Ja, maar dan ga ik vanavond op tijd slapen...quote:
Succesquote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik vanavond op tijd slapen...
Helemaal niet... die krijg ik pas bij veel zuipen EN weinig slapen... ik snap jullie vrouwen nietquote:
hoezo snap je ons nietquote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal niet... die krijg ik pas bij veel zuipen EN weinig slapen... ik snap jullie vrouwen niet
Ik heb zelfs dan geen katerquote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal niet... die krijg ik pas bij veel zuipen EN weinig slapen... ik snap jullie vrouwen niet
jullie beweren dat ik vannacht pas heel laat kan slapen en dat ik een kater hebquote:
zeg doe eens rustig aanquote:Op zondag 7 november 2010 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie beweren dat ik vannacht pas heel laat kan slapen en dat ik een kater heb
JE KENT ME NIET EENS
Voor mijn doen toen welquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie beweren dat ik vannacht pas heel laat kan slapen en dat ik een kater heb
JE KENT ME NIET EENS
quote:Op zondag 7 november 2010 15:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
straks is het de SINT uit de Dick Maas film
anders moet je even padden hequote:Op zondag 7 november 2010 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke jongens in heb even tot 10 geteld en het gaat wel weer
Goed zo opa!quote:Op zondag 7 november 2010 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke jongens in heb even tot 10 geteld en het gaat wel weer
het is zegmaar een soort stoplichtmethode voor kleine kids..quote:
Dat ken ik niet van vroeger hoorquote:Op zondag 7 november 2010 15:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.rijv.nl/index.asp?intStyleitID=649&strPageType=styleit
Ooh, klinkt aannemelijk, voor woede-aanvallenquote:Op zondag 7 november 2010 15:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is zegmaar een soort stoplichtmethode voor kleine kids..
als je boos bent moet je je even terugtrekken, net als een schilpad die in zijn schild kruipt
daar kan het een goede methode voor zijnquote:Op zondag 7 november 2010 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ooh, klinkt aannemelijk, voor woede-aanvallen
je werd wel snel boos hoorquote:Op zondag 7 november 2010 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb geen woede-aanvallen, eigenlijk ook nooit ruzie behalve net
jaquote:Op zondag 7 november 2010 15:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat wel zag je dat paard op het dak!
en die persoon die door de schoorsteen kwamquote:Op zondag 7 november 2010 15:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat wel zag je dat paard op het dak!
mwa, beetje flauw allemaal.quote:
Dat gaat denk ik wel luken!quote:Op zondag 7 november 2010 15:45 schreef roos85 het volgende:
* roos85 wil vandaag de 3000ste post halen
Komt goedquote:Op zondag 7 november 2010 15:45 schreef roos85 het volgende:
* roos85 wil vandaag de 3000ste post halen
vind het wel gaaf thema/quote:Op zondag 7 november 2010 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa, beetje flauw allemaal.
En het is vast alleen sint vs. schieten en ontploffingen
Ik vond hem wel goed. Beetje jammer dat er continu "Property of summit entertainment" bovenaan stondquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:48 schreef roos85 het volgende:
soms wou ik dat een kat was, lekker de hele dag slapen
Iedereen is over.quote:Op zondag 7 november 2010 15:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF ik krijg nu plotseling de nieuwe layout??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |