Ik schreeuwde niet, ik ben mijn stembanden aan het trainen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Haha, hoi!! Waarom schreeuw je
Goeiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik schreeuwde niet, ik ben mijn stembanden aan het trainen!
Zooooooo foutquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Goeie![]()
Heb je dat filmpje gezien?
Same here, wel ziek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Echt he...maar moest stiekem wel lachen
Hahaha, maar het klonk zooo grappig: dus, de druiven worden eerst vergast, en dan gaan ze de oven in.... Doet u dat niet ergens aan denken?quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Hahaha, maar het klonk zooo grappig: dus, de druiven worden eerst vergast, en dan gaan ze de oven in.... Doet u dat niet ergens aan denken?
Nope, ebay, anderjaarsstudenten enzo. Why?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef mango_cream het volgende:
Hahaha![]()
Heb jij trouwens wel een tweedehands boeken besteld via bol.com?
Beter zelfs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je beseft dat het voor een week is?
Ik dacht dat banaanvragen (haha, banaan) niet mochten?quote:
Voor je zelf? Wat is het ergste wat je overkomt, gebanned worden?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat banaanvragen (haha, banaan) niet mochten?
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ebay, anderjaarsstudenten enzo. Why?
Faqing lijpe mocro.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik sta boven de FAQ, haha snap je, ik bedoel jou hahaha.
Dat valt nog wel mee per stuk dan. Ik betaal gemiddeld 50-60 euro per boek.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)
en dat is weer 75 euro. Ze zijn goedkoper te krijgen tweedehands, maar als dat niks is, is het zonde van mn geld...
Probeer het middels studenten die een jaartje hoger zijn?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:20 schreef mango_cream het volgende:
[..]
ik heb een mail gekregen dat ik nog een paar boeken moet bestellen (5 boeken voor 1 vak!!!!)
en dat is weer 75 euro. Ze zijn goedkoper te krijgen tweedehands, maar als dat niks is, is het zonde van mn geld...
1 boek is 51 de andere 20, en ik heb al 2 boeken besteld voor 80 euro... en dit is allemaal voor maar 7 weken...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee per stuk dan. Ik betaal gemiddeld 50-60 euro per boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |