Ik heb meer met LSU, en dan hoor je Bama te hatenquote:
Over 3 weken ben ik voor Bamaquote:
Want? Vorig jaar was er weinig controverse rondom de Heisman-kandidaten en ik lees ook weinig over LaMichael James, Kellen Moore of Andrew Luck (al is het dit jaar meer een one-man race). Het kan natuurlijk dat de mensen bij Florida een beetje gefrustreerd zijn omdat Newton weg is gegaan, al vertrouw ik pa voor geen meter met zijn kerkquote:Op woensdag 10 november 2010 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja als je ineens zo in de spotlight staat dan gaan er dingen naar buiten komen zo simpel is het eigenlijk
Offense is zeker niet kansloos tegen de matige Auburn defense. Ze zullen alleen een manier moeten verzinnen om Newton te stoppen, als dat lukt heb je gewonnen (makkelijk gezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 14:57 schreef kidkash19 het volgende:
Ik hoop wel op een Auburn - Florida matchup, lijkt me een mooie game. Zeker hoe Florida nu bezig is met zn 3 QBs tegelijk hurry up offense en een defense die eindelijk zn ritme krijgt
Wow, tot zover de Heisman campagne.quote:ESPN Dallas' Ian Fitzimmons is reporting that within 3-4 hours the NCAA is going to suspend Cam Newton.
Defensief waren ze goed tegen Vanderbilt maar dat is natuurlijk geen graadmeter. Tegen Georgia was het defensief niet erg sterk wat ze lieten zien. Ik heb dan ook erg mijn twijfels of hun defense wel in staat is om een goede ploeg af te stoppen. Offensief ziet het er wel beter uit.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:57 schreef kidkash19 het volgende:
Ik hoop wel op een Auburn - Florida matchup, lijkt me een mooie game. Zeker hoe Florida nu bezig is met zn 3 QBs tegelijk hurry up offense en een defense die eindelijk zn ritme krijgt
Vernon Davis provided $20 in benefits.... What did he do, pay for coffee at starbucks?quote:North Carolina said five people, including former Tar Heels and current New York Giants receiver Hakeem Nicks, provided "impermissible gifts of cash and jewelry and impermissible assistance" with travel and entertainment expenses.
Nicks, who left Chapel Hill for the NFL after his junior season in 2008, provided $3,300 in benefits, while former UNC players Omar Brown ($1,865) and Mahlon Carey ($140) also were listed.
The news release also mentions San Francisco 49ers tight end Vernon Davis ($20) and "a person from Miami whose full name is not known ($323)."
The school identified all five people in reinstatement requests sent to the NCAA as part of the process to clear players in the probe.
Brown previously was linked to the investigation when the NCAA suspended cornerback Kendric Burney for six games and safety Deunta Williams for four games. The two players had traveled to California to visit the former UNC safety, who Williams said they had befriended a few years earlier.
The school said the amount -- totaling $5,648 between the five people -- also includes the estimated value of lodging at their homes during visits. Some of those benefits were repaid by the players or hosts before they knew they had broken NCAA rules.
The school also said that while Nicks, Carey and Brown thought they were helping friends and former Tar Heels, "there is no evidence that links them to inappropriate relationships with agents, prospective agents or runners."
Ik heb afgelopen zomer $5 aan Cam Newton gegevenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:38 schreef Guard het volgende:
Er komt wat meer licht in de UNC-zaak:
[..]
Vernon Davis provided $20 in benefits.... What did he do, pay for coffee at starbucks?
Goede jinx, gelijk geblesseerdquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef PirE het volgende:
Die Persa is trouwens een goede QB. Is echt altijd de beste man als ik NW zie spelen.
quote:
Ja, Northwestern kennende had ik er op gerekend dat die tipped bal in de handen van Iowa-receiver zou vallenquote:
Ferguson-wannabe'squote:Op zaterdag 13 november 2010 20:58 schreef PirE het volgende:
meer kauwen coach, dat helpt
hoppa 1st down.
Ze zijn idd erg enthousiast bij de positieve plays van Auburn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:44 schreef PirE het volgende:
CBS mannen zitten volgens mij op Auburn, al luister/kijk ik maar half
Thanks!quote:Op zondag 14 november 2010 01:21 schreef PirE het volgende:
Oregon @ Cal komt hier zo op:
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4c58536d41cfb
Leave it to the failburn tigers to fuck things upquote:Op zondag 14 november 2010 01:24 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Thanks!
2 spelers van Auburn geschorst vanwege vechtenWat een wankers.
quote:Op zondag 14 november 2010 01:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Waarom elke keer dezelfde lelijke cali chick in beeldSmakeloos
Oh die had ik ook al gespotquote:Op zondag 14 november 2010 01:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Hippe zonnebrilMaar Die vallen nog mee maar er staat zo'n graftak met teveel kleren aan en witte broek ofzo.
Echt zo'n vrouw die verslaafd is aan Bold & beautiful en lingo Wheel of fortune niet wil missen
PAT tegen de paal en misquote:Op zondag 14 november 2010 02:00 schreef kidkash19 het volgende:
Nou dat ging snel, zeker als je O niks doet
10-7 SC dus
Gamecocks zijn ook Jekyll & Hyde, dus wat dat betreft hebben ze wat gemeen.quote:Op zondag 14 november 2010 02:24 schreef kidkash19 het volgende:
Waarom is die Gator offense zo Jeckyll and Hyde?
Slow starters en Cal is ook wel een sterk thuisteam. Denk dat het net zo gaat als tegen USC. Cal kan even bijblijven maar in de 2e helft loopt Oregon weg.quote:
Hazentandenquote:Op zondag 14 november 2010 02:40 schreef PirE het volgende:
8-7 Ducks, blijft apart dat ze altijd voor 2 gaan
Concurrentie voor de Cal-dames![]()
[ afbeelding ]
Ik zat ook met verbazing te luisteren jaquote:Op zondag 14 november 2010 02:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Volgens Mark May verloopt alles volgens planning voor de Gators. Ze spelen met opzet slecht on offense zodat Lattimore steeds meer carries krijgt. Daardoor is hij de second half totaal uitgeblust en walsen de Gators over de Gamecocks heen. Wat een logica. Ze moeten May maar snel ergens coach maken!
Je zag Lou Holtz en Rece Davis ook echt zo kijken van "Did he really just say that?"quote:Op zondag 14 november 2010 02:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ja ik moest ook goed lachen om die comment, ik hoop dat hij niet serieus was
Precies, na 3 TD en 200 yards zijn ze moequote:Op zondag 14 november 2010 03:13 schreef kidkash19 het volgende:
Ach weten we ook meteen het geheim van het afstoppen van mannen zoals Moss, Peterson, Johnson in de NFL
De Gamecocks trappen er met open ogen in. Ze blijven Lattimore de bal geven. Precies wat Florida wil! Nu is hij waarschijnlijk uitgeput dus prepare for the comeback!quote:Op zondag 14 november 2010 03:50 schreef PirE het volgende:
Ik zit met spanning te wachten op die Flo-Rida comeback
Daar is de TD alquote:Op zondag 14 november 2010 03:50 schreef PirE het volgende:
Ik zit met spanning te wachten op die Flo-Rida comeback
quote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Precies, na 3 TD en 200 yards zijn ze moe
Dan wordt ie sneller moe en dan gaat hij eerder van het veldquote:Op zondag 14 november 2010 04:28 schreef Boe-man het volgende:
Die Lattimore heeft ook gewoon netjes zijn totals van de 1e helft verdubbeld![]()
Mark May is snel bezig met een excuus voor na afloop.quote:Op zondag 14 november 2010 04:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan wordt ie sneller moe en dan gaat hij eerder van het veld
Jammer dat het geluid mono is bij de streamer, wel altijd goede kwaliteit beeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:14 schreef PirE het volgende:
Wisconsin @ Michigan:
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4ce747f7a2bbe
Beeldkwaliteit > geluidskwaliteit en ik heb ESPN America en daar is deze wedstrijd ook op.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Jammer dat het geluid mono is bij de streamer, wel altijd goede kwaliteit beeld
Die defense wordt al het hele seizoen weggeblazenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:29 schreef zjroentje het volgende:
Wolverines worden aardig weggeblazen.
College Football regel 1 treedt in werking:quote:
Een vrouw als commentator, wel ff wennenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:53 schreef PirE het volgende:
LOL. Back2Back turnovers bij VT@Miami![]()
![]()
![]()
ACC = Atlantic Crap Conference![]()
![]()
Lijkt mij wel gespeeldquote:Op zondag 21 november 2010 00:36 schreef PirE het volgende:
VT neemt wat afstand van Miami 31-17 (als ze extra punt niet missen)
Ja nu wel (weer een INT van Miami)quote:
Het veld past er ook net inquote:Op zondag 21 november 2010 01:21 schreef PirE het volgende:
American Football in Yankee Stadium
[ afbeelding ]
Bij Illinois/Northwestern @ Wrigley Field hebben ze uiteindelijk maar 1 end-zone gebruikt omdat die andere te krap wasquote:
http://www.veetle.com/v/4c5f4e548d4c5quote:Op zondag 21 november 2010 02:12 schreef PirE het volgende:
Potverdorie alle streamers zappen weg. Dan maar Huskers kijken op ESPN America.
En donderdag al lekker op tijd (18.30) beginnen met NFL Thanksgiving games..quote:
Altijd het mooiste football weekend rond Thanksgiving. Helaas is de ultieme thanksgiving klassieker tussen UT en Texas A&M niet live op ESPN America. Ze geven voorkeur aan NFLquote:Op maandag 22 november 2010 12:06 schreef PirE het volgende:
Er komt een mooi weekend aan:
Donderdag:
02:00 - Texas A&M @ Texas
Vrijdag:
20:30 - Auburn @ Alabama
01:00 - Arizona @ Oregon
04:15 - Boise State @ Nevada
Zaterdag oa.:
18:00 - Michigan @ Ohio State
21:30 - LSU @ Arkansas
02:00 - Notre Dame @ USC / Oklahoma @ Oklahoma State
Neenee geen play-offs, stel je voor.... dan zou OSU tegen een "unworthy team" moeten spelen en enorm uitgekleed worden, gelijk zoals dat gebeurde die twee keer dat ze in de big game stonden...quote:COLUMBUS, Ohio -- Even if TCU and Boise State run the table, they still don't deserve to be in the Bowl Championship Series title game, Ohio State president E. Gordon Gee said Wednesday.
In an interview with The Associated Press, the president at the university with the largest athletic program in the country said that TCU and Boise State do not face a difficult enough schedule to play in the national championship game.
"Well, I don't know enough about the Xs and Os of college football," said Gee, formerly the president at West Virginia, Colorado, Brown and Vanderbilt universities. "I do know, having been both a Southeastern Conference president and a Big Ten president, that it's like murderer's row every week for these schools. We do not play the Little Sisters of the Poor. We play very fine schools on any given day.
"So I think until a university runs through that gantlet that there's some reason to believe that they not be the best teams to [be] in the big ballgame."
Gee, long an admirer of the BCS and the current bowl system, said he was against a playoff in the Football Bowl Subdivision.
"If you put a gun to my head and said, 'What are you going to do about a playoff system [if] the BCS system as it now exists goes away?' I would vote immediately to go back to the bowl system," he said.
Boise State vs Oregon voor de BCS Titlequote:
Makkelijk zal het niet worden, maar ik heb er wel vertrouwen in...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Boise State vs Oregon voor de BCS Title. Al denk ik dat Oregon het volgende week nog lastig gaat krijgen als ze @Oregon State moeten spelen.
Mijn streampje loopt wat achterquote:
Eerste keer dat de Auburn Tigers een echte away-game spelen, can you spell overrated?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef DrSmoke het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen, het gaat voor Alabama ook wel erg makkelijk allemaal zeg...
Dat zijn ze het hele jaar al, had verwacht dat ze eerder zouden falen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerste keer dat de Auburn Tigers een echte away-game spelen, can you spell overrated?
Welk team is dit jaar niet overrated? Oregon's lastigste uitwedstrijd was tegen USC en laten we het over Boise en TCU maar niet hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerste keer dat de Auburn Tigers een echte away-game spelen, can you spell overrated?
Zo lang je wint hoor je geen overrated chants....quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Welk team is dit jaar niet overrated? Oregon's lastigste uitwedstrijd was tegen USC en laten we het over Boise en TCU maar niet hebben.
Klopt. Maar het stelt dit seizoen weinig voor qua college football. TCU's signature win was tegen Utah maar dat doet een half geblesseerde Notre Dame team ook. Het zegt genoeg dat Oregon en Auburn 1 en 2 staan. De minst slechte team zal dit jaar wel National Champion worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo lang je wint hoor je geen overrated chants....
Ik denk dat Boise State gewoon wint van alle teams die onder hun staan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Welk team is dit jaar niet overrated? Oregon's lastigste uitwedstrijd was tegen USC en laten we het over Boise en TCU maar niet hebben.
Ik heb toch genoeg leuke wedstrijden gezien. En de schedules van BSU en TCU kunnen nog een flinke boost krijgen als Oregon State onverhoopt van Oregon wintquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Klopt. Maar het stelt dit seizoen weinig voor qua college football. TCU's signature win was tegen Utah maar dat doet een half geblesseerde Notre Dame team ook. Het zegt genoeg dat Oregon en Auburn 1 en 2 staan. De minst slechte team zal dit jaar wel National Champion worden.
De wedstrijden zijn leuk om dat het kwaliteitsverschil tussen de teams kleiner is geworden. Normaal steken er twee of drie teams echt bovenuit maar daar is dit jaar geen sprake van. Als je me nou vraagt wie de 2 beste teams in college zijn dan zou ik het totaal niet weten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb toch genoeg leuke wedstrijden gezien. En de schedules van BSU en TCU kunnen nog een flinke boost krijgen als Oregon State onverhoopt van Oregon wint.
one-loss Michigan State zie ik ze wel pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Guard het volgende:
Ik vraag me wel af waar Bama terecht gaat komen in de rankings als ze dit vol blijven houden, boven 1-loss teams uit andere bcs conferences?
Daarom moeten er ook play-offs komen. Maar dat zal niet gebeuren om de BCS-conferences teveel geld verdienen aan de Bowl-series en het systeem beloond nog steeds de teams die out-of-conference-games spelen tegen cupcakes of al hun out-of-conference games thuis spelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De wedstrijden zijn leuk om dat het kwaliteitsverschil tussen de teams kleiner is geworden. Normaal steken er twee of drie teams echt bovenuit maar daar is dit jaar geen sprake van. Als je me nou vraagt wie de 2 beste teams in college zijn dan zou ik het totaal niet weten.
En na rust krijgt Auburn die 2 geschorste verdedigers terug.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Guard het volgende:
Bama geeft possesions weg, in scoring range....
Dit is nog niet gespeeld....
Dan faked de QB een runplay, door te doen alsof hij de ball aan de RB geeft, om vervolgens de ball toch te passen... De bedoeling is dat de safeties en LB-ers reageren op de run fake en geen hulp zijn voor de DB's in pass coveragequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Oke, een vraagje van een relatieve leek kan hier wel denk ik: Wat bedoelen ze precies met de term 'play action'?
Een klein beetje spanning maakt het wel leuker om te kijken toch?? Tenzij je een fanatieke Bama fan bent natuurlijkquote:
Ik beschouw mezelf niet als een bama-fan...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Een klein beetje spanning maakt het wel leuker om te kijken toch?? Tenzij je een fanatieke Bama fan bent natuurlijk
College Football 101 tochquote:
Je ziet het wel vanaf een mile of 10 aankomen jaquote:
Het zou idd wel mooi zijn om te zien wat er dan gaat gebeuren met de positie van Boise en TCU (er van uitgaande dat die geen fouten maken)quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef Guard het volgende:
Ik beschouw mezelf niet als een bama-fan...
Ik wil gewoon dat Auburn verliest en dat hoeft voor mij niet close te zijn, sterker nog liever niet close, let the voters get down on 'em
momentum completely shiftedquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Guard het volgende:
Zucht.... Auburn komt steeds dichterbij de titlegame... De gamecocks gaan Auburn echt niet tegenhouden in Atlanta.
Precies op het goede moment ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef Guard het volgende:
Hehehe mooie gift van Auburn special teams
Hee bedankt Guard!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan faked de QB een runplay, door te doen alsof hij de ball aan de RB geeft, om vervolgens de ball toch te passen... De bedoeling is dat de safeties en LB-ers reageren op de run fake en geen hulp zijn voor de DB's in pass coverage
Niks nieuws, Danielson en Lundquist geilen al het hele jaar op Cum Newton.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef Guard het volgende:
Het Newton geilen gaat onverminderd door
Alsof we dat niet weten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef The_Playmaker het volgende:
And just like that Auburn is 12-0.
Wat zal die kicker ziek zijn zeg, die twee gemiste easy kicks zullen nog wel een tijdje door z'n hoofd spoken. Waarschijnlijk zal dat bij elke Boise fan zo zijnquote:
Bij half-time en 24-7 voor BSU ben ik naar bed gegaan omdat ik doodop wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Damn zeg, Bama geeft het dus gewoon uit handen. Dit had bij rust al over moeten zijn.
Boise.![]()
Ik had ze het wel gegund, maar dan moet je wel gewoon winnen. Ik had dit ook totaal verwacht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef Guard het volgende:
Boise
Dat wordt niet eens een BCS Bowl dit jaar
Dank uquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:16 schreef PirE het volgende:
Michigan @ Ohio State:
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4ceebe4369dd5
Voor als je geen espnamerica hebt.
Michigan had natuurlijk al moeten scoren, goede punt ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:50 schreef PirE het volgende:
Het heeft 15 minuten geduurd, maar de Suckeyes scoren eindelijk tegen die geweldige Michigan defense. 3-0 voor Ohio State
Ja, iemand met de naam Broekhuizen moet toch wel tegen een bal kunnen schoppenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:54 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Michigan had natuurlijk al moeten scoren, goede punt ook
Precies, ik trap die bal nog verder dan 18 yardsquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:56 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, iemand met de naam Broekhuizen moet toch wel tegen een bal kunnen schoppen
Hij was down.quote:
quote:FORT WORTH, Texas (AP)TCU is moving to the Big East Conference, where the Horned Frogs would be BCS busters no more.
TCUs board of trustees unanimously approved an invitation Monday to join the Big East in football and all other sports. The move from the Mountain West Conference becomes official July 1, 2012.
The Big East Conference will provide TCU automatic access to the Bowl Championship Series and its five big-money games. That league, currently with eight football teams, has one of six automatic BCS slots.
Football is the moneymaker....quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:17 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Leuk voor Football, maar de andere sporten hebben er weinig aan.
quote:Miami is still pursuing Jon Gruden for the Hurricanes' head-coaching job, which was vacated when Randy Shannon was fired Saturday.
A source close to the search said Tuesday night that Miami expects to speak with Gruden, who other Miami sources have indicated is still the Hurricanes' top choice. Gruden, a former NFL coach for the Bucs and Raiders and currently a broadcaster for ESPN's "Monday Night Football," issued a statement Sunday night: "I am committed to Monday Night Football and to ESPN. I enjoy working with Mike, Jaws and our entire crew and am just trying to get better at this job."
Miami has said it does not plan to confirm the names of any candidates until it makes a hire, and the university has not revealed a timetable for that move.
Miami fired Shannon on Saturday night, hours after the Hurricanes lost to South Florida in their regular-season finale. They fell to 7-5, still have yet to play for an Atlantic Coast Conference title and lured only 26,369 fans -- many of them rooting for the visitors -- to Sun Life Stadium on Saturday, the smallest home crowd since Larry Coker's last home game in 2006.
The Associated Press, citing an anonymous source, reported Sunday that Gruden is atop Miami's wish list to fill the position and that Gruden received "parameters" of an offer from the Hurricanes.
Voorlopig... dus de kans bestaat dat over een aantal jaar (na een lang lopende investigation) Auburn een eventuele (SEC)titel wellicht kan inleveren, scolarships kwijtraakt en een paar jaar niet bowleligable is (zie Bush/USC), en Cam zijn prijzen die hij ongetwijfeld aan het eind van het jaar gaat krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:11 schreef SteveBudin het volgende:
Cam Newton is "voorlopig" eligible. Wel handig, gewoon je pa het geld laten aannemen en dan komt alles goed
Daar hebben we nu niks aan.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Voorlopig... dus de kans bestaat dat over een aantal jaar (na een lang lopende investigation) Auburn een eventuele (SEC)titel wellicht kan inleveren, scolarships kwijtraakt en een paar jaar niet bowleligable is (zie Bush/USC), en Cam zijn prijzen die hij ongetwijfeld aan het eind van het jaar gaat krijgen.
Precies... angsthazen bij de NCAA durven nu geen actie te ondernemen, want stel je voor als de aanteigingen niet blijken te kloppen (lees: niet bewezen kunnen worden). Dan komt pa Newton met een mega lawsuit tegen de NCAA, dubbel cashen voor hem handig zo'n atletische zoonquote:
Ik begin met Oregon @ Oregon State en afhankelijk van het spelbeeld schakel ik misschien over naar SC vs Auburn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef Guard het volgende:
Ik denk dat ik de SEC ch'ship game vandaag maar oversla, ik verwacht niet dat de Cocks veel tegenstand kunnen bieden, en ik ben ook ongeloofelijk Auburn en Newton moe....
quote:CINCINNATI -- Cincinnati's Bearcat mascot was cited for disorderly conduct after a snowball-throwing incident in the stands during a game against Pittsburgh.
Heavy snow covered the field and stands for the Big East game on Saturday afternoon. When Pitt's Dion Lewis scored the second of his three touchdowns in the half, students pelted him with snowballs and were told to stop.
A school spokesman says the mascot also was told to stop throwing snowballs in the stands and pushed a security guard, knocking both of them to the ground. The mascot was detained and cited. He was not identified.
A backup mascot took his place at halftime.
3 plays die ik zie, 2 turnoversquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef PirE het volgende:
Ducks @ Beavers
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4c7b01ede209e
Gelijk een huge hit van Casey Matthews op Katz.
Die retro-outfit van Oregon State is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |