Ik schreeuwde niet, ik ben mijn stembanden aan het trainen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, hoi!! Waarom schreeuw je
Goeiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet, ik ben mijn stembanden aan het trainen!
Zooooooo foutquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Goeie![]()
Heb je dat filmpje gezien?
Same here, wel ziek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Echt he...maar moest stiekem wel lachen
Hahaha, maar het klonk zooo grappig: dus, de druiven worden eerst vergast, en dan gaan ze de oven in.... Doet u dat niet ergens aan denken?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, maar het klonk zooo grappig: dus, de druiven worden eerst vergast, en dan gaan ze de oven in.... Doet u dat niet ergens aan denken?
Nope, ebay, anderjaarsstudenten enzo. Why?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef mango_cream het volgende:
Hahaha![]()
Heb jij trouwens wel een tweedehands boeken besteld via bol.com?
Beter zelfs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je beseft dat het voor een week is?
Ik dacht dat banaanvragen (haha, banaan) niet mochten?quote:
Voor je zelf? Wat is het ergste wat je overkomt, gebanned worden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat banaanvragen (haha, banaan) niet mochten?
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ebay, anderjaarsstudenten enzo. Why?
Faqing lijpe mocro.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik sta boven de FAQ, haha snap je, ik bedoel jou hahaha.
Dat valt nog wel mee per stuk dan. Ik betaal gemiddeld 50-60 euro per boek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)
en dat is weer 75 euro. Ze zijn goedkoper te krijgen tweedehands, maar als dat niks is, is het zonde van mn geld...
Probeer het middels studenten die een jaartje hoger zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)
en dat is weer 75 euro. Ze zijn goedkoper te krijgen tweedehands, maar als dat niks is, is het zonde van mn geld...
1 boek is 51 de andere 20, en ik heb al 2 boeken besteld voor 80 euro... en dit is allemaal voor maar 7 weken...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee per stuk dan. Ik betaal gemiddeld 50-60 euro per boek.
Lenen via bieb, uitreksels, kopieren?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef mango_cream het volgende:
[..]
1 boek is 51 de andere 20, en ik heb al 2 boeken besteld voor 80 euro... en dit is allemaal voor maar 7 weken...
geen optie, lenen doen ze niet, uitreksels heb ik niks aan, en boeken met ieder 300 blz is ook niet tof om te kopieren. Ik denk dat ik het gewoon probeer via bol.com...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lenen via bieb, uitreksels, kopieren?
Dan rest er idd weinig keus, succes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef mango_cream het volgende:
[..]
geen optie, lenen doen ze niet, uitreksels heb ik niks aan, en boeken met ieder 300 blz is ook niet tof om te kopieren. Ik denk dat ik het gewoon probeer via bol.com...
Haha thanks! Ik ga dr vandoor, bye!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan rest er idd weinig keus, succes.
Later!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha thanks! Ik ga dr vandoor, bye!
dit is wel heel hardquote:
Ik heb m zojuist gezien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
red bull?
kent iemand deze film?
http://www.pathe.nl/film/(...)minarets-in-new-york
Hij doet het gewoon met opzet. Hoe meer mensen klagen over zijn Turken topics, hoe meer topics hij opent. Fucking troll.quote:
En, doe ik het goed?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon met opzet. Hoe meer mensen klagen over zijn Turken topics, hoe meer topics hij opent. Fucking troll.
SENI SEVMISTIM ÖLÜMÜNE KADAR BÖYLE YAZILMIS KADERIMquote:
Damn ik kreeg echt spontaan de slappe lach.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
SENI SEVMISTIM ÖLÜMÜNE KADAR BÖYLE YAZILMIS KADERIM
KALBIM KADeRE YANAR.
SADE KADERDE DEGIL SENDE DE HATALAR VAR.
GÖZ YASLARIM KADERE DEGIL EN COK SENIN IÇIN AGLAR.
IÇIMDEKI GECEN ACILAR KALBIMDEN CIKMAK BILMEDI BUGÜNE KADAR
LANET OLASI SEVDALAR BENI BULUP YINE YAKALADILAR YALANLARINA KANDIRIP BENI BIRAKTILAR.DUYGU NEDIR BILMEDEN DUYGULARIMLA OYNADILAR,IÇIMDEKI HISLERI SAKLAYIP BENIMKINI YAKTILAR.
SEVDIM AMA YIKILMADIM YIKAMAZLAR ACIDIGIM TEK BISEY VAR ODA BOSA GECMIS OLAN ZAMANLAR.YANDI BÜTÜN UMUTLAR BÜTÜN HAYALLER
BÜTÜN SEVGILER DEMEK KI BURAYA KADARMIS.ASKIM DIYE SESLENEN DILLER SEVDIM BURNUMDAN GETIRMEYI BIRAK,BUNU BANA HARAM ETTILER.SEVMEK OLDU BANA DERT VE KEDER BULA BULA YINE BENI SECTILER SUC OLDU SEVMEK BANA ARTIK YETER.SEVMEYIPTE SEVIYORUM DIYEN BENDEN BETER OLSUN BETER.
SENI SEVMISTIM DELILER GIBI SEN BANA VEREMEDIN BENIM SANA VERDIGIM SEVGIYI BIRAK YALANLARI KONUS ARTIK GERCEKLERI SEN NEREDESIN BEN NEREDEYIM SIMDI,HADI SÖLESENE BANA BENI SEVMEDIGINI SÖLEMESEN BILE GÖZLERIN ANLATIYOR BÜTÜN IÇINDEN GECENLERI.
BU SEVDAMIZ BURADA BITTI ZATEN FAZLA GITMEZDI
SÖLE BANA BUNUN SONU GELIR MIYDI
NEYSE KAPATALIM GECMISTE OLUP BITENLERI BUNDAN SONRA ISTESEK DE BISEY DÜZELMEZ KI ISTE AYRILDIK BÜTÜN SEVEN INSANLAR GIBI
SENIN ISTEDIGINDE ZATEN BU DEGIL MIYDI
SÖYLE BANA VIJDANIN RAHAT ETTI MI
ETMEDIYSE KAPAT GÖZLERINI VE DÜSÜNME BENI
BANA YANLIS ANLATMISLAR
GERCEK OLAN SEVGIYI
BÖYLE OLACAGINI BILSEYDIM
SEVER MIYDIM SENIN GIBI SEREFSIZI...
SEVDIM AMA SEVILMEDIM ALIN YAZIM OLAMAZ BU KADERIM ISTEDIKLERIN YERINE GELDIYSE SANA TEBRIK EDERIM
SEN KENDI YOLUNDA BENDE SENDEN UZAK DIYARLARA GIDEYIM
SEVDIM AMA SEVILMEDIM ALIN YAZIM OLAMAZ BU KADERIM ISTEDIKLERIN YERINE GELDIYSE SANA TEBRIK EDERIM
SEN KENDI YOLUNDA BENDE SENDEN UZAK DIYARLARA GIDEYIM
maar ik meen het enzo!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Damn ik kreeg echt spontaan de slappe lach.
de moeite waard?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
red bull?
kent iemand deze film?
http://www.pathe.nl/film/(...)minarets-in-new-york
quote:Terwijl ze nauw samenwerken met de FBI en de New York Police Department weten ze ene Hadji Gumus te arresteren. Hadji vertrok na in Turkije in de gevangenis te hebben gezeten voor moord naar New York om een nieuw leven te starten. Maar wat voor nieuw leven...?
GUMUS!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou hij het tegenwoordig maken?
wat is dat dan?quote:
Alsof jij een rijbewijs hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Autorijden in Amsterdam is echt 100% kut.
Ok dan ga ik wel met de treinquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Autorijden in Amsterdam is echt 100% kut.
al bijna een jaar, mattie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof jij een rijbewijs hebt.
Nog een buurvrouw met etenquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:18 schreef Ayca het volgende:
Haha vroeg ik me net af wat ik zou gaan koken voor vanavond komt de buurvrouw aan de deur met eten.![]()
WTF heb jij gedaan dat ze je eten komen brengen? zie je er zo Somalisch uit of proberen ze een man voor hun keigeile zusje te vinden en paaien ze je met een maaltijd?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nog een buurvrouw met eten
Dit keer wel HA HA HAIII
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
WTF heb jij gedaan dat ze je eten komen brengen? zie je er zo Somalisch uit of proberen ze een man voor hun keigeile zusje te vinden en paaien ze je met een maaltijd?
Wat lief van jullie zo naar mekaar toequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nee hoordat doen ze wel vaker
en wij ook naar hun
En ik denk nu vooral omdat mn ouders niet thuis zijn en ik niet echt fatsoenlijk voedsel binnen krijg
En ik ben geen man.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat lief van jullie zo naar mekaar toe
Niet trouwen nee.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:35 schreef msnk het volgende:
Ayca wil je niet trouwen met hun KEIGEILE zusje?
sneaky is beterquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm, dan moet je sneaky zijn anders komt haar familie er misschien nog achter.
?quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:37 schreef mango_cream het volgende:
nog meer mensen die vandaag naar de gevangenis gaan?
deze film deed me echt niksquote:
Türkisch für Anfänger!quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik wil Pegah kopenzij is Iraanse maar speelde een Turkse
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Hahahquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
"Turken sind auch menschen"![]()
![]()
Pegah
Ze is half Azerbaijaans half Georgischquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Wtf?quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef IHVK het volgende:
Check mij over 5 minuten live bij het Lagerhuis!
En oh zo schattigquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ze is half Azerbaijaans half Georgisch
Oh crap vergeten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef IHVK het volgende:
Op welke minuut was jij? om nou het hele programma met moeilijk kijkende mensen te besnuffelen is mij wat veelquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:43 schreef IHVK het volgende:
Hoeveel dingen heb je wel niet gezegd, schreeuwlelijk? en wie is ellen?quote:Op zondag 7 november 2010 00:20 schreef IHVK het volgende:
Straks wordt het leuk Ayca begin is saai.
Ik heb overigens veel applausen geïnitieerd
Oh, je mocht daadwerkelijk niks zeggenquote:Op zondag 7 november 2010 00:19 schreef IHVK het volgende:
Weet niet of ik in beeld ben geweest zat in ieder geval pal acher dat jurylid geval, zal thuis wel kijken.
quote:Op zondag 7 november 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
Ik heb lang haar
Ik ga mezelf thuis wel zoeken
je?quote:Op zondag 7 november 2010 00:31 schreef Ayca het volgende:
Ik haat het als mensen door elkaar praten.
Dit programma is niet goed voor mijn.
whehehquote:Op zondag 7 november 2010 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinan is gewoon die dikke blauwe met z'n kale kop.
Sterker nog, hij zei geen woord en won tochquote:Op zondag 7 november 2010 00:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeker omdat hij geen een keer "wolla, tozz, zemmel!" riep.
Onzin hij zij best veel.quote:Op zondag 7 november 2010 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Sterker nog, hij zei geen woord en won toch
quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
senin ayaklarini kurban olurum sinan
weet ikquote:Op zondag 7 november 2010 15:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey even iets heel ouds laatst dat i zei utanmiyormusun over halfbloedje in je familie was een grapje dat je het even weet
Nee in een rode bui omdat ik gisteren bij de VARA was.quote:Op zondag 7 november 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
Je was gewoon in een nationalistische bui. Geef het maar toe.
pics!quote:Op zondag 7 november 2010 19:19 schreef Landysh het volgende:
Waarom lijk ik altijd op een Hindu op foto's?
bel jezusquote:Op zondag 7 november 2010 19:18 schreef Ayca het volgende:
Dankje.
Ik voel me wel dood ja.
Hoe kan ik mezelf weer tot leven wekken?
Joh!quote:Op zondag 7 november 2010 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pics van jou, lijkend op een Hindu. Ik weet hoe Hindoes er uit zien.
DNLE SANA SESLENYORUMquote:
Pics.quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
vooral extreem donker zonder flitsecht net poep
neger
quote:Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik lijk altijd extreem donker of te wit op foto's
quote:Op zondag 7 november 2010 19:19 schreef Landysh het volgende:
Waarom lijk ik altijd op een Hindu op foto's?
Hahaha ik moest weer lachen.quote:Op zondag 7 november 2010 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
DNLE SANA SESLENYORUM
BANA BR DAHA DÖNMEN STEMYORUM
SENN KTABINI BEN ÇOKTAN KAPATTIM
EN BÜYÜK HATAYI SEN SEVMEKLE YAPMIIM
YK KALBME DEL KTABA YAZMIIM
SENN GDECEN BEN ÇOKTAN ANLAMITIM
GERÇEK s e v e n NSAN YAPARMI BUNU
SÖYLESENE BANA BANA KARI OLAN HSLERN AÇIKLAMAZMI?
ARAYIP HAL,HATIR SORMAZMI?
NSAN SEVDNE SEVDN HATIRLATMAZMI?
BANA KARI SEN YAPMADIN BUNLARI
NE ZAMAN GELPTE BANA SARILDIN
s e vYORUM DYEREK BANA ROMAN SAYDIN
HÇBR ZAMAN YOKSA BENM HATIRLAMADIM
HATIRLAYAMAM
ÇÜNKÜ SEN BENM YANIMDA HÇ OLMADIN
HER ARAYIIMDA GELEMYORUM DYEREK BEN KANDIRDIN
AMA SEN SOKAKLARDA GÖRÜNCE GERÇEKLER ANLADIM
SEN BANA KARI LAK BR OLAMADIN
SENSZ HAYATIN NE KADAR ZOR OLDUGUNU BLRMSN?
BLSEYDN YANIMDAN GTMEZDN
AKAN GÖZYALARIMI SANA HARAM ETMEZDM
KMSEYE,KMSEYE VERMEDM MUTLULUKLARI HEP SANA VERDM
ZOR GÜNÜMDE BLE SENN YANINA GELDM
SENDEN UFACIK BR SEVG STEDM
ÇOK STEDYSEM,ÇOK STEDYSEM SÖYLE BLEYM
DUYDUM K BANA DÖNMEK STYORMUSSUN
DÖNEMEM SANA ARTIK SEN SEVEMYORUM
HATALARI SEN BANA TA BATAN YAPMITIN
O ZAMAN AKLIN NERELERDE KALMITI
AMA BEN SENN YOLUNU KAPATMAMITIM
BANA DÖNECEN ÇOK Y ANLAMITIM
BU HAYATTA BENM KADAR s e v e n BULAMAZDIN
AMA SANA KARI OLAN SEVGM BEN ÇOKTAN KAPATTIM
SENN YARNE KMSEY KOYAMADIM
SENN KADAR "EREFSZ" BEN OLAMADIM
SANA TEK SÖZÜM ALLAHINDAN BULASIN
SAKIN SEN s e vYORUM DEME
LANET OLSUN SENN GBLERNE
SEN SEVMEKM BANA UZAK OLAN BR KELME
BUNDAN SONRA KOYDUM SEN KAPININ ÖNÜNE
DÖNMEMEK ÜZERE
SAKIN BR DAHA SEN s e vYORUM DEME
LANET OLSUN SENN GBLERNE
SEN SEVMEKM BANA UZAK OLAN BR KELME
BUNDAN SONRA KOYDUM SEN KAPININ ÖNÜNE
GÖRMEMEK ÜZERE
SAKIN BR DAHA GÖRÜKEYM DEME BENM GÖZÜME.....
quote:Op zondag 7 november 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik lijk op foto's altijd op een fokkin faggot.
Zeker omdat je weet dat ik het niet ga doenquote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef Landysh het volgende:
Als Bilmi haar foto plaatst, plaats ik hem ook.
Boeie, doe nou maar, hebben we iig landyshquote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeker omdat je weet dat ik het niet ga doen?
ik heb alleen maar foto's van de zijkant en dat is niet cool ;@ Of dat ik niet in de foto kijk.
Hehehe.quote:Op zondag 7 november 2010 19:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeker omdat je weet dat ik het niet ga doen?
ik heb alleen maar foto's van de zijkant en dat is niet cool ;@ Of dat ik niet in de foto kijk.
quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oke Zeliha doe het maar voor trigger, dan doe ik het zodat hij jou kan zien
sen yap, o gelirquote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sorry triggerik wilde je echt helpen, ama zeliha galiba kacti..
quote:Op zondag 7 november 2010 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dankje, ama sira sende. Je moet iemand blij maken
Kom niet met nieuwe voorwaarden.quote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef Landysh het volgende:
Als Bilmi haar foto plaatst, plaats ik hem ook.
Ies kaaskoeltoerquote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet je het nou nog niet, kazen mogen geen Turken.. ksst!
quote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu is het triggers beurt uiteraard, relmocro die is.
Nee? Grappig, vind ik wel. Tenminste, donker voor een Turk dan.quote:Op zondag 7 november 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar Zeliha, zo donker ben je eigenlijk helemaal niet.
Turken zijn altijd donker.quote:Op zondag 7 november 2010 19:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee? Grappig, vind ik wel. Tenminste, donker voor een Turk dan.
quote:
Alsof wij ooit debateren.quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar nu ik weet dat jullie er zo zoet uitzien kan ik echt niet meer op een felle wijze met jullie debateren hoor uit angst de ander te kwetsen
Je bent esmer, maar je lijkt meer Azerbaycaans, vind ikquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oh, wij hebben er genoeg van zulke in de familie. Ik kan het hier niet posten, maar m'n nicht wordt vaak voor een hindi aangezien. Gozleri felan sana benzer haha. Mij noemen ze altijd esmer! Maar zie het niet echt, misschien door m'n haar?
Dan zeg je: nee, Indiaas?quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef Landysh het volgende:
In Turkije denken ze vaak dat ik Koerdisch ben lol
Kwetsen ?quote:Op zondag 7 november 2010 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar nu ik weet dat jullie er zo zoet uitzien kan ik echt niet meer op een felle wijze met jullie debateren hoor uit angst de ander te kwetsen
Haha okequote:Op zondag 7 november 2010 19:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je bent esmer, maar je lijkt meer Azerbaycaans, vind ik
niksquote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik van mijn geloof ben gevallen?
Mijn eigen kortzichtigheid, excuus voor mijn grievende opmerkingquote:Op zondag 7 november 2010 19:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik van mijn geloof ben gevallen?
quote:Op zondag 7 november 2010 19:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mijn eigen kortzichtigheid, excuus voor mijn grievende opmerking
had gekund idd, seriously.quote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die tweede bén jij, het is je FP-profielfoto.
Tovbe Estagfirullah tovbe.quote:Op zondag 7 november 2010 20:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dan ben je wel een lekkere mocro trigger
Mocro's.
mijn boys meppen jou.quote:Op zondag 7 november 2010 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu weet ik wie ik op de eur een boks (of een pimpslap) moet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |