Beste ,quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:03 schreef Scrooby het volgende:
Ik vind het altijd weer knap als ik jullie hier al die gedichten zo zie verzinnen. Helaas heb ik er wat meer moeite mee, wellicht kunnen jullie mij helpen.
Het gedicht is voor m'n zusje, 10 jaar.
Hobby's: Toneel spelen en computeren
Cadeau's: Iets om te schilderen en een spaarpot.
Ik hoop dat dit genoeg informatie voor jullie is om er een gedicht van te maken.
Alvast bedankt in ieder geval
Hartstikke bedankt alvast, ik vind hem nu al erg goed. Ben benieuwd wat er morgen nog bij komt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
-wacht tot morgen op de final edit-
Telkens wordt de Sint weer uitgedaagd,quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef Doperwt._ het volgende:
Er staan geniale gedichten tussen.
Ik heb er een nodig voor
- Iemand die alleen maar knorr wereldgerechten en andere bakpakketjes maakt, maar eigenlijk nooit zelf iets verzint om te eten.
- krijgt een kookboek daarom
- houdt van schaken.
- druk is met presentaties dmv posters en daar een tekenkoker voor krijgt van de sint.
- Die net verhuisd is naar een ander studentenhuis.
Bedankt alvast diegene die me misschien gaat helpen
Met een enorme paardensprongquote:Op woensdag 1 december 2010 00:14 schreef Doperwt._ het volgende:
Weet een van de rijmpieten ook nog iets over het schaken en de verhuizing? Dan is mijn gedicht compleet!
Je mag best je mening geven over mijn gedicht hoor. Ik had gisteravond pijn in mijn hoofd toen ik klaar was ...quote:Op maandag 29 november 2010 23:55 schreef GenesiZ het volgende:
Damn, jullie zijn goed!!!! Sommige mensen halen dit gewoon direct uit hun hoofd, mijn schoonvader is er ook zo goed in. Ik daarentegen totaal niet, ben meer van de foto's
Kunnen jullie voor mij ook een gedicht maken? Het is voor mijn vriendin Linda,
- Ze is afgelopen februari bevallen van ons zoontje Jasper
- Is bijna weer op haar oude gewicht
- Is een koukleum
- Pas begonnen met sporten voor de conditie en nog een beetje afvallen
- Is nu al dik 11 jaar samen met mij (Mark)
- Is gek op snowboarden, we gaan in Januari ook met een groep op wintersport
- Houdt haar mobiele telefoons niet heel
- Zit vaak op Hyves
Kado's
- Handschoenen
- Chocola
Alvast bedankt!!!
Ah you're great. Maar net ff nagedacht, wil misschien toch wel het cadeautje er in.. Het is een vulpotlood, en hij heeft echt zo'n baan uhm, bij het Rijk.. Kun je dit er op de een of andere manier in verwerken? Ben ik zo slecht in helaasquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef sigme het volgende:
Hier geen baliekluiven,
niets op de lange baan schuiven
De vorst heerst alweer in het land
hopelijk was de tuin op tijd aan de kant
want de winter valt vroeg dit jaar
het klimaat verandert, zonneklaar!
Mooi vroeg de schaatsen onderbinden
dat kan je dan een voordeel vinden
maar er moet ook nog gewerkt worden
voor extra brood op de borden
Zo te zien heb je het allemaal onder de duim
(pas alleen wel op voor vogelfluim)
Groeten,
Sint
Meneer is wel actief op het forum, maar ene bedankje of opmerking (het kan ook niet goed zijn) kan er niet af. Ik nok met dichten. Doei !quote:Op woensdag 1 december 2010 03:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je mag best je mening geven over mijn gedicht hoor. Ik had gisteravond pijn in mijn hoofd toen ik klaar was ...
D'r zijn inderdaad nogal wat mensen die erg laks zijn met bedanken of in ieder geval een reactie geven. Onthou dat hoewel de vrijwilligers hier best goed kunnen dichten, we er toch vaak een kwartier tot een half uurtje mee bezig zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 03:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Meneer is wel actief op het forum, maar ene bedankje of opmerking (het kan ook niet goed zijn) kan er niet af. Ik nok met dichten. Doei !
Slaan! Met stokken moet jequote:Op donderdag 2 december 2010 03:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Meneer is wel actief op het forum, maar ene bedankje of opmerking (het kan ook niet goed zijn) kan er niet af. Ik nok met dichten. Doei !
In Gedanken war Sankt Nikolaus,quote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef Liekje het volgende:
Zitten hier toevallig mensen die goed zijn in Duits en de volgende twee verschrikkelijk originele zinnen voor mij in het Duits kunnen vertalen:
Sint zat te denken
Wat hij .... zou schenken
Hahaha vielen dank!!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
In Gedanken war Sankt Nikolaus,
den er kam da ganz nicht aus!
Was ist ein Geschenk für Klaus?
Ein Zitat aus Goethes Faus
Der Sankt dachte, aber im Kopf kam noch nichts hinein:
Welchem Geschenk wurde für Heinz geeignet sein.
Volgens mij was ik langer dan een uur bezigquote:Op donderdag 2 december 2010 09:57 schreef destrovel het volgende:
[..]
D'r zijn inderdaad nogal wat mensen die erg laks zijn met bedanken of in ieder geval een reactie geven. Onthou dat hoewel de vrijwilligers hier best goed kunnen dichten, we er toch vaak een kwartier tot een half uurtje mee bezig zijn.
Het is dan wel zo attent om daar even voor te bedanken, we kunnen namelijk ook lekker tv gaan kijken of KLB gaan lurken.
Jammer dat je er mee stopt 2cv![]()
Zo na het eten wel evenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef patje_ het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aub:
Moet een gedicht voor me tante maken, wat info:
-Heb mijn tante voor 2de jaar op rij
-Cadeaus: -Brede riem, Horlogo, Oogpotlood
-Surprise: Naaidoos
-Beroep: Verpleegster
Heb je nog meer info. Bijvoorbeeld, leeftijd, gewoontes, hobby's, rare eigenschappen,quote:Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef patje_ het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen aub:
Moet een gedicht voor me tante maken, wat info:
-Heb mijn tante voor 2de jaar op rij
-Cadeaus: -Brede riem, Horlogo, Oogpotlood
-Surprise: Naaidoos
-Beroep: Verpleegster
Hier geen baliekluiven,quote:Op woensdag 1 december 2010 22:46 schreef Pistoletje het volgende:
[..]
Ah you're great. Maar net ff nagedacht, wil misschien toch wel het cadeautje er in.. Het is een vulpotlood, en hij heeft echt zo'n baan uhm, bij het Rijk.. Kun je dit er op de een of andere manier in verwerken? Ben ik zo slecht in helaas
Oh die rattenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Moira. het volgende:
Het is niet meer te geleuven!!
Ik moet nog 14 (!) gedichten.
Als je denkt dat je ergens wat mee kan, hier het lijstje:
Pantoffels (voor m'n vader)
Turks rugkussen (voor m'n vader)
Handschoenen (voor m'n moeder)
Zilveren oorknopjes (voor m'n moeder)
Caligrafeerstiften (voor m'n moeder)
Rattenhuisje (voor m'n zus)
Parkeerschijf (voor m'n zus)
CD/DVD-markers (voor m'n vriend)
X-BOX 360 spel "Battlefield 2 - Modern Combat" (voor m'n vriend)
6 glazen (algemeen, voor in het huis)
Hondenspeeltje (voor de hond Sheffield)
Kattensnoepjes (voor onze 6 katten)
Chocoladeletters (voor iedereen, incl. mijzelf, 5 personen dus)
Quest scheurkalender (voor op de plee)
Ik heb morgen een geschiedenis tentamen en ik vind dat dat even voor gaat. Maar mochten jullie er dus iets tussen zien zitten waar je wel wat mee kan zou ik het zóóó erg op prijs stellen![]()
(oh en ik ben natuurlijk niet zo'n gierige kneus dat ik verwacht dat alle 14 gedichten gedaan worden, gewoon een klein steuntje in de rug)
Sint heeft zich het vuur uit de sloffen gelopenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Moira. het volgende:
quote:Turks rugkussen (voor m'n vader)
Ik heb morgen een geschiedenis tentamen en ik vind dat dat even voor gaat. Maar mochten jullie er dus iets tussen zien zitten waar je wel wat mee kan zou ik het zóóó erg op prijs stellen![]()
(oh en ik ben natuurlijk niet zo'n gierige kneus dat ik verwacht dat alle 14 gedichten gedaan worden, gewoon een klein steuntje in de rug)
Ach was ik nog maar in bisschop in Turkijequote:Op donderdag 2 december 2010 18:37 schreef Moira. het volgende:
Turks rugkussen (voor m'n vader)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |