Waarquote:
Voor mij ook volgens mijquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs persoonlijk voor mij gezongen een keer
Daarquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ooit van Google gehoord? Daar zou je het wel eens kunnen vinden
Waaromquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:03 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Daar
kan ik niet mee omgaan
Ik heb een prquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom
die enters na het 1e woord?
Hup, koop snel een nieuwe.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ik heb een pr
obleempje met mijn toetsenbor
d
laptop jwzquote:
Faalkonijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
laptop jwz
heb geen plaats voor
een ekt toetsenbor
d
Kopier de r en elke keer als je hem nodig heb dan gebruik je cntrl+v.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:05 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
laptop jwz
heb geen plaats voor
een ekt toetsenbor
d
Da's toch heul niet nodig!quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:25 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Kopier de r en elke keer als je hem nodig heb dan gebruik je cntrl+v.
Daar kan hij het welquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy chicken
En hier kan je de R ook typenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:59 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
Behalve over Fok!
Wat kan daar
aan gedaan wor
den?
daar is ook geen liedje overquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:07 schreef PiRANiA het volgende:
TSs' toetsenbord heeft een aandoening
Eerquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:34 schreef Paul het volgende:
Volgens mij heb ik wel eens een liedje over Fok gemaakt ja, maar ik wil wel weer een nieuwe maken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |