Dat gaan wij dus ook krijgen, de bak bijhouden lijkt me dan wel echt vervelend worden, maar we zullen zien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:10 schreef Etsu het volgende:
Nieuwe winkel is heeeeeeeeeeeeel mooi. Heb er zin in. Brood is echt groter geworden. Maar magazijn en kantine echt flink kleiner, da's wel een nadeel. Wat ik ook jammer vind, is dat je niet meer voorover kan buigen bij deli om de vleeswaren en kaas te plaatsen enzo.. Je moet echt omlopen.
pics?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:10 schreef Etsu het volgende:
Nieuwe winkel is heeeeeeeeeeeeel mooi. Heb er zin in. Brood is echt groter geworden. Maar magazijn en kantine echt flink kleiner, da's wel een nadeel. Wat ik ook jammer vind, is dat je niet meer voorover kan buigen bij deli om de vleeswaren en kaas te plaatsen enzo.. Je moet echt omlopen.
Staat gewoon op internet. http://werk.ah.nl/allinloon/quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Dionysiou het volgende:
Even een brutale vraag hier, wat verdiend een 18 jarige kassamedewerker ongeveer?
Weet je toevallig of een persoon van 18 gewoon een hele bijv. zaterdag mag werken?quote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat gewoon op internet. http://werk.ah.nl/allinloon/
dat mag ja, 8 uurtjes danquote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weet je toevallig of een persoon van 18 gewoon een hele bijv. zaterdag mag werken?
Als je er voor open staat is het ook slim om even te laten weten dat je deli of brood wilt doen, voor kassa nemen ze liever 16 jarige meisjes aan is mijn ervaring (ten minste, de instroom bestaat uit weinig anders). Voor deli en brood moet je ouder zijn, 17 of 18 dus dan heb je meer kans op een baan en het is een stuk minder eentonig dan kassa.quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Dionysiou het volgende:
Merci, ik heb een open sollicitatie verstuurd. Ik zie het wel.
Thanx voor je tip! Had zoiets al in gedachte. Heb ook al horeca ervaring als (hulp)kok. Staat ook in mijn CV. Ik wacht het wel even af!quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef bigbass het volgende:
[..]
Als je er voor open staat is het ook slim om even te laten weten dat je deli of brood wilt doen, voor kassa nemen ze liever 16 jarige meisjes aan is mijn ervaring (ten minste, de instroom bestaat uit weinig anders). Voor deli en brood moet je ouder zijn, 17 of 18 dus dan heb je meer kans op een baan en het is een stuk minder eentonig dan kassa.
Toen ik er kwam werken zei mij toenmalige baas dat het 18+ was, mijn huidige baas had het er laatst over dat je 17 moet zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef EWK het volgende:
Waar baseer je op dat je voor deli/brood ouder moet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |