Typ dan eens normaal of was je vorige post een mislukte troll?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:47 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik zit in 2 vwo
edit : wat is lbo??
ik typte een beetje snel , sorry hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef Romanus het volgende:
[..]
Typ dan eens normaal of was je vorige post een mislukte troll?
hallon trollquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:53 schreef jeloen het volgende:
[..]
ik typte een beetje snel , sorry hoor
p.s. ik ben niet jou slaaf, ik typ hoe ik wil
je snapt toch wat er staat?
wat betekend dat ''troll'' van julie nou??quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:54 schreef leeell het volgende:
[..]
hallon troll
tevens Afcajos kwaliteitstopic
hallon spreek ik met AP ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef jeloen het volgende:
[..]
wat betekend dat ''troll'' van julie nou??
Betekend.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef jeloen het volgende:
[..]
wat betekend dat ''troll'' van julie nou??
betekent danquote:
euh nee ik weet niet of je t kan zien maar ik heb vast een ander ip dan apquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:59 schreef leeell het volgende:
[..]
hallon spreek ik met AP ?
groetjens![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef ukga het volgende:
TS waren ze ook aan het fistpumpen?
BEAT THAT BEAT UP!!!!!!
[ afbeelding ]
dat mensen de moeite nemen om deze drama op te nemen en te bewerken en nog eens op youtube zettenquote:
Haten op Little Pauly Dquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef ukga het volgende:
[..]
dat mensen de moeite nemen om deze drama op te nemen en te bewerken en nog eens op youtube zetten___!
jahquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Haten op Little Pauly D. Ben je wel helemaal lekker?
geil meisje die te jong is om te mogen neuken.quote:
Wtf. Volgens mij kun je hiervoor geband worden hoor.quote:
Holy fuck.... daar ben ik te oud. Zijn die plaatjes niet strafbaar?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:49 schreef ukga het volgende:
[..]
geil meisje die te jong is om te mogen neuken.
Hier een paar voorbeeldjes
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1024&bih=637
er wordne toch geen naakte kutten of tieten afgebeeld?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Holy fuck.... daar ben ik te oud. Zijn die plaatjes niet strafbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |