Het water loopt mij weer in de mond bij het lezen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:52 schreef k_man het volgende:
Waar? De Bokkedoorns te Overveen (twee Michelinsterren)
Mag ik even zeggen dat ik al moet kótsen bij het woord manlief?quote:
Jammer dat je er niet even bij zet wat voor gerechten je gegeten hebt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:23 schreef Erasmo het volgende:
Waar? Cesana te Apeldoorn
Wanneer?Gisteren
Wat at je?Proeverijmenu, 9 kleine gerechtjes per 3 opgediend. Eventueel met wijnproeverij ernaast.
Impressie? Erg goed, de gerechtjes verschilden goed van elkaar, ook saus en garnituur waren goed gevarieerd. De keuken was creatief, zo werd er bv. gort op dezelfde manier klaargemaakt als risotto. Er werden bijna alleen maar seizoensproducten gebruikt. Eten was gewoon goed, wijn/spijs combinatie was ook prima.
Kosten?50 euro pp
Cijfer?4 vorkjes uit 5.
![]()
![]()
![]()
Ja maar dan verpest ik de verrassingquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet even bij zet wat voor gerechten je gegeten hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Erasmo op 12-11-2010 22:01:37 ]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef Erasmo het volgende:
Oke, thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er lekker uit.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 14 november 2010 12:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja en naast ons zat een gast die nam 200 gram wagyu en at niet eens alles op pfff
HAHAHAHA nee wist ik niet. Nou ja, ieder geval wel goed geproefd dan want vond het al op kabeljauw lijkenquote:Op zondag 14 november 2010 13:02 schreef k_man het volgende:
Je weet dat cod Engels is voor kabeljauw?
quote:
Jawel bij de andere burgers maar dan krijg je meteen weer zoveel. En voor een lunch betaal ik ook echt niet meer dan $10. Dan neem ik liever m'n boterham met pindakaas mee naar 't werk.quote:Hadden ze geen groter bord?
Zou het zeker doen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:59 schreef Erasmo het volgende:
Piet wat doe je, nu moet ik er wel gaan eten als Achterhoeker
Neem er een overnachting bijquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:14 schreef golfer het volgende:
Als het niet zo verdomd ver uit onze buurt zou zijn zou ik er graag binnenkort een bezoek aan willen brengen, Piet.
Nee, ik ben gek op wild, het was een wildmenu trouwens, dus niet dat ik zelf van de kaart dat uitzocht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Al dat wild, Piet, was het niet teveel van het goeie
Verse kabeljauw in Winterswijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Vis van de dag was verse kabeljauw trouwens vandaag
Wel eens van transport gehoord?quote:
Transport?quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel eens van transport gehoord?
Ik heb in Zuid Beieren prima vis gegeten.
Ik dacht dat jij toch regelmatig naar de Keuringsdienst van Waarde keek? Verse vis is vrijwel nooit vers, die wordt op zee al ingevroren.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:19 schreef golfer het volgende:
Transport?
Is niet vers.
Vers is aan de kust gekocht en gegeten.
Lul niet uit zo je nek met je randstad chauvinismequote:Op zaterdag 20 november 2010 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Transport?
Is niet vers.
Als dat 'vers' is kan volgens mij 95% van het eten met het etiket 'vers' in de prullenbak.quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Transport?
Is niet vers.
Dus als je zelf een visje vangt en in de auto naar huis transporteert is het ook niet vers meer?quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Transport?
Is niet vers.
opmerking gemaakt over de ossenhaas? opgegeten?quote:Op maandag 22 november 2010 19:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Even een korte recentie over 't Herdertje in Voorthuizen.
NOG NOOIT van m'n leven zo'n slechte ossenhaas gegeten. Taai en veel te rood voor "medium". Ik kreeg het gewoon niet weg. Crème Brûlée was wel lekker, maar veel te warm en daardoor ook veel te vloeibaar. Een flesje water is na 2x aandringen nooit gebracht. Geen aanrader.
Waren in wat grotere groep en ik ben niet zo van het zeuren, half opgegeten nog. Later in gastenboek wel reactie geplaatst. Toen kregen we mail met dinerbon ter waarde van 7x de ossenhaas. Dat is op zich nog wel een aardig gebaar, niet dat ik het daar nog een keer wil proberen. Ook wel jammer dat ze die reactie daarna meteen uit het gastenboek verwijderenquote:Op maandag 22 november 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
opmerking gemaakt over de ossenhaas? opgegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |