http://www.phantis.com/ne(...)nd-greek-televisionsquote:Turkish soap operas wind up on Greek televisions
Page last updated at 04:05 GMT, Monday, August 9, 2010 - 09:05 EST
Hurriyet Daily News:
Turkish soap operas are expected to attract thousands of viewers in the coming TV season in Greece. According to Greek media news reports, Turkish soap operas in Greece began with “Yabancı Damat” (Foreign Son-in-Law) and peaked with “Binbir Gece” (1001 Nights). Sources said Greek TV channels choose Turkish soap operas more often than United States ones because they are cheaper.
Turkish soap operas “Aşk-ı Memnu” (Forbidden Love) and “Gümüş” (Silver) will be broadcast on Greek TV channels during the coming winter season. “The series have all the criteria to become successful,” Greek bloggers said.
Ja hoor. Grieken zijn heus niet arm.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef RoW_0 het volgende:
kunnen de grieken een tvtje betalen dan
oh wauw, duizenden kijkers op de 10 miljoenquote:Turkish soap operas are expected to attract thousands of viewers in the coming TV season in Greece.
Goldstar, made in Turkey!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:12 schreef RoW_0 het volgende:
kunnen de grieken een tvtje betalen dan
Denk het niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef MASD het volgende:
Zouden die series het eigenlijk goed doen in Nederland?
Mwoah ik denk dat je toch de verkeerde conclusies trekt ze Zijn echt redelelijk populair daar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
oh wauw, duizenden kijkers op de 10 miljoen.
Nee, Nederlandsen soaps zijn het helemaalquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef RoW_0 het volgende:
In iedergeval turkse seriesZe zijn waardeloos, geen kwaliteit en het is zo fake.
Amerikaanse soaps danquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Nederlandsen soaps zijn het helemaal
De Nederlandse filmindustrie vergelijken met de Turkse.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, Nederlandsen soaps zijn het helemaal
Goed punt. Het is allemaal gewoon dramatischquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Amerikaanse soaps danEr is volgens mij geen enkele goede soap...
Soaps zijn inderdaad overal dramatisch. Daar ben ik het wel met je eens.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed punt. Het is allemaal gewoon dramatisch
Wie weet, we hebben hier ook ooit een Braziliaanse soap op de buis gehad...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:15 schreef MASD het volgende:
Zouden die series het eigenlijk goed doen in Nederland?
Het leuk vinden van een soap zegt niet veel over je afkomst, je kan zo'n soap overal leuk vinden, maar meer over je intelligentie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie weet, we hebben hier ook ooit een Braziliaanse soap op de buis gehad...
En Grieken zijn over het algemeen niet islamitisch en vinden de soaps kennelijk erg leuk, dus waarom zouden burgers andere EU-landen ze niet leuk kunnen vinden?
Tsja, ik kijk ook geen soaps, maar kennelijk is er een flinke markt voor... Dus waarom niet voor Turkse soaps??quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het leuk vinden van een soap zegt niet veel over je afkomst, je kan zo'n soap overal leuk vinden, maar meer over je intelligentie.
Bij CKV keken wij een paar jaar terug een stuk van zo'n Turkse soap, en iedereen vond het belachelijk saai, behalve zo'n Turkse jongen die het ge-wel-dig vondBleek dat ze daar thuis ook GTST volgden met het hele gezin enzo
![]()
Ik zeg ook niet dat er geen markt voor is. Er zijn al te veel slechte soaps in NL, we importeren soaps uit Amerika, moeten we dan ook nog uit Turkije importerenquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik kijk ook geen soaps, maar kennelijk is er een flinke markt voor... Dus waarom niet voor Turkse soaps??
En intelligentie heeft er niets mee te maken.. Ook intelligente mensen willen wel eens een keertje hersenloos vermaak
We hebben hier zelfs op de kabel meer Turkse zenders dan Nederlandse.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen markt voor is. Er zijn al te veel slechte soaps in NL, we importeren soaps uit Amerika, moeten we dan ook nog uit Turkije importerenDe mensen die ze willen zien hebben al een schotel op het balkon lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |