Lijkt op zo'n vakantiedorppleintje ...quote:Op zondag 21 november 2010 00:39 schreef bork het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, ben in een melige bui (moet kunnen toch?)
Goed Gast!quote:
ok. kZal ff m'n bril oppoetsenquote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef junkiexp het volgende:
Goed kijken op de foto
Moet te doen zijn.
Ik heb jouw opgave trouwens op een bijzondere manier gevonden :quote:
Apart, je bedoelt Primera denk ik en je bent bezig een babietje aan het maken, Freudiaanse verspreking? Sorry dat ik invul maar heb net ff je apartementje bekeken, tof!quote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb jouw opgave trouwens op een bijzondere manier gevonden :
Ik zag uiteraard Prenatal, maar die hebben 400 vestigingen.
Daarnas witte/groene letters en ik dacht ''zvidenkt'' te lezen.
Ik daarop gezocht met Google en ik kom op de eerste hit ''Putten'' tegen.
Prenatal in Putte opgezocht en daarmee heb ik het gevonden.
Wel apart want het is helemaal geen ''zvidenkt''
Niet gek bedachtquote:Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef Temlin het volgende:
ik dacht aan een verdiepte ligging van spoor of weg. maar kan zo niets vinden. HSL en Betuweroute niet.
Misschien, ik zie het niet.quote:Op maandag 22 november 2010 00:06 schreef Temlin het volgende:
Hmm is dat in de verte nou een snelweg? of een rotonde
Oh is dat blauw, giroblauw ?quote:Op maandag 22 november 2010 00:13 schreef Temlin het volgende:
De blauwe? gebouwen rechts denk ik dan.
Ja Primera iddquote:Op zondag 21 november 2010 23:58 schreef bork het volgende:
[..]
Apart, je bedoelt Primera denk ik en je bent bezig een babietje aan het maken, Freudiaanse verspreking? Sorry dat ik invul maar heb net ff je apartementje bekeken, tof!
Wel cool dat je het gevonden hebt btw, was best moeilijk dacht ik.
Wel leuk en welkom btw!
dacht ik ook al maar kon nergens een weg die zo uitzag naast hoogspanningskabels vindenquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 18:09 schreef junkiexp het volgende:
Ik neem aan dat er een spoor onderdoor gaat ?
Je zat erg warm idd.quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Temlin het volgende:
WTF het was toch de HSL-Zuid hoe kan ik dat gemist hebben, en het was ook de verdiepte ligging
een 2X2 weg waar verdubbeling mogelijk is hmm.quote:
Ook wel apart dat de weg opeens ophoudt.quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Temlin het volgende:
[..]
een 2X2 weg waar verdubbeling mogelijk is hmm.
mmm en gaat over een snelweg heen denk ik en niet zo'n kleintje ook .Die schermen rechts hangen meestal boven verkeersregelaars.quote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ook wel apart dat de weg opeens ophoudt.
Dat moet te doen zijn zou je zeggen....
Ik zit te denken aan de utrechtse heuvelrug....quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef bork het volgende:
[..]
mmm en gaat over een snelweg heen denk ik en niet zo'n kleintje ook .Die schermen rechts hangen meestal boven verkeersregelaars.
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:23 schreef JDude het volgende:
[..]
De oude rijksweg naar Utrecht, voor de A2 om de stad heen werd gelegd.
quote:
Mooi gevondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef Temlin het volgende:
Maar wel dit bord stopbord:
[ afbeelding ]
en harmelenplaten hoe kan datoh vandaar het is een randweg
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,135.01,,0,4.53
Zonder gekheid; mag jij nu voor straf iets informatiefs typen of linken over de ponlijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef Temlin het volgende:
Ik denk de randweg in Medemblik. Duimen dat het goed is.
Die hadden ze na de oorlog weer door moeten trekken naar Kesterenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef bork het volgende:
[..]
Zonder gekheid; mag jij nu voor straf iets informatiefs typen of linken over de ponlijn.
quote:Op woensdag 24 november 2010 06:20 schreef JDude het volgende:
De brug over het Maas-Waal-kanaal tussen Nijmegen en Weurt?
was goedquote:Op woensdag 24 november 2010 06:20 schreef JDude het volgende:
De brug over het Maas-Waal-kanaal tussen Nijmegen en Weurt?
Ik was al bang dat deze te makkelijk zou zijn, maar ik had even geen beter idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |