De wedstrijden zijn leuk om dat het kwaliteitsverschil tussen de teams kleiner is geworden. Normaal steken er twee of drie teams echt bovenuit maar daar is dit jaar geen sprake van. Als je me nou vraagt wie de 2 beste teams in college zijn dan zou ik het totaal niet weten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb toch genoeg leuke wedstrijden gezien. En de schedules van BSU en TCU kunnen nog een flinke boost krijgen als Oregon State onverhoopt van Oregon wint.
one-loss Michigan State zie ik ze wel pakken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:43 schreef Guard het volgende:
Ik vraag me wel af waar Bama terecht gaat komen in de rankings als ze dit vol blijven houden, boven 1-loss teams uit andere bcs conferences?
Daarom moeten er ook play-offs komen. Maar dat zal niet gebeuren om de BCS-conferences teveel geld verdienen aan de Bowl-series en het systeem beloond nog steeds de teams die out-of-conference-games spelen tegen cupcakes of al hun out-of-conference games thuis spelenquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:47 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De wedstrijden zijn leuk om dat het kwaliteitsverschil tussen de teams kleiner is geworden. Normaal steken er twee of drie teams echt bovenuit maar daar is dit jaar geen sprake van. Als je me nou vraagt wie de 2 beste teams in college zijn dan zou ik het totaal niet weten.
En na rust krijgt Auburn die 2 geschorste verdedigers terug.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:12 schreef Guard het volgende:
Bama geeft possesions weg, in scoring range....
Dit is nog niet gespeeld....
Dan faked de QB een runplay, door te doen alsof hij de ball aan de RB geeft, om vervolgens de ball toch te passen... De bedoeling is dat de safeties en LB-ers reageren op de run fake en geen hulp zijn voor de DB's in pass coveragequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Oke, een vraagje van een relatieve leek kan hier wel denk ik: Wat bedoelen ze precies met de term 'play action'?
Een klein beetje spanning maakt het wel leuker om te kijken toch?? Tenzij je een fanatieke Bama fan bent natuurlijkquote:
Ik beschouw mezelf niet als een bama-fan...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:43 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Een klein beetje spanning maakt het wel leuker om te kijken toch?? Tenzij je een fanatieke Bama fan bent natuurlijk
College Football 101 tochquote:
Je ziet het wel vanaf een mile of 10 aankomen jaquote:
Het zou idd wel mooi zijn om te zien wat er dan gaat gebeuren met de positie van Boise en TCU (er van uitgaande dat die geen fouten maken)quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef Guard het volgende:
Ik beschouw mezelf niet als een bama-fan...
Ik wil gewoon dat Auburn verliest en dat hoeft voor mij niet close te zijn, sterker nog liever niet close, let the voters get down on 'em
momentum completely shiftedquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Guard het volgende:
Zucht.... Auburn komt steeds dichterbij de titlegame... De gamecocks gaan Auburn echt niet tegenhouden in Atlanta.
Precies op het goede moment ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:16 schreef Guard het volgende:
Hehehe mooie gift van Auburn special teams
Hee bedankt Guard!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan faked de QB een runplay, door te doen alsof hij de ball aan de RB geeft, om vervolgens de ball toch te passen... De bedoeling is dat de safeties en LB-ers reageren op de run fake en geen hulp zijn voor de DB's in pass coverage
Niks nieuws, Danielson en Lundquist geilen al het hele jaar op Cum Newton.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:02 schreef Guard het volgende:
Het Newton geilen gaat onverminderd door
Alsof we dat niet weten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:09 schreef The_Playmaker het volgende:
And just like that Auburn is 12-0.
Wat zal die kicker ziek zijn zeg, die twee gemiste easy kicks zullen nog wel een tijdje door z'n hoofd spoken. Waarschijnlijk zal dat bij elke Boise fan zo zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |