Mag gewoon. Beter nu dan om 7.00 maandagochtend, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:12 schreef Psalms het volgende:
GVD pleuris buuren,ff met drillboor om 8:20 bezig gaan,en geen eens het lef hebben om de voordeur open te doen,damn wat een kut begin van de zaterdag
Mjah het mag ook gewoon maar onze buren klussen echt IEDER weekend. Daar word je vrij snel gek van hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mag gewoon. Beter nu dan om 7.00 maandagochtend, lijkt me.
Ga dan naar de dokterquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Klote, net te horen gekregen dat een kennis is overleden. De derde dit jaar, alle drie tieners...Naar het schijnt aan een bijwerking van dezelfde medicijnen als die ik gebruik, dus ik ben best een beetje bang nu
waarschijnlijk aan medicijnen+drugs/alcohol, dat kan dodelijk zijn jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Klote, net te horen gekregen dat een kennis is overleden. De derde dit jaar, alle drie tieners...Naar het schijnt aan een bijwerking van dezelfde medicijnen als die ik gebruik, dus ik ben best een beetje bang nu
Uiteindelijk zijn medicijnen drugs/gifstoffen, en die kunnen na verloop van tijd de lever aantasten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef DeBassist het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan medicijnen+drugs/alcohol, dat kan dodelijk zijn ja
medicijnen alleen zijn opzich niet dodelijk zover ik weet
en gecondoleerd
maar dat is dan wel medicatie die niet voor lang gebruik bedoeld is lijkt me ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn medicijnen drugs/gifstoffen, en die kunnen na verloop van tijd de lever aantasten.
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:13 schreef cafpow het volgende:
wel goed. Lekker uitgeslapen en nu een rustig weekend tegemoet
Ligt er net aan hoe hoog de dosis is en hoe lang je het neemt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maar dat is dan wel medicatie die niet voor lang gebruik bedoeld is lijkt me ?
yep, helemaal mee eensquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoe hoog de dosis is en hoe lang je het neemt.
1 biertje per dag is veel minder schadelijk dan 10 biertjes per dag.
En 10 biertjes per dag gedurende 2 weken is weer beter dan 10 per dag gedurende 2 jaar
open er een KLB topic overquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef Underverse het volgende:
Ik ben geil, maar nu is die stijve weer weg![]()
=P
We moeten maar even het antwoord van 08gnoT. afwachten want dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:40 schreef DeBassist het volgende:
[..]
yep, helemaal mee eens![]()
maar van medicatie is toch wel bekend wat de mogelijke langetermijneffecten zijn. Vooral bij antipsychotica enzo
Gaat hem zoeken danquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef Underverse het volgende:
Ik ben geil, maar nu is die stijve weer weg![]()
=P
jaloers isquote:
je ei?quote:
Ik weet ook niet hoe en wat, het zijn normaal geen medicijnen voor langdurig gebruik maar zo zijn ze bij ons wel voorgeschreven door de MDL-arts (weet haar dosis niet). Bij haar waren haar nieren ermee gestopt, haar arts dacht dat het wel niet zo'n vaart zou lopen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
We moeten maar even het antwoord van 08gnoT. afwachten want dat weet ik ook niet
zou ik mogen weten welk medicijn het is ?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe en wat, het zijn normaal geen medicijnen voor langdurig gebruik maar zo zijn ze bij ons wel voorgeschreven door de MDL-arts (weet haar dosis niet). Bij haar waren haar nieren ermee gestopt, haar arts dacht dat het wel niet zo'n vaart zou lopen.
Ik ben na een nacht slapen weer wel bekomen van de schrik en zo, maar het blijft kut voor haar. Als er op tijd ingegrepen werd aan de hand van haar bloeduitslagen, had ze misschien nog geleefd.
Het is een laxeermiddel, maar de naam van de werkzame stoffen weet ik ook niet uit m'n hoofd... Normaal werkt het alleen op de dikke darm en niet op andere organen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
zou ik mogen weten welk medicijn het is ?
Ik zit hier met een halve fles wijn en sloffe chips naar het beeldscherm te starenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:12 schreef candygirl het volgende:
lig al gedouchd en wel alleen in beden dat voor een zaterdag avond
Ik ook, maar dan met champagne en aardbeien.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zit hier met een halve fles wijn en sloffe chips naar het beeldscherm te staren
Was het zo erg ?quote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Miam het volgende:
Net Sint gezien. had ik beter niet kunnen doen....
ik snap ineens de comotie om de filmposter. hehe.
What's up... ?quote:
Dat en toch zin in het zwemmenquote:
Awwwwquote:
Ik las bij jou ook verliefdquote:Op zondag 7 november 2010 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Brak, moe, vertiefd, uitgeput, dood enz
*dikke knuf geeftquote:Op zondag 7 november 2010 16:46 schreef Flippiee het volgende:
Huilnummer dat voorbij komt, terwijl mijn emoties atm al heel weinig aan kunnen. Huilerig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |