Boise State vs Oregon voor de BCS Titlequote:
Makkelijk zal het niet worden, maar ik heb er wel vertrouwen in...quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Boise State vs Oregon voor de BCS Title. Al denk ik dat Oregon het volgende week nog lastig gaat krijgen als ze @Oregon State moeten spelen.
Mijn streampje loopt wat achterquote:
Eerste keer dat de Auburn Tigers een echte away-game spelen, can you spell overrated?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:17 schreef DrSmoke het volgende:
Dit begint uit de hand te lopen, het gaat voor Alabama ook wel erg makkelijk allemaal zeg...
Dat zijn ze het hele jaar al, had verwacht dat ze eerder zouden falen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerste keer dat de Auburn Tigers een echte away-game spelen, can you spell overrated?
Welk team is dit jaar niet overrated? Oregon's lastigste uitwedstrijd was tegen USC en laten we het over Boise en TCU maar niet hebben.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Eerste keer dat de Auburn Tigers een echte away-game spelen, can you spell overrated?
Zo lang je wint hoor je geen overrated chants....quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Welk team is dit jaar niet overrated? Oregon's lastigste uitwedstrijd was tegen USC en laten we het over Boise en TCU maar niet hebben.
Klopt. Maar het stelt dit seizoen weinig voor qua college football. TCU's signature win was tegen Utah maar dat doet een half geblesseerde Notre Dame team ook. Het zegt genoeg dat Oregon en Auburn 1 en 2 staan. De minst slechte team zal dit jaar wel National Champion worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo lang je wint hoor je geen overrated chants....
Ik denk dat Boise State gewoon wint van alle teams die onder hun staan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Welk team is dit jaar niet overrated? Oregon's lastigste uitwedstrijd was tegen USC en laten we het over Boise en TCU maar niet hebben.
Ik heb toch genoeg leuke wedstrijden gezien. En de schedules van BSU en TCU kunnen nog een flinke boost krijgen als Oregon State onverhoopt van Oregon wintquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:35 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Klopt. Maar het stelt dit seizoen weinig voor qua college football. TCU's signature win was tegen Utah maar dat doet een half geblesseerde Notre Dame team ook. Het zegt genoeg dat Oregon en Auburn 1 en 2 staan. De minst slechte team zal dit jaar wel National Champion worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |