nee want alma rijmt niet op ushiquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Maartel het volgende:
Nu ik nog eens goed kijk.. is die Alma niet gewoon Wendy van Dijk.. ik zie 't in die ogen!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik gun het Charlotte wel, ze zong stukken beter dan eerst.
En waarom zingen ze nooit een Abba nummer!
Ze had een hulplijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was dus wel de 50/50 die de doorslag gaf.
2 Charlotte en Shary-anquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nou 2 of 3 door, ik viel weer weg
neequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
Heb ik al aangegeven dat ik Charlotte () niks vind?
dan gaan de kijkcijfers door de helft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
...en toen knikkerden ze Ben Saunders eruit.
Nee joh doe niet zo gek joh.
Jaaaa dat zou te gek zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik gun het Charlotte wel, ze zong stukken beter dan eerst.
En waarom zingen ze nooit een Abba nummer!
Thanksquote:
Dan hebben we in ieder geval Dean nog bij Popstarsquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
...en toen knikkerden ze Ben Saunders eruit.
Nee joh doe niet zo gek joh.
Ik zou nog met een spandoek met daarop 'Fuck you Charlotte' zitten om zo zowel Charlotte als Nigel te treiterenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou nog met een spandoek met daarop 'Fuck you Charlotte' zitten om zo zowel Charlotte als Nigel te treiteren
Ik vind haar ook niks vond haar al niks tijdens die andere talentenjacht maar had wel verwacht dat zij zo doorgaan het blijft tenslotte een Ten Brink .quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
Heb ik al aangegeven dat ik Charlotte () niks vind?
Dat vond ik ook al.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap er echt niks van, Ewbank chick is iets van 23, en toch als ik naar haar gezicht en huid kijk is het soms net alsof ze al botox in d'r bakkes heeft gehad, zo vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |