Lijkt er inderdaad op ja. Alleen als ik me niet vergis zie je daarop een ventje met zijn hand in een meisjes broekquote:
Leuke upskirt bij dat meisje naast die zoenende mensjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:51 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht moge duidelijk zijn. Jeugd van tegenwoordig kan niet met drank omgaan
Ik had zo'n beetje de verantwoording. Boze ouders en zoquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Onterechte klacht indien jij de kots niet moest opruimen. Wat is nou vermakelijker dan kijken naar bezopen mensen die niet tegen drank kunnen?
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Alleen als ik me niet vergis zie je daarop een ventje met zijn hand in een meisjes broek
Kan welquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op ja. Alleen als ik me niet vergis zie je daarop een ventje met zijn hand in een meisjes broek
Andere foto. Tijd geleden een hit op fok.quote:
Tsja jij hebt ze geen drank geschonken. Opvoeden moeten die ouders maar lekker zelf doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had zo'n beetje de verantwoording. Boze ouders en zo
blijkbaar heb je de verantwoordelijkheid niet genomenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had zo'n beetje de verantwoording. Boze ouders en zo
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tsja jij hebt ze geen drank geschonken. Opvoeden moeten die ouders maar lekker zelf doen.
/carequote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
Ik geloof trouwens dat dit juist NIET de bedoeling was in KLB 2.0
Bek dicht. Zonder hosseltopics van o.a. afcajos bestond KLB niet eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
Valt me tegen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef afcajos het volgende:
Nee. Ik heb me gedragen en me niet vergrepen aan zo'n fijne lolita
Jammer. Gaat je broertje met 12 jarigen of lijkt hij niet op je?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef afcajos het volgende:
Nee. Ik heb me gedragen en me niet vergrepen aan zo'n fijne lolita
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jammer. Gaat je broertje met 12 jarigen of lijkt hij niet op je?
Goed planquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
Er staan trouwens ook Orbs op de foto
Ik zou hem voor de zekerheid ook even in TRU posten
Ditquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
Whehezo zag het feestje waarop ik voor het eerst dronk er ook uit ja. Mooie tijden
Maar kom op, die 15jarigen van tegenwoordig zijn toch wel wat gewend?
En ditquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef Lo-Fi het volgende:
Echte pubers komen al dronken aan op een feestje.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef luckass het volgende:
Eindelijk weer wat echte KLB-kwaliteit
Totdat er eentje gaat kotsen. Tijdens het zoenen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef MultiBanaan het volgende:
Iedereen helemaal van de kaart, en twee kinders die daar links geil worden van de drank
En krijg je alsnog dit soort fagsquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef luckass het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:14 schreef luckass het volgende:
Kotst ie zo in de mond van dat meisje (of andersom), en dan moet die natuurlijk ook kotsen, en door het aanzicht van twee kotsende tieners moeten de anderen ook kotsen, en zo moet iedereen kotsenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Totdat er eentje gaat kotsen. Tijdens het zoenen.
Heb het wel voor elkaar gekregen om in een vriendin dr haar te kotsen toen ik 15 was, gelukkig heb ik bovenstaande nooit mee hoeven maken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Totdat er eentje gaat kotsen. Tijdens het zoenen.
bij ons op school zat gisteren (2 vwo) iemant dronken in de les hat ie malibo cola bij zich zat tie dronken bij bio (hadden het over seks) ging die vragen wat die vrouw van bio t lekkerst standje vond die vrouw flipte (zij is een soort nerd van 35 zonder vriend) zij flipte helemaal hij eruit gestuurdquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:58 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Sowieso, kinderfeestjes organiseren in een zaaltje
Je houden aan de regel dat 16-minners geen bier krijgen
Jailbait
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef jeloen het volgende:![]()
[..]
bij ons op school zat gisteren (2 vwo) iemant dronken in de les hat ie malibo cola bij zich zat tie dronken bij bio (hadden het over seks) ging die vragen wat die vrouw van bio t lekkerst standje vond die vrouw flipte (zij is een soort nerd van 35 zonder vriend) zij flipte helemaal hij eruit gestuurd
Viespeuk, daar kijk je toch niet naarquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:24 schreef Stokstaart het volgende:
Van die chick in het midden zie je trouwens het slipje
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef jeloen het volgende:![]()
[..]
bij ons op school zat gisteren (2 vwo) iemant dronken in de les hat ie malibo cola bij zich zat tie dronken bij bio (hadden het over seks) ging die vragen wat die vrouw van bio t lekkerst standje vond die vrouw flipte (zij is een soort nerd van 35 zonder vriend) zij flipte helemaal hij eruit gestuurd
Bij ons op school ging iemand in de les whiskey drinken rechtstreeks uit de fles.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef jeloen het volgende:
![]()
[..]
jij zit op het lbo zo te lezen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef jeloen het volgende:![]()
[..]
Ik wil even melden dat ik speciaal voor jou de Breezah topicckkks in B&H aan het doorkijken ben voor de foto.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat ik speciaal voor jou de Breezah topicckkks in B&H aan het doorkijken ben voor de foto.
bij ons net voor de les had hij malibu cola bij heel de klas rook het die vrouw had niets in de gatenquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Bij ons op school ging iemand in de les whiskey drinken rechtstreeks uit de fles.
Dat zijn nou de mooie dingen des levens. Hij werd wel hard gepakt trouwens.
ik zit in 2 vwoquote:
Als dat batsen is, dan ben ik een negerquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:39 schreef BaasD het volgende:
heeft die meid naast die neuckende mensen nou een piemel?
Typ dan eens normaal of was je vorige post een mislukte troll?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik zit in 2 vwo
edit : wat is lbo??
ik typte een beetje snel , sorry hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef Romanus het volgende:
[..]
Typ dan eens normaal of was je vorige post een mislukte troll?
hallon trollquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:53 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik typte een beetje snel , sorry hoor
p.s. ik ben niet jou slaaf, ik typ hoe ik wil
je snapt toch wat er staat?
wat betekend dat ''troll'' van julie nou??quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:54 schreef leeell het volgende:
[..]
hallon troll
tevens Afcajos kwaliteitstopic
hallon spreek ik met AP ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef jeloen het volgende:
[..]
wat betekend dat ''troll'' van julie nou??
Betekend.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef jeloen het volgende:
[..]
wat betekend dat ''troll'' van julie nou??
betekent danquote:
euh nee ik weet niet of je t kan zien maar ik heb vast een ander ip dan apquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef leeell het volgende:
[..]
hallon spreek ik met AP ?
groetjens![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef ukga het volgende:
TS waren ze ook aan het fistpumpen?
BEAT THAT BEAT UP!!!!!!
[ afbeelding ]
dat mensen de moeite nemen om deze drama op te nemen en te bewerken en nog eens op youtube zettenquote:
Haten op Little Pauly Dquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef ukga het volgende:
[..]
dat mensen de moeite nemen om deze drama op te nemen en te bewerken en nog eens op youtube zetten___!
jahquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Haten op Little Pauly D. Ben je wel helemaal lekker?
geil meisje die te jong is om te mogen neuken.quote:
Wtf. Volgens mij kun je hiervoor geband worden hoor.quote:
Holy fuck.... daar ben ik te oud. Zijn die plaatjes niet strafbaar?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:49 schreef ukga het volgende:
[..]
geil meisje die te jong is om te mogen neuken.
Hier een paar voorbeeldjes
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1024&bih=637
er wordne toch geen naakte kutten of tieten afgebeeld?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Holy fuck.... daar ben ik te oud. Zijn die plaatjes niet strafbaar?
Ik denk dat deze plaatjes menig mensen met een "ik wil alleen jonge meisjes neuken" gedachte hun rehabilitatie behoorlijk zal vertragen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
er wordne toch geen naakte kutten of tieten afgebeeld?
Als het strafbaar was, liet google het heus niet zien
Stoer man.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef betyar het volgende:
Toen ik vijftien was zopen we al menig biertje met een hoog alcohol percentage als water naar binnen. Die jeugd van tegenwoordig.......
Stoer man, toen ik 15 was mocht ik af en toe een biertje van m'n ouders. Pas toen ik 16 was echt zelf gedronken, zoals het hoort... (en dan nog met veel mate, toen ik 18+ was nam ik pas grotere hoeveelheden drank).quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef betyar het volgende:
Toen ik vijftien was zopen we al menig biertje met een hoog alcohol percentage als water naar binnen. Die jeugd van tegenwoordig.......
Wij gingen nog om 20.00 naar de kroeg en rolden er om 01.00 weer uit. tegenwoordig moeten ze stoer thuis gaan indrinken en om 00.00 pas op stap.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Stoer man, toen ik 15 was mocht ik af en toe een biertje van m'n ouders. Pas toen ik 16 was echt zelf gedronken, zoals het hoort... (en dan nog met veel mate, toen ik 18+ was nam ik pas grotere hoeveelheden drank).
Hoezo? Ze laten toch onschuldige meisjes in kleding zien? Er is geen naakt ofzo, wat is er strafbaar?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Holy fuck.... daar ben ik te oud. Zijn die plaatjes niet strafbaar?
Was er maar naakt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoezo? Ze laten toch onschuldige meisjes in kleding zien? Er is geen naakt ofzo, wat is er strafbaar?
Zoiets?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kotst ie zo in de mond van dat meisje (of andersom), en dan moet die natuurlijk ook kotsen, en door het aanzicht van twee kotsende tieners moeten de anderen ook kotsen, en zo moet iedereen kotsen
Pics?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:51 schreef afcajos het volgende:
Aangezien mijn broertje gisteren 15 is geworden hield hij een bescheiden feestje in een afgehuurd zaaltje. Ik gok dat er iets van 20 jongetjes en meisjes waren. Best wel wat jailbait erbij trouwensMental Jos verzorgde de muziek en het was dus best een geslaagd feestje. Kinderen die 16+ waren kregen enkele biertjes en de rest mocht zich vermaken met cola/sinas etc.
TOTDAT
Een paar raddraaiers wat flessen passoa mee hadden gesjoemeld en dat op de wcs gingen opdrinken.
Kotsende kinderen
Meisjes half aangerand
Boze ouders in paniek hun kind ophalen
Ik heb er nog een foto van genomen om mijn klacht te verduidelijken
[ afbeelding ]
Klacht moge duidelijk zijn. Jeugd van tegenwoordig kan niet met drank omgaan
Nonsensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |