Jup, maar als je lekker bezig bent krijg je t vanzelf wel wat warmer, en een straalkacheltje is natuurlijk nooit misquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfs daar kan het ijzig koud worden. Plus dat het metaal van je auto altijd koud aanvoelt...
Laatste heeft jammer genoeg geen GT/GTi bumper voor de AXquote:Op maandag 8 november 2010 13:57 schreef L0we het volgende:
[..]
www.winparts.nl
www.autopartsonline.nl
www.remshop.nl
www.artaparts.nl <-- ideaal voor spiegels, lampen, bumpers enzo.
Als je om tupperware verlegen zit kan je beter naar zo'n party gaanquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste heeft jammer genoeg geen GT/GTi bumper voor de AX
tupperware shoppen voor je AXquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste heeft jammer genoeg geen GT/GTi bumper voor de AX
quote:Op maandag 8 november 2010 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je om tupperware verlegen zit kan je beter naar zo'n party gaan
Originele GT bumperquote:Op maandag 8 november 2010 20:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tupperware shoppen voor je AX![]()
http://spoilertje.nl/shop(...)n=list&group=4&cat=7
Das waar, maar het ijzer blijft koudquote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup, maar als je lekker bezig bent krijg je t vanzelf wel wat warmer, en een straalkacheltje is natuurlijk nooit mis
Leuk spul, maar moeilijk te vinden jaquote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Originele GT bumper.. Is af fabriek geleverd op verschillende AX-en.
[ afbeelding ]
Zo eentje is het dus. Ik leuk mijn auto alleen op met origineel materiaal. Skirtsetje zou ook wel gaaf zijn maar die zijn nog zeldzamer. Vooral met een 5-deurs
Ja, je moet echt met mazzel op de sloop een Furio, Volcane, GT of GTI vinden. Waar de bumper dan nog opzitquote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef L0we het volgende:
[..]
Das waar, maar het ijzer blijft koud. Daarom zweer ik bij klushandschoenen! Je werkt jezelf wel warm inderdaad, zelfs bij -5
.
[..]
Leuk spul, maar moeilijk te vinden ja
Ik zal eens informeren bij een kennis van me, die is monteur bij citroën, en weet alles te regelenquote:Op maandag 8 november 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, je moet echt met mazzel op de sloop een Furio, Volcane, GT of GTI vinden. Waar de bumper dan nog opzit. En dan zit er met mazzel misschien nog een tellerhuis en sportstuurtje in. 3 dingen die ik eigenlijk wel op mijn AX wil
Handig zo'n adresjequote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zal eens informeren bij een kennis van me, die is monteur bij citroën, en weet alles te regelen.
Zeker, hij klust in dezelfde loods als wij. Hij weet echt veel! Ideaal om af en toe het eea te vragenquote:
Waar staat die loods?quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Zeker, hij klust in dezelfde loods als wij. Hij weet echt veel! Ideaal om af en toe het eea te vragen
Hmm, valt me mee. Kom jij daar vandaan?quote:
Ik kan niks zien op de fotoquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Mijn bumper verkleurt een beetje (daarnaast is mijn auto ook wel errug vies, al is het op de foto niet zo goed te zien)
[ afbeelding ]
Ik baal een beetje want ik kan hier in Polen er niet echt veel aan doen op het moment..![]()
Het is trouwens te zien net achter het achterwiel..
De foto is een beetje kleinquote:
Is het echt zo'n verkleuring dat het dof word? Net als rode auto's/bumpers wel eens hebben?quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De foto is een beetje klein![]()
Ik zal morgen wel een duidelijkere foto maken, mits het niet regent en ik het niet vergeet
Hmm, ja denk het.. het is alleen bij dat gedeelte van de bumper. volgens mij is mijn bumper ooit ook een keer overgespoten, hij is iig niet origineel.quote:Op maandag 8 november 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is het echt zo'n verkleuring dat het dof word? Net als rode auto's/bumpers wel eens hebben?
Kan best dat hij is overgespoten, zie namelijk dat de strip er op ook geel is en op de voorkant niet.quote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm, ja denk het.. het is alleen bij dat gedeelte van de bumper. volgens mij is mijn bumper ooit ook een keer overgespoten, hij is iig niet origineel.
goed gespot!quote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan best dat hij is overgespoten, zie namelijk dat de strip er op ook geel is en op de voorkant niet.
Hij is wel lekker geelquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Mijn bumper verkleurt een beetje (daarnaast is mijn auto ook wel errug vies, al is het op de foto niet zo goed te zien)
[ afbeelding ]
Ik baal een beetje want ik kan hier in Polen er niet echt veel aan doen op het moment..![]()
Het is trouwens te zien net achter het achterwiel..
Jupquote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan best dat hij is overgespoten, zie namelijk dat de strip er op ook geel is en op de voorkant niet.
Jaa,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |