PAT tegen de paal en misquote:Op zondag 14 november 2010 02:00 schreef kidkash19 het volgende:
Nou dat ging snel, zeker als je O niks doet
10-7 SC dus
Gamecocks zijn ook Jekyll & Hyde, dus wat dat betreft hebben ze wat gemeen.quote:Op zondag 14 november 2010 02:24 schreef kidkash19 het volgende:
Waarom is die Gator offense zo Jeckyll and Hyde?
Slow starters en Cal is ook wel een sterk thuisteam. Denk dat het net zo gaat als tegen USC. Cal kan even bijblijven maar in de 2e helft loopt Oregon weg.quote:
Hazentandenquote:Op zondag 14 november 2010 02:40 schreef PirE het volgende:
8-7 Ducks, blijft apart dat ze altijd voor 2 gaan
Concurrentie voor de Cal-dames![]()
[ afbeelding ]
Ik zat ook met verbazing te luisteren jaquote:Op zondag 14 november 2010 02:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Volgens Mark May verloopt alles volgens planning voor de Gators. Ze spelen met opzet slecht on offense zodat Lattimore steeds meer carries krijgt. Daardoor is hij de second half totaal uitgeblust en walsen de Gators over de Gamecocks heen. Wat een logica. Ze moeten May maar snel ergens coach maken!
Je zag Lou Holtz en Rece Davis ook echt zo kijken van "Did he really just say that?"quote:Op zondag 14 november 2010 02:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ja ik moest ook goed lachen om die comment, ik hoop dat hij niet serieus was
Precies, na 3 TD en 200 yards zijn ze moequote:Op zondag 14 november 2010 03:13 schreef kidkash19 het volgende:
Ach weten we ook meteen het geheim van het afstoppen van mannen zoals Moss, Peterson, Johnson in de NFL
De Gamecocks trappen er met open ogen in. Ze blijven Lattimore de bal geven. Precies wat Florida wil! Nu is hij waarschijnlijk uitgeput dus prepare for the comeback!quote:Op zondag 14 november 2010 03:50 schreef PirE het volgende:
Ik zit met spanning te wachten op die Flo-Rida comeback
Daar is de TD alquote:Op zondag 14 november 2010 03:50 schreef PirE het volgende:
Ik zit met spanning te wachten op die Flo-Rida comeback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |