Ik schreeuwde niet, ik ben mijn stembanden aan het trainen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, hoi!! Waarom schreeuw je
Goeiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet, ik ben mijn stembanden aan het trainen!
Zooooooo foutquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Goeie![]()
Heb je dat filmpje gezien?
Same here, wel ziek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Echt he...maar moest stiekem wel lachen
Hahaha, maar het klonk zooo grappig: dus, de druiven worden eerst vergast, en dan gaan ze de oven in.... Doet u dat niet ergens aan denken?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, maar het klonk zooo grappig: dus, de druiven worden eerst vergast, en dan gaan ze de oven in.... Doet u dat niet ergens aan denken?
Nope, ebay, anderjaarsstudenten enzo. Why?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef mango_cream het volgende:
Hahaha![]()
Heb jij trouwens wel een tweedehands boeken besteld via bol.com?
Beter zelfs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je beseft dat het voor een week is?
Ik dacht dat banaanvragen (haha, banaan) niet mochten?quote:
Voor je zelf? Wat is het ergste wat je overkomt, gebanned worden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat banaanvragen (haha, banaan) niet mochten?
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ebay, anderjaarsstudenten enzo. Why?
Faqing lijpe mocro.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik sta boven de FAQ, haha snap je, ik bedoel jou hahaha.
Dat valt nog wel mee per stuk dan. Ik betaal gemiddeld 50-60 euro per boek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)
en dat is weer 75 euro. Ze zijn goedkoper te krijgen tweedehands, maar als dat niks is, is het zonde van mn geld...
Probeer het middels studenten die een jaartje hoger zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)
en dat is weer 75 euro. Ze zijn goedkoper te krijgen tweedehands, maar als dat niks is, is het zonde van mn geld...
1 boek is 51 de andere 20, en ik heb al 2 boeken besteld voor 80 euro... en dit is allemaal voor maar 7 weken...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee per stuk dan. Ik betaal gemiddeld 50-60 euro per boek.
Lenen via bieb, uitreksels, kopieren?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef mango_cream het volgende:
[..]
1 boek is 51 de andere 20, en ik heb al 2 boeken besteld voor 80 euro... en dit is allemaal voor maar 7 weken...
geen optie, lenen doen ze niet, uitreksels heb ik niks aan, en boeken met ieder 300 blz is ook niet tof om te kopieren. Ik denk dat ik het gewoon probeer via bol.com...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lenen via bieb, uitreksels, kopieren?
Dan rest er idd weinig keus, succes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:23 schreef mango_cream het volgende:
[..]
geen optie, lenen doen ze niet, uitreksels heb ik niks aan, en boeken met ieder 300 blz is ook niet tof om te kopieren. Ik denk dat ik het gewoon probeer via bol.com...
Haha thanks! Ik ga dr vandoor, bye!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan rest er idd weinig keus, succes.
Later!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha thanks! Ik ga dr vandoor, bye!
dit is wel heel hardquote:
Ik heb m zojuist gezien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
red bull?
kent iemand deze film?
http://www.pathe.nl/film/(...)minarets-in-new-york
Hij doet het gewoon met opzet. Hoe meer mensen klagen over zijn Turken topics, hoe meer topics hij opent. Fucking troll.quote:
En, doe ik het goed?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon met opzet. Hoe meer mensen klagen over zijn Turken topics, hoe meer topics hij opent. Fucking troll.
SENI SEVMISTIM ÖLÜMÜNE KADAR BÖYLE YAZILMIS KADERIMquote:
Damn ik kreeg echt spontaan de slappe lach.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
SENI SEVMISTIM ÖLÜMÜNE KADAR BÖYLE YAZILMIS KADERIM
KALBIM KADeRE YANAR.
SADE KADERDE DEGIL SENDE DE HATALAR VAR.
GÖZ YASLARIM KADERE DEGIL EN COK SENIN IÇIN AGLAR.
IÇIMDEKI GECEN ACILAR KALBIMDEN CIKMAK BILMEDI BUGÜNE KADAR
LANET OLASI SEVDALAR BENI BULUP YINE YAKALADILAR YALANLARINA KANDIRIP BENI BIRAKTILAR.DUYGU NEDIR BILMEDEN DUYGULARIMLA OYNADILAR,IÇIMDEKI HISLERI SAKLAYIP BENIMKINI YAKTILAR.
SEVDIM AMA YIKILMADIM YIKAMAZLAR ACIDIGIM TEK BISEY VAR ODA BOSA GECMIS OLAN ZAMANLAR.YANDI BÜTÜN UMUTLAR BÜTÜN HAYALLER
BÜTÜN SEVGILER DEMEK KI BURAYA KADARMIS.ASKIM DIYE SESLENEN DILLER SEVDIM BURNUMDAN GETIRMEYI BIRAK,BUNU BANA HARAM ETTILER.SEVMEK OLDU BANA DERT VE KEDER BULA BULA YINE BENI SECTILER SUC OLDU SEVMEK BANA ARTIK YETER.SEVMEYIPTE SEVIYORUM DIYEN BENDEN BETER OLSUN BETER.
SENI SEVMISTIM DELILER GIBI SEN BANA VEREMEDIN BENIM SANA VERDIGIM SEVGIYI BIRAK YALANLARI KONUS ARTIK GERCEKLERI SEN NEREDESIN BEN NEREDEYIM SIMDI,HADI SÖLESENE BANA BENI SEVMEDIGINI SÖLEMESEN BILE GÖZLERIN ANLATIYOR BÜTÜN IÇINDEN GECENLERI.
BU SEVDAMIZ BURADA BITTI ZATEN FAZLA GITMEZDI
SÖLE BANA BUNUN SONU GELIR MIYDI
NEYSE KAPATALIM GECMISTE OLUP BITENLERI BUNDAN SONRA ISTESEK DE BISEY DÜZELMEZ KI ISTE AYRILDIK BÜTÜN SEVEN INSANLAR GIBI
SENIN ISTEDIGINDE ZATEN BU DEGIL MIYDI
SÖYLE BANA VIJDANIN RAHAT ETTI MI
ETMEDIYSE KAPAT GÖZLERINI VE DÜSÜNME BENI
BANA YANLIS ANLATMISLAR
GERCEK OLAN SEVGIYI
BÖYLE OLACAGINI BILSEYDIM
SEVER MIYDIM SENIN GIBI SEREFSIZI...
SEVDIM AMA SEVILMEDIM ALIN YAZIM OLAMAZ BU KADERIM ISTEDIKLERIN YERINE GELDIYSE SANA TEBRIK EDERIM
SEN KENDI YOLUNDA BENDE SENDEN UZAK DIYARLARA GIDEYIM
SEVDIM AMA SEVILMEDIM ALIN YAZIM OLAMAZ BU KADERIM ISTEDIKLERIN YERINE GELDIYSE SANA TEBRIK EDERIM
SEN KENDI YOLUNDA BENDE SENDEN UZAK DIYARLARA GIDEYIM
maar ik meen het enzo!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Damn ik kreeg echt spontaan de slappe lach.
de moeite waard?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
red bull?
kent iemand deze film?
http://www.pathe.nl/film/(...)minarets-in-new-york
quote:Terwijl ze nauw samenwerken met de FBI en de New York Police Department weten ze ene Hadji Gumus te arresteren. Hadji vertrok na in Turkije in de gevangenis te hebben gezeten voor moord naar New York om een nieuw leven te starten. Maar wat voor nieuw leven...?
GUMUS!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou hij het tegenwoordig maken?
wat is dat dan?quote:
Alsof jij een rijbewijs hebt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Autorijden in Amsterdam is echt 100% kut.
Ok dan ga ik wel met de treinquote:Op zaterdag 6 november 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Autorijden in Amsterdam is echt 100% kut.
al bijna een jaar, mattie.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alsof jij een rijbewijs hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |