Dat was niet helemaal waar toch ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, of Wiet #1, die was ook niet helemaal 100
Dat is waar, ze hoefde niet opgenomen te worden, maar ze spoorde voor de rest ook niet helemaal. Grotendeels omdat ze in een andere omgeving was opgegroeid, een soort Appie uit seizoen 1 die naar de stad kwam en in allerlei cultuurclashes belandde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal waar toch ?
De slechterik liet toen die tijd overkomen alsof ze niet goed snik was maar in werkelijkheid is ze toen voor niets opgenomen.
Dat verschilt heeeeel erg per autist. Ik werk met autisten, en heb 2 autisten in mijn groep die lijken op dat gedrag wat Edwin vertoont, daarom moest ik denken aan een autistquote:Op maandag 8 november 2010 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo vatte ik Bianca's opmerkingen niet op, eerder dat hij een einzelganger is en op zichzelf is. Ik ken autisten en licht-autisten en dit lijkt er in de verste verte niet op, die lui weten niet hoe ze iemand moeten aankijken of hoe ze een gesprek moeten beginnen of eindigen. Edwin heeft daar geen moeite mee lijkt het, een autist wel. Bij Wiet lijkt het misschien wel zo, maar volgens mij is hij gewoon verlegen, bij Bianca heeft ie er geen moeite mee.
En zag je ook hoe hij Lucas groette, een autist raakt bijna nooit aan en wil ook niet aangeraakt worden.
Je werkt misschien wel met autisten, maar op wat voor manier? Ben je ook daadwerkelijk een arts die bevoegd is de diagnose te stellen of iemand autistisch is of niet? Ik ben dat uiteraard ook niet, maar ik redeneer zodanig dat iemand pas autistisch is als het daadwerkelijk zo gediagnosticeerd is (in het echte leven dus). Je hebt namelijk mensen die iedereen die wat afwijkt direct als autist bestempelen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat verschilt heeeeel erg per autist. Ik werk met autisten, en heb 2 autisten in mijn groep die lijken op dat gedrag wat Edwin vertoont, daarom moest ik denken aan een autist
niet echt, maar ben dan ook niet zo auditief ingesteldquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef PeterKelder het volgende:
Heeft hier niemand opgemerkt dat de tune lichtelijk is gewijzigd? Het eerste Goede Tijden, Slechte Tijden is veranderd. Alleen is het er wel slecht ingemonteerd, je hoort bij "Goe" ook de 'eerste' versie erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef Moelie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zou kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Zucht.. Volledig mee eens. Ik hoop zo erg dat Rutger wordt afgeslacht! Lorena mag nu ook wel een tijdje "clean" blijven. Van alle mensen precies weer zijquote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een ongelooflijke dikke dombo's die Eepasa lui, jammer dit ongeloofwaardige weer. Welke idioot met een beetje verstand en levenservaring mietert al z'n geld nou in drommelsnaam in beleggingen.
Ik zei ook niet dat Edwin een autist is, maar dat hij wel gedrag vertoont, daarbij de opmerkingen die Bianca maakte. Voor GTST begrippen zouden zij hem wel kunnen bestempelen als autist, en dat zou een erg mooie verhaallijn kunnen worden, in plaats van een homo die nog niet helemaal zeker is van zijn geaardheid..quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je werkt misschien wel met autisten, maar op wat voor manier? Ben je ook daadwerkelijk een arts die bevoegd is de diagnose te stellen of iemand autistisch is of niet? Ik ben dat uiteraard ook niet, maar ik redeneer zodanig dat iemand pas autistisch is als het daadwerkelijk zo gediagnosticeerd is (in het echte leven dus). Je hebt namelijk mensen die iedereen die wat afwijkt direct als autist bestempelen.
En tja dat lijken op, ik ken mensen die zich op het eerste gezicht als autisten gedragen tot ze loskomen en ze je beter leert kennen. Er zit een heel groot gat tussen sociaal incapabel zijn en zelfs maar de lichtste vorm van autistisme hebben. Wat ik wel weet is dat autisten typische trekjes hebben op die leeftijd die die Edwin niet heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nee joh zo lang zullen ze dat toch niet rekken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
Geen slechte gedachtegang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik vind dat soort verhaallijntjes meestal maar heel erg stom bij gtst, als ze mensen vertolken die een handicap hebben. Dat gaat altijd zo:quote:Op woensdag 10 november 2010 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Edwin een autist is, maar dat hij wel gedrag vertoont, daarbij de opmerkingen die Bianca maakte. Voor GTST begrippen zouden zij hem wel kunnen bestempelen als autist, en dat zou een erg mooie verhaallijn kunnen worden, in plaats van een homo die nog niet helemaal zeker is van zijn geaardheid..
[..]
Nee hoor, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:39 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Nee hoor, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Isabella werd helemaal niet gestalkt, Charlie#1 wel. Ze hadden een tijdje wat, daarna ging dat uit en werd Charlie#1 ineens gestalkt. Ze dacht dat het Milan was, maar het bleek ineens Isabella te zijn. Tijdens een achtervolging donderde Isabella ineens bijna van een viaduct af en toen heeft Charlie#1 haar gered. Toen zijn ze samen naar Oppermuts Barbara gegaan en hebben het opgebiecht en na wat gekissebis was alles weer koek en eiquote:Op woensdag 10 november 2010 17:55 schreef GSMboy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die obsessie van Isabella naar Charlie is begonnen? En heeft er iemand nog meer beelden van?
Isabella werd gestalkt ofzo, kan ik me vaag herinneren? En hoe dan?
Graag details....
HGH?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Goh, diezelfde locatie werd ook in HGH gebruikt!
dit ja.quote:
Die gast heeft echt nog nooit iets toegevoegd.quote:
Dus dat..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Die gast heeft echt nog nooit iets toegevoegd.
Zoals eerder gezegd Bing heeft maar 2 gedragingen:quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook bij Jack,, die acteur heeft totaal geen uitstralingquote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Mwa, dat ben ik niet met je eens. Mark van Eeuwen vind ik een goede acteur en hij zet de rol overtuigend weg... alleen is Jack tegenwoordig een lulletje rozenwater. De oude Jack was veel beter.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook bij Jack,, die acteur heeft totaal geen uitstraling![]()
![]()
totaal geen toegevoegde waarde....
Bing was tof toen hij met Lorena was verder nooit iets geweest.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd Bing heeft maar 2 gedragingen:
1) Blij: doet popie jopie, draaft door op het niveau van een Tokkie en lacht als een aap die een banaan krijgt
2)Boos: kijkt of ie in z'n broek gepoept heeft, zwijgt, mept soms als een klein kind en maakt zichzelf te schande
Omdat Sjors gewoon Sjors is, altijd moeilijk doenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dus dat..
Vraag me überhaupt af waarom Sjors zo moeilijk doet
Ik heb voor het eerst in het fotoboek van Sjors gekeken op de site, vooral moeilijke blikken en huilfotos.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Omdat Sjors gewoon Sjors is, altijd moeilijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |