Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.quote:
Op je fiets lukt dat welquote:
Oooooow die, als ik die olifantjes opzij schop zie ik ze ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zie hartjes vliegen... in het rood en roze... en nu zie ik een blauwe
Geil.quote:Op zondag 7 november 2010 00:56 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Ik schijt je in je bek met je waalwijk
90's party?quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.
Curryworstenquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Nikoslaggas het volgende:
[..]
"amai amai, wanna zotte! ik heb honger he, anders effkes noar den fritkot? of goide thuis wa in den microgolf?"
Doe ik tochquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trakteer volgende week maar op een biertje
In Schijndel?quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Altijd matig ja, ik was vorige week in Schijndel blijven pitten, kun je tenminste jezelf nog nuttig maken door te drinken en te blowen.
Nah was bij de Fokker Gridlok thuis, die woont daarquote:
Skendelquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
In Schijndel?Dat ligt vast in Brabant
I wishquote:
Ligt eraan wat Kally haaltquote:
blowen vind ik echt geen reet aan, en heb ik nooit gevonden ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha, ja ik kende inderdaad een belg die heel onorthodox een curryworst klaarmaakte in een microgolf (magnetron)quote:
Bij mij ookquote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zijn die olifantjes niette zwaar om weg te schoppen???quote:Op zondag 7 november 2010 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oooooow die, als ik die olifantjes opzij schop zie ik ze ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |