dit wordt echte kwaliteits-tvquote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef Doler12 het volgende:
En de gokverslaving van Joran wordt weer uitgebeeld compleet met rook!
Serie reportagesquote:Op zondag 7 november 2010 14:52 schreef Doler12 het volgende:
Ik kan echt niet wachten. Komt er ook nog een leuke reportage?
gaat nogalquote:Op zondag 7 november 2010 15:00 schreef Doler12 het volgende:
Het gaat weer over hoeren en poeiers saai!
heb je al gekeken?quote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
Schokkende beelden met Beth en I-ran!
http://www.crimesite.nl/m(...)l-te-zien-video.html
meh ik wil dit niet al zienquote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
ja hij rookte echt enorm veel, lijkt wel een rookmachine per pokerspelquote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef Doler12 het volgende:
En de gokverslaving van Joran wordt weer uitgebeeld compleet met rook!
nu pasquote:Op zondag 7 november 2010 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey goeiemorgen (ben nu pas wakker)
Faal!quote:Op zondag 7 november 2010 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey goeiemorgen (ben nu pas wakker)
Het is gewoon een schoorsteen!quote:Op zondag 7 november 2010 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja hij rookte echt enorm veel, lijkt wel een rookmachine per pokerspel
Nu is je slaapritme naar de klotequote:
Vanavond bij Peter R de Vries schokkende beeldenquote:
Als je dat nu kijkt hoef je vanavond geen Peter R. meer te kijken denk ik.quote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
meh hoezo, ik ga niet om 8 uur op als ik om 6 uur thuis komquote:
Inderdaad.. spoiler!quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je dat nu kijkt hoef je vanavond geen Peter R. meer te kijken denk ik.
Moet je morgen niet werken dan?quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh hoezo, ik ga niet om 8 uur op als ik om 6 uur thuis kom
maar dit is wel erg laatquote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh hoezo, ik ga niet om 8 uur op als ik om 6 uur thuis kom
Ja, maar dan ga ik vanavond op tijd slapen...quote:
Succesquote:Op zondag 7 november 2010 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik vanavond op tijd slapen...
Helemaal niet... die krijg ik pas bij veel zuipen EN weinig slapen... ik snap jullie vrouwen nietquote:
hoezo snap je ons nietquote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal niet... die krijg ik pas bij veel zuipen EN weinig slapen... ik snap jullie vrouwen niet
Ik heb zelfs dan geen katerquote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal niet... die krijg ik pas bij veel zuipen EN weinig slapen... ik snap jullie vrouwen niet
jullie beweren dat ik vannacht pas heel laat kan slapen en dat ik een kater hebquote:
zeg doe eens rustig aanquote:Op zondag 7 november 2010 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie beweren dat ik vannacht pas heel laat kan slapen en dat ik een kater heb
JE KENT ME NIET EENS
Voor mijn doen toen welquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jullie beweren dat ik vannacht pas heel laat kan slapen en dat ik een kater heb
JE KENT ME NIET EENS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |