Ik heb een heerljke zondagtruiquote:Op zondag 7 november 2010 12:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is eigenlijk zo;n heerlijke pyjama hangdag
Waar ga je heen?quote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef tralalala het volgende:
Zo de reistas inpakken, wat heb ik daar een hekel aan.
wat is daar zo erg aan?quote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef tralalala het volgende:
Zo de reistas inpakken, wat heb ik daar een hekel aan.
Kleren uitzoeken, passen meten, heel netjes erin leggen omdat het anders kreukelt, morgen in de bus er achter komen dat ik belangrijke spullen vergeten ben, etc.quote:
dat denk ik ook.quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kleren uitzoeken, passen meten, heel netjes erin leggen omdat het anders kreukelt, morgen in de bus er achter komen dat ik belangrijke spullen vergeten ben, etc.
Mannendingetje denk ik.
Alles is te koopquote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kleren uitzoeken, passen meten, heel netjes erin leggen omdat het anders kreukelt, morgen in de bus er achter komen dat ik belangrijke spullen vergeten ben, etc.
Mannendingetje denk ik.
Zekerquote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
een lijstje maken van wat je mee moet nemen is toch ook praktisch
ringvingerquote:Op zondag 7 november 2010 12:32 schreef PiRANiA het volgende:
Lichaamsdeel met een 'r'? Lichaamsdelen lepeltopic #1
Natuurlijk wordt alles weer herhaald wat er in Peru is gebeurdquote:Op zondag 7 november 2010 14:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3 minuten nieuw materiaal.
voor de mensen die dat gemist hebbenquote:Op zondag 7 november 2010 14:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt alles weer herhaald wat er in Peru is gebeurd
dit wordt echte kwaliteits-tvquote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef Doler12 het volgende:
En de gokverslaving van Joran wordt weer uitgebeeld compleet met rook!
Serie reportagesquote:Op zondag 7 november 2010 14:52 schreef Doler12 het volgende:
Ik kan echt niet wachten. Komt er ook nog een leuke reportage?
gaat nogalquote:Op zondag 7 november 2010 15:00 schreef Doler12 het volgende:
Het gaat weer over hoeren en poeiers saai!
heb je al gekeken?quote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
Schokkende beelden met Beth en I-ran!
http://www.crimesite.nl/m(...)l-te-zien-video.html
meh ik wil dit niet al zienquote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
ja hij rookte echt enorm veel, lijkt wel een rookmachine per pokerspelquote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef Doler12 het volgende:
En de gokverslaving van Joran wordt weer uitgebeeld compleet met rook!
nu pasquote:Op zondag 7 november 2010 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey goeiemorgen (ben nu pas wakker)
Faal!quote:Op zondag 7 november 2010 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey goeiemorgen (ben nu pas wakker)
Het is gewoon een schoorsteen!quote:Op zondag 7 november 2010 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja hij rookte echt enorm veel, lijkt wel een rookmachine per pokerspel
Nu is je slaapritme naar de klotequote:
Vanavond bij Peter R de Vries schokkende beeldenquote:
Als je dat nu kijkt hoef je vanavond geen Peter R. meer te kijken denk ik.quote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
meh hoezo, ik ga niet om 8 uur op als ik om 6 uur thuis komquote:
Inderdaad.. spoiler!quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je dat nu kijkt hoef je vanavond geen Peter R. meer te kijken denk ik.
Moet je morgen niet werken dan?quote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh hoezo, ik ga niet om 8 uur op als ik om 6 uur thuis kom
maar dit is wel erg laatquote:Op zondag 7 november 2010 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
meh hoezo, ik ga niet om 8 uur op als ik om 6 uur thuis kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |