Hoezo dat?quote:Op zondag 7 november 2010 18:08 schreef Mojave het volgende:
Gaat weer mooi zo.
Heb geen gerust gevoel bij dinsdag overigens.....
twente blijft goed stand houden ook op moeilijke momenten.quote:Op maandag 8 november 2010 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag de hele wedstrijd gezien, was niet top wat Twente liet zien maar wel mooi de 3 punten gepakt1 punt voor op PSV, 4 punten voor op Ajax en FC Groningen; niet slecht
precies, ook moeilijke wedstrijden tegen kleine clubs (en/of na een Europese week) omzetten in winstquote:Op maandag 8 november 2010 09:20 schreef karinaatje1 het volgende:
[..]
twente blijft goed stand houden ook op moeilijke momenten.
dat was in het verleden wel vaak anders.
ik denk zelfs dat we deze zomer weer massaal op de oude markt staan
Ach denk aan Ajax vorig seizoen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef tomtomaat het volgende:
Nou, naar de volgende ronde, maar daar is ook alles mee gezegd.....
Ging niet van harte..
wat hij zegt...quote:Op woensdag 10 november 2010 03:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onmeunig slechte pot, maar we zijn door en dat telt
Vet! Maak filmpjes!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef DaDude1987 het volgende:
JAJA, net kaarten gehaald voor Inter - TwenteIk ben erbij!
je had een slecht gevoel over het niveau van FCT / de wedstrijd, of over de uitslag?quote:
Ik over alledriequote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je had een slecht gevoel over het niveau van FCT / de wedstrijd, of over de uitslag?
naarmate de wedstrijd vorderde kreeg ik dat ook, maar gelukkig koel afgemaakt in de penalty reeks...quote:
Ik heb hem ook binnen, jezus wat een lange kaart zegquote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef DaDude1987 het volgende:
JAJA, net kaarten gehaald voor Inter - TwenteIk ben erbij!
wat staat er allemaal wel niet op dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen, jezus wat een lange kaart zeg![]()
dat is een beste lap tekstquote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef TwenteFC het volgende:
Ik zal hem wel even scannen voor je.
edit:
[ afbeelding ]
hebben ze die dingen met een typemachine gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef TwenteFC het volgende:Ik zal hem wel even scannen voor je.
edit:
[ afbeelding ]
Vroeg ik mij ook afquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:09 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
"Wie is hier de held, de held van Enschede??"
Oh en 1-0!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wij zijn Twente, Twente Enschede.
We komen uit het oosten, Twente Enschede.
Hier is jullie hel, de hel van Enschede.
Come on FC Twente, Twente Enschede.
Jaooalallalallalala
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Mojave het volgende:
Laat de TT maar staan, komt volgende week wel weer in orde.
Dat denk ik niet, sowieso niet van PSVquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
, wij gaan van AZ en PSV winnen en jullie winnen ook beide wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |