Je zat erg warm idd.quote:Op maandag 22 november 2010 18:41 schreef Temlin het volgende:
WTF het was toch de HSL-Zuid hoe kan ik dat gemist hebben, en het was ook de verdiepte ligging
een 2X2 weg waar verdubbeling mogelijk is hmm.quote:
Ook wel apart dat de weg opeens ophoudt.quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Temlin het volgende:
[..]
een 2X2 weg waar verdubbeling mogelijk is hmm.
mmm en gaat over een snelweg heen denk ik en niet zo'n kleintje ook .Die schermen rechts hangen meestal boven verkeersregelaars.quote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ook wel apart dat de weg opeens ophoudt.
Dat moet te doen zijn zou je zeggen....
Ik zit te denken aan de utrechtse heuvelrug....quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef bork het volgende:
[..]
mmm en gaat over een snelweg heen denk ik en niet zo'n kleintje ook .Die schermen rechts hangen meestal boven verkeersregelaars.
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:23 schreef JDude het volgende:
[..]
De oude rijksweg naar Utrecht, voor de A2 om de stad heen werd gelegd.
quote:
Mooi gevondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:25 schreef Temlin het volgende:
Maar wel dit bord stopbord:
[ afbeelding ]
en harmelenplaten hoe kan datoh vandaar het is een randweg
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,135.01,,0,4.53
Zonder gekheid; mag jij nu voor straf iets informatiefs typen of linken over de ponlijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef Temlin het volgende:
Ik denk de randweg in Medemblik. Duimen dat het goed is.
Die hadden ze na de oorlog weer door moeten trekken naar Kesterenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef bork het volgende:
[..]
Zonder gekheid; mag jij nu voor straf iets informatiefs typen of linken over de ponlijn.
quote:Op woensdag 24 november 2010 06:20 schreef JDude het volgende:
De brug over het Maas-Waal-kanaal tussen Nijmegen en Weurt?
was goedquote:Op woensdag 24 november 2010 06:20 schreef JDude het volgende:
De brug over het Maas-Waal-kanaal tussen Nijmegen en Weurt?
Ik was al bang dat deze te makkelijk zou zijn, maar ik had even geen beter idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |