te hak op de tak. Oh, jij was die avond op afdeling zus en zo --> op non actief gesteld. En die complottheorie komt ook ineens en heel snel zo bij 'm op. In één aflevering is Michael al van de grote egoboy vervallen naar een twijfelend wrak. Iets meer uitdieping van karakter en gebeurtenissen had gekund. En verder weer NL platvloerse naaktheid, typisch dat dat toch in iedere serie zit :')
Typisch dat er altijd over naakt gezeurd wordt, ook al zit het niet in elke Nederlandse serie of film. Zodra het 1 keer voorbij komt wordt er meteen weer geklaagd.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  zondag 7 november 2010 @ 22:57:02 #24
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_88456207
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef DrDurden het volgende:

[..]

Typisch dat er altijd over naakt gezeurd wordt, ook al zit het niet in elke Nederlandse serie of film. Zodra het 1 keer voorbij komt wordt er meteen weer geklaagd.
Het voegde hier echt 0,0 toe, zoals zo vaak.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_88456287
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

tja, bij seks zie je nou eenmaal blote mensen he ...
  zondag 7 november 2010 @ 23:26:17 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88457678
Penoza vond ik mooier..Maar ga Bellicher de macht van meneer Miller wel volgen, heel goed gespeeld door Daan Schuurmans en Jeroen Willems. Zojuist op I-net gekeken en vanaf 00.00u komt de hh van de serie op Ned 1.
pi_88460708
best leuk
pi_88462707
Ben uitzendinggemist aan het kijken. Valt me eigenlijk tegen hoe ze het goede boek verkeerd verfilmd hebben. Daan Schuurmans vind ik zeker niet de Michael Bellicher die het boek uitdraagt. En het verhaal wordt nogal geweld aan gedaan. In het boek kent MB Ina Radekker niet is, heeft hij een relatie met Jessica maar op LAT basis. En ook geen megapromotie. Ook wordt Ina Radekker pas later vermoord en heeft MB nog nooit van haar gehoord. Lastig te volgen serie als je het boek gelezen hebt........

Wel :'( dat de zoon van MB in de serie Kees heet. Net als zijn broer die nu zijn zus is, al is dat weer positief, Anna Drijver :9~

[ Bericht 24% gewijzigd door eRKa op 08-11-2010 09:08:02 ]
pi_88463709
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 08:36 schreef eRKa het volgende:
Ben uitzendinggemist aan het kijken. Valt me eigenlijk tegen hoe ze het goede boek verkeerd verfilmd hebben. Daan Schuurmans vind ik zeker niet de Michael Bellicher die het boek uitdraagt. En het verhaal wordt nogal geweld aan gedaan. In het boek kent MB Ina Radekker niet is, heeft hij een relatie met Jessica maar op LAT basis. En ook geen megapromotie. Ook wordt Ina Radekker pas later vermoord en heeft MB nog nooit van haar gehoord. Lastig te volgen serie als je het boek gelezen hebt........
Mja, het is vrij normaal toch dat een film/serie vaak in details verschilt van een boek ... Al heb ik het boek niet gelezen, dus weet niet hoe belangrijk deze details nog gaan worden.

quote:
Wel :'( dat de zoon van MB in de serie Kees heet. Net als zijn broer die nu zijn zus is, al is dat weer positief, Anna Drijver :9~
Ja anders verklap je even een spoiler idd. :{
  maandag 8 november 2010 @ 10:08:44 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_88464425
23 BELLICHER DE MACHT VAN MENEER MILLER 579.000

Meer kijkers dan Jan Smit in elk geval :P
pi_88465164
-verkeerd topic-

[ Bericht 93% gewijzigd door Klaudias op 08-11-2010 11:20:29 ]
pi_88466334
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef Adelante het volgende:
Het zijn dan ook maar 4 afleveringen in totaal.

Vind het nog wat vaag maar ga zeker de volgende afleveringen ook kijken.
pi_88466422
bij dwdd leek het wel interessant, helaas gisteren compleet vergeten. Iemand een avi? Ik ga natuurlijk niet op m'n laptop kijken :P
pi_88466532
Niet zo pakkend als de 1ste aflevering van Penoza maar wel de moeite waard om nog even te volgen. Lees dat ik blij moet zijn dat ik het boek niet heb gelezen.

Ik ben alleen niet echt fan van Daan Schuurmans... Ik blijf Prins Bernhard in 'em zien!
pi_88466613
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:21 schreef planethugo het volgende:
bij dwdd leek het wel interessant, helaas gisteren compleet vergeten. Iemand een avi? Ik ga natuurlijk niet op m'n laptop kijken :P
Wordt dit net als Penoza niet herhaald op donderdagavond?
pi_88466756
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

geen idee maar heb het al gevonden op TPB ;)
pi_88467332
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef hannoes het volgende:
Niet zo pakkend als de 1ste aflevering van Penoza maar wel de moeite waard om nog even te volgen. Lees dat ik blij moet zijn dat ik het boek niet heb gelezen.

Ik ben alleen niet echt fan van Daan Schuurmans... Ik blijf Prins Bernhard in 'em zien!
Ik blijf in de "gewone" Daan Schuurmans een of ander Costa-figuur zien. :')

Die Bernhard serie was de enige keer dat ik hem wel kon hebben. :)
  maandag 8 november 2010 @ 12:17:02 #38
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88468165
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef Mr_DG het volgende:

[..]

Hoezo niet ? Zegt simpelweg iets over (de intimiteit in) zijn huidige relatie en de affaire waar op terug gekeken wordt en het werd niet overdreven uitvergroot wat mij betreft. Stuk beter dan Amerikaanse scenes waar mensen met dekbed het hele huis doorlopen.

Vond het in ieder geval een veelbelovende eerste aflevering, ben wel benieuwd naar de rest.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 8 november 2010 @ 12:21:33 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88468302
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:

Vannacht om 00.00u werd dat hh op Ned 1 en is ook op UG te zien.
  Redactie Frontpage maandag 8 november 2010 @ 12:37:05 #40
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_88468774
quote:
Lastig te volgen serie als je het boek gelezen hebt........
Idd... Kon me bepaalde stukjes niet herinneren uit het boek :)
pi_88469416
Op zich een interessante serie, maar wat is die Jessica een slechte actrice zeg. Kolere.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_88469599
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op zich een interessante serie, maar wat is die Jessica een slechte actrice zeg. Kolere.
ik vind eigenlijk alleen die baas van Michael echt goed kunnen acteren. en Theo Maassen ook wel.
pi_88473281
Ik heb normaal niks met Nederlandse series, maar vond deze 1ste aflevering best interessant. Alleen jammer dat Theo Maassen erin zit. Een cabaratier kan ik nooit serieus nemen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_88473464
quote:

Ik denk dat het juist goed is dat niet 1 op 1 het boek wordt verfilmd. Het is toch echt een ander medium en dat vraagt in dit geval om een ander verhaal.

Ik vind het ook goed dat ze het hier en daar hebben aangepast aan deze tijd. :)
pi_88473517
Ik ga het maar eens even op Uitzending Gemist bekijken! :)
  maandag 8 november 2010 @ 15:25:22 #46
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88474453
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb normaal niks met Nederlandse series, maar vond deze 1ste aflevering best interessant. Alleen jammer dat Theo Maassen erin zit. Een cabaratier kan ik nooit serieus nemen.
Nee, Theo Maassen had van mij ook niet erin gehoeven :N
pi_88476204
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2010 15:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee, Theo Maassen had van mij ook niet erin gehoeven :N
Hij speelt in best veel films en series, van Minoes tot TBS. In de serie Waltz was hij goed.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  maandag 8 november 2010 @ 16:46:11 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88477574
Wel een aardige 1e aflevering, maar het pakt mij niet meteen zoals Penoza dat wel deed.
Afwachten of het verhaal zich verder wat minder voorspelbaar gaat ontwikkelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88504238
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 09:40 schreef Klaudias het volgende:
Ja anders verklap je even een spoiler idd. :{
Zoiets heet dus een cliffhanger.
Zal ik er nog eentje doen? >:)

Even serieus, in de serie en het boek komen computers voor van het merk Datwell. Waar zou dat van afgeleid zijn? Dell?
pi_88504381
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:32 schreef eRKa het volgende:

[..]

Zoiets heet dus een cliffhanger.
Zal ik er nog eentje doen? >:)

Even serieus, in de serie en het boek komen computers voor van het merk Datwell. Waar zou dat van afgeleid zijn? Dell?
Het lettertype van het merk lijkt wel heel erg op dat van Dell.
pi_88513703
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Theo Maassen ;( OOK als cabaretier. Maar dan nu in die domme rol van Huib Breger :(. Ook weer zoiets.......in het boek is Huib Breger een kwart bladzijde in de aandacht, en komt hij pas aan het einde eraan te pas. MB wordt ook helemaal niet aan hem voorgesteld.
Benieuwd hoever ze het boek verkracht hebben. M schijf zal er nog wel in zitten, denk dat dat het enige is. In het boek is Gijs ook niet zo zielig figuur "We hadden daar me z'n tweeën kunnen staan, Michael".
pi_88514365
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:45 schreef eRKa het volgende:

[..]

Theo Maassen ;( OOK als cabaretier. Maar dan nu in die domme rol van Huib Breger :(. Ook weer zoiets.......in het boek is Huib Breger een kwart bladzijde in de aandacht, en komt hij pas aan het einde eraan te pas. MB wordt ook helemaal niet aan hem voorgesteld.
Benieuwd hoever ze het boek verkracht hebben. M schijf zal er nog wel in zitten, denk dat dat het enige is. In het boek is Gijs ook niet zo zielig figuur "We hadden daar me z'n tweeën kunnen staan, Michael".
ga je nu alle verschillen met het boek en de serie opnoemen?
pi_88514588
Nogmaals: als je iets anders doet dan het boek, ben je niet bezig met het verhaal te verkrachten. Daar zijn vaak goede redenen voor (dat zie je ook in talloze films). De ene keer pakt het goed uit en de andere keer niet.
pi_88515130
Ik heb het boek niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat in de eerste hoofdstukken van zo'n boek niet zo heel veel gebeurd, terwijl in een serie in de eerste aflevering juist heel veel moet gebeuren om de aandacht te trekken van de kijker.
pi_88527254
Bovendien staat in de aftiteling volgens mij dat het gebaseerd is op het boek van Charles den Tex.
pi_88715296
Vond het weer spannend :D.

Beetje ongeloofwaardig alleen dat niemand op die sleepboot het raar vond dat er ineens een gast aan boord sprong en er een fiets zonder slot klaar stond op de kade :').
Amen.
pi_88715511
Het was spannend, maar het niveau wordt er niet beter op. Maassen is echt dramatisch en dat subplot met zijn broer die nu zijn zus is..kom op zeg :')

En niemand trekt zich ook ergens iets van aan..springen op je sleepboot..kijkt niemand van op. Rennen door een fabriek..niemand kijkt op :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88715520
Die mountainbike was wel erg sneu, voor de rest wel weer genoten. :)

Die Maassen vind ik eigenlijk helemaal niet eng ofzo, vind hem eerlijk gezegd een beetje suf.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_88715682
Ik vond het vandaag flink de mist in gaan. "Op twitter staat dat je de moordenaar bent" :') en dat gezeur over van dat het veiligheidsniveau van oranje naar rood gaat vanwege een paar rotjongens die buschauffeurs bedreigen slaat nergens op.
pi_88715790
quote:
Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef marcodej het volgende:
Die mountainbike was wel erg sneu, voor de rest wel weer genoten. :)

Die Maassen vind ik eigenlijk helemaal niet eng ofzo, vind hem eerlijk gezegd een beetje suf.
Ja, hij heeft ook een beetje de look van een wiskundeleraar in deze serie. Als kale gast zonder bril was hij enger geweest denk ik.
Amen.
pi_88715833
quote:
Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Toad het volgende:
en dat gezeur over van dat het veiligheidsniveau van oranje naar rood gaat vanwege een paar rotjongens die buschauffeurs bedreigen slaat nergens op.
Ja, maar dat is dus het COMPLOT hè. Bellicher zei zelf ook dat het onzin was.
Amen.
pi_88715864
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dus het COMPLOT hè. Bellicher zei zelf ook dat het onzin was.
Ja, maar een minister die dat op tv zit te verkondigen. :') Best ongeloofwaardig.
  zondag 14 november 2010 @ 21:34:50 #63
197394 tha_one
podjandikkie
pi_88716006
Maar hoe je trouwens Anna Drijver als transseksueel kunt casten ontgaat mij ook een beetje.
pi_88716191
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Toad het volgende:

[..]

Ja, maar een minister die dat op tv zit te verkondigen. :') Best ongeloofwaardig.
Wacht maar tot het verhaal duidelijk is, want dan zul je zien dat dit wel degelijk in het complot past.

Ik vind het wel aardig, alleen hier en daar wat overdreven. Hoe kunnen ze nu onopgemerkt die 2 kroketten vergiftigen, alsof in de keuken er niemand van opkijkt als iemand vreemds daar binnen komt wandelen.
pi_88716218
Achja, erg geloofwaardig is het allemaal niet maar dat is bij de gemiddelde 24 aflevering of Bourne film ook niet het geval. Het gaat duidelijk om het vertellen van een spannend verhaal en dat lukt ze tot nu toe heel aardig. Vind ik.
Amen.
pi_88716623
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wacht maar tot het verhaal duidelijk is, want dan zul je zien dat dit wel degelijk in het complot past.

Ik vind het wel aardig, alleen hier en daar wat overdreven. Hoe kunnen ze nu onopgemerkt die 2 kroketten vergiftigen, alsof in de keuken er niemand van opkijkt als iemand vreemds daar binnen komt wandelen.
Ik heb het boek gelezen, dus ik weet hoe het in elkaar steekt. Ik vond deze aflevering op zich zelf staand ongeloofwaardig.
pi_88719654
shit, vergeten te kijken
  zondag 14 november 2010 @ 22:33:46 #68
3185 Adelante
To let it go now
pi_88719776
Anna drijver was geen overduidelijke transseksueel :D

Verder wel spannend, maar veel te veel losse eindjes die niet zijn uitgewerkt.
pi_88720477
quote:
Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef Toad het volgende:

[..]

Ik heb het boek gelezen, dus ik weet hoe het in elkaar steekt. Ik vond deze aflevering op zich zelf staand ongeloofwaardig.
Je zit sowieso fout als je een boek met een daarop gebaseerde serie of film gaat vergelijken naar mijn idee.
Amen.
pi_88720597
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je zit sowieso fout als je een boek met een daarop gebaseerde serie of film gaat vergelijken naar mijn idee.
Dat zeg ik toch ook in deze post en mijn andere posts in dit topic. :)
  zondag 14 november 2010 @ 22:50:37 #71
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_88720641
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vrind het ook lastig om het boek los te laten; het was echt razend spannend. Maar ik moet zeggen dat ik de serie erg spannend vind.
  zondag 14 november 2010 @ 23:23:34 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88722101
Leuk stripverhaal-achtig.
Veel pief-paf-poef en achtervolgingen en een slap verhaaltje. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88723093
Het zijn ook maar drie afleveringen van krap drie kwartier. Eigenlijk hadden ze wat meer de ruimte moeten krijgen om het verhaal te vertellen.
pi_88725579
Wat een vette serie is dit zeg. Theo Maassen is misschien niet de mega bad guy, maar voor de rest is het heel goed gefilmd, en heel erg spannend. Elke actrice of acteur verdiend een kans.
Jammer dat er maar 4 delen zijn.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_88727693
Zo hier en daar echt zó slecht gespeeld :D
En totaal niet spannend, soms zelfs een beetje een karikatuur van politieseries.
pi_88728418
Het is wat overgeacteerd, en er komen wel erg veel dichterlijke vrijheden in voor. Maar al met al best een goeie serie, hadden ze het beginnend aantal acteurs geminimaliseerd en wat doorgewinterde spelers ingezet dan was het prima geweest.
Maar de lijn van het boek wordt bijna niet gevolgd, ze houden het Miller netwerk maar aan als kapstok en daar is het wel mee bekeken.
  maandag 15 november 2010 @ 09:50:09 #77
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_88729382
quote:
SPOILER
Haha :P
Goed verhaal. Lekker kort.
  maandag 15 november 2010 @ 09:51:52 #78
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_88729427
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Het was spannend, maar het niveau wordt er niet beter op. Maassen is echt dramatisch en dat subplot met zijn broer die nu zijn zus is..kom op zeg :')

En niemand trekt zich ook ergens iets van aan..springen op je sleepboot..kijkt niemand van op. Rennen door een fabriek..niemand kijkt op :')
Dat vond ik ook vrij slecht. En in restaurant de Zoute Zon (alleen de naam al maar ok) kijkt niemand op als iemand schuimbekkend neervalt en meneer Bellicher wegrent.
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_88748146
Ik vind het best spannend en ben benieuwd hoe de vork nu in elkaar steekt, echter vind ook dat er wel erg veel in één aflevering wordt gestopt. Naar mijn mening zou het beter zijn geweest om het over een paar extra afleveringen uit te smeren.

Normaal gesproken ben ik geen fan van de acteur Theo Maassen echter dit keer vind ik hem wel goed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:22:33 #80
197394 tha_one
podjandikkie
pi_88770301
Oh, ik heb het boek dus niet gelezen.

Maar ik gok dat meneer Miller geen echte persoon is, maar de naam van dat computer programma.
pi_88781896
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef kabelhaspel het volgende:

[..]

Dat vond ik ook vrij slecht. En in restaurant de Zoute Zon (alleen de naam al maar ok) kijkt niemand op als iemand schuimbekkend neervalt en meneer Bellicher wegrent.
De naam was restaurant De Zoute Zoen en die bestaat echt in scheveningen er is daar ook gefilmd voor deze serie.

Vond het ook vreemd dat niemand daar he vreemd vond dat er iemand schuimbekkend neervalt en dat Bellicher wegrent :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Panda72 op 16-11-2010 16:00:09 ]
pi_88782035
Vond het trouwens ook ongeloofwaardig dat broer van Bellicher na haar operatie eruit zag als Anna Drijver.
pi_88789073
quote:
http://www.awd1480mf.net/
login: mfkigbbw
ww: b6ucbwi

maar wel oppassen hoor!
Nu is er meer te zien!

tevens: bugbit.nl
Wie belt Vince?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_88789129
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:48 schreef jeroen25 het volgende:

Nu is er meer!
Ik durf niet op die site :D
pi_88789208
Meneer Miller komt je halen!
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:19:13 #86
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_88796514
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:

[..]

De naam was restaurant De Zoute Zoen en die bestaat echt in scheveningen er is daar ook gefilmd voor deze serie.

[ afbeelding ]
Zie ook http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,329.64,,0,9.3 inderdaad. Dat is net buiten het restaurant; je ziet die trappen waar Theo Maassen bovenaan stond te wachten (waarna die achtervolging in dat haventje volgde). En die loods die je daar achter ziet is denk ik ook die loods met die koelcel.
  zondag 21 november 2010 @ 18:23:34 #87
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_88982039
Mooie serie, Heb net afl 2 terug gekeken op gemist.

Vanavond deel 3 bekijken
  zondag 21 november 2010 @ 20:32:35 #88
139407 jorienvdherik
pi_88986859
Begonnen, wist niet dat het ook in HD was, tof nu kijken
pi_88989917
vroeg afgelopen vandaag...
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_88990618
Leuke miniserie, maar die vooruitblikken zijn erg irritant!
  zondag 21 november 2010 @ 22:44:52 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88996117
Weer flink veel pief-paf-poef en achtervolgingen. ;)
Meteen na het einde afgezet. Wil geen vooruitblikken zien.
Poef.....gone! ©golfer
pi_88996680
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef xiphi het volgende:
Ja dat vind ik ook :{
En die kop van Maassen :D
  zondag 21 november 2010 @ 22:57:07 #93
3185 Adelante
To let it go now
pi_88996829
hoeveel afleveringen is het eigenlijk?
pi_88996955
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
hoeveel afleveringen is het eigenlijk?
4 delig.
http://weblogs.vpro.nl/bellicher/serie/
  zondag 21 november 2010 @ 23:31:52 #95
139407 jorienvdherik
pi_88998425
spannende aflevering, maar die range rover had in de vorige aflevering geen nieuw kenteken ;) nu wel
pi_88999002
De serie is eigenlijk één grote achtervolging. :') Wel vermakelijk op zich.
pi_89002132
Weet iemand waarom ze die auto uitstapte bij die flat waar ze stiekem internet aan het aftappen waren? Zo brachten ze zichzelf alleen maar in de problemen.
  maandag 22 november 2010 @ 08:09:53 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89002742
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 03:36 schreef Toad het volgende:
Weet iemand waarom ze die auto uitstapte bij die flat waar ze stiekem internet aan het aftappen waren? Zo brachten ze zichzelf alleen maar in de problemen.
Ws omdat die lui de omgeving wel zouden uitkammen op zoek naar degene die internet aftapte en ze, als ze met de auto zouden wegscheuren, zichzelf zouden verraden?

Ik roep maar wat ;).

Ik vind het wel leuk dat het zich in Den Haag / Scheveningen afspeelt. Ik woon hier zelf nog maar een paar maanden en ik herken steeds van alles tijdens het kijken :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 november 2010 @ 13:58:16 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89011243
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:28 schreef xiphi het volgende:
Erg jammer dat ze de vooruitblikken laten zien. Mooie aflevering.
pi_89012009
De aflevering van gisteren vond ik weer beter. Maar ik vind de serie niet goed genoeg. Wat mij betreft hadden ze een keuze moeten maken: of we schrappen de helft van het verhaal en we doen het in vier afleveringen of we blijven dichterbij het boek en maken er 8 a 12 afleveringen van.

Ik vond de scene waarin de laptops werden verwisseld bijvoorbeeld best aardig. Ze namen veel meer tijd voor die scene waardoor de spanning goed werd opgebouwd.
  maandag 22 november 2010 @ 14:29:35 #101
197394 tha_one
podjandikkie
pi_89012275
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 14:21 schreef Toad het volgende:
De aflevering van gisteren vond ik weer beter. Maar ik vind de serie niet goed genoeg. Wat mij betreft hadden ze een keuze moeten maken: of we schrappen de helft van het verhaal en we doen het in vier afleveringen of we blijven dichterbij het boek en maken er 8 a 12 afleveringen van.
Misschien dat het later nog komt, maar waarom is die broer nu omgebouwd? Dat voegt toch helemaal niets toe aan het verhaal.
pi_89012439
Volgende week de laatste aflevering, dus ze moesten wel tempo maken. In het boek was het trouwens wel aardig dat het personage van Anna Drijver was omgebouwd. Dat maakte dat karakter ook best boeiend. Maar hier gaat dat allemaal toch net iets te snel.
pi_89015160
Er zouden meer broertjes moeten worden omgebouwd tot Anna Drijver!
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 november 2010 @ 20:40:51 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89270636
Laatste aflevering begonnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 28 november 2010 @ 21:19:03 #105
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_89273022
Zwak. Kan er niks anders van vinden.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  zondag 28 november 2010 @ 21:21:20 #106
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_89273181
valt me ook tegen idd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_89273195
Ik vond het wel goed, maar in te weinig afleveringen gepropt.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_89273296
Matige serie vond ik dit..
pi_89273492
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Tim21 het volgende:
Matige serie vond ik dit..
viel me een beetje tegen idd
  zondag 28 november 2010 @ 21:25:34 #110
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_89273502
Nou okay, 1 positief puntje dan: Anna Drijver was weer lekkah.
Maar dawast wel zo'n beetje.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  zondag 28 november 2010 @ 21:27:57 #111
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_89273701
Matig inderdaad. En ik moest lachen toen Theo Maassen begon te praten :D
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  zondag 28 november 2010 @ 21:31:53 #112
3185 Adelante
To let it go now
pi_89273953
Het is dat ik het boek gelezen had en de achtergrond ken, maar anders was hier geen touw aan vast te knopen geweest. Nee, ik vond het vermakelijk maar zeker niet hoogstaand.
  zondag 28 november 2010 @ 21:39:37 #113
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_89274436
Ik vond Maassen raar, daar had veel meer ingezeten.
En idd, als je het boek kent is de serie prut.
Ik vond het niet echt heel vervelend om naar te kijken, maar het sloeg gewoon nergens op.
pi_89276053
Toen Theo Maassen zijn mond hield acteerde hij best goed.

Toen hij begon te praten werd Theo Maassen opeens gewoon Theo Maassen. Leek wel een cabaretstukje.
pi_89278666
Ze hadden het beter "Los Zand" kunnen noemen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 28 november 2010 @ 23:15:34 #116
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_89280359
Ik vond het wel goed. Niet erg hoogstand, of realistisch, maar dat heb je bij dit soort series nooit. Misschien hadden ze het beter in het dubbele aantal afleveringen kunnen vertellen, want het kwam af en toe iets te chaotisch over. Maar goed, voor de mensen die het nog niet kennen, de serie Boardwalk Empire, die volgende week op hetzelfde tijdstip begint, is een absolute aanrader.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  zondag 28 november 2010 @ 23:18:49 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89280547
Ik ken het boek niet, maar vond het einde echt helemaal niets.
Afgeraffeld en onsamenhangend.

En wie was die vent in de helikopter?
Was dat mr. Miller?
Poef.....gone! ©golfer
pi_89281128
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Ik ken het boek niet, maar vond het einde echt helemaal niets.
Afgeraffeld en onsamenhangend.

En wie was die vent in de helikopter?
Was dat mr. Miller?
Er is geen Mr Miller.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 29 november 2010 @ 00:29:49 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89283282
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:32 schreef Tim86 het volgende:

Er is geen Mr Miller.
Wie was het dan in de heli?
En waarom?
Poef.....gone! ©golfer
pi_89283749
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef golfer het volgende:

[..]

En waarom?
Gewoon mensen uit dat Miller-netwerk lijkt me..Er zitten gewoon wat machtige/rijke mensen achter dat Miller-netwerk en er is geen letterlijke Mr Miller. Theo Maassen was in de praktijk gewoon een puppet om de kutklusjes uit te voeren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 29 november 2010 @ 09:13:16 #121
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_89287256
Leuk gegeven, maar de serie had langer gemoeten om het echt goed te maken. Het ging allemaal te snel om er echt spanning in te krijgen.

Conclusie: aardig, zeker niet werekdschokkend.

[ Bericht 2% gewijzigd door TAV74 op 29-11-2010 12:09:01 ]
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_89287794
Wie in die heli zat blijft geheim. Voegt ook niks toe aan het verhaal. In het boek wordt Breger door zijn familie (zo'n 100 man) uit de wedstrijd gehaald.
Maar het is een rare serie geworden, maakt niet waar wat het boek belooft. Lijkt wel of ze begonnen zijn het boek te verfilmen en bij de derde aflevering ontdekten dat ze nog maar budget hadden voor 1 aflevering. Alles komt neer op die laatste aflevering waarin eigenlijk alles gebeurt waar het om draait. Het boek is daarin heel wat gelijkmatiger. Op zich geen slechte serie, mits er 6 of 10 afleveringen geweest waren.
Dat het Miller netwerk door Breger alleen is opgezet, is ongeloofwaardig. Althans, die indruk wekt de film bij mij.
pi_89288926
quote:
Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou okay, 1 positief puntje dan: Anna Drijver was weer lekkah.
Maar dawast wel zo'n beetje.
die vond ik nu juist helemaal verkeerd gecast, want ze heeft niets mannelijks, maar moest iemand spellen die vroeger een man was, totaal ongeloofwaardig
pi_89290203
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:28 schreef Zana het volgende:

[..]

die vond ik nu juist helemaal verkeerd gecast, want ze heeft niets mannelijks, maar moest iemand spellen die vroeger een man was, totaal ongeloofwaardig
Dat maakt haar toch niet minder lekkah?
pi_89290756
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat maakt haar toch niet minder lekkah?
nee, natuurlijk niet, maar minder geschikt voor deze rol :)
pi_89291055
Het was gewoon een hele goede chirurg.
  maandag 29 november 2010 @ 13:08:05 #127
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_89294187
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:28 schreef Zana het volgende:

[..]

Lul niet.
Ik heb mijn broer er nog even over gebeld, hij heeft geen enkel bezwaar tegen omgebouwd te worden tot Anna Drijver. Maar dan wel net zo.
  maandag 29 november 2010 @ 13:09:49 #128
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_89294243

[ Bericht 100% gewijzigd door Xenomaniac op 29-11-2010 13:10:45 ]
pi_89294519
Ik geef ja toe dat Anna een hele mooie vrouw is, maar ze heeft geen enkel mannelijk trekje, ze is gewoon een vrouwtjes vrouw, terwijl je je bij een "omgebouwde" man vaak achteraf afvraagd wat er nu eigenlijk net niet klopt, soms kun je het niet direct zien, maar meestal kloppen de verhoudingen niet, en bij Anna is het dus allemaal te perfect...

En er is dus ook geen moeite gedaan om haar een mannelijk trekje te geven met behulp van styling en zo, er is gewoon gezegd, "ja, ik was dus je broer"...
pi_89295352
Wat had je dan gewild? Dat ze Kelly hadden gecast? :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_89295542
Nou was het ook niet zo'n belangrijk deel van het verhaal.
Hij had evengoed altijd al een zus kunnen hebben gehad.
pi_89295749
Echt een debiele toevoeging was dat inderdaad..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_89295957
quote:
Op maandag 29 november 2010 13:40 schreef Tim86 het volgende:
Wat had je dan gewild? Dat ze Kelly hadden gecast? :D
kan die acteren? Ik zit niet zo vaak op die 06 lijnen....

Kan eigenlijk geen actrice bedenken, misschien Sophie Hilbrand, die heeft nog een mannelijk trekje in haar gezicht als ze niet is opgemaakt, maar verder...er zijn er vast wel onbekendere actrices, maar ja in Nederlandse films zie vaak wel dezelfde...ben al blij dat er Carice niet meespeelt, hoewel die natuurlijk ook goed en mooi is...
pi_89296048

Halina Reijn was dan wel geschikt, maar die zal ook wel wat meer kosten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_89299684
ik heb gister pas aflevering 1 gezien, is het nog ergens mogelijk om 2 te zien? want van uitzendinggemist zijn 1+2 nu verwijderd....
pi_89303004
Bij uw lokale torrentboer of nzb-winkel te verkrijgen.
pi_89311490
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:06 schreef Klaudias het volgende:
Toen Theo Maassen zijn mond hield acteerde hij best goed.

Toen hij begon te praten werd Theo Maassen opeens gewoon Theo Maassen. Leek wel een cabaretstukje.
Inderdaad. _O- Als zwijgzame gladjanus vond ik hem prima.

quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef golfer het volgende:

[..]

En waarom?
Dat waren lijkt me z'n hulpjes zoals we die ook al in eerdere afleveringen hebben gezien.

Interessant verhaal, echter te weinig afleveringen met als gevolg dat het uiteindelijk toch maar een matige serie is geworden. Ook die omgebouwde zus zorgt eerder voor :') :') :') dan dat het iets bijdraagt aan de serie. Jammer gemiste kans van de makers.

[ Bericht 22% gewijzigd door TargaFlorio op 29-11-2010 19:51:55 ]
pi_89311531
Goede serie, helaas veel te weinig afleveringen. Helft van het verhaal is volgens mij niet verteld. Opzich was het wel een best prijzige serie. Maargoed hier was ala Prison Break veel meer uit te halen.
pi_89311875
Er zijn nog twee andere boeken met Michael Bellicher:
http://www.charlesdentex.com/boeken.php?start=0
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:52:36 #140
139407 jorienvdherik
pi_89489534
Dit was gewoon 1 grote achtervolging.
Jammer van het einde, veels te snel gedaan.

Jammer
pi_89820590
Ik heb net de laatste aflevering bekeken en moet zeggen dat ik de serie van begin tot eind boeiend heb gevonden. Dit hebben ze goed gedaan al gaat het soms wat snel, het is in elk geval beter dan onnodig gerek in zendtijd zoals in 24 of soortgelijk :')
pi_105796696
Hij komt nog een keer. Straks om 23:00 op Ned 3.
pi_122660881
Bellicher: Cel vanaf aanstaande zondag om 20:25 op Ned3. Benieuwd of dit "vervolg" wat is, ik vond de eerste serie goed te pruimen.
pi_122661462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:07 schreef CarlosJacques het volgende:
Bellicher: Cel vanaf aanstaande zondag om 20:25 op Ned3. Benieuwd of dit "vervolg" wat is, ik vond de eerste serie goed te pruimen.
Dit staat toch gewoon helemaal los van de andere Bellicher serie? Volgens mij is Bellicher, net zoals bijvoorbeeld Jack Ryan bij Tom Clancy, gewoon de vaste naam van de hoofdrolspeler, terwijl het steeds een ander karakter is. Of zit ik er nu naast? Heb bij Jack Ryan in ieder geval nooit het idee dat het dezelfde persoon zou moeten zijn en als ik de synopsis van dit nieuwe verhaal zo mee krijg is dat ook niet zo in dit geval.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 8 februari 2013 @ 23:39:41 #145
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_122662349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit staat toch gewoon helemaal los van de andere Bellicher serie? Volgens mij is Bellicher, net zoals bijvoorbeeld Jack Ryan bij Tom Clancy, gewoon de vaste naam van de hoofdrolspeler, terwijl het steeds een ander karakter is. Of zit ik er nu naast? Heb bij Jack Ryan in ieder geval nooit het idee dat het dezelfde persoon zou moeten zijn en als ik de synopsis van dit nieuwe verhaal zo mee krijg is dat ook niet zo in dit geval.
Charles den Tex heeft 3 boeken met Michael Bellicher in de hoofdpersoon geschreven, de boeken zou je ook 'los' kunnen lezen, ik neem aan de serie ook los te bekijken is. Ik vond wel het eerste deel 'de macht van meneer Miller' het beste boek van de drie.
pi_122662387
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:39 schreef doeka het volgende:

[..]

Charles den Tex heeft 3 boeken met Michael Bellicher in de hoofdpersoon geschreven, de boeken zou je ook 'los' kunnen lezen, ik neem aan de serie ook los te bekijken is. Ik vond wel het eerste deel 'de macht van meneer Miller' het beste boek van de drie.
Oke, ben benieuwd. Deze (Cel) heeft ook in de bios gedraaid zag ik :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_122665689
Benieuwd, film in de bios (nog) niet gezien. Hoop niet dat de serie een opgeknipte film is.
pi_122667648
Erm, is de film 'Bellicher: Cel' nou iets anders dan de serie? Die (slecht ontvangen)film is iig nu bij HBO te bekijken.
Ik krijg het verschil niet echt duidelijk.
anonieme razernist
  zaterdag 9 februari 2013 @ 06:15:50 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122667814
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 04:15 schreef NoCigar het volgende:
Erm, is de film 'Bellicher: Cel' nou iets anders dan de serie? Die (slecht ontvangen)film is iig nu bij HBO te bekijken.
Ik krijg het verschil niet echt duidelijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bellicher

Hieruit maak ik op dat het twee verschillende dingen zijn. Ik dacht overigens dat er ivm de bezuinigingen geen tweede seizoen zou komen. Hoop dat het weer in Den Haag, mijn stad, is opgenomen :)
Niet meer actief op Fok!
pi_122670342
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 06:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bellicher

Hieruit maak ik op dat het twee verschillende dingen zijn. Ik dacht overigens dat er ivm de bezuinigingen geen tweede seizoen zou komen. Hoop dat het weer in Den Haag, mijn stad, is opgenomen :)
A ja, dank je.
anonieme razernist
pi_122670867
Het enige dat ik me nog van seizoen 1 kan herinneren is dat Anna Drijver een omgebouwde man moest voorstellen en Theo Maassen een gare rol had. Maar het verhaal, geen idee :').
Amen.
pi_122671140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef Jivis het volgende:
Het enige dat ik me nog van seizoen 1 kan herinneren is dat Anna Drijver een omgebouwde man moest voorstellen en Theo Maassen een gare rol had. Maar het verhaal, geen idee :').
O ja, die Drijver. Sloeg inderdaad nergens op. Vervelend mens trouwens.
anonieme razernist
pi_122673125
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:50 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Theo Maassen wel goed eigenlijk. Anna Drijver was triest inderdaad. :')
pi_122726731
BUMP

Na de reclame.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 10 februari 2013 @ 20:29:07 #155
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_122726862
Staat op!
pi_122726979
Oke, het is dus wel echt dezelfde persoon en niet een ander karakter met dezelfde naam :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_122727069
Apart om Jeroen Willems te zien...
pi_122729677
Spannende serie! :D
  zondag 10 februari 2013 @ 21:42:20 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_122731078
Leuk weer.
En Berhard (Daan Schuurmans) en Claus (Ian Bok) zijn ook weer verenigd in 1 shot.
Jeroen Willems ook nog even in beeld. De vaste VPRO-crew dus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_122734128
Is de serie van Cell hetzelfde als de film van vorig jaar ? Als er 4 afleveringen van 50 minuten zijn, lijkt het mij dat de de serie aangevuld is met extra materiaal oid.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 10:16:38 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 17 februari 2013 @ 21:39:58 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123008842
Spannend weer. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 17 februari 2013 @ 21:49:27 #164
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_123009372
Best leuk dat ze de broer van Peter Dinklage ook hebben gestrikt
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_123013961
Wat een bazenbak die BMW 728i :D

Ik heb wel het idee dat er uit het verhaal echt veel meer uit te halen valt dan ze nu doen. Misschien is dat productietechnisch / budgettair niet te doen maar ik weet na 2 / 4 afleveringen nog niet wat voor organisatie het is waar ze tegen strijden (antagonist) en de rol van de Politie is trouwens ook erg onderbelicht in een moordzaak. Dan heb je nog Bugbit waar ze zogenaamd zo goed zijn, maar een IP trace om die webcam te herleiden zit er niet in?

Overigens ook iemand opgevallen dat de snelheidsmeter in de binnen shots niet boven de 20-30 km/h uit komt, terwijl ze een stuk harder rijden. Ze rijden dus hoogstwaarschijnlijk op een trailer.

Verder is het verhaal met Jessica maar matig uitgewerkt. Ik heb gezien op de preview van volgende week dat daar verandering in gaat komen, dus ik ben benieuwd.
  maandag 18 februari 2013 @ 08:57:09 #166
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_123021146
Gisteravond voor het eerst iets hiervan gezien, maar ik vond het goed, blijf dit wel even volgen
  maandag 25 februari 2013 @ 15:55:49 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123327667
Afgezien van wat erg opvallende continuïteitsfoutjes (een achtervolging in het veilingcomplex van Naaldwijk wordt voortgezet in de afslagruimte van de veiling in Aalsmeer) blijft het een goede serie. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_123355281
Ik weet het niet met deze aflevering. Qua actie stukken beter dan seizoen 1, maar vooral het stuk bij de boot was erg mager. Bellicher *ineens* vrij, hop ineens bij de boot. Geen worsteling, niet achter de mannen in de boot aan, Ruud afleveren bij de petten en weg.

Stuk met de advocaat en zijn zoon is ook maar een side story. Soms te weinig verdieping daar.

Man in het kantoor en de opdrachtgevers erachter, dat blijft spannend!
pi_123362208
Dat met die (corrupte?) poltieagent zag ik heul niet aankomen :@
Don't you love her madly?
pi_123362388
Vermakelijke serie toch wel. Heb van Miller ook grote stukken gezien, maar daar herinner ik me niet zo veel meer van eigenlijk. Niet blijven hangen blijkbaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_123369865
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:17 schreef Lovechild het volgende:
Dat met die (corrupte?) poltieagent zag ik heul niet aankomen :@
Jawel, hoe hebben ze anders Michael gekregen waar ze willen? En wel in Monster. Een of ander wazig dorp. Ik had die moord niet verwacht maar wel dat ze Michael het nog lastiger gingen maken.
pi_123369922
Dat boek. _O_
pi_123461706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:00 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jawel, hoe hebben ze anders Michael gekregen waar ze willen? En wel in Monster. Een of ander wazig dorp. Ik had die moord niet verwacht maar wel dat ze Michael het nog lastiger gingen maken.
Nou ja, Michael woont in Den Haag, dan is Monster niet heel ver weg hoor. Maar goed, heb misschien ergens toch niet zo goed opgelet ;)
Don't you love her madly?
pi_123471028
Ik denk ook dat de setting Monster wat spannender is dan Den Haag.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:08:14 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123598552
Spannend weer hoor. :)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 4 maart 2013 @ 01:44:48 #176
174940 W00fer
Maar echt
pi_123604183
Goeie bedscène van Daan met Aniek!

Achtervolging had wel ietsje beter uitgewerkt kunnen worden. De BMW reed ook zo maar weg bij de sportclub, geen chase met de Toyota helaas.

SPOILER
Blijft spannend. Raar ook dat verder Ruud en zijn broertjes helemaal uit beeld zijn.
pi_123608569
Ik erger me niet zo vaak aan foutjes in series, let er ook nooit zo op, maar Michael en Guusje liggen al in diepe rust als Michael bericht krijgt van dat SIN. Vervolgens gaan ze naar een voetbalveld waar getraind wordt... En dan lopen ze zonder dat er iemand wat van zegt dwars door die training heen. Heel geloofwaardig was dat allemaal niet.
In Southern Sun
  maandag 18 maart 2013 @ 01:04:38 #178
174940 W00fer
Maar echt
pi_124192035
Laatste aflevering is in 20 minuten gepropt. Het stukje ''3 maanden later'' is meer een epiloog.
Spannende aflevering, al betwijfel ik dat dit de beste was.
  maandag 18 maart 2013 @ 12:10:22 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124200753
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 01:04 schreef W00fer het volgende:
Laatste aflevering is in 20 minuten gepropt. Het stukje ''3 maanden later'' is meer een epiloog.
Spannende aflevering, al betwijfel ik dat dit de beste was.
Zelfde gevoel hier en volgens mijn vrouw, die het boek gelezen heeft, was het wel een heel erg losse interpretatie van het verhaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_124612712
Godver, wilde even de laatste terugkijken, is hij niet meer beschikbaar :')

edit: hij is gewoon te downloaden zie ik nu via TPB :@
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124613504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Godver, wilde even de laatste terugkijken, is hij niet meer beschikbaar :')

edit: hij is gewoon te downloaden zie ik nu via TPB :@
Uitzendinggemist.nl is altijd je vriend :).

Toevallig van de week eindelijk de laatste twee afleveringen gekeken. Met name het slot van de laatste viel me niet echt mee. Verder gewoon een prima serie.
In Southern Sun
pi_124613581
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Uitzendinggemist.nl is altijd je vriend :).

Toevallig van de week eindelijk de laatste twee afleveringen gekeken. Met name het slot van de laatste viel me niet echt mee. Verder gewoon een prima serie.
Nu dus juist niet, aangezien ze hem hebben weggehaald. Denk vanwege een dvd release ofzo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_124613690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nu dus juist niet, aangezien ze hem hebben weggehaald. Denk vanwege een dvd release ofzo.
Oh, zo. Dan ben ik precies op tijd geweest :).
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')