Blasphemyquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef karinaatje1 het volgende:
erg mooi, twente weer puntjes, hopenlijk gaan psv en ajax morgen onderuit
Dat doen ze al. En anders helpt de arbitrage wel even mee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:42 schreef Lo-Fi het volgende:
Echt weer zo'n zakelijke Twente-overwinning. Ik denk dat ze ook dit seizoen weer gewoon meedoen om de titel.
Psv krijgt iig een zware middag in een kolkende Galgenwaard. Vorig jaar werden ze er ook weggespeeld en bleef het op wonderbaarlijke wijze 0-0.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:40 schreef karinaatje1 het volgende:
erg mooi, twente weer puntjes, hopenlijk gaan psv en ajax morgen onderuit
Het is rust.quote:
Das niet relevant. Bewust of onbewust: hij veranderde de bal gewoon van richting.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:41 schreef karinaatje1 het volgende:
excelsior speelde trouwens wel goed.
hebben nog een paar goede kansen gehad en hun verdediging zat ook strak
idd, wat is dat toch met die streams vanavondquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu niet meer en hij werkt nog niet. Jammer
denk je dat ze meedoen om de titel, goh, wat vreemd als ze koploper zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:42 schreef Lo-Fi het volgende:
Echt weer zo'n zakelijke Twente-overwinning. Ik denk dat ze ook dit seizoen weer gewoon meedoen om de titel.
Ik wil het wel maar mijn ouders gaan daaroverquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:55 schreef Smoofie het volgende:
Neem dan een abonnement op EL........zo veel is het ook weer niet p/m heh.
Dat zegt totaal niets na dit aantal wedstrijden. Er zijn genoeg mensen die het onwaarschijnlijk achten dat ze kanshebber zijn uiteindelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:54 schreef karinaatje1 het volgende:
[..]
denk je dat ze meedoen om de titel, goh, wat vreemd als ze koploper zijn
mwah, vorig jaar landskampioen, de enigste ongeslagen club dit seizoen, meesterlijke overwinning op bremen, nu koploper en een paar van de beste spelers van de eredivisie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:59 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat zegt totaal niets na dit aantal wedstrijden. Er zijn genoeg mensen die het onwaarschijnlijk achten dat ze kanshebber zijn uiteindelijk.
Ik denk dat Twente en Psv meer kans hebben nog dan Ajax.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:04 schreef karinaatje1 het volgende:
de drie topclubs nu zijn ajax, psv en twente.
tussen die drie gaat de titel dan ook
Pfff, die derde ster komt er!(dit seizoen)quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente en Psv meer kans hebben nog dan Ajax.
Lekker Ron Jans!!quote:
mwah zou ajax niet onderschatten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente en Psv meer kans hebben nog dan Ajax.
De selectie is te onevenwichtig en teveel afhankelijk van een paar spelers. Ik zie Ajax dit jaar geen kampioen worden iig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:29 schreef karinaatje1 het volgende:
[..]
mwah zou ajax niet onderschatten.
suarez en el hamdaoui zijn samen dodelijk.
alleen wat ajax kan nekken is dat suarez de laatste wedstrijden ontzettend gefrustreerd is en el hamdaoui als concurrent gaat zien en wellicht daarom teveel solo gaat proberen ...
ik ook niet....helaasquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De selectie is te onevenwichtig en teveel afhankelijk van een paar spelers. Ik zie Ajax dit jaar geen kampioen worden iig.
als twente-fan hoop ik dat je gelijk krijgt maar ik onderschat ajax zeker niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
De selectie is te onevenwichtig en teveel afhankelijk van een paar spelers. Ik zie Ajax dit jaar geen kampioen worden iig.
Ron Jans is tot nu toe matig bezig daar. Ze hebben wel een paar aardige spelers, maar overall is het toch ook wel een vrij pover elftal. Linkerrijtje wordt nog lastig zat voor Heerenveen.quote:
ajax, psv en twente staan nagenoeg gelijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:34 schreef Smoofie het volgende:
Als het een 2e seizoenshelft wordt zoals vorig jaar en ajax voor de winterstop al op 1 komt te staan moet je oppassen, onderschat ajax niet.
Goed bezig die Jans!!!quote:
quote:
mhaw Jans kun je niet echt arrogant noemenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een arogante zak die Jans, loopt erbij alsof het verdient was.
Echt wel, wat Ron wel niet allemaal tegen Louis van Gaal heeft gedaan, ongelofelijk die gast, arrogant als de****.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:40 schreef Yankee het volgende:
[..]
mhaw Jans kun je niet echt arrogant noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |