Dokter dokter neem mij nou anaal!quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stuk minder niet..
Ligt natuurlijk ook aan het uiterlijk he![]()
dat dan weer wel....quote:
erover zeurenquote:
Nee hoor, ik vind dat alleen het beetje 'magie' wat er nog over is van radio wegnemen.quote:
17 is wel vrij veel jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Dan nog is het verschil mij te groot!! 6 jaar ouder dan mij vond ik al vervelend![]()
En stel je van dat uiterlijk niet al teveel voor![]()
![]()
Heb trouwens nog aan mn buuv gevraagd of ze jullie kende, was idd zo! Jullie zijn in de verte familie. Hoe tof is dat?!?
als ik nu Giel hoor met zijn positivogedoe kan ik me bijna niet meer voorstellen dat hij ooit producer/sidekick van Stenders was....quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:51 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom doet Rob niet een 'Gieltje' : "Kippenvel", "Wauw Wauw Wauw" , "Is dit al op single ?" " Schitterend! ik raakte bijna de vangrail", "Geniaal !"
Giel was ooit de briljantste dj die ik ooit gehoord heb, is helaas niets meer van overquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik nu Giel hoor met zijn positivogedoe kan ik me bijna niet meer voorstellen dat hij ooit producer/sidekick van Stenders was....
Laatst gezien en inderdaad. Best OK!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die clip is ook erg tof en origineel.
Oude TMF logoquote:
Andersom is dan wel weer redelijk geaccepteerd (man 17 jr ouder). Oneerlijkquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
17 is wel vrij veel ja
Dat is wel vet ja! Maar volgens mij zie ik ze vrijwel nooit
Met die sinaasappels. Hoe kom je er op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatst gezien en inderdaad. Best OK!>
jij wil geen toyboy?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Andersom is dan wel weer redelijk geaccepteerd (man 17 jr ouder). Oneerlijk![]()
Buuv zei ook al dat jullie elkaar nooit spraken
Jij houdt wel van jonge hapjes?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Andersom is dan wel weer redelijk geaccepteerd (man 17 jr ouder). Oneerlijk![]()
Buuv zei ook al dat jullie elkaar nooit spraken
Echt!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
Heerlijk die brede muzieksmaak van Rob, van een nieuwe club knaller, naar een rock klassieker.
+1quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:58 schreef Paul-89 het volgende:
Heerlijk die brede muzieksmaak van Rob, van een nieuwe club knaller, naar een rock klassieker.
quote:
Neehee! Of ja. Weet niet. Jonger dan 28 zou ik niet gaan, denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij houdt wel van jonge hapjes?
jaloezie schat, pure jaloezie!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Woon op een klein dorp, wordt veel te snel over geroddeld
hoi, ik ben 28quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee! Of ja. Weet niet. Jonger dan 28 zou ik niet gaan, denk ik
Ach proef je niks van toch ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Neehee! Of ja. Weet niet. Jonger dan 28 zou ik niet gaan, denk ik
Geen idee. Nooit uitgeprobeerd en ga ik ook niet doen.quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
[..]
![]()
![]()
Ben niet echt op zoek
Is dat van een bestaand nummer? Komt me zo bekend voorquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:03 schreef Paul-89 het volgende:
Wat is dat toch een irritante openingstune.
ja, maar geen idee welke nummerquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat van een bestaand nummer? Komt me zo bekend voor
quote:
ik ben voorspelbaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dat ging zeggen?
Heb het veel te druk voor daten
Tss, dat kan dan wel weer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, vooral omdat vrij veel mensen ons wel kennenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Woon op een klein dorp, wordt veel te snel over geroddeld
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben voorspelbaarmaar dan maak je maar ruimte in je agenda verdorie! als je tijd hebt om te fok!ken....
Die poging van 3rdrock om een date te krijgen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:06 schreef Qunix het volgende:
Goed in elkaar gezet.
Mag gezegd worden.
Ik heb het dan over het Jelmer spel en Giel die de plaat start.
OOK nog? je besteedt helemaal geen tijd aan mequote:Op zaterdag 6 november 2010 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dramkont!!
Dit zijn mijn enige (enigste) vrije uurtjes van de week! Moet ik die ook nog aan jou gaan besteden, heb ik helemaal geen leven meer
![]()
/drama
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat van een bestaand nummer? Komt me zo bekend voor
Yup, wordt nog ouderwetsch tussen de geraniums doorgeloerdquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tss, dat kan dan wel weer?![]()
[..]
Ja! Ken wel mannen met nog jongere vrouwen/meisjes![]()
Hier ook, vooral omdat vrij veel mensen ons wel kennen
Ow sorry!! Knufkuskroelaai!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
OOK nog? je besteedt helemaal geen tijd aan meje verwaarloost me!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, wordt nog ouderwetsch tussen de geraniums doorgeloerd![]()
En geroddeld in de supermarkt! ("hej et al 'heurd???")
Ah, daar had ik al wel eens van gehoord, maar wist niet dat dit dat nummer was!quote:
veel beterquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow sorry!! Knufkuskroelaai!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo beter??
Hier geen zak beter, hoor! Woon nog in Overijssel, maar er wonen hier veel "Drentse platneuz'n" (van het tegen het raam aandrukken zegmaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
![]()
Heel veel mensen hebben daar wel een handje van. Typisch voor Nijluusn..
Slaap lekker schat!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel beterdankjewel!
kan ik lekker gaan slapen! trusten iedereen!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:12 schreef Qunix het volgende:
Appeltje Q
Tot volgende week! (of morgen bij Freek)
Geen gezeur over Drenthen he!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier geen zak beter, hoor! Woon nog in Overijssel, maar er wonen hier veel "Drentse platneuz'n" (van het tegen het raam aandrukken zegmaar)
Truste!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga jullie dan ook maar verlaten..
Trusten people!![]()
Nee man! Ben zelf half Drentsquote:
Kom veel in Drenthe maar dat taaltje versta ik nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man! Ben zelf half Drents. Kan ook echt ouderwetsch plat Dreints proat'n
Gaat automatisch, iets met een paplepelquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kom veel in Drenthe maar dat taaltje versta ik niet
daar kan Giel niks aan doen dat is het werk van de technicus.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:01 schreef Sirolf het volgende:
Dus Giel vergeet zojuist het nieuws bijna, omdat 'ie druk is met Blikvoer...
Bassie als hoogtepuntquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:32 schreef TheZapster het volgende:
Jakhals Frank in de studio, de man die alle typetjes bij Jensen deed
quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar kan Giel niks aan doen dat is het werk van de technicus.
maar die schuift het nieuws er niet inquote:
Potverdorie m'n zaterdag kan niet meer kapot!quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:16 schreef 3rdRock het volgende:
Bart doet vanavond Sense of Dance!
En Miss Montreal is straks bij Spijkers met Koppen op Radio2!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Potverdorie m'n zaterdag kan niet meer kapot!
Manman, ik zit nú al klaar met m'n vlaggetje.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Potverdorie m'n zaterdag kan niet meer kapot!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Manman, ik zit nú al klaar met m'n vlaggetje.
+1. ik zit er klaar voor!quote:
Wow! Dat is inderdaad een meer dan goede requestquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:46 schreef Cee het volgende:
Anders vraagt een gast even Barcelona van Freddie Mercury & Montserrat Cabbale aan en dan wordt ie door Frank gedraaid.GoedeMORGEN!
Hoiquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Timur en Raadjepaadje![]()
![]()
Ik luister alleen het eerste uur en ik moet nog honderdduizend dingen doen voor ik zo weg ga, dus ik kwam alleen ff hoi zeggen
hoi terug!quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Timur en Raadjepaadje![]()
![]()
Ik luister alleen het eerste uur en ik moet nog honderdduizend dingen doen voor ik zo weg ga, dus ik kwam alleen ff hoi zeggen
voor hem staat de webcam aan!quote:
lekker nummer op zo'n herfstdag als vandaagquote:
ja al is van regen hier geen sprake, een zonnetje en strakblauwe luchtquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker nummer op zo'n herfstdag als vandaag
kun je eindelijk Roel je liefde verklaren!quote:
??? Huh.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je eindelijk Roel je liefde verklaren!
ja, jullie geven elkaar zo vaak gelijk.... ;-)quote:
Ahquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jullie geven elkaar zo vaak gelijk.... ;-)
ehm, dat heb ik in 1 oogquote:
Coolquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, dat heb ik in 1 ooggrijsgroen geloof ik
Wow dat is wel stoerquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die dat heeftBruin en blauw
Heb 't gemist, wie zei wat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Sjeeeezus die reactie van die gast![]()
![]()
sowieso kattenhatersquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Sjeeeezus die reactie van die gast![]()
![]()
eens smser smste iets van: nek omdraaien....BAHquote:
Het ging over een kat die van 10 meter hoog naar beneden was gevallen. SMS't die gozer zoiets van 'schijt aan die kat (nek omdraaien), waarom zou je huisdieren nemen als andere mensen honger hebben' ofzoquote:
Dat ie met z'n lul in een tosti-ijzer terecht komt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eens smser smste iets van: nek omdraaien....BAH
prop zn ballen er dan ook nog maar bij!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ie met z'n lul in een tosti-ijzer terecht komt.
gaat ie ook janken op iedereen die luxe artikelen heeft? Doet ie zijn mobiel ook weg en maakt ie dat geld over naar Afrika? Neemtie een Lada in plaats van een BMW als ie daar het geld voor zou hebben en maakt ie het geld over naar Afrika. Ik weet het wel, doet ie niet, hypocriete lui die dat zeggen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Het ging over een kat die van 10 meter hoog naar beneden was gevallen. SMS't die gozer zoiets van 'schijt aan die kat (nek omdraaien), waarom zou je huisdieren nemen als andere mensen honger hebben' ofzo![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ie met z'n lul in een tosti-ijzer terecht komt.
Gatverdamme, dat soort zeikerds. Kaliber "En dat van ons belastinggeld" en "Er gaan dagelijks mensen dood, waarom rouw je om die persoon?"-pissers. Alsof die sms-gozer dagelijks een stel hongerige Ethiopiërs adopteert en niet z'n vette pens volstouwt met pizza's.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:26 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Het ging over een kat die van 10 meter hoog naar beneden was gevallen. SMS't die gozer zoiets van 'schijt aan die kat (nek omdraaien), waarom zou je huisdieren nemen als andere mensen honger hebben' ofzo![]()
Ja waarom smst hij eigenlijk? Met die 23 cent had hij een kind in Afrika kunnen voeden vandaagquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Gatverdamme, dat soort zeikerds. Kaliber "En dat van ons belastinggeld" en "Er gaan dagelijks mensen dood, waarom rouw je om die persoon?"-pissers. Alsof die sms-gozer dagelijks een stel hongerige Ethiopiërs adopteert en niet z'n vette pens volstouwt met pizza's.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:27 schreef alors het volgende:
[..]
gaat ie ook janken op iedereen die luxe artikelen heeft? Doet ie zijn mobiel ook weg en maakt ie dat geld over naar Afrika? Neemtie een Lada in plaats van een BMW als ie daar het geld voor zou hebben en maakt ie het geld over naar Afrika. Ik weet het wel, doet ie niet, hypocriete lui die dat zeggen.
ik ging het meteen joetoeben!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef alors het volgende:
Ik moet meteen aan dat liedje denken, van 'ik heb geen bananen'
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
maar dan met chili pepers
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!
maar dan met chili pepers
De vorige keer dat die werd gedraaid was 27 januari van dit jaar... best een zeldzame plaat dus.quote:
veel te weinig gedraaidquote:Op zaterdag 6 november 2010 13:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De vorige keer dat die werd gedraaid was 27 januari van dit jaar... best een zeldzame plaat dus.
Ik kan er ZO slecht tegen. Soms moet je in restaurants / take-aways kiezen tussen 'mild', 'medium', 'spicy' etc., van kwaad tot erger. Ik hou het altijd bij mild, wil er zo weinig mogelijk peper/chili shit in hebben en dan nog zit ik met traanogen en een knalrode kop en gevoelloze lippen m'n eten naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:43 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik ook, ik had laatst van die fratsen in mijn roerbak, ik heb ze zorgvuldig verwijderd maar en is er een doorheengeglipt, jeezus, ik kon alleen maar denken: WAAAATEEERRR!!!!
Die pitten zijn dat toch? Die zo scherp zijn? Wat een onzin eten, hou dat maar lekker in India of weet ik veel waar ze zonder smaakpapillen zijn geboren.
Ik hoor 'm ook nog niet. Het zal 't lied niet verpesten (en ja ik vind het nog steeds een mooi nummer).quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:47 schreef ConscienceNL het volgende:
Hmm... vind deze niet zo sterk eigenlijk
martelen die snol!quote:
die pa is een held, lekker jong blaadje....maar die vriendin! met zo'n ouwe bok!quote:
een held?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die pa is een held, lekker jong blaadje....maar die vriendin! met zo'n ouwe bok!
grapje! kom op....maar toch kan ik me wel een beetje voorstellen als je als 45-jarige man in een beetje uitgeblust huwelijk (of gescheiden) toch stiekem een beetje denkt aan die knappe vriendin van je zoon. Maar er mee het bed induiken....nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:37 schreef alors het volgende:
[..]
een held?![]()
![]()
ben je wel helemaal lekker, hoe tof zou jij het vinden als je opa met je moeder ging?
Klinkt als The Badly Drawn Boy.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:50 schreef ConscienceNL het volgende:
Oeh, goede plaat. Hoe heet deze?
Weinig van gehoordquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:44 schreef alors het volgende:
pffff wat vliegt de tijd toch altijd met Timur en RamonAlweer bijna 3 uur...
+1quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi Hans, ik kom je even helpen dit topic vol te spammen
Haha goed bezig Kerelquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
Hoi Hans, ik kom je even helpen dit topic vol te spammen
ALLEMAAL OPGEDAALD!!quote:
hebbie een geslachtsziekte Dago?quote:
Ik heb nog een analoge draaiknop, maar hier is ie ook harderquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Tokyo! Hier gaat ie ff 3 streepjes harder
DOEI !quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:56 schreef 3rdRock het volgende:
miami 2 ibiza wordt voor mij Grunn 2 Ljouwert.
ik ben ervandoor! tot morgen!
quote:http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GM131QU6P
'Ze is er helemaal gek van. Het is muziek uit haar tijd hé. Die tijd had zoveel glamour. Die enorme bands op het podium met al die blazers waren gewoon fantastisch. De mannen waren toen heel mannelijk en de vrouwen heel vrouwelijk. Zo romantisch en sexy.'
Dat ben jij ook, terwijl je niet eens veel toont van je lichaam. Wat van vele sterren anno 2010 niet gezegd kan worden.
'Gek hé, dat zeggen veel mensen. Maar het is de rode lippenstift. Die doet het gewoon. Een beetje rode lippenstift en je bent zo sexy als wat. En een beetje boezem helpt ook.'
Je hebt ook niet maatje 36.
'Neen en dat is het fijne. Dat hoeft niet eens. Alweer de rode lippenstift!'
zeg dat welquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:09 schreef Pino112 het volgende:
Wat een afknapper nu na deze kneiter.
Waarom doet ie dit overzichtje zelfs niet eens live?quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Pfff... je zou de berichten bij de shoutbox eens moeten lezen
Geen idee... maar kijk gewoon eens naar die webcam, het lijkt alsof hij het met tegenzin doet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom doet ie dit overzichtje zelfs niet eens live?
Maar ach, ik heb er geen last van. Goede DJquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:22 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Geen idee... maar kijk gewoon eens naar die webcam, het lijkt alsof hij het met tegenzin doet.Hij zegt wat; zodra het liedje is in gestart begint ie wat te mopperen (zo lijkt het), hij kijkt niet vrolijk, loopt maar wat rond... zit constant met z'n mobiel wat te kloten.
Timur en Ramon.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie vervangt Coen en Sander volgende week?
Doordeweeks of bij Thats Live, want ze vallen nu zelf in voor Eric Corton...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie vervangt Coen en Sander volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |