Ik ben van plan om mn wenkbrauwen te harsen...als ik ooit het lef dr voor hebquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De wenkbrauw is nog op je netvlies gebrand.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei, dat A'damse dialect van Lenny
Welneeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Jury heeft van te voren alweer bedacht wie MOET winnen...
Ik vond het wel leuk, maar ik ben bevooroordeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oei, dat A'damse dialect van Lenny
John Ewbank heeft een leuk liedje voor zijn zusje geschreven, en dit is allemaal mooie promotiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Jury heeft van te voren alweer bedacht wie MOET winnen...
Oké dit is de eerste keer in tijden dat ik kijk. Wiep is me bijgebleven omdat naam.quote:
Je piemel kreeg een opvliegerquote:
omdat rijnt op Siepquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dit is de eerste keer in tijden dat ik kijk. Wiep is me bijgebleven omdat naam.
Oh, sorry dat wist ik niet poppedijne. Wiep was magistraal. Ik had eerst een hekel aan haar maar nu ben ik fan van deze 'nuchtere brabantse kut' (aldus Wiep).quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké dit is de eerste keer in tijden dat ik kijk. Wiep is me bijgebleven omdat naam.
JAaa.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, sorry dat wist ik niet poppedijne. Wiep was magistraal. Ik had eerst een hekel aan haar maar nu ben ik fan van deze 'nuchtere brabantse kut' (aldus Wiep).
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
Stronger, van welk boybandje is deze versie?
quote:
Sterk overdreven verhaal, ze zat ooit in een kansloos engels meidenbandje en mocht volgens mij een keer een datumpje meepikken als voorprogramma voor een halfvolle arena. Zoiets.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef Terpentin07 het volgende:
Ze beweegt over het podium alsof er een dikke drol half eruithangt
Welke? Girl Thing? Precious?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterk overdreven verhaal, ze zat ooit in een kansloos engels meidenbandje en mocht volgens mij een keer een datumpje meepikken als voorprogramma voor een halfvolle arena. Zoiets.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Twee van die Blondjes die 4 NON blondes zingen
Scherp!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Twee van die Blondjes die 4 NON blondes zingen
Nikkiquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Paula heeft een Nikki Plessen kapsel. Minpunt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Dit was geen uitpakken, dit was de koffer leegflikkeren
Nouja, er zijn 1000en britse meidengroepjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Niet Girl Thing. Precious dan, denk ik.
ze had een fikse uitglijderquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:03 schreef CantFazeMe het volgende:
No en gaat toch om de zang, Paula was mooi maar Leonie vond ik erg goed in de noten
opbokke me je gezeik.quote:
Weet je dan niet dat hij daar een super lekkere lul heeft zitten?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ten Brink gaat door, want dochter van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef Starlie het volgende:
Ze praat met haar tanden op elkaar.. Beetje femke halsema
Neuh dat geloof ik niet zo!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ten Brink gaat door, want dochter van.
WHAHAHAquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je dan niet dat hij daar een super lekkere lul heeft zitten?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Wat zei Angela nou, denk aan je moeder in haar onderbroek
Dat KAN niet, die is veel te slechtquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat donkere meisje gaat winnen, want dat was al te zien in de voorstukjes op TV.
40 zeg maar gerust tegen de 50, wat een ouwe rotkop, en ja ik mag dat zeggenquote:
Maar ze heeft de gun-factorquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat KAN niet, die is veel te slecht
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan Charlotte straks ook het publiek om hulp vragen?
Het kan in ieder geval niet 50/50.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
en de 50/50 inschakelenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
sms Charlotte naar 3131!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja jammer dat we dat al weten want dit had wel 1 van de spannendste battles kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat donkere meisje gaat winnen, want dat was al te zien in de voorstukjes op TV.
Ik had ook 40 gezegd, die kleurt d'r wenkbrauwen ook zo kneiterhard in, en teveel plamuur.quote:
of die danser halenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Eindelijk donderdag! Het is vrijdag, muts.
juistquote:
Lees je wel mee?quote:
quote:
wat pist dat klotequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
weer reclame
Ik ga ff m'n nek in de WC hangen
Ze heeft wel een stem die te herkennen is op de radioquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef ranja het volgende:
En ik ben voor Charlotte, die Shary An vind ik echt geen mooie stem hebben,
Wie zit er nu te zuigen, weet je wat pak een lollyquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je wel mee?
Ik doe gewoon mee aan het topic. En die arrogante moderator denkt iemand met grove woorden te kunnen beantwoorden.
Dus wie zeikt er dan?
Laten we het gewoon bij VOH houden. En niet een moderator in zijn reet kruipen.
Dat zei ik dus ook alquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:12 schreef ranja het volgende:
Als dit de laatste battle van Angela is kunnen er ook 2 door gaan... volgens mij heeft ze nu nog maar 5. Als er hier eentje van doorgaat en dat is de laatste heeft zij geen sing off kandidaten.
ik net en dat is verdomd lastig met je nek in de potquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je wel mee?
Ik doe gewoon mee aan het topic. En die arrogante moderator denkt iemand met grove woorden te kunnen beantwoorden.
Dus wie zeikt er dan?
Voor je informatie. Ik zit al lang in Syms kont en het bevalt me goed. Hij heeft de leukste kont van alle moderators.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees je wel mee?
Dus wie zeikt er dan?
Dat had Double Date ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft wel een stem die te herkennen is op de radio
Dat heeft Donald Duck ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, Radiohead ook. Daarom hoef ik die nog niet mooi te vinden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
Idd, als alleen de oorkankergeneratoren doorgaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij loopt de verkoop van het concert niet zo
Heb ik niet, ik heb een sociaal leven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil je volgen op Twitter, heb je die?
Balen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik heb een sociaal leven.
Antje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Alma Nieto zou zo de tweelingzus van Antje Monteiro kunnen zijn.
Baaln.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor je informatie. Ik zit al lang in Syms kont en het bevalt me goed. Hij heeft de leukste kont van alle moderators.
WAAROM DAN?????quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met de baggerlayout
antje ziet er anders een stuk jonger uit en is ouderquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ze uit Treble is weggelopen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
soundmixshow zei martijn netquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Cee het volgende:
Die Alma, had die niet ook een keer aan X-Factor meegedaan?
Ja, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ze uit Treble is weggelopen..
Ik zie het net pas, geen gezicht die witte laarsjes. Ze hadden zeker geen schoenen in haar maat.quote:
Juist, want die 3 mutsen in de ring zijn het levende bewijs van alles wat op aarde rondloopt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Deckard het volgende:
Vrouwen kunnen niet zingen. dat is duidelijk. Wat een aanstellerij.
Ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Juist, want die 3 mutsen in de ring zijn het levende bewijs van alles wat op aarde rondloopt.
daar is ze goed inquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
Wat leuk dat Charlotte het zeikerige gedeelte nog zeikeriger maakt
Ik vind dr helemaal niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar is ze goed in
Toch was ze veel beter als haar auditie
Beetje het pubertje dat je irriteert gok ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Karina het volgende:
Dat donkere meisje heeft iets irritants, ik weet niet wat het is, maar ik krijg er de kriebels van.
Deltaquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet ik snel weer eens luisteren.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Maartel het volgende:
Nu ik nog eens goed kijk.. is die Alma niet gewoon Wendy van Dijk.. ik zie 't in die ogen!
Nee, dat heeft Mythbusters al ontkrachtquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:22 schreef Maartel het volgende:
Nu ik nog eens goed kijk.. is die Alma niet gewoon Wendy van Dijk.. ik zie 't in die ogen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |