Ik denk dat deze plaatjes menig mensen met een "ik wil alleen jonge meisjes neuken" gedachte hun rehabilitatie behoorlijk zal vertragen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:55 schreef ukga het volgende:
[..]
er wordne toch geen naakte kutten of tieten afgebeeld?
Als het strafbaar was, liet google het heus niet zien
Stoer man.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef betyar het volgende:
Toen ik vijftien was zopen we al menig biertje met een hoog alcohol percentage als water naar binnen. Die jeugd van tegenwoordig.......
Stoer man, toen ik 15 was mocht ik af en toe een biertje van m'n ouders. Pas toen ik 16 was echt zelf gedronken, zoals het hoort... (en dan nog met veel mate, toen ik 18+ was nam ik pas grotere hoeveelheden drank).quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:17 schreef betyar het volgende:
Toen ik vijftien was zopen we al menig biertje met een hoog alcohol percentage als water naar binnen. Die jeugd van tegenwoordig.......
Wij gingen nog om 20.00 naar de kroeg en rolden er om 01.00 weer uit. tegenwoordig moeten ze stoer thuis gaan indrinken en om 00.00 pas op stap.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Stoer man, toen ik 15 was mocht ik af en toe een biertje van m'n ouders. Pas toen ik 16 was echt zelf gedronken, zoals het hoort... (en dan nog met veel mate, toen ik 18+ was nam ik pas grotere hoeveelheden drank).
Hoezo? Ze laten toch onschuldige meisjes in kleding zien? Er is geen naakt ofzo, wat is er strafbaar?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Holy fuck.... daar ben ik te oud. Zijn die plaatjes niet strafbaar?
Was er maar naakt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hoezo? Ze laten toch onschuldige meisjes in kleding zien? Er is geen naakt ofzo, wat is er strafbaar?
Zoiets?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kotst ie zo in de mond van dat meisje (of andersom), en dan moet die natuurlijk ook kotsen, en door het aanzicht van twee kotsende tieners moeten de anderen ook kotsen, en zo moet iedereen kotsen
Pics?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:51 schreef afcajos het volgende:
Aangezien mijn broertje gisteren 15 is geworden hield hij een bescheiden feestje in een afgehuurd zaaltje. Ik gok dat er iets van 20 jongetjes en meisjes waren. Best wel wat jailbait erbij trouwensMental Jos verzorgde de muziek en het was dus best een geslaagd feestje. Kinderen die 16+ waren kregen enkele biertjes en de rest mocht zich vermaken met cola/sinas etc.
TOTDAT
Een paar raddraaiers wat flessen passoa mee hadden gesjoemeld en dat op de wcs gingen opdrinken.
Kotsende kinderen
Meisjes half aangerand
Boze ouders in paniek hun kind ophalen
Ik heb er nog een foto van genomen om mijn klacht te verduidelijken
[ afbeelding ]
Klacht moge duidelijk zijn. Jeugd van tegenwoordig kan niet met drank omgaan
Nonsensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |