Hey, das mn oude basisschool.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:05 schreef Schaapje1987 het volgende:
In groep 5 op de school RK De Horizon in Rotterdam was onze inval leraar voor het jaar Alwin Burke alá Re-Play. Nog voor dat ze door braken.
Misschien is het probleem eerder jouw smetvrees en niet dat zo iemand in zijn neus peutert.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:05 schreef Schaapje1987 het volgende:
Ik kan geen een rare leerling herinneren, heb daar nooit op gelet.
Tijdens mijn stage was er een collega die dus tegenover mij zat en het heerlijk vond om in zijn neus te peuteren. Meneer wast daarna zijn vingers/handen niet en kwam vaak aan mijn toetsenbord en muis. Wat echt HELL was voor mij en mijn lichte smetvrees.
Jongen, in je neus peuteren doe je gewoon niet, zeker niet in het openbaar. Volgens mij ben jij dat ranzige ventje en probeer je nu je wandaden goed te praten. Smeerlap.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Misschien is het probleem eerder jouw smetvrees en niet dat zo iemand in zijn neus peutert.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jongen, in je neus peuteren doe je gewoon niet, zeker niet in het openbaar. Volgens mij ben jij dat ranzige ventje en probeer je nu je wandaden goed te praten. Smeerlap.
Bah wat gemeen. GA je schamen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:20 schreef Infinti het volgende:
Ik kan me ook nog wel zo'n figuur heugen.
De jongen stonk enorm de geur die om hem heen hing was gewoon te ranzig voor woorden. De jongen viel nogal op omdat hij een behaarde moedervlek op zijn wang had zo groot als een golfbal. De pesterijen werden nog erger toen we erachter kwamen dat zijn vader rattenvanger was.
Met als hoogtepunt dat hij op school met surprises een rat kreeg, je kan je wel voorstellen dat niemand meer bijkwam op dat moment.
Hij was helemaal niet hoogbegaafd en ik weet precies over wie je het hebt (JF). Hij had wel een leuke, heel normale en aardige zus, trouwens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:55 schreef MrBarros het volgende:
[..]
oja, ze hadden dit trouwens nog gefilmd en op youtube gezet! (KKDOM natuurlijk)
Haha ik heb ze alle 3 gehadquote:Op donderdag 29 september 2011 13:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Op de basis school in groep 7, kregen we voor een tijdje een inval lerares die onze namen niet wist.
dus hebben we naam bordjes gemaakt met iedereen dus een andere naam die hun echte naam.
Op een gegeven moment bij het nakijken van ons werk, moest ik de fout van een klasgenoot verbeteren omdat mijn nep naam volgens nogal leek op de echte naam van die klas genoot.![]()
![]()
en dit komt van de MBO school waar op ik heb gezeten, is in elkaar geflanst door een paar leerlingen.![]()
![]()
Weert.quote:Op maandag 14 november 2011 00:40 schreef Franknfurter het volgende:
Oh god, mijn gehele schoolcarrière zit bomvol gestoorde personen. Een jongen op mijn middelbare school (waar ik eerst ook nog mee omging) had dus doodleuk aan de hele school over zichzelf lopen vertellen dat ie zichzelf kon pijpen. En dat ie kaarsvet gebruikte bij de seks met z'n vriendin.
Verder had ik een godsdienstdocent die net begonnen was. Dat was de vreemdste knakker ooit. Hij praatte in zichzelf, werd op de meest random momenten zomaar boos, ging huilend ijsberen op de gang. Uiteindelijk was de teamleider hem zo zat dat hij bij ons in de klas kwam vertellen dat ze al bezig waren met z'n ontslag, dus dat we het niet meer zo lang hoefden vol te houden.
Die man ging ook gewoon op mijn stoel zitten toen ik even naar het toilet ging om vervolgens mijn etui te betasten. Lange, liefkozende stroken over de rits.
Oh en dan nog het meisje dat het idee had dat ze bevriend was met mij. Mijn godvergeten hemel wat een hel. Het mens stonk, was lelijk, autistisch (en dan zei ze: 'ja, gelukkig ben ik niet zo een autist waar je het aan af kunt zien') en het ergste van alles was dat ze niet kon zingen, maar zelf het tegenovergestelde dacht.
Na een paar subtiele hints dat ze niet van die hoge, piepende geluiden in m'n oor moest neuriën heeft een meisje uit mijn klas haar gevraagd of ze alsjeblieft wilde stoppen met d'r valse geblèr. Waarna ze gewoon vrolijk doorging, uiteraard.
En natuurlijk de wiskunde-docente die tegen een klasgenoot schreeuwde: 'Ga jij nou maar gewoon drugs dealen op de Oelemarkt (uitgaansgebied in de stad), veel verder zul jij het toch nooit schoppen!'
3 weken later werd haar broer opgepakt wegens een gigantisch xtc-lab
Leren in leer.quote:Op maandag 14 november 2011 09:04 schreef ArnosL het volgende:
Een engels leraar die ieder jaar de laatste dag een leren broek met een string aantrok. Een kerel ja.
Verder wel een aardige vent en geen pedo ofzo.
Gelukkig woon ik daar nu dan ook niet meerquote:Op maandag 14 november 2011 08:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Weert.
Daar ben ik zelden normale mensen tegengekomen.
Weet je nog hoe die leraar heette? Ik zit nu op het Valuascollege.quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Da's echt triest ja zulke dingen. Wij deden ook dingen op het randje (leraar Frans pesten omdat ie homo was) maar ik denk toch dat we zoiets niet zouden flikken. Ken wel een vergelijkbaar verhaal dat een vriend van me vertelde: leraar z'n zoontje was gestikt in een knikker oid en klasgenoten van die vriend (hijzelf niet gelukkig) gingen bij de eerstvolgende les van die man knikkers door de klas rollen, ja dat gaat gewoon écht te ver.
Overigens zat ik op Het Marianum. Kakschool.
Die van Frans...Elschot oid, lol kerel had de boel duidelijk niet onder controle.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:09 schreef datisstom het volgende:
[..]
Weet je nog hoe die leraar heette? Ik zit nu op het Valuascollege.
Hier zit ik nu dus op school...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |