Juist niet. Dengue komt vooral in de grote steden (en dan met name Bangkok) voor. Verder moet je in de grensgebieden oppassen voor malaria, en uhm..... ergens anders voor Japanse encephalitis. Natte gebieden in de buurt van varkens geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2010 08:49 schreef Flammie het volgende:
In de grote steden zal het wel meevallen maar in de bergen ofzo of in mini-dorpjes zou ik denk ik wel wat voorzorgen treffen.
heb in bangkok mijn pak laten maken,quote:Op maandag 20 december 2010 08:24 schreef rene90 het volgende:
Ik hoorde van mensen dat je in Thailand mooie pakken op maat kan laten maken voor iets van 85 euro. Is dit wel goede kwaliteit?
En hoe extreem zijn de muggen daar, is het echt een must om tropische deet (40%+) mee te nemen?
Oke klinkt goed, ik hoorde dat de kwaliteit juist wat tegenviel van de pakken. Wat ben jij kwijt geweest voor je pak?quote:Op maandag 20 december 2010 13:40 schreef revpolen het volgende:
[..]
heb in bangkok mijn pak laten maken,
je kiest een model uit een blad van armani/hugoboss/ enz..
ze nemen je maten op.
je kiest de stof ( elke kleur die je maar wilt )
en 1 dag later heb je hem! je kiest je labeltje ( boss in mijn geval) en ze naaien hem er in!
echt topservice! en kwaliteit is super!
Het zal vast geen SUPER ARMANI kwaliteit zijn ofzo maar ik vind het best te doenquote:Op maandag 20 december 2010 14:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Oke klinkt goed, ik hoorde dat de kwaliteit juist wat tegenviel van de pakken. Wat ben jij kwijt geweest voor je pak?
als het goed is maken ze gewoon pakken van thaise zijde toch? dat is toch gewoon goede kwaliteit en ze naaien er toch gewoon een label van hun bedrijf in zegmaar? en een maatpak kan je voor 50 euro ook wel krijgen en bloushes (hoe schrijf je dat ook al weerquote:Op maandag 20 december 2010 14:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het zal vast geen SUPER ARMANI kwaliteit zijn ofzo maar ik vind het best te doenVoor die prijs sowieso. Na wat afdingen zul je vast wat minder kwijt zijn dan 85 euro neem ik aan
:
je moet ook niet op straatverkopers ingaan maar gewoon naar een goede erkende waarvan je zeker weet dat je niet opgelicht wordende onderneming gewoon in een hotel ofsoquote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Xlarge het volgende:
Pas alleen goed op of je het pak echt krijgt met de stof die je hebt uitgekozen.
Vaak willen ze het pak met een inferieure stof maken uiteindelijk
neh anders laat je jezelf oplichtenquote:
Jeloen (peop in je schoen), hou eens op met die domme praat. Het is hier een travel forum om info uit te wisselen. Niet om loze kreten met feitelijke onwaarheden neer te plempen om zo je aantal reakties op te krikken. Doe dat maar ergens in pubertalks....quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef jeloen het volgende:
[..]
neh anders laat je jezelf oplichten
oja je moet achteraf betalen niet vooraf
Mijn advies in deze is altijd om te vragen of ze de stof ter plekke van de rol willen knippen. Doen ze dat niet, omdat ze een of andere smoes hebben, NIET KOPEN DAN!quote:Op maandag 20 december 2010 15:25 schreef Xlarge het volgende:
Pas alleen goed op of je het pak echt krijgt met de stof die je hebt uitgekozen.
Vaak willen ze het pak met een inferieure stof maken uiteindelijk
Idemquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:19 schreef JL... het volgende:
Je betaalt een voorschot van 1000 baht.
De rest werd bij mij gewoon achteraf in rekening gebracht.
onder het narai hotel(silom) zit er een als je binnenkomt rechts en daar naar beneden daar zit een goeiequote:Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En mocht je nog een kleermaker in Bangkok weten waar je achteraf kunt betalen, laat het gauw even weten, want die zal wel heel gauw failliet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |