Jup, maar als je lekker bezig bent krijg je t vanzelf wel wat warmer, en een straalkacheltje is natuurlijk nooit misquote:Op maandag 8 november 2010 16:36 schreef L0we het volgende:
[..]
Zelfs daar kan het ijzig koud worden. Plus dat het metaal van je auto altijd koud aanvoelt...
Laatste heeft jammer genoeg geen GT/GTi bumper voor de AXquote:Op maandag 8 november 2010 13:57 schreef L0we het volgende:
[..]
www.winparts.nl
www.autopartsonline.nl
www.remshop.nl
www.artaparts.nl <-- ideaal voor spiegels, lampen, bumpers enzo.
Als je om tupperware verlegen zit kan je beter naar zo'n party gaanquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste heeft jammer genoeg geen GT/GTi bumper voor de AX
tupperware shoppen voor je AXquote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste heeft jammer genoeg geen GT/GTi bumper voor de AX
quote:Op maandag 8 november 2010 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je om tupperware verlegen zit kan je beter naar zo'n party gaan
Originele GT bumperquote:Op maandag 8 november 2010 20:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tupperware shoppen voor je AX![]()
http://spoilertje.nl/shop(...)n=list&group=4&cat=7
Das waar, maar het ijzer blijft koudquote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Jup, maar als je lekker bezig bent krijg je t vanzelf wel wat warmer, en een straalkacheltje is natuurlijk nooit mis
Leuk spul, maar moeilijk te vinden jaquote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[..]
Originele GT bumper.. Is af fabriek geleverd op verschillende AX-en.
[ afbeelding ]
Zo eentje is het dus. Ik leuk mijn auto alleen op met origineel materiaal. Skirtsetje zou ook wel gaaf zijn maar die zijn nog zeldzamer. Vooral met een 5-deurs
Ja, je moet echt met mazzel op de sloop een Furio, Volcane, GT of GTI vinden. Waar de bumper dan nog opzitquote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef L0we het volgende:
[..]
Das waar, maar het ijzer blijft koud. Daarom zweer ik bij klushandschoenen! Je werkt jezelf wel warm inderdaad, zelfs bij -5
.
[..]
Leuk spul, maar moeilijk te vinden ja
Ik zal eens informeren bij een kennis van me, die is monteur bij citroën, en weet alles te regelenquote:Op maandag 8 november 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja, je moet echt met mazzel op de sloop een Furio, Volcane, GT of GTI vinden. Waar de bumper dan nog opzit. En dan zit er met mazzel misschien nog een tellerhuis en sportstuurtje in. 3 dingen die ik eigenlijk wel op mijn AX wil
Handig zo'n adresjequote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik zal eens informeren bij een kennis van me, die is monteur bij citroën, en weet alles te regelen.
Zeker, hij klust in dezelfde loods als wij. Hij weet echt veel! Ideaal om af en toe het eea te vragenquote:
Waar staat die loods?quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Zeker, hij klust in dezelfde loods als wij. Hij weet echt veel! Ideaal om af en toe het eea te vragen
Hmm, valt me mee. Kom jij daar vandaan?quote:
Ik kan niks zien op de fotoquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Mijn bumper verkleurt een beetje (daarnaast is mijn auto ook wel errug vies, al is het op de foto niet zo goed te zien)
[ afbeelding ]
Ik baal een beetje want ik kan hier in Polen er niet echt veel aan doen op het moment..![]()
Het is trouwens te zien net achter het achterwiel..
De foto is een beetje kleinquote:
Is het echt zo'n verkleuring dat het dof word? Net als rode auto's/bumpers wel eens hebben?quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
De foto is een beetje klein![]()
Ik zal morgen wel een duidelijkere foto maken, mits het niet regent en ik het niet vergeet
Hmm, ja denk het.. het is alleen bij dat gedeelte van de bumper. volgens mij is mijn bumper ooit ook een keer overgespoten, hij is iig niet origineel.quote:Op maandag 8 november 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is het echt zo'n verkleuring dat het dof word? Net als rode auto's/bumpers wel eens hebben?
Kan best dat hij is overgespoten, zie namelijk dat de strip er op ook geel is en op de voorkant niet.quote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm, ja denk het.. het is alleen bij dat gedeelte van de bumper. volgens mij is mijn bumper ooit ook een keer overgespoten, hij is iig niet origineel.
goed gespot!quote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan best dat hij is overgespoten, zie namelijk dat de strip er op ook geel is en op de voorkant niet.
Hij is wel lekker geelquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Mijn bumper verkleurt een beetje (daarnaast is mijn auto ook wel errug vies, al is het op de foto niet zo goed te zien)
[ afbeelding ]
Ik baal een beetje want ik kan hier in Polen er niet echt veel aan doen op het moment..![]()
Het is trouwens te zien net achter het achterwiel..
Jupquote:Op maandag 8 november 2010 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan best dat hij is overgespoten, zie namelijk dat de strip er op ook geel is en op de voorkant niet.
Jaa,quote:
Mwah, de kans is groot dat ze het gewoon niet netjes spuiten. Het is ook maar een klein stukje wat ik zelf zou weg kunnen poetsen met commandant (denk ik, hoop ik).quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat laat je in Polen toch voor een appel en een ei bijpoetsen? En als je ze er twee knikkers bij geeft spuiten ze gewoon je hele auto over
Nouja, beetje overdreven, maar je snapt wel wat ik bedoel
hendig,quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:19 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ben er achter waarom m'n ramen besloegen, iemand had hem in standje 'recirculeren' gezet.
Ik verdenk m'n moeder.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:54 schreef monsterd. het volgende:
[..]
hendig,![]()
Is die iemand niet toevallig jijzelf?
Dat moet je toch gebruiken om doffe vlekken op je auto mee weg te halen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:55 schreef Goddelijker het volgende:
Waarom is iedereen zo gek op Commandant?
Is ook een optiequote:
Commandant schuurt als het ware de bovenste laag van je lak af, dit kun je ook zien doordat de doek die je gebruikt de kleur van de lak aanneemt. Het is dus belangrijk om hem daarna goed in de wax te zetten, anders is het binnen de kortste keren weer zoals het was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dat moet je toch gebruiken om doffe vlekken op je auto mee weg te halen?
[..]
Is ook een optie
Ik heb ook steenslag, hoop eigenlijk dat er iemand tegen de voorkant knalt, kan ik motorkap gratis laten fixen en ook de facelift bumper laten monteren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn motorkap heeft steenslag die roestplekken veroorzaakt zo groot als 5-cent munten. To hell with polijsten, laat maar roesten dat dingIk trap 'm toch af totdat ie geen stuiver meer waard is
1000 Euro valt nog best mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef john_ven24 het volgende:
Zo, 1000 euro af mogen tikken voor inbouw ruilmotor van 16.000 km inclusief motor en koppeling, voor m'n peugeot 107, en hij had nog maar 150.000 km gereden, uitgelopen drijfstanglager waarschijnlijk door slechte oliepomp.
Meestal ben je zelf fout als je schade rijdt aan de motorkapquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb ook steenslag, hoop eigenlijk dat er iemand tegen de voorkant knalt, kan ik motorkap gratis laten fixen en ook de facelift bumper laten monteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Koop dan ook een auto in plaats van zo'n koekjestrommel op wielenHet zijn natuurlijk wel motoren die altijd behoorlijk moeten doorjagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige eigenaar van mijne had t voor 150quote:
Ja, maar een AX of een 107 is nogal een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vorige eigenaar van mijne had t voor 150
Hier nog nooit gebeurd.. 1 keer bij mijn moeders auto, maa rniet mijn schuld....quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Meestal ben je zelf fout als je schade rijdt aan de motorkap
Dat vond ik ook, de dealer schatte 2500 euro met ruilmotor (en waarschijnlijk zonder btw, ze naaien je waar je bijstaat), dat ging hem dus niet worden.quote:
Welke maat ligt er onder dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier nog nooit gebeurd.. 1 keer bij mijn moeders auto, maa rniet mijn schuld....
Net even langs 2 bandenboeren geweest: 360/500 euro voor 4 winterbanden incl. montage...
bloody hell, voor 400 euro heb ik een set met nieuwe velgen...
195*55*15quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Welke maat ligt er onder dan?
Zag laatst wel een leuk motortje voor in mijn auto, was een TSI... Maar wel 1 met een cilinderinhoud van 4.2 literquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:45 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, de dealer schatte 2500 euro met ruilmotor (en waarschijnlijk zonder btw, ze naaien je waar je bijstaat), dat ging hem dus niet worden.
Zelfde maat als mijn lichtmetalen velgen. Ik had zitten kijken, een setje kost dan +- 250-300 euro, zonder omleggen, balanceren en (stalen) velgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
195*55*15
Wil wel 195*60 ofzo, maar volgens geen van de 2 bandenboeren was dat mogelijk, i.v.m. kilometerteller afwijking..
Lijkt mij niet dat dat heel veel scheelt(1 zei zelfs dat je dan b.v. 120 op de teller reed maar werkelijk 140 km/h...)
Zal vanmiddag even bij onze "eigen" bandenboer vragen, die maakt altijd wel een leuk prijsje voor ons.
Inderdaad, mijn pa heeft geloof ik ook die maat onder zijn 206, was ook nog geen 600 euro kwijt, maar dan wel incl LM velgen + opslag(50 euro p/j, incl. wisselen)quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zelfde maat als mijn lichtmetalen velgen. Ik had zitten kijken, een setje kost dan +- 250-300 euro, zonder omleggen, balanceren en (stalen) velgen.
Ik gooi ze wel lekker in de schuur neer voor die 50 euro.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn pa heeft geloof ik ook die maat onder zijn 206, was ook nog geen 600 euro kwijt, maar dan wel incl LM velgen + opslag(50 euro p/j, incl. wisselen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |