Ik zag hem welquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:31 schreef PiRANiA het volgende:
Maraca moest de open-nieuw-deel-knop nog ontdekken?
TT's verzinnen is dan ook tot kunst verheven.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag hem welWist alleen geen TT
daar had je ook iets over kunnen opmerkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:32 schreef Maraca het volgende:
Normaal gesproken heb ik een Alberto TT, maar.. die is er nu niet
Meh, goed puntquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
daar had je ook iets over kunnen opmerken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:34 schreef PiRANiA het volgende:
Gangstermeisjes hebben grote mond bij DWDD
de moeite waard om (morgen!) te kijken?
Ik was al bang dat je echt was gaan slapenquote:
$ sudo shutdown -hP 1:49quote:
error. system is restarting again in 1 minute. Bug in system not going down for power off anymore. Must fok all nightquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
$ sudo shutdown -hP 1:49
[sudo] password for karlo:
Broadcast message from karlo@karlo-desktop
(/dev/pts/0) at 1:43 ...
The system is going down for power off in 6 minutes!
Alsof jij de hele nacht gaat FOK!kenquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
error. system is restarting again in 1 minute. Bug in system not going down for power off anymore. Must fok all night
Nee, dat ook weer nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Alsof jij de hele nacht gaat FOK!ken
FØKquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:46 schreef PiRANiA het volgende:
je weet niet eens hoe je FOK! schrijft
Neeheequote:Op zaterdag 6 november 2010 01:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
The system is going down for power off in 3 minutes!
Blijf dan gewoon onlinequote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:49 schreef PiRANiA het volgende:
The system is going down for power off NOW!
Bedanktquote:
Hyves en Facebookquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb slechts hyves, facebook, twitter en msn
Succes en succes voor de moeilijke klas van 13/14 jarigenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:23 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. vandaag voor school en werk aan de slag .. maandag heb ik een tentamen waar ik geen zin in heb en dinsdag geef ik les aan een moeilijke klas.
Ik heb vandaag een verjaardag, die van mijzelf en een vriend die op dezelfde dag jarig zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik niet
En dat ga ik ook niet doen, want ik ga nu richting een verjaardag en daar zal ik pas diep in de nacht weer terug van zijn
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een verjaardag, die van mijzelf en een vriend die op dezelfde dag jarig zijn
Skypequote:Op zaterdag 6 november 2010 11:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hyves en Facebook [ afbeelding ] Linkedin is voor echte bazen (letterlijk). Heb wel Twitter en msn (alhoewel ik 1x in de 3 jaar inlog
)
Ik praat niet meer tegen jouquote:
quote:
Je moet een les geven?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Oh ik heb een briljant idee voor mijn les dinsdagZo even wat appels halen
[..]
![]()
![]()
Ik ben docent, dus dat wordt eigenlijk wel van mij verwachtquote:
Dus LinkedIn is net als FB en Hyves? Wie de meeste vrienden heeft is de grootste baas?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
was ik echt even aan toe
Zo, nog 1 acceptatie en ik heb de 50 grens bereikt op Linkedin
Maar normaal nemen de leerlingen toch appels mee voor de docent?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef Maraca het volgende:
Oh ik heb een briljant idee voor mijn les dinsdagZo even wat appels halen
[..]
![]()
![]()
Better be trollin' niggaquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Skypedat was leuk 5 jaar geleden.
Whehe jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus LinkedIn is net als FB en Hyves? Wie de meeste vrienden heeft is de grootste baas?
Deze leerlingen nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:22 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar normaal nemen de leerlingen toch appels mee voor de docent?
Encrypted p2p chat kan ook via XMPP met een plugin. Dan is het nog veiliger ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Better be trollin' nigga.
Encrypted p2p chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |