Jij zat zeker in Rotterdam op school?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef BlueMage het volgende:
Standaard joints roken in de klas, stereoinstallatie meenemen om de leraar Frans gek te krijgen, dat soort dingen gebeurden continu in VWO 4B, we waren echt geen haar beter dan de gemiddelde VMBO klas.
Venlo.quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Jij zat zeker in Rotterdam op school?
Dat is wel aardig. Bij ons in de klas zou dat nooit gebeurd zijn. Wij leefde echt voor het zuur maken van de levens van de leraren..quote:Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef nikky het volgende:
Dan hebben we nog Mevrouw van Ringen. Wiskundelerares en kon absoluut geen orde houden in de klas. Wanneer we een onverwacht SO kregen dan protesteerde de klas en wilde we de SO wel maken, maar dan wèl met het boek erbij. Daar ging zij dan mee akkoord.![]()
( Wel moet ik zeggen over mevrouw van Ringen dat zij een ontzettende lieverd was. We hebben het haar heel erg moeilijk gemaakt. Zo erg zelfs dat ze huilend de klas uit is gelopen. Er zijn toen twee man wezen luistervinken bij de deur van de directeur. Zij hoorden mevrouw van Ringen huilen en zeggen dat ze niet weet of ze blijft omdat ze de klassen niet onder controle heeft en de leerlingen haar het leven zuur maken. Ze was verhuisd naar hier omdat haar moeder ziek was (of zus dat weet ik niet meer) en ze zorgde voor haar. Ze kon beiden (ziekte en vervelende leerlingen) niet handelen. Toen zijn we direct gestopt en hebben we onze excuses aangeboden. We zagen haar in de weken erna helemaal opbloeien)
Weet niet op wat voor een school je zat, maar onze school was maar klein. Ongeveer 180 leerlingen. Maakt de sfeer op school net even anders denk ik.quote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is wel aardig. Bij ons in de klas zou dat nooit gebeurd zijn. Wij leefde echt voor het zuur maken van de levens van de leraren..
VMBO school met 500 leerlingen. Ons record was 3 leraressen Frans in ongeveer 6 maanden tijd..quote:Op maandag 26 september 2011 11:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Weet niet op wat voor een school je zat, maar onze school was maar klein. Ongeveer 180 leerlingen. Maakt de sfeer op school net even anders denk ik.
Ja same herequote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat is wel aardig. Bij ons in de klas zou dat nooit gebeurd zijn. Wij leefde echt voor het zuur maken van de levens van de leraren..
Hier mavo.... andere tijdenquote:Op maandag 26 september 2011 11:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
VMBO school met 500 leerlingen. Ons record was 3 leraressen Frans in ongeveer 6 maanden tijd..
Welke school was dat? Ik heb namelijk ook in Venlo op school gezetenquote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Venlo.Maar ja da's de stad van Geert Wilders dus tsja.
Da's echt triest ja zulke dingen. Wij deden ook dingen op het randje (leraar Frans pesten omdat ie homo was) maar ik denk toch dat we zoiets niet zouden flikken. Ken wel een vergelijkbaar verhaal dat een vriend van me vertelde: leraar z'n zoontje was gestikt in een knikker oid en klasgenoten van die vriend (hijzelf niet gelukkig) gingen bij de eerstvolgende les van die man knikkers door de klas rollen, ja dat gaat gewoon écht te ver.quote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welke school was dat? Ik heb namelijk ook in Venlo op school gezetenis wel een tijdje geleden
![]()
Ik heb deze al een keer gepost in deze reeks, een paar topics terug, maar wij hadden een leraar Duits die ineens afwezig was, waardoor wij een vervanger kregen die we de bijnaam B.L. Strycker gaven, omdat hij daar op leek. Maar goed, onze eigenlijke leraar Duits was dus lang afwezig.
Wat bleek nou, in de vakantie was hij met zijn familie gaan zwemmen waarbij een van zijn zoontjes door iemand anders in het zwembad te lang onder water was gehouden en die was dus verdronken. Nou, heel erg lang afwezig geweest maar op een gegeven moment kwam ie terug.
Wij hadden les van hem, ergens na de kleine pauze. Dus, wij zaten in het lokaal te wachten, maar geen leraar. Wat bleek nou, hadden een paar zieke geesten in de kleine pauze in zijn lokaal een glas water op zijn bureau gezet met een lego poppetje erinDat is _niet_ grappig.
Dat vond de school ook want er werd vrijwel letterlijk een razzia georganiseerd.
Ik weet nog heel goed dat wij het uur na dat wij Duits hadden moeten hebben in de volgende les zaten waarna er via het intercom systeem werd omgeroepen dat iedereen moest blijven zitten in het lokaal waar hij/zij op dat moment zat. De leraar wilde niks zeggen maar die wist er natuurlijk al van.
Wij hadden geen idee wat er aan de hand was, maar op een gegeven moment knalde de deur van het lokaal open en stapte de conrector + de rector + 2 leraren binnen. Volgens mij was de hele klas gewoon letterlijk bang. De rector ontplofte zowat. Hij was ziedend. Hij bedreigde ons min of meer dat hij zou achterhalen wie het gedaan had en dat degenen die wisten wie het gedaan hadden die informatie moesten geven, en als hij er achter kwam dat iemand het wel wist maar niks gezegd had een heel serieus probleem had. Wij wisten simpelweg van niks dus we hadden ook geen informatie.
Later hoorden we dat de verantwoordelijken gepakt waren, zij zaten volgens mij in 6 VWO en zijn van school getrapt. De betreffende leraar Duits hebben we nooit meer gezien. Erg jammer, want het was een leuke en vriendelijke leraar. Een hele rustige man.
Nou, wij irriteerden wel leraren, maar dat soort dingen deden we dan weer niet. Wij hadden een lerares Nederlands maar die kon onze klas niet aan dus die is inderdaad ook gaan huilen etc. Die gaf ons ook een keer een SO over iets wat we hadden moeten leren volgens haar, maar dat was niet waar. Ze had ons niks opgegeven om te leren.quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Da's echt triest ja zulke dingen. Wij deden ook dingen op het randje (leraar Frans pesten omdat ie homo was) maar ik denk toch dat we zoiets niet zouden flikken. Ken wel een vergelijkbaar verhaal dat een vriend van me vertelde: leraar z'n zoontje was gestikt in een knikker oid en klasgenoten van die vriend (hijzelf niet gelukkig) gingen bij de eerstvolgende les van die man knikkers door de klas rollen, ja dat gaat gewoon écht te ver.
Overigens zat ik op Het Marianum. Kakschool.
Wat slecht.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef t-8one het volgende:
Basisschool, groep zes schat ik.
We hadden een beetje raar kereltje in de klas zitten, kon heel erg boos worden en deed bijvoorbeeld als enige nooit mee met voetbal of andere spelletjes tijdens het speelkwartier.
Op een dag had hij zijn hoofd tussen de spijlen van het hek om het schoolplein heengestoken, waarom weet ik eigenlijk niet meer, misschien omdat wij het vroegen. Maargoed, toen ging de bel en begon de les weer, alleen kreeg hij zijn hoofd niet meer uit het hek, en wij zeiden niets tegen de leraar. Pas een uur later vroeg de leraar zich af waar dat gozertje gebleven was, zat hij nog steeds op zijn knieen buiten met zijn hoofd vast in het hek.
De brandweer is toen gebeld om hem te bevrijden en dat was spannend toen, de brandweer op school!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |