Nee hoor, ik vind dat alleen het beetje 'magie' wat er nog over is van radio wegnemen.quote:
17 is wel vrij veel jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Dan nog is het verschil mij te groot!! 6 jaar ouder dan mij vond ik al vervelend![]()
En stel je van dat uiterlijk niet al teveel voor![]()
![]()
Heb trouwens nog aan mn buuv gevraagd of ze jullie kende, was idd zo! Jullie zijn in de verte familie. Hoe tof is dat?!?
als ik nu Giel hoor met zijn positivogedoe kan ik me bijna niet meer voorstellen dat hij ooit producer/sidekick van Stenders was....quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:51 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom doet Rob niet een 'Gieltje' : "Kippenvel", "Wauw Wauw Wauw" , "Is dit al op single ?" " Schitterend! ik raakte bijna de vangrail", "Geniaal !"
Giel was ooit de briljantste dj die ik ooit gehoord heb, is helaas niets meer van overquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik nu Giel hoor met zijn positivogedoe kan ik me bijna niet meer voorstellen dat hij ooit producer/sidekick van Stenders was....
Laatst gezien en inderdaad. Best OK!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die clip is ook erg tof en origineel.
Oude TMF logoquote:
Andersom is dan wel weer redelijk geaccepteerd (man 17 jr ouder). Oneerlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 is wel vrij veel ja
Dat is wel vet ja! Maar volgens mij zie ik ze vrijwel nooit
Met die sinaasappels. Hoe kom je er op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst gezien en inderdaad. Best OK!>
jij wil geen toyboy?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Andersom is dan wel weer redelijk geaccepteerd (man 17 jr ouder). Oneerlijk![]()
Buuv zei ook al dat jullie elkaar nooit spraken
Jij houdt wel van jonge hapjes?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Andersom is dan wel weer redelijk geaccepteerd (man 17 jr ouder). Oneerlijk![]()
Buuv zei ook al dat jullie elkaar nooit spraken
Echt!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
Heerlijk die brede muzieksmaak van Rob, van een nieuwe club knaller, naar een rock klassieker.
+1quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
Heerlijk die brede muzieksmaak van Rob, van een nieuwe club knaller, naar een rock klassieker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |