Hoezo dat?quote:Op zondag 7 november 2010 18:08 schreef Mojave het volgende:
Gaat weer mooi zo.
Heb geen gerust gevoel bij dinsdag overigens.....
twente blijft goed stand houden ook op moeilijke momenten.quote:Op maandag 8 november 2010 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag de hele wedstrijd gezien, was niet top wat Twente liet zien maar wel mooi de 3 punten gepakt1 punt voor op PSV, 4 punten voor op Ajax en FC Groningen; niet slecht
precies, ook moeilijke wedstrijden tegen kleine clubs (en/of na een Europese week) omzetten in winstquote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef karinaatje1 het volgende:
[..]
twente blijft goed stand houden ook op moeilijke momenten.
dat was in het verleden wel vaak anders.
ik denk zelfs dat we deze zomer weer massaal op de oude markt staan
Ach denk aan Ajax vorig seizoen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef tomtomaat het volgende:
Nou, naar de volgende ronde, maar daar is ook alles mee gezegd.....
Ging niet van harte..
wat hij zegt...quote:Op woensdag 10 november 2010 03:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onmeunig slechte pot, maar we zijn door en dat telt
Vet! Maak filmpjes!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef DaDude1987 het volgende:
JAJA, net kaarten gehaald voor Inter - TwenteIk ben erbij!
je had een slecht gevoel over het niveau van FCT / de wedstrijd, of over de uitslag?quote:
Ik over alledriequote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je had een slecht gevoel over het niveau van FCT / de wedstrijd, of over de uitslag?
naarmate de wedstrijd vorderde kreeg ik dat ook, maar gelukkig koel afgemaakt in de penalty reeks...quote:
Ik heb hem ook binnen, jezus wat een lange kaart zegquote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef DaDude1987 het volgende:
JAJA, net kaarten gehaald voor Inter - TwenteIk ben erbij!
wat staat er allemaal wel niet op dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen, jezus wat een lange kaart zeg![]()
dat is een beste lap tekstquote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zal hem wel even scannen voor je.
edit:
[ afbeelding ]
hebben ze die dingen met een typemachine gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef TwenteFC het volgende:Ik zal hem wel even scannen voor je.
edit:
[ afbeelding ]
Vroeg ik mij ook afquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
"Wie is hier de held, de held van Enschede??"
Oh en 1-0!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij zijn Twente, Twente Enschede.
We komen uit het oosten, Twente Enschede.
Hier is jullie hel, de hel van Enschede.
Come on FC Twente, Twente Enschede.
Jaooalallalallalala
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Mojave het volgende:
Laat de TT maar staan, komt volgende week wel weer in orde.
Dat denk ik niet, sowieso niet van PSVquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
, wij gaan van AZ en PSV winnen en jullie winnen ook beide wedstrijden.
Niet zo zwartkijken, kerel. Het is nog maar november, wie weet wat er in de winterstop allemaal gebeurtquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Moody het volgende:
Hoe dom kun je voetballen. Gigantisch veel ruimte, maar gewoon achteruit blijven hangen.
Je zag gewoon dat ze deze wedstrijd op 75% probeerde uit te spelen...
Maar hierdoor hebben ze wel het kampioenschap weggegooid vrees ik. PSV staat 2 punten voor en gaat dat niet meer weggeven, hoe vroeg het ook in het seizoen is...
Zwartkijker, Zwartkijker!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Moody het volgende:
Hoe dom kun je voetballen. Gigantisch veel ruimte, maar gewoon achteruit blijven hangen.
Maar hierdoor hebben ze wel het kampioenschap weggegooid vrees ik. PSV staat 2 punten voor en gaat dat niet meer weggeven, hoe vroeg het ook in het seizoen is...
Klopt helemaal, PSV gaat even 20+ wedstrijden achter elkaar winnen. Ook na de winterstop als ze geen Afellay meer hebben.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Moody het volgende:
Helemaal mee eens. PSV gaat echt geen punten meer verspelen. Afellay was toch niet zo'n belangrijke factor in dit teamquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt helemaal, PSV gaat even 20+ wedstrijden achter elkaar winnen. Ook na de winterstop als ze geen Afellay meer hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
hahaquote:
Natuurlijk, en PSV wint ook wel effe van Ajax volgende week in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Moody het volgende:
ik zei 5 minuten voor die fout ook dat ik Leugers goed vond voetballen tot nu toequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
1 minuut voor die blunder zeiden mijn broer en ik nog tegen elkaar dat we die Leugers zo goed vonden voetballen. Wat een pech man..
dat viel mij ook opquote:
Dat is nergens voor nodig.quote:Op zondag 14 november 2010 09:04 schreef June. het volgende:
Twente verliest een keer en de moed zakt meteen in de schoenenBeetje optimisme kan ook gee kwaad hoor
eens!!quote:Op maandag 15 november 2010 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig.
Twente doet het nog steeds fantastisch.
Dat wordt vast een leuk tripjequote:Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef TwenteFC het volgende:
Tot nu toe 2300 kaarten verkocht voor Inter-uit, en er komen er nog een paar honderd van Vak-P waarschijnlijk. Milaan is van ons.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt vast een leuk tripje
Fransmannenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het geen PSG taferelen worden, want die italianen zijn ook al van die heethoofden. Gelukkig zijn we met veel.
Dat valt echt wel mee hoor, PSG was een afrekening i.v.m een laffe aanval van FC Utrecht. Tenminste, dat was de verklaring van PSG....quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het geen PSG taferelen worden, want die italianen zijn ook al van die heethoofden. Gelukkig zijn we met veel.
PSG probeert altijd en overal te rellen, dat excuus stelt niks voor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:53 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee hoor, PSG was een afrekening i.v.m een laffe aanval van FC Utrecht. Tenminste, dat was de verklaring van PSG....
Gewoon niet teveel provoceren, maar met sjaaltje door Milaan lopen moet kunnen
Goed nieuwsquote:
ik denk dat Twente en Ajax winnen, staat Twente weer bovenaanquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat Twente punten laat liggen
Maar wees gerust, wij gaan van PSV winnen. Ofzo.
Liever Twente bovenaan dan PSV.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik denk dat Twente en Ajax winnen, staat Twente weer bovenaan
Die Fransozen zijn gewoon kut inderdaad. Maarja dat is algemeen bekendquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
PSG probeert altijd en overal te rellen, dat excuus stelt niks voor.
En dat betekend ook nog dat ze nu nog steeds wraak zoeken, want ze werden heel Parijs door gejaagd.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik denk dat Twente en Ajax winnen, staat Twente weer bovenaan
zie:quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zingen die gasten toch de hele tijd, ik versta er he-le-maal niks van.
quote:
quote:Wij zijn FC Twente, Twente Enschede.
Thanxquote:Wij zijn FC Twente, Twente Enschede.
GVD MAN!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Oeps en dan moet je met 10 man verder
Edit: Prompt ook nog de 1-1 op je kloten.. Balen!
ging niet om jouw post hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Sorry zat ook nog in het verkeerde topic
Snap ik.. Tis eigenlijk ongelofelijk dom hoe je de wedstrijd laat kantelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ging niet om jouw post hoormaar om de situatie waar Twente zich nu in heeft gewerkt...
Waarvoor kreeg ie rood?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Zuur. Dit mag Douglas zich aanrekenen. Bovendien had Twente voor de gelijkmaker ook wel wat vaker mogen scoren.
ofquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef Morendo het volgende:
Kan de topictitel gewijzigd worden?
'FC Twente #78: BESTE van Overijssel' ofzo.
Het leek wel alsof Schaars hem een kaart wilde aannaaien door aan de scheidsrechter te laten zien dat Janssen gay is for him (handtastelijkheid) en Janssen probeerde juist door hem te omhelzen en whatnot de scheidsrechter te paaien en omdat Schaars dat dus niet wilde en hem in een kwaad daglicht wil zetten voor de ogen van de scheidsrechter werd ie boosquote:Op zondag 21 november 2010 00:34 schreef Buitendam het volgende:
Wat gebeurde er nu bij Theo en Schaars? Waarom was Theo zó boos?
Ik denk dat jij er een verdient als jij zulke uitspraken doet .. ik snap niet waarom dit niet gemodereerd word?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:37 schreef Spatzmann het volgende:
Misschien 'Douglas verdient een nekschot' ?
Spoilertquote:Op zondag 21 november 2010 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
gelukkig is de topper in 0-0 geëindigd, dus nu staan we 3 achter op PSV en nog 3 voor op Ajax... maar als Groningen wint (staan met 1-0 voor), staan die nog meer 1 punten achter ons
dat eerste nietquote:
woensdagavond (en dinsdag ook wel) zit ik voor de buis, volledige aandacht voor de CLquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb al onmundig zin an Woensdag ..
quote:Op zondag 21 november 2010 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
woensdagavond (en dinsdag ook wel) zit ik voor de buis, volledige aandacht voor de CL
daar heb je vast wel een sectie voor op klm.nlquote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zit als het goed is om half 7 in het vliegtuig, weet jij misschien of een sporttas geldt als handbagage?
Dat kan wel als handbagage.. Bij Ryanair hebben ze van die rekjes staan waar de tas in moet passen om handbagage te zijn.quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zit als het goed is om half 7 in het vliegtuig, weet jij misschien of een sporttas geldt als handbagage?
quote:
Jullie zijn oprecht blij als hij weer fit is ?quote:
Tuurlijk, die kerel balt goed bij Twentequote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie zijn oprecht blij als hij weer fit is ?
Zeker weten! Dankjewel dat ie gratis mocht overkomen...quote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha met die jongen in de basis ga je geen kampioen worden hoorquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Zeker weten! Dankjewel dat ie gratis mocht overkomen...
Volgens mij is dat al geluktquote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha met die jongen in de basis ga je geen kampioen worden hoor
Uhuquote:Op maandag 22 november 2010 13:55 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al gelukt
quote:Op maandag 22 november 2010 13:55 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Nee, wel van "kuipvrees", hoe doen jullie dat?quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft Dwight geen last van Grolsch-veste-vrees ?
Gewoon geen boter op je boterhamquote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nee, wel van "kuipvrees", hoe doen jullie dat?
Godverquote:
Tja dat is een vak apart.quote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Nee, wel van "kuipvrees", hoe doen jullie dat?
Zou de beste verdediger zijn die feye heeftquote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heb toch maar 25 wedstrijden gespeeld voor jullie vorig jaar , waarvan een groot deel ook nog eens als invaller ?quote:Op maandag 22 november 2010 13:55 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Nee, als basisspeler. In het begin heeft hij wat wedstrijden gemist vanwege het nog niet hebben van een contract en hij was niet meteen basisspeler, dus daarom heeft hij acht wedstrijden niet meegedaan.quote:Op maandag 22 november 2010 21:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij heb toch maar 25 wedstrijden gespeeld voor jullie vorig jaar , waarvan een groot deel ook nog eens als invaller ?
Oke dan was dat het . Hij kwam toch alleen om zijn conditie op peil te houden, en toen maar een contract gegeven . Interessant om te zien dat het daar wel kan .quote:Op maandag 22 november 2010 22:02 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Nee, als basisspeler. In het begin heeft hij wat wedstrijden gemist vanwege het nog niet hebben van een contract en hij was niet meteen basisspeler, dus daarom heeft hij acht wedstrijden niet meegedaan.
Rosales doet het de laatste wedstrijden echt niet verkeerd, hij zit bij de beteren.quote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke dan was dat het . Hij kwam toch alleen om zijn conditie op peil te houden, en toen maar een contract gegeven . Interessant om te zien dat het daar wel kan .
Al weet ik wel dat Dwight het eerste seizoen in de Kuip ook uitstekend liep te voetballen .
Die Rosales is alleen matig . Volgens mij is dat zo ongeveer de enige zwakke schakel in jullie team .
quote:Op maandag 22 november 2010 22:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rosales doet het de laatste wedstrijden echt niet verkeerd, hij zit bij de beteren.
zoals al eerder aangegeven hier; niemand gaat uit van een kampioenschap... het is niet zo dat we het niet graag willen (en de gedachte op weer kampioen is niet eens zo gek), maar we zullen niet gaan klagen als we dit jaar 2e wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:25 schreef roodboefie het volgende:
Trotse koploper zijn ze niet meer en worden ze ook niet meer.
de Tukkers vullen 3,75% van het stadionquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef DaDude1987 het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)ijna-uitverkocht.ece
Dat wordt morgen 77.000 Italianen tegen 3000 Tukkers....heerlijk! Heb er zin in!
alsof Psv of Ajax zoveel beter is op dit moment, juist Fc Twente is behoorlijk constant dit seizoen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:25 schreef roodboefie het volgende:
Trotse koploper zijn ze niet meer en worden ze ook niet meer.
04.00 vlieg je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
De spanning giert door mijn lijf, om 4 uur gaan we weg.
want het is rustig bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het gevoel dat heel Tukkerland naar Milaan is
ga je met de auto? of met de bus / het vliegtuig?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:07 schreef DaDude1987 het volgende:
3000 man, dat is niet niks! Wordt mooi morgen! Ik vertrek om 08.00 uur uit Enschede.
hoelaat vlieg je dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, met de auto naar het vliegveld
auto naar Bremen dan vliegen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga je met de auto? of met de bus / het vliegtuig?
[..]
hoelaat vlieg je dan?
alvast veel plezier gewenstquote:
Ja iedereen uit mijn omgeving heeft mij verlatenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want het is rustig bij jou in de buurt?
hij heeft je verlaten voor Twente? en waarom ga je niet mee naar Milaan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja iedereen uit mijn omgeving heeft mij verlatenInclusief mijn vriend
Hij zit in Milaan met vrienden. Daar hoef ik niet bij te zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij heeft je verlaten voor Twente? en waarom ga je niet mee naar Milaan?
gewoon lekker, en vol spanning, voor de tv vanavondquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij zit in Milaan met vrienden. Daar hoef ik niet bij te zijn.
quote:
bier + chipsquote:Op woensdag 24 november 2010 10:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
![]()
Get some drinks in, get some drinks in GET SOME DRINKS IN!
dat is ook niet echt moeilijkquote:Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Dat Twente het maar beter mag doen dan mijn clubje gisteren
Sowieso is Real op het moment stukken beter dan Inter, en Twente (ondanks 2 nederlagen) in betere vorm dan Ajax. Gaat spannend worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:10 schreef Jojoortje het volgende:
Dat Twente het maar beter mag doen dan mijn clubje gisteren
Ergens is er iets fout gegaan bij de ticketverkoop.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:55 schreef DaDude1987 het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)ijna-uitverkocht.ece
Dat wordt morgen 77.000 Italianen tegen 3000 Tukkers....heerlijk! Heb er zin in!
Niet slecht?quote:
Hij vergeleek het met de wedstrijd van gisteren vermoed ikquote:Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Niet slecht?
Kom op zeg...
Twente deed het goed tegen Inter thuis. Maar dit was gewoon niet goed. Is ook geen schande.
We kunnen wel stellen dat Ajax zich gisteren voor het oog van heel de wereld heeft laten vernederen. Wat dat aan gaat heb ik heel erg veel respect voor Fc Twente.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij vergeleek het met de wedstrijd van gisteren vermoed ik
Beetje lastig te vergelijken hè. Real speelt op dit moment, samen met Barca, het beste voetbal.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij vergeleek het met de wedstrijd van gisteren vermoed ik
Daarom deed ik achter mijn zin ook een smiley met een rode neus.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Beetje lastig te vergelijken hè. Real speelt op dit moment, samen met Barca, het beste voetbal.
Inter is toch echt veel en veel minder.
Ah, dat zie ik niet op m'n mobieltje.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Daarom deed ik achter mijn zin ook een smiley met een rode neus.
Huh?quote:Op woensdag 24 november 2010 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kun je het je voorstellen?
San heeft al dikke tetten, maar als ze zwanger zou zijn zouden ze NOG dikker zijn!
Nee kloptquote:Op donderdag 25 november 2010 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar daar heb ik hem niet teruggezien
whehequote:
bron: http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=10903quote:FC Twente in categorie 3
FC Twente heeft over het voetbalseizoen 2009/2010 een winst geboekt van ¤ 1,2 miljoen. Op basis van deze recente financiële cijfers heeft de KNVB FC Twente ingedeeld in categorie 3. De categorie met de financieel gezondste clubs in het betaald voetbal.
Deze week heeft de KNVB de nieuwe categorie-indeling aan de club bekend gemaakt. De categorisering van clubs is onderdeel van het licentiesysteem van de voetbalbond.
Medio december publiceert de KNVB de categorie-indeling van alle clubs in het betaald voetbal.
Wanneer is die wedstrijd tegen Tottenham ook weer? Over twee weken?quote:Op donderdag 25 november 2010 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ondanks dat je al zeker bent van de 3e plek, moeten we toch vol aan de bak tegen Tottenham! want de 4 beste nummers 3 uit de CL hebben een voordeel bij de loting van de EL; beginnen met uitwedstrijd, waardoor je het (indien nodig) thuis af kunt maken
7 december 20:45 FC Twente stadionquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Wanneer is die wedstrijd tegen Tottenham ook weer? Over twee weken?
Vanavond weer gezellig naast PSV qua puntenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even tussendoor, jullie zijn geen koploper.
Niet om te haten ofzo.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:46 schreef Jojoortje het volgende:
En toch denk ik dat Twente gewoon gaat winnen vanavond, ondanks alle geblesseerden/geschorsten.
en Twente 3 punten rijkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:46 schreef Mojave het volgende:
Herinner me nog de pot van vorig jaar NEC uit.... ben die avond een flink aantal jaren ouder geworden.
dat zag er zeker niet best uit nee...jammer, goeie voetballer, relaxte kerel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Je mag hopen dat het geen kruisband is wat Ruiz betreft. Dan komt hij niet meer in actie dit seizoen. Zag er wel vaag uit btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Solidair aan Ajax? Mafkees!quote:Op zondag 28 november 2010 00:52 schreef GSbrder het volgende:
Volgende titel voor jullie:
Solidair aan Ajax: 7 weken geen Luis? Dan wij geen Ruiz.
Gebrek aan het vermogen satire in zo'n zin te zien?quote:Op zondag 28 november 2010 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Solidair aan Ajax? Mafkees!![]()
denk dat we het daar wel over eens kunnen zijnquote:Op zondag 28 november 2010 12:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gefeliciteerd Tukkers... Dat het tussen ons mag gaan dit seizoen
Jij en ik welquote:Op zondag 28 november 2010 12:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat we het daar wel over eens kunnen zijn
ik hoop dat ze vandaag nog positief nieuws over Ruiz naar buiten brengen, ben wel erg benieuwd hoe lang hij uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Je mag hopen dat het geen kruisband is wat Ruiz betreft. Dan komt hij niet meer in actie dit seizoen. Zag er wel vaag uit btw.
Hij zat de pijn wel te verbijten toen hij die brancard op moest kruipenquote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik hoop dat ze vandaag nog positief nieuws over Ruiz naar buiten brengen, ben wel erg benieuwd hoe lang hij uitgeschakeld is.
Ik vind een zware blessure geen satire, dan ben jij gewoon niet lekker in je kop.quote:Op zondag 28 november 2010 02:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gebrek aan het vermogen satire in zo'n zin te zien?
Of heb je werkelijk niet verder gelezen dan de eerste 3 woorden?
http://www.voetbalprimeur(...)richten_op_2011.htmlquote:Op zondag 28 november 2010 16:49 schreef MasterJustin het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Ruiz. Twente heeft hem nodig, hopen op goed nieuws dus.
Waar is Bajrami eigenlijk gebleven? Hij is er maar een paar wedstrijden erin geweest, de eersten van het seizoen. Miskoop?
niet eens op de bank gast, hij is geblesseerdquote:Op zondag 28 november 2010 17:02 schreef MasterJustin het volgende:
Aha. Ik vind het tot nu toe een miskoop. Alleen maar op de bank,.
Oh oké, dan is het een uitstekende aankoop.quote:Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet eens op de bank gast, hij is geblesseerd
dat hoor je mij niet zeggen... maar jouw opmerking van 'miskoop' slaat dus nergens op!quote:Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het een uitstekende aankoop.
Mijn opmerking?quote:Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hoor je mij niet zeggen... maar jouw opmerking van 'miskoop' slaat dus nergens op!
sorry, die opmerking van 'miskoop kwam van iemand anders... maar feit blijft dat ik, omdat ik zeg dat hij niet op de bank zit maar geblesseerd, niet zeg dat het een uitstekende aankoop is!quote:
scheur in de buitenmeniscus van de linkerkniequote:Op zondag 28 november 2010 17:27 schreef tcr het volgende:
Ruiz tot de winterstop er zeker uit, dat is minder:
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=10913
Afellay weg bij PSV in de winterstop, Suarez er tot 4 februari niet bij voor Ajax; wie gaat er dan met de titel vandoor?quote:
en dan Landzaat, Brama en Janssen op het middenveldquote:Op zondag 28 november 2010 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan kunnen we altijd nog bijv. De Jong - Janko - Chadli voorin hebben, ook niks mis mee
En Tiendalli - Wisgerhof - Douglas - Kuiper achterinquote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan Landzaat, Brama en Janssen op het middenveld
ik vind Rosales wel steeds beter de laatste wekenquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Tiendalli - Wisgerhof - Douglas - Kuiper achterin
Rosales was een van de spelers waar de meeste dreiging van af kwam afgelopen zaterdagquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind Rosales wel steeds beter de laatste weken
Het ging niet om de blessure, het ging om "solidair aan Ajax".quote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik vind een zware blessure geen satire, dan ben jij gewoon niet lekker in je kop.
Graafschap thuis, Heerenveen uit en Heracles thuis... moet lukken zonder Ruizquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
En nog maar 3 wedstrijden tot de winterstop.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Twente kan dat wel opvangen. Was er echt bang voor dat we Ruiz dit seizoen niet meer in actie zouden zien. Prachtvoetballer
Of een grote cocaïne zaak hahaquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef hondebrok het volgende:
[..]
ja behoorlijk kansloos.
leek wel een bakkerij met al dat witte poeder
POIDHquote:Op zondag 28 november 2010 22:04 schreef hondebrok het volgende:
paar twente spelers hebben gisteren ook ff de overwinning gevierd.
zag Brama en Boschker nog bij merlijn in Hengelo.
Mooie vriendin heeft boschker trouwens.
Ik vond jullie backs eerlijk gezegd de zwakste schakels van de ploegquote:Op zondag 28 november 2010 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
Janko 2 keer gescoord, nu op 8Rosales speelde goed
Leugers heeft een keer geen gele kaart gepakt
3 punten mee terug uit Nijmegen
![]()
en Ruiz die, op het oog, zwaar geblesseerd uitvalt
tegen NEC? of in dit seizoen tot nu toe?quote:Op maandag 29 november 2010 12:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vond jullie backs eerlijk gezegd de zwakste schakels van de ploeg
Tegen NEC, over de rest van het seizoen kan ik me geen oordeel vellen. Maar ik neem aan dat Tiendalli straks weer in de basis staat?quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tegen NEC? of in dit seizoen tot nu toe?
dat verwachtte ik afgelopen zaterdag al, maar blijkbaar is Preud'homme zodanig tevreden over Leugers dat hij hem laat staan...quote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Tegen NEC, over de rest van het seizoen kan ik me geen oordeel vellen. Maar ik neem aan dat Tiendalli straks weer in de basis staat?
Qua gastvrijheid heb ik er niets op aan te merken, ik vond het zeer vriendelijke mensen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:38 schreef DaDude1987 het volgende:
Net terug van Milan en daarna weekendje Rome. Wat was het mooi! Het blijven kutitalianen, qua voetbal en qua gastvrijheid
Naja, in Milaan 3x kroeg uitgegooid terwijl het nog niet eens sluitingstijd was. En in Rome restaurant uitgegooid omdat we klaar waren met eten, nog niet eens tijd om koffie na te bestellen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Qua gastvrijheid heb ik er niets op aan te merken, ik vond het zeer vriendelijke mensen.
Je kan ook goed ouwehoeren met ze, en ze kunnen tegen een geintje.
Ja dat snap ik, maar dit was schranzen voor volk en vaderland en daarna eruit gegooid worden...quote:Op woensdag 1 december 2010 10:58 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook al regelmatig overkomen in Rome, heeft vooral te maken met het feit dat ze dan nog snel een andere klant kunnen bedienenNaja, vond het wel ok:)
Dat doe ik altijdquote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dit was schranzen voor volk en vaderland en daarna eruit gegooid worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |