Dan neem ik wel een cooler mee, voor het bier.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef Conflict het volgende:
Ik kom wel!
Heb je genoeg bier? Ik neem wl een heater mee
Je mag ook water drinkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:34 schreef Bloempje. het volgende:
Sorry, ik kan niet. En ik hou niet van bier *wijf*.
Top! Daar hebben we wat aan!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef Conflict het volgende:
Ik kom wel!
Heb je genoeg bier? Ik neem wl een heater mee
Gezellig. Is gewoon bij mijn nieuwe huis.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een cooler mee, voor het bier.
TS, PM mij even je adres. Tot vanavond!
ik weet je password zet 400 euro op me pinkpas of ik hack jequote:
quote:
Is dat de nieuwe mode en waar kan ik zo eentje kopen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik weet je password zet 400 euro op me pinkpas of ik hack je
nee hij zet adres in zijn balk en als je die invoert bij zijn paasword dan kan je hem haken en gebruikmakenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:48 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe mode en waar kan ik zo eentje kopen?
Hihi, mijn wachtwoord is geheimquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik weet je password zet 400 euro op me pinkpas of ik hack je
Wist het nog niet, maar je staat genoteerdquote:
Nicequote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:26 schreef JanPiraat het volgende:
Ja is goed.. moet ik in dit topic zijn ?
Gewoon bij mij thuis. Adres is net al genoemd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:36 schreef Zetfil het volgende:
waar?
Ik heb al plannen, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben al onderweg met Huppelmuts en Engel. Jaaaaa vriendjes en vriwndinnetjes.. We rijden al op de dekselse A1
Gastquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
He jammer, ik kan niet.. Mijn vrouw heeft een eisprong...
fijne verjaardag in Purm julliequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben al onderweg met Huppelmuts en Engel. Jaaaaa vriendjes en vriwndinnetjes.. We rijden al op de dekselse A1
dan kan je toch wat laterquote:
Dus we moeten naar een ip adres komen ? dat wordt een knalfuifquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:03 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
dan kan je toch wat later
langskomen?
Ik wilde je nog ver
tellen hoe het is afgelopen met dat meisje in de tr
ein
Jij snapt het helemaal nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus we moeten naar een ip adres komen ? dat wordt een knalfuif
Ik kom ongevraagd langs en zal je huis eens flink verwarmen met een paar molotov cocktailsquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:08 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal niet
Je hoeft niet meer
te komen
ik mag nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:16 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Ik weet niet hoe ik dit moet ver
tellen, maar
ik heb daar
nog geen inter
net.
Jullie komen toch wel gewoon?
dan doe je alsof je erquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:55 schreef Olment het volgende:
pm adres maar, dan kom ik ook chille (A)
Dat was ik verquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef Panzermaus het volgende:
Feestjes van drietweenuleenvijfacht zijn echte knalfeesten, ik ben nog maar naar eentje geweest en dat was een schuimparty met 15-jarigen. En ik heb er maar eentje geneukt, Demi heette ze. Maar toch was het tof. Tevens werd je thuisgebracht. Aanrader.
Ach na dat uurtje heb ik nog wel tijd (en anders wacht zij maar even)quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:40 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
[..]
Gast
Je vindt dat serieus belangrijker dan een feestje met Fok!kers?
Hmmm dit klinkt alsof we nog een zakje snoep meekrijgen ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:17 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Dat was ik ver
geten te ver
tellen ja, ieder
een wor
dt gr
atis thuisgebr
acht!!
Als jij dat wilquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm dit klinkt alsof we nog een zakje snoep meekrijgen ook
quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:59 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Als jij dat wil
edit:
Ik vind het nog steeds een kutactie van je dat je niet bij dat piratenfeest was
Hihi, volgens mij was dat de auto van jan.quote:Op zondag 7 november 2010 01:36 schreef Rivalo het volgende:
Er zit nu een grote sperma vlek op je autobekleding en ik heb lekker een muurtekening gemaakt van mijn eigen uitwerpselen.
Was gezellig.
Ik heb wat gemist.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmm dit klinkt alsof we nog een zakje snoep meekrijgen ook
Nee want, housewarming was tot 6 uur en daarna slapenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:03 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
dan kan je toch wat later
langskomen?
Ik wilde je nog ver
tellen hoe het is afgelopen met dat meisje in de tr
ein
Mja, het is misschien niet echt iets om zomaar open en bloot op het internet te zetten. Volgende keer beter!quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee want, housewarming was tot 6 uur en daarna slapen![]()
Kan nu ook hoor
Als ik weer verhuisquote:
6 uur aaahhja toen kwam drietweenuleenvijfacht net aanzetten met een fles rum en 2 gram sos en knalden we nog ff door tot diep in de middag shiitt wat een housewarming was dat... goede tijden man goede tijdenquote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee want, housewarming was tot 6 uur en daarna slapen![]()
Kan nu ook hoor
Tja, blijken er hier op Fok! toch nog een paar watjes te zitten die zo nodig op tijd naar bed moeten..quote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
6 uur aaahhja toen kwam drietweenuleenvijfacht net aanzetten met een fles rum en 2 gram sos en knalden we nog ff door tot diep in de middag shiitt wat een housewarming was dat... goede tijden man goede tijden
Ja tuurlijk. Wel zonde van die ene gast man, die tegen dat draad aan liepquote:Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Hihi, volgens mij was dat de auto van jan.
Ben je er het volgend feest weer bij?
Tering daar krijg je last mee, 007,5 oftewel James Bondkraagje in eigen persoon komt je opzoeken ene helemaal uitwonen!quote:Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Wel zonde van die ene gast man, die tegen dat draad aan liep![]()
Btw, nog wat gehoord van die familie naast je toen we dat bondkraagje van hun geramd hadden met onze bmw?
quote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Tering daar krijg je last mee, 007,5 oftewel James Bondkraagje in eigen persoon komt je opzoeken ene helemaal uitwonen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |