quote:Op zondag 7 november 2010 00:14 schreef bork het volgende:
Een mooie kerk in een dorp (tegenwoordig onderdeel van een stad) wat vroeger Hollands was.
Sory maar dit had ik moeten quoten, hier is het om de hoek.quote:Land van Heusden en Altena ergens?
quote:
Die was niet zo moeilijkquote:
Ja ik ben er één keer geweest, pannenkoeken gegeten in dat restaurant links in beeld, na een wandelingetje rond Drakensteynquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 01:08 schreef bork het volgende:
Ettenseweg/Slingerparallel / N317, Ulft
geheim van de Smidquote:
Hoe raad je hetquote:Op woensdag 10 november 2010 00:31 schreef Temlin het volgende:
Antwoord Zevenaar, Spoorweg overgang Methen met links spoortunnel Zevenaar (betuweroute)
http://maps.google.nl/map(...)V9g&cbp=12,8.04,,0,5
Als je daar met de trein bijna dagelijks langs komt is het niet zo moeilijkquote:
Ja dan valt het wel meequote:Op woensdag 10 november 2010 13:02 schreef Temlin het volgende:
[..]
Als je daar met de trein bijna dagelijks langs komt is het niet zo moeilijk
Nee hoor in verste verte niet. Ik kom er op dankzij een opgave van jouquote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef JDude het volgende:
Hm, de huidige opgave lijkt me een of andere meubelboulevard ofzo?
jazeker!quote:
Daar was je snel meequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Meike26 het volgende:
Niet dat ik het weet door de tips hoor... ik heb er een aantal keer geklommen toen ik nog op school zat en in het conferentiecentrum ben ik ook wel een paar keer geweest voor m'n werk
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:21 schreef Meike26 het volgende:
Klimcentrum Nieuwegein met op de achtergrond het conferentiecentrum Blokhoeve:
http://maps.google.nl/map(...)-8&sa=N&hl=nl&tab=wl
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:34 schreef JDude het volgende:
Schokkerhaven, nabij Nagele, Noordoostpolder
Deze is niet te googlen dus geef ik mezelf max 10-15 minuten per dag voor stomweg zoeken maar er waren 2 aanwijzingen, spoorlijn zonder bovenleiding en een op- en afrit waarvan 1 kant is afgesloten, dat kan je erg goed zien vanuit flinke hoogte.quote:Op zondag 14 november 2010 12:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik snap niet hoe je die kan vinden.
0,0 aanknopingspunten in mijn ogen.
Ja is goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef bork het volgende:
Boliestraat, Doetinchem
Grutstraat Doetinchem
morgen dan maarquote:Op woensdag 17 november 2010 00:00 schreef chufi het volgende:
[ code verwijderd ]
En weer een spoorwegovergang ....
Die laat ik aan Bork
goed.quote:
Correctquote:Op donderdag 18 november 2010 00:22 schreef De_Melkboer het volgende:
Hier ben ik vaak op bezoek geweest, het hoofdkantoor van Corus
Wenckebachweg - Velsen Noord
nee, geen aanknopingspunt(en) dus houdt het op.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:42 schreef De_Melkboer het volgende:
En de volgende:
[ afbeelding ]
12 uur later.... niemand?
goedquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef godigita het volgende:
Hmmm, schepen in de verte doen me denken dat dit geen binnenvaartwater is... gevaarlijke stoffen-routes, dus industrie in de buurt... is dit Noord-Holland?
auchquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Temlin het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,331.34,,0,7.12
Den Helder, Het nieuwe diep.
Close maar de eerstequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Temlin het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,331.34,,0,7.12
Den Helder, Het nieuwe diep.
quote:
quote:
Lijkt op zo'n vakantiedorppleintje ...quote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, ben in een melige bui (moet kunnen toch?)
Goed Gast!quote:
ok. kZal ff m'n bril oppoetsenquote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef junkiexp het volgende:
Goed kijken op de foto
Moet te doen zijn.
Ik heb jouw opgave trouwens op een bijzondere manier gevonden :quote:
Apart, je bedoelt Primera denk ik en je bent bezig een babietje aan het maken, Freudiaanse verspreking? Sorry dat ik invul maar heb net ff je apartementje bekeken, tof!quote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb jouw opgave trouwens op een bijzondere manier gevonden :
Ik zag uiteraard Prenatal, maar die hebben 400 vestigingen.
Daarnas witte/groene letters en ik dacht ''zvidenkt'' te lezen.
Ik daarop gezocht met Google en ik kom op de eerste hit ''Putten'' tegen.
Prenatal in Putte opgezocht en daarmee heb ik het gevonden.
Wel apart want het is helemaal geen ''zvidenkt''
Niet gek bedachtquote:Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef Temlin het volgende:
ik dacht aan een verdiepte ligging van spoor of weg. maar kan zo niets vinden. HSL en Betuweroute niet.
Misschien, ik zie het niet.quote:Op maandag 22 november 2010 00:06 schreef Temlin het volgende:
Hmm is dat in de verte nou een snelweg? of een rotonde
Oh is dat blauw, giroblauw ?quote:Op maandag 22 november 2010 00:13 schreef Temlin het volgende:
De blauwe? gebouwen rechts denk ik dan.
Ja Primera iddquote:Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef bork het volgende:
[..]
Apart, je bedoelt Primera denk ik en je bent bezig een babietje aan het maken, Freudiaanse verspreking? Sorry dat ik invul maar heb net ff je apartementje bekeken, tof!
Wel cool dat je het gevonden hebt btw, was best moeilijk dacht ik.
Wel leuk en welkom btw!
dacht ik ook al maar kon nergens een weg die zo uitzag naast hoogspanningskabels vindenquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Ik neem aan dat er een spoor onderdoor gaat ?
Je zat erg warm idd.quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Temlin het volgende:
WTF het was toch de HSL-Zuid hoe kan ik dat gemist hebben, en het was ook de verdiepte ligging
een 2X2 weg waar verdubbeling mogelijk is hmm.quote:
Ook wel apart dat de weg opeens ophoudt.quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Temlin het volgende:
[..]
een 2X2 weg waar verdubbeling mogelijk is hmm.
mmm en gaat over een snelweg heen denk ik en niet zo'n kleintje ook .Die schermen rechts hangen meestal boven verkeersregelaars.quote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ook wel apart dat de weg opeens ophoudt.
Dat moet te doen zijn zou je zeggen....
Ik zit te denken aan de utrechtse heuvelrug....quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef bork het volgende:
[..]
mmm en gaat over een snelweg heen denk ik en niet zo'n kleintje ook .Die schermen rechts hangen meestal boven verkeersregelaars.
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:23 schreef JDude het volgende:
[..]
De oude rijksweg naar Utrecht, voor de A2 om de stad heen werd gelegd.
quote:
Mooi gevondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef Temlin het volgende:
Maar wel dit bord stopbord:
[ afbeelding ]
en harmelenplaten hoe kan datoh vandaar het is een randweg
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,135.01,,0,4.53
Zonder gekheid; mag jij nu voor straf iets informatiefs typen of linken over de ponlijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef Temlin het volgende:
Ik denk de randweg in Medemblik. Duimen dat het goed is.
Die hadden ze na de oorlog weer door moeten trekken naar Kesterenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef bork het volgende:
[..]
Zonder gekheid; mag jij nu voor straf iets informatiefs typen of linken over de ponlijn.
quote:Op woensdag 24 november 2010 06:20 schreef JDude het volgende:
De brug over het Maas-Waal-kanaal tussen Nijmegen en Weurt?
was goedquote:Op woensdag 24 november 2010 06:20 schreef JDude het volgende:
De brug over het Maas-Waal-kanaal tussen Nijmegen en Weurt?
Ik was al bang dat deze te makkelijk zou zijn, maar ik had even geen beter idee.quote:
Uiteraard.quote:
Juistquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Temlin het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,107.06,,0,9.79
Brinkenhalte Emmen. Station Emmen Bargeres
En dat is ook allemaal dubbelspoor, Enkelspoor + Bovenleiding + Station (zie de luidsprekers) komt niet zo veel voor.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:39 schreef JDude het volgende:
Ah, ik was al langs de Zoetermeer Stadslijn aan het zoeken. Maar die gaat overal onder de weg door, dus dat schoot al niet op.
primaquote:Op donderdag 25 november 2010 17:59 schreef Temlin het volgende:
Nijmegen, keizer hendrik VI singel
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,85.63,,0,6.49
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef Temlin het volgende:
Ik weet waar ik moet zoeken, hoeft niet heel lastig te zijn.
Dat gele bord is een duitse plaats (zie ook het wegdek)
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,75.16,,0,10.94
Vredenseweg eibergen.
Ik denk de Vredenseweg bij Eibergen.quote:
quote:
quote:
Kortzichtig van me.. Ik heb niet eens de moeite genomen om de overkant van de straat te bekijken. Je ziet niet vaak een straat die tussen twee begraafplaatsen door loopt..quote:
Daar had ik gekekenquote:
Juistquote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef JDude het volgende:
Hogebiezendijk, nabij IJsselstein.
De zendmast/antenne/Gerbrandytoren zit aan die kabels vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |