quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Gast
Je vindt dat serieus belangrijker dan een feestje met Fok!kers?
dan kan ik niet meerquote:
is pas net begonnenquote:
nhaaquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:51 schreef Farmir het volgende:
nhaa
[..]
nhaa!
ik wou net het goeie antwoord geven, geef jij het al!
Haha!quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:21 schreef tochweerhenk het volgende:
Gelukkig heb ik daar
geen last van, want ik heb een peper
duur
toetsenbor
d.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer
inloggen, want er
zit een r
in mijn gebr
uiker
snaam
welk?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
Vreemd dat het in z'n volgende topic wel weer werkt.
quote:
Crazy chickenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy chicken
Dat stond onder mijn ctrquote:
Grapjasquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Dat stond onder mijn ctr
l + v
maar om de hele tijd de r
daar
onder
te zetten wer
kt ook niet
Daar ook alquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:59 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Behalve over Fok!
Wat kan daar
aan gedaan wor
den?
Werquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Dat stond onder mijn ctr
l + v
daar
onder
te zetten wer
kt ook niet
Kneusquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Dat stond onder mijn ctr
l + v
daar
onder
te zetten wer
kt ook niet
Hij lijkt het langzaam weerquote:
Wat ben jij een faalhaas... Nu je bent gesnapt weer doen alsof hij het doet, komop, hoe achterlijk denk je dat wij zijn?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:31 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Hij lijkt het langzaam weer
een beetje te doen
Ik zit hierquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat ben jij een faalhaas... Nu je bent gesnapt weer doen alsof hij het doet, komop, hoe achterlijk denk je dat wij zijn?Sorry hoor, maar je bent echt een debiel
Lukt het alweer, je moet het toch echt beter gaan faken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:33 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik zit hier
met een super
gr
oot pr
obleem, en jij zegt dat ik het maar
allemaal verzin
Dit voelt echt klote
Ik zeg toch dat hij het af en toe wel doetquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lukt het alweer, je moet het toch echt beter gaan faken.
Vast... Dan vergeet je het, om vervolgens, als je erachter komt, je bericht te wijzigenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:40 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat hij het af en toe wel doet
Dat was niet daarquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast... Dan vergeet je het, om vervolgens, als je erachter komt, je bericht te wijzigen![]()
![]()
![]()
Jezus wat ben jij achterlijk!
Modjes kunnen het teruglezenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Dat was niet daar
om, dat lijkt alleen zo
Voor de wijzing:quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:41 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Dat was niet daar
om, dat lijkt alleen zo
Na de wijzigingquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:59 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Behalve over Fok!
Wat kan daar
aan gedaan wor
den?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:59 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Behalve over
Fok!
Wat kan daar
aan gedaan wor
den?
Ik wist niet dat jij mod wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor de wijzing:
[..]
Na de wijziging![]()
[..]
Dat weten er wel meer niet.Ik heb je eerste OP geqoute, weet je nog wel? Vertel jij dan maar waarvoor die wijziging was.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij mod was
TS denkt nog steeds dat wij het gelovenquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef JanPiraat het volgende:
hehe nou het was allemaal nep wie had dat ooit gedacht![]()
![]()
Gefeliciteerd, met je 10000ste post!quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef JanPiraat het volgende:
hehe nou het was allemaal nep wie had dat ooit gedacht![]()
![]()
kut, volgens mij kan ik geen kant meer uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weten er wel meer niet.Ik heb je eerste OP geqoute, weet je nog wel? Vertel jij dan maar waarvoor die wijziging was.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:48 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
kut, volgens mij kan ik geen kant meer uit
Sorry allemaal, het spijt me
Mijn r doet het wel gewoon, maar ik ben gewoon een beetje spastisch zodat er soms als ik de r heb ingetypt 2 enters volgen. Eerst dacht ik dat dat door mijn toetsenbord kwam, maar het ligt gewoon aan mij.
Opgelost, slotje
Ik ben het met beide eens!quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:48 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Oja, en ik ben een aandachtshoer
Zullen we nu weer lief doen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het met beide eens!
Nee, ik vond het focking zielig dat je zo doorzichtig begint te liegen en vind je een aandachtshoer. Probeer eerst maar eens normaal te doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:49 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Zullen we nu weer lief doen?
sexy beesten het had zomaar een huilende rappers tekst geweest kunen zijn btwquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:09 schreef JanPiraat het volgende:
Neem je mee uit eten
Dinertje voor tweetje
Bij restaurant het spleetje.
Ik zeg jeetje, jij zegt mineetje
Ik heb je flapjes in mijn portemonneetje
Dat ligt eerder aan je wijn met ranja dan je computerquote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Spetterpoepert het volgende:
ik... heb dat ....... met pun...
tjes....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |