En ditquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:53 schreef Sportex het volgende:
Ik zag het vannacht, jaIk vond die Mildred eigenlijk nog wel een zwakker verhaal hebben.
Dikzakken die van elk onderwerp een links-rechts discussie willen makenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Het mooiste is nog hoe van Nieuwkerk niet met de meisjes om kan gaan terwijl dit nu net de kanskindjes zijn waar zijn PvdA zo hard voor loopt.
PvdA is nu toch geheel onbelangrijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Het mooiste is nog hoe van Nieuwkerk niet met de meisjes om kan gaan terwijl dit nu net de kanskindjes zijn waar zijn PvdA zo hard voor loopt.
Idd. Boomsma was de enige die normaal/goed was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vond het een gênante vertoning van Martijn van Nieuwenkerk. Had als ''tafelhost'' de situatie weer niet onder controle.
Mensen die nog niet in willen zien hoe schrijdend ver de elite van partijen als groenlinks, d66 en PvdA van de maatschappij af staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dikzakken die van elk onderwerp een links-rechts discussie willen maken
Nigga please. Dit jankverhaal is inmiddels wel genoeg uitgemolken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Mensen die nog niet in willen zien hoe schrijdend ver de elite van partijen als groenlinks, d66 en PvdA van de maatschappij af staan.
Sterk verhaal van jequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Nigga please. Dit jankverhaal is inmiddels wel genoeg uitgemolken.
Van mij wel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |