Ik zag hem welquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:31 schreef PiRANiA het volgende:
Maraca moest de open-nieuw-deel-knop nog ontdekken?
TT's verzinnen is dan ook tot kunst verheven.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag hem welWist alleen geen TT
daar had je ook iets over kunnen opmerkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:32 schreef Maraca het volgende:
Normaal gesproken heb ik een Alberto TT, maar.. die is er nu niet
Meh, goed puntquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
daar had je ook iets over kunnen opmerken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:34 schreef PiRANiA het volgende:
Gangstermeisjes hebben grote mond bij DWDD
de moeite waard om (morgen!) te kijken?
Ik was al bang dat je echt was gaan slapenquote:
$ sudo shutdown -hP 1:49quote:
error. system is restarting again in 1 minute. Bug in system not going down for power off anymore. Must fok all nightquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
$ sudo shutdown -hP 1:49
[sudo] password for karlo:
Broadcast message from karlo@karlo-desktop
(/dev/pts/0) at 1:43 ...
The system is going down for power off in 6 minutes!
Alsof jij de hele nacht gaat FOK!kenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
error. system is restarting again in 1 minute. Bug in system not going down for power off anymore. Must fok all night
Nee, dat ook weer nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alsof jij de hele nacht gaat FOK!ken
FØKquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:46 schreef PiRANiA het volgende:
je weet niet eens hoe je FOK! schrijft
Neeheequote:Op zaterdag 6 november 2010 01:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
The system is going down for power off in 3 minutes!
Blijf dan gewoon onlinequote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef PiRANiA het volgende:
The system is going down for power off NOW!
Bedanktquote:
Hyves en Facebookquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb slechts hyves, facebook, twitter en msn
Succes en succes voor de moeilijke klas van 13/14 jarigenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:23 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. vandaag voor school en werk aan de slag .. maandag heb ik een tentamen waar ik geen zin in heb en dinsdag geef ik les aan een moeilijke klas.
Ik heb vandaag een verjaardag, die van mijzelf en een vriend die op dezelfde dag jarig zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik niet
En dat ga ik ook niet doen, want ik ga nu richting een verjaardag en daar zal ik pas diep in de nacht weer terug van zijn
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een verjaardag, die van mijzelf en een vriend die op dezelfde dag jarig zijn
Skypequote:Op zaterdag 6 november 2010 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hyves en Facebook [ afbeelding ] Linkedin is voor echte bazen (letterlijk). Heb wel Twitter en msn (alhoewel ik 1x in de 3 jaar inlog
)
Ik praat niet meer tegen jouquote:
quote:
Je moet een les geven?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Oh ik heb een briljant idee voor mijn les dinsdagZo even wat appels halen
[..]
![]()
![]()
Ik ben docent, dus dat wordt eigenlijk wel van mij verwachtquote:
Dus LinkedIn is net als FB en Hyves? Wie de meeste vrienden heeft is de grootste baas?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
was ik echt even aan toe
Zo, nog 1 acceptatie en ik heb de 50 grens bereikt op Linkedin
Maar normaal nemen de leerlingen toch appels mee voor de docent?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Oh ik heb een briljant idee voor mijn les dinsdagZo even wat appels halen
[..]
![]()
![]()
Better be trollin' niggaquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Skypedat was leuk 5 jaar geleden.
Whehe jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus LinkedIn is net als FB en Hyves? Wie de meeste vrienden heeft is de grootste baas?
Deze leerlingen nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar normaal nemen de leerlingen toch appels mee voor de docent?
Encrypted p2p chat kan ook via XMPP met een plugin. Dan is het nog veiliger ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Better be trollin' nigga.
Encrypted p2p chat
Nog even nog even en dan sta ik er ook inquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
mensen die niet in de top500 staan
Mensen die geen leven hebbenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
mensen die niet in de top500 staan
Ik kan al gaan aftellenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:35 schreef Maraca het volgende:
Als jullie niet posten, dan schiet het niet echt op hé
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet die #1 plaats weer terug hebben
Gaat lastig worden als er niks boeiends op is zondagquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet die #1 plaats weer terug hebben
Matigjes. Hoe ging dat vroeger? Deze SC bestond al toch?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Gaat lastig worden als er niks boeiends op is zondag. Het aantal posts loopt de afgelopen weken terug van zo'n 2200 per zondag naar 1000 vorige week
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Matigjes. Hoe ging dat vroeger? Deze SC bestond al toch?
Oef...quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoogste is dus +/- 3000 in een maand
Inderdaad. Maar het is nu een TVSV, dus SBS hoeft niet per séquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Doler12 het volgende:
Baas Alberto is niet op de buis, dat hebben we toch altijd toch, een grote daling als hij weg is?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:54 schreef Doler12 het volgende:
Baas Alberto is niet op de buis, dat hebben we toch altijd toch, een grote daling als hij weg is?
Hopelijk gaat hij weer achter pedo's aanquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:57 schreef Doler12 het volgende:
Helaas het is altijd leuk om naar Alberto te kijken als hij boos wordt!
Of Vincent D!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij weer achter pedo's aan
In juni zei hij dat hij na Peter R de Vries kwam. Maar geen idee of dat nog actueel is..quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:04 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer is de koning van de zondagavond er weer dan?
Hopen dat Peter R. dan snel klaar is met z'n Jorangezeurquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
In juni zei hij dat hij na Peter R de Vries kwam. Maar geen idee of dat nog actueel is..
is dat nog steeds? pfffffquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hopen dat Peter R. dan snel klaar is met z'n Jorangezeur
Jup.. morgen en volgende week sowieso ..quote:
bahquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Elk seizoen heeft hij wel wat Joran-gerelateerds
Is een gouden melkkoe natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Elk seizoen heeft hij wel wat Joran-gerelateerds
mensen zullen dat wel zat zijn inmiddels tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:14 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Is een gouden melkkoe natuurlijk!
Maar Peter R. nog nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
mensen zullen dat wel zat zijn inmiddels toch
Toch niet wat want er blijven mensen kijken, inclusief deze bonte groepje fokkers!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
mensen zullen dat wel zat zijn inmiddels toch
Ik kijk alleen vanwege het Engels van Peterquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Toch niet wat want er blijven mensen kijken, inclusief deze bonte groepje fokkers!
Uoe jant tu merdur him!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kijk alleen vanwege het Engels van Peter
Ik krijg steeds een thuisbezorgd bannerquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef tralalala het volgende:
Zo weer 30 euro op mijn Just-Eat account.
OK leg ff kort uit hoe dat werkt met gratis eten enzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef tralalala het volgende:
Zo weer 30 euro op mijn Just-Eat account.
Ik nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een thuisbezorgd banner
Is niet meer gratisquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OK leg ff kort uit hoe dat werkt met gratis eten enzo
Het is al weer middag hoor beste sinterklaas!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen deze morgen!!
Hij is aan het slijmen bij Dannyquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen die betalen voor fok
Oh boyquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is al weer middag hoor beste sinterklaas!
Rotzooiquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:31 schreef Doler12 het volgende:
Wat is er vanavond trouwens op de buis?
Duuuuuude ik dacht dat het 5 euro was, je betaald 48 euro WTFquote:
Geen ads en je notes bekijken wiehoeequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat een bedragen en wat kun je nou doen met een pimp account?
Niet gratis helaas.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OK leg ff kort uit hoe dat werkt met gratis eten enzo
Dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook een die betaald voor z'n downloads
Alleen voor last.fm en usenet account. En voor wat nzb sitesquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook een die betaald voor z'n downloads
Zo weer 48 euro voor de Ferrari van Danny!quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Duuuuuude ik dacht dat het 5 euro was, je betaald 48 euro WTF?????????
Wat kun je met betaalde Last.FMquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alleen voor last.fm en usenet account. En voor wat nzb sites
Streamende gepersonaliseerde radio. En $3 per maand is niet veel voor ongelimiteerd luisterenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat kun je met betaalde Last.FM
Ja. Laatste was stom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier die south park volgt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier die south park volgt?
Ooh je kijkt op de Nederlandse websitequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie nu die die gister uitkwam, ik vind hem leuk tot nu toe
Beetje kinderachtig. Ik stond op het punt hem uit te zettenquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie nu die die gister uitkwam, ik vind hem leuk tot nu toe
wut? Nee ik heb hem gedownload en kijk via mijn xboxquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ooh je kijkt op de Nederlandse website
Niet stoer genoeg voor jequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig. Ik stond op het punt hem uit te zetten
Kennyquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is mysterion nou, clyde of kenny?
Kennyquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie is mysterion nou, clyde of kenny?
It wasn't mequote:Op zaterdag 6 november 2010 14:49 schreef Doler12 het volgende:
Ik ben benieuwd welke fokker dat filmpje heeft gemaakt!
Alberto wordt wel lekker rijk zo.quote:Het SBS 6-programma 'Red Mijn Vakantie' zal komend najaar ook in Engeland te zien zijn. De BBC heeft 15 afleveringen aangekocht van het tv-programma dat vanaf 2008 op SBS 6 wordt uitgezonden. 'Red Mijn Vakantie' trok vorig seizoen wekelijks gemiddeld ruim 1,3 miljoen kijkers in de doelgroep 20 tot 49 jaar. Het marktaandeel was toen 20,2%.
Inmiddels hebben ook Amerika, Zweden, Noorwegen, Duitsland en Frankrijk hun interesse getoond in het Nederlandse format. In de Nederlandse versie 'Red Mijn Vakantie' helpt Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders die een slechte vakantie hebben mee gehad. In het tv-programma probeert Alberto op de vakantiebestemming de vakantie alsnog te redden.
SBS 6 is samen met producent Palm Plus eigenaar van het format dat is verkocht aan de BBC. Presentator Alberto Stegeman: "Het is fantastisch dat 'Red Mijn Vakantie' een internationaal vervolg krijgt in Engeland. Het uitzenden van dit programma in verschillende landen kan er zeker aan bijdragen dat men wereldwijd zorgeloos op vakantie kan." [Radio.NL]
hoe veel geld zou hij hebben?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef tralalala het volgende:
Beetje oud nieuws maar:
[..]
Alberto wordt wel lekker rijk zo.
Of als voicemailquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wel een lache ringtone. Word je gebeld. We're sorry...
Weet je mijn naam nu nog niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of als voicemail
PiRANiA cannot answer your call.. we're sorry![]()
Denk dat het wel meevalt. Alberto is de presentator, maar het format is van SBS6 en niet van Noordkaap als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef tralalala het volgende:
Beetje oud nieuws maar:
[..]
je staat in mijn telefoon als PiRANiAquote:
Ik weet jouw naam ook niet hoor, maar ik heb mijn naam hier al een paar keer gepostquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
je staat in mijn telefoon als PiRANiA
Lol Alberto is populaire geworden in het buitenland!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:10 schreef tralalala het volgende:
Beetje oud nieuws maar:
[..]
Excuse me? Excuse me?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol Alberto is populaire geworden in het buitenland!
Liever nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zou er nog een episode komen van coon & friends?
Dacht dat er nog 1 kwam..quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zou er nog een episode komen van coon & friends?
I always get my sinquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
There sacks my pants from off!!
chris!?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam ook niet hoor, maar ik heb mijn naam hier al een paar keer gepost
Jij bent (Hey) Arnoldquote:
Hey hoe heb je dat zo goed onthoudenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij bent (Hey) Arnold
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hey hoe heb je dat zo goed onthouden
Jij hebt zzelf je naam nooit kenbaar gemaakt?
Stom programma altijdquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EN HEY ARNOLD GRAPPEN ZIJN NIET GRAPPIG
we're sorryquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
EN HEY ARNOLD GRAPPEN ZIJN NIET GRAPPIG
You're welcomequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Doler12 het volgende:
Wat gaat het topic weer snel heerlijk!
Ik vond hey arnold altijd een beetje stom.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.ringtonio.nl/p(...)876&clx=1&rtlo=25306 wtf![]()
Wtf!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.ringtonio.nl/p(...)876&clx=1&rtlo=25306![]()
Maag nog wel #1 tochquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:27 schreef Maraca het volgende:
1 Maraca - 3015
Mijn 3.000 TV SC post mijlpaal gemist
Ik sta er niet eens inquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:27 schreef Maraca het volgende:
1 Maraca - 3015
Mijn 3.000 TV SC post mijlpaal gemist
60881 (gemiddeld 35 per dag)quote:
Ach, je hebt genoeg mensen die uren per dag gamen, daar kan ik mij dan weer totaal niet mee vermakenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
60881 (gemiddeld 35 per dag)
en 70+ euro aan fok uitgegeven
Ik tegenwoordig welquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ach, je hebt genoeg mensen die uren per dag gamen, daar kan ik mij dan weer totaal niet mee vermaken
nouja ik game maximaal 3 uur aan een stuk, maar ik ga liever fokkenquote:
max. 3 uur, dat vind je weinig?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nouja ik game maximaal 3 uur aan een stuk, maar ik ga liever fokken
jaquote:
Dat doe ik niet elke dagquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja
Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met 1950 posts op een dag zerker wel
Ja, maar die teller wordt maar 1x per uur bijgewerktquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:42 schreef PiRANiA het volgende:
Gewoon terugrekenen met die posts maraca
over 20m weer ofzoquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar die teller wordt maar 1x per uur bijgewerkt
Torrentsquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:44 schreef Doler12 het volgende:
Er zit nu wat snelheid in mijn Football manager 11 torrent!
Ik betaal niet voor 'de shit' maar voor de verbinding. Voro je ADSL/kabel betaal je toch ook?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij betaald voor shit die je ook gratis kan krijgen
Online bestellenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:46 schreef Maraca het volgende:
Wat een mazzeler zat nog precies genoeg inkt in mijn laserprinter voor mijn werkstuk
Anders had ik een nieuwe toner moeten halen en dat is .. erm.. lastig
quote:(i) Top 20 in de TV SC-reeks op 05-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 054 Maraca
02. 043 PiRANiA
03. 030 roos85
04. 017 sinterklaaskapoentje
05. 011 Stephan1237
06. 006 Irritatie100
07. 003 Loodje
08. 002 Doler12
09. 002 TheKC
Reeks-statistieken!
Ja, maar ik moet het maandag inleverenquote:
Oef, dan had je naar buiten gemoetenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet het maandag inleveren
Ja, maar hier kan je dus echt geen toner kopenquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oef, dan had je naar buiten gemoeten
Waarom neem je dan laser?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar hier kan je dus echt geen toner kopenAlleen voor de standaard HP prut thuisprinters..
Over mijn vakgebied als docentquote:
"Lesgeefmodellen"quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Over mijn vakgebied als docenten een kleine verschillenanalyse tussen twee lesgeefmodellen
Omdat het goedkoper is per blaadje en ik kreeg hem van iemand..quote:
Ja, er zijn verschillende modellen die je kan gebruiken om les te gevenquote:
Whehe nicequote:Op zaterdag 6 november 2010 15:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is per blaadje en ik kreeg hem van iemand..
Good teacher, bad teacherquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, er zijn verschillende modellen die je kan gebruiken om les te geven
Was het maar zo simpelquote:
Middelbare schoolquote:
Leuk voor de Google indexquote:
Kleine school dan, als je zo breed les kan geven?quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Middelbare schoolMomenteel aan vmbo en vwo klassen, maar ik krijg over een paar weken ook een havo (en nog een vwo) klas erbij
Het is een gigantische schoolquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kleine school dan, als je zo breed les kan geven?
Neequote:
en neequote:
Ja, gaat lekker zoquote:
Kan toch nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker zoVolgens mij heb jij het spamrecord verbroken
Top 20 in de TV SC-reeks van vandaag tot en met 15:09 uurquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Top 20 in de TV SC-reeks van vandaag tot en met 15:09 uur
01. 115 PiRANiA
Spamrecords:
123 posts - Piles - [TV SC # 29] Met een spannende ontknoping
112 posts - Bravebart - [TV SC#44] Knallen er op los !
112 posts - Piles - [TV SC#33] Om te gillen
112 posts - Maraca - [TV SC #3] Waar we Alberto Stegeman missen
110 posts - Tabloid - [TV SC #7] Een echte SLOWchat
Nahquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:01 schreef Doler12 het volgende:
Haha even volspammen om het te verzieken!
Nou, je had 115 om 15:09 héquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:01 schreef PiRANiA het volgende:
Dan moet ik de rest van het topic volmaken ofzo
Oooohquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, je had 115 om 15:09 héDenk dat je het record al verbroken hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |