Mag gewoon. Beter nu dan om 7.00 maandagochtend, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:12 schreef Psalms het volgende:
GVD pleuris buuren,ff met drillboor om 8:20 bezig gaan,en geen eens het lef hebben om de voordeur open te doen,damn wat een kut begin van de zaterdag
Mjah het mag ook gewoon maar onze buren klussen echt IEDER weekend. Daar word je vrij snel gek van hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mag gewoon. Beter nu dan om 7.00 maandagochtend, lijkt me.
Ga dan naar de dokterquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Klote, net te horen gekregen dat een kennis is overleden. De derde dit jaar, alle drie tieners...Naar het schijnt aan een bijwerking van dezelfde medicijnen als die ik gebruik, dus ik ben best een beetje bang nu
waarschijnlijk aan medicijnen+drugs/alcohol, dat kan dodelijk zijn jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Klote, net te horen gekregen dat een kennis is overleden. De derde dit jaar, alle drie tieners...Naar het schijnt aan een bijwerking van dezelfde medicijnen als die ik gebruik, dus ik ben best een beetje bang nu
Uiteindelijk zijn medicijnen drugs/gifstoffen, en die kunnen na verloop van tijd de lever aantasten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan medicijnen+drugs/alcohol, dat kan dodelijk zijn ja
medicijnen alleen zijn opzich niet dodelijk zover ik weet
en gecondoleerd
maar dat is dan wel medicatie die niet voor lang gebruik bedoeld is lijkt me ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn medicijnen drugs/gifstoffen, en die kunnen na verloop van tijd de lever aantasten.
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:13 schreef cafpow het volgende:
wel goed. Lekker uitgeslapen en nu een rustig weekend tegemoet
Ligt er net aan hoe hoog de dosis is en hoe lang je het neemt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maar dat is dan wel medicatie die niet voor lang gebruik bedoeld is lijkt me ?
yep, helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoe hoog de dosis is en hoe lang je het neemt.
1 biertje per dag is veel minder schadelijk dan 10 biertjes per dag.
En 10 biertjes per dag gedurende 2 weken is weer beter dan 10 per dag gedurende 2 jaar
open er een KLB topic overquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef Underverse het volgende:
Ik ben geil, maar nu is die stijve weer weg![]()
=P
We moeten maar even het antwoord van 08gnoT. afwachten want dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:40 schreef DeBassist het volgende:
[..]
yep, helemaal mee eens![]()
maar van medicatie is toch wel bekend wat de mogelijke langetermijneffecten zijn. Vooral bij antipsychotica enzo
Gaat hem zoeken danquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef Underverse het volgende:
Ik ben geil, maar nu is die stijve weer weg![]()
=P
jaloers isquote:
je ei?quote:
Ik weet ook niet hoe en wat, het zijn normaal geen medicijnen voor langdurig gebruik maar zo zijn ze bij ons wel voorgeschreven door de MDL-arts (weet haar dosis niet). Bij haar waren haar nieren ermee gestopt, haar arts dacht dat het wel niet zo'n vaart zou lopen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We moeten maar even het antwoord van 08gnoT. afwachten want dat weet ik ook niet
zou ik mogen weten welk medicijn het is ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe en wat, het zijn normaal geen medicijnen voor langdurig gebruik maar zo zijn ze bij ons wel voorgeschreven door de MDL-arts (weet haar dosis niet). Bij haar waren haar nieren ermee gestopt, haar arts dacht dat het wel niet zo'n vaart zou lopen.
Ik ben na een nacht slapen weer wel bekomen van de schrik en zo, maar het blijft kut voor haar. Als er op tijd ingegrepen werd aan de hand van haar bloeduitslagen, had ze misschien nog geleefd.
Het is een laxeermiddel, maar de naam van de werkzame stoffen weet ik ook niet uit m'n hoofd... Normaal werkt het alleen op de dikke darm en niet op andere organen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zou ik mogen weten welk medicijn het is ?
Ik zit hier met een halve fles wijn en sloffe chips naar het beeldscherm te starenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef candygirl het volgende:
lig al gedouchd en wel alleen in beden dat voor een zaterdag avond
Ik ook, maar dan met champagne en aardbeien.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zit hier met een halve fles wijn en sloffe chips naar het beeldscherm te staren
Was het zo erg ?quote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Miam het volgende:
Net Sint gezien. had ik beter niet kunnen doen....
ik snap ineens de comotie om de filmposter. hehe.
What's up... ?quote:
Dat en toch zin in het zwemmenquote:
Awwwwquote:
Ik las bij jou ook verliefdquote:Op zondag 7 november 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Brak, moe, vertiefd, uitgeput, dood enz
*dikke knuf geeftquote:Op zondag 7 november 2010 16:46 schreef Flippiee het volgende:
Huilnummer dat voorbij komt, terwijl mijn emoties atm al heel weinig aan kunnen. Huilerig dus.
Zal vast wel goedkomen.quote:
Dankjewel.quote:
Dat zeg je alleen maar voor jezelf, zodat je hoopt dat je verdriet wat minder wordt.quote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zo lekker was je nou ook weer niet
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 19:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar voor jezelf, zodat je hoopt dat je verdriet wat minder wordt.
Ik wist het.quote:
1 van.quote:
Werk, belangrijke dag.quote:
quote:
quote:
Sterkte morgen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef cafpow het volgende:
beetje nerveus, morgen vestandskiezen trekken.
Maar verder wel goed
de verdoving is het pijnlijkst. daarna lekker ibuprofen slikken. niks om je zorgen over te maken.quote:Op zondag 7 november 2010 21:40 schreef cafpow het volgende:
beetje nerveus, morgen vestandskiezen trekken.
Maar verder wel goed
wutquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zo lekker was je nou ook weer niet
ik dacht juist dat dat het minst pijnlijke was.quote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Under_Score het volgende:
[..]
de verdoving is het pijnlijkst. daarna lekker ibuprofen slikken. niks om je zorgen over te maken.
Sterkte jeice.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef jeice het volgende:
Ongelofelijk klote.
Vandaag definief de stekker uit een relatie van 8 jaar getrokken, mijn vriendin was niet meer gek op me en na een week toch nog proberen was ik de onzekerheid (en dat haar gevoel voor mij niet terugkwam) echt wel beu. Binnenkort maar eens kijken hoe we het met ons huis gaan oplossen...
auto gaat zo naar APK, en ik heb de nare ervaring dat me dat veel geld gaat kosten.quote:Op maandag 8 november 2010 07:47 schreef Soempie het volgende:
Zenuwachtig waarvoor?
Ik voel me moe.Blij als deze werkdag voorbij is.
en ja dus. auto'squote:Op maandag 8 november 2010 07:50 schreef Under_Score het volgende:
[..]
auto gaat zo naar APK, en ik heb de nare ervaring dat me dat veel geld gaat kosten.
preceis mijn gedachtenquote:Op maandag 8 november 2010 09:19 schreef Luxuria het volgende:
Ik mis hem![]()
Zijn kusjes, zijn knuffels, zijn lichaam, zijn lach, zijn warmte, zijn liefde, de sex, zijn humor, zijn alles
Ik verlang zooooo naar hem...
Aids ?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik begin weer keelpijn te krijgen.
Word onderhand echt strontchagerijnig van het al 3 maanden grieperig zijn.
tegen, erg tegen. ik vraag me wel is af waarom ik eigenlijk nog een auto heb.quote:Op maandag 8 november 2010 13:58 schreef Soempie het volgende:
Werkdag is voorbij, lekker de hele middag vrij. Heb me nerveus gemaakt voor niks, want het was hartstikke leuk net. Vond het zelfs jammer dat ik weer naar huis moest.
@ Under_Score: en? Viel het mee of tegen?
Balen is dat altijd. De laatste keer dat de kosten bij ons hoog opliepen hebben we de auto weggedaan en een andere auto gekocht voor minder geld. Toch nog een jaar prima in rondgereden. Misschien een idee.quote:Op maandag 8 november 2010 14:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]
tegen, erg tegen. ik vraag me wel is af waarom ik eigenlijk nog een auto heb.
maar als ik hem weg doe moet ik natuurlijk weer vaker ver weg.
meh. zo maar diep in de buidel tasten en hopen dat hij nu gewoon goed is en de volgende beurt meevalt.
ik heb deze amper een jaar. weinig kilometers op de teller en een luxe uitvoering. heb hem voor relatief weinig kunnen kopen. zit eerlijk gezegd niet te wachten op een andere auto. deze is op zich prima, alleen had ik op lagere kosten gerekend. maar nu moet het ook gewoon goed zijn, als ik er na de tijd problemen mee heb kan ik hem altijd nog verkopen. ik ga het beestje zo maar is ophalen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Balen is dat altijd. De laatste keer dat de kosten bij ons hoog opliepen hebben we de auto weggedaan en een andere auto gekocht voor minder geld. Toch nog een jaar prima in rondgereden. Misschien een idee.
OT: ik voel me stom. Weet niet wat ik met m'n vrije middag moet en ben vergeten vorige week medicijnen te bestellen, waardoor ik nu zonder zit.
het viel allemaal wel mee he?quote:Op maandag 8 november 2010 14:21 schreef cafpow het volgende:
Auuuu verdoving begint uit te werken en heb een soort van krampen in mijn mond. daarstraks al ene brufen ingenomen, en heb net even het gaasje verwisseld het was echt veel aan het bloeden. Ga nu maar ff proberen te slapen
denk haal m maar eens naar boven, was laatste post op p.3 dus denk niet dat veel m hebben gelezen >.>quote:Op maandag 8 november 2010 12:19 schreef Suigetsu het volgende:
bezorgd
vriendin heeft aangegeven dat ze twijfelt over ons. denk er de hele dag aan en door mijn persoonlijkheid verwijt ik dat meteen aan mezelf waardoor ik mezelf niet veel beter voel. hou van mijn vriendin, echt ontzettend veel. maar zij heeft vandaag gezegd dat we beiden moeten nadenken over alles. wat er botst en wat er allemaal moet veranderen om het op te lossen, en hoe.
ben wat dat betreft echt een doemdenker en denk meteen dat ze het bij voorhand al wil uitmaken en dat nu niet wil doen, omdat ik nu in mijn tentamens zit. wat denken jullie? zoekt ze echt naar oplossingen of stelt ze het slechte nieuws gewoon uit? ze wil nu namelijk ruimte en tijd om erover na te denken en zo, maar is schijtmoeilijk hier nu ineens zo weinig aandacht met haar aan te besteden als het steeds in mijn hoofd rondspookt.
Viel heel erg mee alleen de verdoving deed zeer tussen mijn wang en oog.quote:Op maandag 8 november 2010 14:24 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik heb deze amper een jaar. weinig kilometers op de teller en een luxe uitvoering. heb hem voor relatief weinig kunnen kopen. zit eerlijk gezegd niet te wachten op een andere auto. deze is op zich prima, alleen had ik op lagere kosten gerekend. maar nu moet het ook gewoon goed zijn, als ik er na de tijd problemen mee heb kan ik hem altijd nog verkopen. ik ga het beestje zo maar is ophalen.in ieder geval bedankt voor de interesse
![]()
[..]
het viel allemaal wel mee he?gewoon de roze pillen blijven slikken en dan is het ergste met een paar dagen wel voorbij.
Sterkte! Geen idee of ze het slechte nieuws uitstelt of niet. Enige wat ik kan zeggen is dat je ook kunt proberen er nu uit te komen, ipv nadenktijd/ ruimte/ etc. Voor een oplossing moet je er toch samen uit zien te komen. Ik zou het in elk geval niet tof vinden als ik zo in onzekerheid zou worden gelaten: of eraan werken en een oplossing verzinnen, of niet, maar niet zo half half. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 8 november 2010 14:34 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
denk haal m maar eens naar boven, was laatste post op p.3 dus denk niet dat veel m hebben gelezen >.>
vind het ook lastig en wil het uiteraard zsm uit de wereld hebben en weten of ik nu valse hoop heb of niet. maar zo vaak zie ik haar nu ook weer neit. ze woont iets van 100km verderop. niet dat dat ons in de weg zit, het is alles behalve dat, maar daardoor zie ik haar nu niet met mijn tentamens en wss pas volgende week ergens weer :Squote:Op maandag 8 november 2010 14:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sterkte! Geen idee of ze het slechte nieuws uitstelt of niet. Enige wat ik kan zeggen is dat je ook kunt proberen er nu uit te komen, ipv nadenktijd/ ruimte/ etc. Voor een oplossing moet je er toch samen uit zien te komen. Ik zou het in elk geval niet tof vinden als ik zo in onzekerheid zou worden gelaten: of eraan werken en een oplossing verzinnen, of niet, maar niet zo half half. Maar dat ben ik.
Sterktequote:
Niet huilenquote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sterkte
OT: zielig, net lief berichtje gehad lig ik weer in tranen die verdomde schommelende emoties ook
Kom op meid, je komt er wel doorheenquote:Op maandag 8 november 2010 16:10 schreef Yuki het volgende:
Argh!
Gedachten waar ik heel onrustig van word
zo dus.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
Kut. Klote. Moe. Chagrijnig en eenzaam.
gefeliciteerdquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Fredo55 het volgende:
Goed, kreeg vandaag te horen dat ik per 1 Januari een contract krijg.![]()
En in week 50 vakantie.
me too eigenlijk.. Wil me gewoon weer gelukkig voelen. En in mn uppie op deze manier ben ik dat ik dat bij lange na niet. Kan men roepen wat ze willen maar ik voel wat ik voel.quote:
Gefeliciteerd Fredoquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef Fredo55 het volgende:
Goed, kreeg vandaag te horen dat ik per 1 Januari een contract krijg.![]()
En in week 50 vakantie.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:12 schreef Miam het volgende:
Slecht.. ik ben het zo gehad met alles en iedereen. ik heb me in tijden niet zo depressief gevoeld ..
En het feit dat ik weet dat er vanavond over mij geroddeld gaat worden maakt het er niet beter op.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:12 schreef Miam het volgende:
Slecht.. ik ben het zo gehad met alles en iedereen. ik heb me in tijden niet zo depressief gevoeld ..
En het feit dat ik weet dat er vanavond over mij geroddeld gaat worden maakt het er niet beter op.
Herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Underverse het volgende:
Alsof ik geen zin heb om te slapen..
Hahaha, toch hebben die twee dingen niets met elkaar te maken.quote:
Ik land meestal met zonsopgang..quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:21 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Hahaha, toch hebben die twee dingen niets met elkaar te maken.
Ik ben nl een Early Bird. Maar goed. Unstoppable omdat ik een gretig trainee ben van een aantal Amerikaanse motivators. Weet niet meer wie me dit heeft ingeprent geïndoctrineerd? maar het kan geen kwaad mezelf er af en toe aan te herinneren dat ik veel meer kan bereiken. Als ik mezelf maar niet voor de voeten loop.
Dat had ik dus gisteravond ookquote:Op maandag 8 november 2010 23:47 schreef Underverse het volgende:
Alsof ik geen zin heb om te slapen..
*geeft knuffel*quote:
*knuf*quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef DeBassist het volgende:
OT: gewoon alles zit tegen vandaag, (sh)it happens![]()
Thanksquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
*geeft ene knuffel*
Voel moe en heb zin in chocala maar kan nog niet echt harde dingen eten
Ik heb vandaag tenminste een halve worst gegeten, maar wel in in 1 miljoen kleine stukjes..maar is lekker na bijna 1,5 dag alleen papquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
dat eten duurt vermoedelijk nog wel even
Sterkte!!
Yay!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tenminste een halve worst gegeten, maar wel in in 1 miljoen kleine stukjes..maar is lekker na bijna 1,5 dag alleen pap
wel zo handig om eten te regelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay!
Oh ja. Eten. Dat moest ik nog regelen
dat komt welquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef Under_Score het volgende:
hmmm, wijntje, chips, filmpje. zo zouden alle dagen moeten zijn![]()
enige wat ontbreekt is iemand om het filmpje mee te kijken.
Dat!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom ben ik toch zo'n enorme twijfelkont?
Waar woon je ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef Under_Score het volgende:
hmmm, wijntje, chips, filmpje. zo zouden alle dagen moeten zijn![]()
enige wat ontbreekt is iemand om het filmpje mee te kijken.
thuisquote:
hopelijk pas er een zooi drank in dat buideltjequote:
Dat zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hopelijk pas er een zooi drank in dat buideltje
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Q. het volgende:
Waarom maak ik het mezelf toch zo moeilijk?
ongeveer 78 uur.. tenminste dat is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Moe. Vraag me af hoelang mijn lichaam en geest dit nog volhouden.
Omdat je houdt van uitdagingen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef Q. het volgende:
Waarom maak ik het mezelf toch zo moeilijk?
Dat in combinatie met je UI maakt mijn knuffel-instinct wakkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Moe. Vraag me af hoelang mijn lichaam en geest dit nog volhouden.
Sterktequote:Op woensdag 10 november 2010 07:54 schreef heavenstar het volgende:
Zometeen longonderzoek...zie er best tegenop...
Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord zelf ook niet..
That's why I dropped out of collegequote:
Thnx babequote:
Lid!! Jij hier??!?!?!quote:
aan de slaap problemen hoop ik tochquote:
Nee, mijn ex. Nee, heb hem niet vermoordquote:Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef Under_Score het volgende:
[..]
aan de slaap problemen hoop ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |