abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101957436
Vreemdste collega is toch wel die kerel die iedereen zo ongeveer wijs had gemaakt dat ie een hersentumor had, bleek later allemaal gelogen te zijn. :')

Oh en 'n klasgenootje van me die zich op de wc opgesloten had op school en de hele nacht daar is blijven zitten. Vriendin van me is nog wezen zoeken in Venlo samen met d'r moeder, snap ook niet dat die vriendin niet ff mij belde ofzo maar blijkbaar wilden de ouders van dat "vermiste" meisje niet dat iemand hiervan af wist, echt een heel vaag verhaal. Later dat klasgenootje nog wel eens tegen gekomen: lang in een psychiatrische inrichting gezeten, ze woonde nu in 'n soort woongroep maar wel grotendeels zelfstandig en het ging naar omstandigheden goed met d'r.

Standaard joints roken in de klas, stereoinstallatie meenemen om de leraar Frans gek te krijgen, dat soort dingen gebeurden continu in VWO 4B, we waren echt geen haar beter dan de gemiddelde VMBO klas. :')

Ik heb zelf geen gekke leraren gehad maar mam heeft me wel eens verteld over haar leraar Nederlands die iedereen 100 keer dingen als "ik rook niet, ik heb nooit gerookt en ik zal ook nooit roken" liet schrijven. Of 'n willekeurige tekst uitkoos en daar moesten ze overal "mijn" in "m'n" veranderen "zijn" in "z'n" en etc. Na 'n jaar was die kerel ontslagen maar had die klas wel een enorme achterstand in het vak Nederlands. :')
Hallon!
pi_101958839
Ik weet nog dat ik werkelijk zo n mooie aardrijkskundejuf had op de middelbare school, echt iets wat je tegenwoordig een milf zou noemen :9 de leukste dagen met haar waren de dagen dat ze een kort zwart rokje droeg met hoge hakken, potnondenju ik zie de benen van haar nog voor me :9~
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_101958938
Op de middelbare waren er genoeg gekken, zowel klasgenoten en leraren.

Er was een jongen die een paar klassen lager zat en zijn kleding binnenstebuiten droeg, altijd tegen mensen fluisterde en ervan was overtuigd dat hij je exact kon vertellen wanneer je dood zou gaan.

Ene Daisy zat een paar jaar in m'n klas, had zwaar overgewicht en droeg altijd van die super strakke shirts waar je die vetrollen zonder moeite kon tellen. Ze kon keihard flippen als ze dacht dat iemand over haar had en ging voor je staan, rood van boosheid, met grote ogen en af en toe liet ze haar tanden zien. Het was een kutwijf die ook niet kon laten om aandacht te trekken door anderen te irriteren. Zo zaten wij in Spaans, zij achter me en ze bleef maar met haar pen tegen mijn rug te tikken. Ik zo van, ja ff kappen maar nee hoor ze ging door. Uiteindelijk ben ik door haar een dag geschorst omdat ik haar bij de keel had gepakt. Een paar jaar later, in wiskunde zat ze zich met een passer te snijden en als haar wat werd gevraagd dan riep ze "Look everyone, I'm bleeding, I'm bleeding!".

Ook hadden we een dagboek van een meisje uit een hogere klas gevonden, waar ze allemaal foto's had ingeplakt van anorexische modellen en ernaast met haar eigen bloed allemaal straflijntjes had geschreven van "I'm cursed and will never be as beautiful as her..." enzo. Ze had dan ook overal littekens zitten.

Ook een paar gekke leraren gehad. Een schotse gymleraar vond het helemaal te gek om de hele les dodgeball tegen ons te spelen, wij moesten maar weg rennen. Als je ergens geen zin in had, was het straf en mocht je eindeloos rondjes om het veld rennen.

In de kunstles hadden we....nouja zeg! ook een schotse vrouw die gewoon altijd stoned was. Ik vond haar helemaal geweldig want ja, zelf blowde ik ook en we konden goed met elkaar opschieten. Ik weet nog goed dat we naar Boijmans van Beuningen zouden gaan en ze moest van iedereen 5 euro op de dag zelf krijgen. Maar goed zij was knetter stoned en helemaal in de war, bleef ze iedereen echt drie keer in de bus vragen of we al geld hadden gegeven. Dat hadden we al gedaan, maar ze was al vergeten dat ze met een 'collectie doos' iedereen die ochtend had begroet.

En tenslotte hadden we met filosofie ook een schotse leraar. Een zware alcoholist, met een perfecte jaren 40 kapsel. Hij kwam vaak te laat, schaakte aan het begin van de les graag, en deed geen moeite om namen te leren. Iedereen werd met "you there, come here" aangesproken. Ook al had hij die ochtend gedronken, man...hij wist gewoon alles kort en krachtig uit te leggen. Het was ook prachtig om te zien hoe hij een tegenargument kon opbouwen. We hadden heel veel van die wijsneuzen die een hoofdstuk hadden gelezen en alles dachten te weten. Hij maakte ze gewoon kapot. Ik kwam hem later op straat in Glasgow tegen en hij wist gewoon alles over me. Speelde blijkbaar een bepaalde rol om afstand te houden.

Zelf had ik last van verschrikkelijke lachkicks. Iedereen begon altijd mee te lachen waardoor ik zelf niet kon stoppen. Ik lag dan vaak dubbel op de grond en werd meestal naar de gang gestuurd, een keer had een leraar mij bij de benen gepakt en zo uit de klas getrokken. Ik denk dat het voor mij een manier was om de kutsaaie dagen door te komen.
pi_101961363
Mijn klasgenoten vielen wel mee, maar ik had er een paar leraren tussen zitten :')

De tekenleraar die ooit overspannen was geweest en daar nooit helemaal bovenop was gekomen. Hij zat tijdens de tekenles zelf te tekenen terwijl wij achter elkaar aan zaten met natte sponzen, potten water en deobussen met aanstekers. Dan keek hij af en toe op en zei:"Doen jullie wel een beetje rustig?!!"
Of hij begon ineens out of the blue over de kaasmeisjes in de winkel die hij zo geil vond als ze kaas sneden want dan bewogen hun tietjes zo mooi heen en weer. :')

De gymleraar die het liefst ging turnen en dan zelf het liefst de meisjes opving. Heeft jaren later nog een schorsing gehad om een ongewenste intimiteit.

De natuurkundeleraar die echt elke proef liet mislukken: we hadden op school de wet van (insert naam): als een proef lukt is er iets mis gegaan. Wel een toffe leraar trouwens. Hij gaf ook biologie en als de seksuele voorlichting aan de beurt was kon je dat gelijk aan hem merken. Met een rood hoofd en stotterend begon hij de les:"Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet beginnen, dus heb ik het aan een collega gevraagd en die zei:"We gaan het hebben over kut, lul en neuken."
Klas: :D

De Engelse leraar met ADHD die heel agressief kon worden en leerlingen letterlijk de klas uitsloeg.

En ik heb zelf nooit les van hem gehad, maar een leraar geschiedenis was echt meester in het bijdehandte opmerkingen maken tegen leerlingen. Sommige leerlingen waren echt zijn pispaaltje.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_102371146
tvp
  zondag 25 september 2011 @ 20:05:10 #206
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102371821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:19 schreef BlueMage het volgende:

Standaard joints roken in de klas, stereoinstallatie meenemen om de leraar Frans gek te krijgen, dat soort dingen gebeurden continu in VWO 4B, we waren echt geen haar beter dan de gemiddelde VMBO klas. :')
Jij zat zeker in Rotterdam op school? :P
kloep kloep
pi_102371898
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Jij zat zeker in Rotterdam op school? :P
Venlo. :') Maar ja da's de stad van Geert Wilders dus tsja. :P
Hallon!
  zondag 25 september 2011 @ 20:10:20 #208
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102372106
Ja dat verklaart veel.
kloep kloep
pi_102372133
Ik heb een leraar Engels gehad die het hele jaar in hetzelfde donkerblauwe pak liep. Op een dag had hij een bruin pak aan, twee dagen later had hij z'n donkerblauwe pak weer aan, kennelijk was 't even naar de stomerij geweest.

Hij zei altijd: ik wens stilte, als de klas rumoerig was (altijd dus, en meerdere keren per les).
Zijn wens is nooit vervuld. ;(

Een andere leraar Engels zat stoned in de klas, hele rare man, altijd zo vaag en met z'n ogen half dicht en naar een punt achter in de klas staren.

We hadden een leraar die zo gestrest kon raken dat het schuim op z'n mond kwam. Die is bij onze school weggegaan en naar een andere school gegaan voor een schone lei.
Helaas voor hem (eerlijk gezegd schaam ik me hier een beetje voor) ging ik óók naar die andere school en heb ik, toen ik zag wie we kregen, de andere leerlingen verteld hoe je hem het snelst op de kast kon krijgen en dat hij dan zo leuk ging schuimbekken. :@
pi_102379745
mijn voertuigentechniek leraar met scheld tering tiefes enz. en hij lachts als hij boos is

onze nl leraar zegt altijd we gaan weer praten als hij stilte wil.

schele leraar die alleen maar grappen maakt om zijn scheelheid xD
  Milf zondag 25 september 2011 @ 23:36:13 #211
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_102383949
Meneer Brons. Muziekleraar. Draaide graag balletjes van de inhoud van zijn neus :r. Wat een overspannen jankbal was dat zeg. Mijn god. De naam van de school veranderde en daardoor had de school een nieuw bord laten plaatsen. In het weekend werd het bord verwijderd en bleven de palen staan. Op een maandag komt die Brons aanrijden en ramt dat paaltje :') . Gevolg, het bord kon er niet meer ingeschoven worden aangezien er een paal scheef stond. Dus ik zeg tegen mijn klasgenootje... "als het bronsje bij paaltje komt, is het paaltje krom.". Woest wassie. Ik was schijnbaar al de zoveelste die wat over zijn ongelukje zei.
Hij zei dat ik de les uit moest, maar ik was vroeger al niet zo'n voorbeeldige leerling, dus ik ging niet. Toen schreeuwde hij dat ik moest oprotten...Ik keek hem aan en zei dat hij zelf kon rotten.
Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Die vent werd woest, stond op en baande zich een weg naar mij toe. De tafels en stoelen die hij tegenkwam duwde hij met grof geweld aan de kant. ( ik zweette inmiddels peentjes). Z'n ogen spuwden vuur en het schuim stond op zijn mond. Hij keek naar mij, toen naar mijn tas en toen weer naar mij. Pakt mijn tas en flikkert zo mijn tas naar buiten. (Noodlokaal dus tas lag echt buiten op de stoep) Hij briestte: "Je gaat nu je tas pakken en je blijft aan die kant van de deur!!!"
Ik sta op, pak mijn tas en loop weer naar de plek waar ik zat.
:')

Dan hebben we nog Mevrouw van Ringen. Wiskundelerares en kon absoluut geen orde houden in de klas. Wanneer we een onverwacht SO kregen dan protesteerde de klas en wilde we de SO wel maken, maar dan wèl met het boek erbij. Daar ging zij dan mee akkoord. 8)7
( Wel moet ik zeggen over mevrouw van Ringen dat zij een ontzettende lieverd was. We hebben het haar heel erg moeilijk gemaakt. Zo erg zelfs dat ze huilend de klas uit is gelopen. Er zijn toen twee man wezen luistervinken bij de deur van de directeur. Zij hoorden mevrouw van Ringen huilen en zeggen dat ze niet weet of ze blijft omdat ze de klassen niet onder controle heeft en de leerlingen haar het leven zuur maken. Ze was verhuisd naar hier omdat haar moeder ziek was (of zus dat weet ik niet meer) en ze zorgde voor haar. Ze kon beiden (ziekte en vervelende leerlingen) niet handelen. Toen zijn we direct gestopt en hebben we onze excuses aangeboden. We zagen haar in de weken erna helemaal opbloeien O+ )
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 26 september 2011 @ 10:35:12 #212
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_102390964
Meneer Huijbregts. Economie leraar op het Eckart college. Geweldige man. Na iedere les moest hij zichzelf opnieuw installeren tot de volgende klas er was. Dan kwam je dus de les in en was hij met zijn armen een vliegtuig na aan het doen (althans, daar leek het op). Als je hem in zijn ritueel stoorde kreeg je een sneer naar je hoofd dat hij nog niet klaar was.

Hij gaf ook altijd waarschuwingen als iemand door de les heen praatte of iets anders deed wat hem niet aanstond. Waarschuwing 2 was 2 velletjes overpennen. Waarschuwing 4 waren 4 velletjes en stond de deur op een kier. Bij 5 vloog je eruit. De velletjes die je moest overpennen waren economische afkortingen. Na een tijdje was het altijd raak bij dezelfde personen. Omdat het toch altijd dezelfde velletjes waren die ze moesten overpennen hadden ze deze al klaar liggen. Bij de 2e waarschuwing stonden ze dan ook meteen op om de overgepende velletjes in te leveren. Kon die niet waarderen, gaf een prachtige uitdrukking op zijn gezicht.

Ook kreeg dezelfde meneer altijd een prutje op z'n lip als hij lang aan het praten was. Als deze inmiddels zo groot was geworden dat iedereen het opviel ging iedereen met zijn vingers over hun lip totdat hij door had dat hij zn prutje weer weg moest vegen.

Bij biologie hadden we ook een lerares die van het overpennen was. Alleen waren dit hele samenvattingen van hoofdstukken. Een pagina of 6 per hoofdstuk, en je had er al snel 2 te pakken. Nu had ik het voor elkaar dat ik dus 2 hoofdstukken moest overpennen. Dit vertikte ik. Dus de week erop moest ik deze 2 hoofdstukken dan ook 2 keer overpennen. Uiteraard geen zin in. Ik kende toevallig een meid via via die op een andere school zat maar dezelfde boeken had. In die tijd was MSN op z'n hoogte punt en kon 't op die manier dan ook wel vinden met die meid. Heeft ze op een avondje alles voor me zitten pennen, aan een vriendin meegegeven en die heeft 't bij me afgegeven _O_ . Lerares wist wel dat het niet mijn handschrift was, maar ach, wat wou ze eraan doen?
  maandag 26 september 2011 @ 11:23:46 #213
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_102392100
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:36 schreef nikky het volgende:
Dan hebben we nog Mevrouw van Ringen. Wiskundelerares en kon absoluut geen orde houden in de klas. Wanneer we een onverwacht SO kregen dan protesteerde de klas en wilde we de SO wel maken, maar dan wèl met het boek erbij. Daar ging zij dan mee akkoord. 8)7
( Wel moet ik zeggen over mevrouw van Ringen dat zij een ontzettende lieverd was. We hebben het haar heel erg moeilijk gemaakt. Zo erg zelfs dat ze huilend de klas uit is gelopen. Er zijn toen twee man wezen luistervinken bij de deur van de directeur. Zij hoorden mevrouw van Ringen huilen en zeggen dat ze niet weet of ze blijft omdat ze de klassen niet onder controle heeft en de leerlingen haar het leven zuur maken. Ze was verhuisd naar hier omdat haar moeder ziek was (of zus dat weet ik niet meer) en ze zorgde voor haar. Ze kon beiden (ziekte en vervelende leerlingen) niet handelen. Toen zijn we direct gestopt en hebben we onze excuses aangeboden. We zagen haar in de weken erna helemaal opbloeien O+ )
Dat is wel aardig. Bij ons in de klas zou dat nooit gebeurd zijn. Wij leefde echt voor het zuur maken van de levens van de leraren.. :@
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Milf maandag 26 september 2011 @ 11:27:03 #214
16000 nikky
pi_102392180
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dat is wel aardig. Bij ons in de klas zou dat nooit gebeurd zijn. Wij leefde echt voor het zuur maken van de levens van de leraren.. :@
Weet niet op wat voor een school je zat, maar onze school was maar klein. Ongeveer 180 leerlingen. Maakt de sfeer op school net even anders denk ik.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 26 september 2011 @ 11:28:06 #215
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_102392202
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:27 schreef nikky het volgende:

[..]

Weet niet op wat voor een school je zat, maar onze school was maar klein. Ongeveer 180 leerlingen. Maakt de sfeer op school net even anders denk ik.
VMBO school met 500 leerlingen. Ons record was 3 leraressen Frans in ongeveer 6 maanden tijd..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_102392620
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ja same here :@ en dat was dus een HAVO/VWO school zoals ik al zei. Maar echt onze klas was heel erg, leraar Nederlands ook helemaal over de rooie geholpen, echt niet iets om trots op te zijn, achteraf. :@
Hallon!
  Milf maandag 26 september 2011 @ 11:48:02 #217
16000 nikky
pi_102392793
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 11:28 schreef TimKuik het volgende:

[..]

VMBO school met 500 leerlingen. Ons record was 3 leraressen Frans in ongeveer 6 maanden tijd..
Hier mavo.... andere tijden :P
  maandag 26 september 2011 @ 11:49:28 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102392844
Wij hadden op de mavo een leraar frans/engels waarbij we wiet konden kopen.
Verder valt het wel mee met de rare klasgenoten of leraren of collega's. Den kdat ik zelf de raarste was, gaf nergens niks om en had geen geweten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator maandag 26 september 2011 @ 12:05:35 #219
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102393421
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Venlo. :') Maar ja da's de stad van Geert Wilders dus tsja. :P
Welke school was dat? Ik heb namelijk ook in Venlo op school gezeten :P is wel een tijdje geleden :')

Ik heb deze al een keer gepost in deze reeks, een paar topics terug, maar wij hadden een leraar Duits die ineens afwezig was, waardoor wij een vervanger kregen die we de bijnaam B.L. Strycker gaven, omdat hij daar op leek. Maar goed, onze eigenlijke leraar Duits was dus lang afwezig.

Wat bleek nou, in de vakantie was hij met zijn familie gaan zwemmen waarbij een van zijn zoontjes door iemand anders in het zwembad te lang onder water was gehouden en die was dus verdronken. Nou, heel erg lang afwezig geweest maar op een gegeven moment kwam ie terug.

Wij hadden les van hem, ergens na de kleine pauze. Dus, wij zaten in het lokaal te wachten, maar geen leraar. Wat bleek nou, hadden een paar zieke geesten in de kleine pauze in zijn lokaal een glas water op zijn bureau gezet met een lego poppetje erin :{ Dat is _niet_ grappig.
Dat vond de school ook want er werd vrijwel letterlijk een razzia georganiseerd.

Ik weet nog heel goed dat wij het uur na dat wij Duits hadden moeten hebben in de volgende les zaten waarna er via het intercom systeem werd omgeroepen dat iedereen moest blijven zitten in het lokaal waar hij/zij op dat moment zat. De leraar wilde niks zeggen maar die wist er natuurlijk al van.

Wij hadden geen idee wat er aan de hand was, maar op een gegeven moment knalde de deur van het lokaal open en stapte de conrector + de rector + 2 leraren binnen. Volgens mij was de hele klas gewoon letterlijk bang. De rector ontplofte zowat. Hij was ziedend. Hij bedreigde ons min of meer dat hij zou achterhalen wie het gedaan had en dat degenen die wisten wie het gedaan hadden die informatie moesten geven, en als hij er achter kwam dat iemand het wel wist maar niks gezegd had een heel serieus probleem had. Wij wisten simpelweg van niks dus we hadden ook geen informatie.

Later hoorden we dat de verantwoordelijken gepakt waren, zij zaten volgens mij in 6 VWO en zijn van school getrapt. De betreffende leraar Duits hebben we nooit meer gezien. Erg jammer, want het was een leuke en vriendelijke leraar. Een hele rustige man.
Breitling - Instruments for Professionals
  Milf maandag 26 september 2011 @ 12:16:39 #220
16000 nikky
pi_102393795
Ik vind dat ook geen grappen meer. Jemig zeg. :N

Terecht dat die kneuzen van school af geschopt zijn en ik hoop ook dat hun ouders een flinke gepaste straf hebben verzonnen voor de lolbroeken.
pi_102393824
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welke school was dat? Ik heb namelijk ook in Venlo op school gezeten :P is wel een tijdje geleden :')

Ik heb deze al een keer gepost in deze reeks, een paar topics terug, maar wij hadden een leraar Duits die ineens afwezig was, waardoor wij een vervanger kregen die we de bijnaam B.L. Strycker gaven, omdat hij daar op leek. Maar goed, onze eigenlijke leraar Duits was dus lang afwezig.

Wat bleek nou, in de vakantie was hij met zijn familie gaan zwemmen waarbij een van zijn zoontjes door iemand anders in het zwembad te lang onder water was gehouden en die was dus verdronken. Nou, heel erg lang afwezig geweest maar op een gegeven moment kwam ie terug.

Wij hadden les van hem, ergens na de kleine pauze. Dus, wij zaten in het lokaal te wachten, maar geen leraar. Wat bleek nou, hadden een paar zieke geesten in de kleine pauze in zijn lokaal een glas water op zijn bureau gezet met een lego poppetje erin :{ Dat is _niet_ grappig.
Dat vond de school ook want er werd vrijwel letterlijk een razzia georganiseerd.

Ik weet nog heel goed dat wij het uur na dat wij Duits hadden moeten hebben in de volgende les zaten waarna er via het intercom systeem werd omgeroepen dat iedereen moest blijven zitten in het lokaal waar hij/zij op dat moment zat. De leraar wilde niks zeggen maar die wist er natuurlijk al van.

Wij hadden geen idee wat er aan de hand was, maar op een gegeven moment knalde de deur van het lokaal open en stapte de conrector + de rector + 2 leraren binnen. Volgens mij was de hele klas gewoon letterlijk bang. De rector ontplofte zowat. Hij was ziedend. Hij bedreigde ons min of meer dat hij zou achterhalen wie het gedaan had en dat degenen die wisten wie het gedaan hadden die informatie moesten geven, en als hij er achter kwam dat iemand het wel wist maar niks gezegd had een heel serieus probleem had. Wij wisten simpelweg van niks dus we hadden ook geen informatie.

Later hoorden we dat de verantwoordelijken gepakt waren, zij zaten volgens mij in 6 VWO en zijn van school getrapt. De betreffende leraar Duits hebben we nooit meer gezien. Erg jammer, want het was een leuke en vriendelijke leraar. Een hele rustige man.
Da's echt triest ja zulke dingen. Wij deden ook dingen op het randje (leraar Frans pesten omdat ie homo was) maar ik denk toch dat we zoiets niet zouden flikken. Ken wel een vergelijkbaar verhaal dat een vriend van me vertelde: leraar z'n zoontje was gestikt in een knikker oid en klasgenoten van die vriend (hijzelf niet gelukkig) gingen bij de eerstvolgende les van die man knikkers door de klas rollen, ja dat gaat gewoon écht te ver. :N

Overigens zat ik op Het Marianum. Kakschool. :')
Hallon!
  Moderator maandag 26 september 2011 @ 12:21:26 #222
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102393945
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Da's echt triest ja zulke dingen. Wij deden ook dingen op het randje (leraar Frans pesten omdat ie homo was) maar ik denk toch dat we zoiets niet zouden flikken. Ken wel een vergelijkbaar verhaal dat een vriend van me vertelde: leraar z'n zoontje was gestikt in een knikker oid en klasgenoten van die vriend (hijzelf niet gelukkig) gingen bij de eerstvolgende les van die man knikkers door de klas rollen, ja dat gaat gewoon écht te ver. :N

Overigens zat ik op Het Marianum. Kakschool. :')
Nou, wij irriteerden wel leraren, maar dat soort dingen deden we dan weer niet. Wij hadden een lerares Nederlands maar die kon onze klas niet aan dus die is inderdaad ook gaan huilen etc. Die gaf ons ook een keer een SO over iets wat we hadden moeten leren volgens haar, maar dat was niet waar. Ze had ons niks opgegeven om te leren.

Maar volgens haar wel maar wij gingen daar dus niet mee akkoord. Nou, toen ging ze huilen en klagen bij de conrector en weet ik veel wat allemaal. En het was ook niet eerlijk, want degenen waar zij last van had waren er maar 3 of 4, maar zij wilde de hele klas een 1 geven. Daarna gingen wij met een paar man daarheen, zei ze van 'ja ik weet wel dat jullie mij niet moeten' blabla. Dat was helemaal niet waar, maar goed, wij dus zoete broodjes bakken dus dat SO is nooit mee geteld godzijdank.

Ah, jij zat op het Marianum.. :')
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 26 september 2011 @ 12:52:23 #223
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_102394959
Basisschool, groep zes schat ik.
We hadden een beetje raar kereltje in de klas zitten, kon heel erg boos worden en deed bijvoorbeeld als enige nooit mee met voetbal of andere spelletjes tijdens het speelkwartier.
Op een dag had hij zijn hoofd tussen de spijlen van het hek om het schoolplein heengestoken, waarom weet ik eigenlijk niet meer, misschien omdat wij het vroegen. Maargoed, toen ging de bel en begon de les weer, alleen kreeg hij zijn hoofd niet meer uit het hek, en wij zeiden niets tegen de leraar. Pas een uur later vroeg de leraar zich af waar dat gozertje gebleven was, zat hij nog steeds op zijn knieen buiten met zijn hoofd vast in het hek.
De brandweer is toen gebeld om hem te bevrijden en dat was spannend toen, de brandweer op school!
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Milf maandag 26 september 2011 @ 13:08:16 #224
16000 nikky
pi_102395476
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef t-8one het volgende:
Basisschool, groep zes schat ik.
We hadden een beetje raar kereltje in de klas zitten, kon heel erg boos worden en deed bijvoorbeeld als enige nooit mee met voetbal of andere spelletjes tijdens het speelkwartier.
Op een dag had hij zijn hoofd tussen de spijlen van het hek om het schoolplein heengestoken, waarom weet ik eigenlijk niet meer, misschien omdat wij het vroegen. Maargoed, toen ging de bel en begon de les weer, alleen kreeg hij zijn hoofd niet meer uit het hek, en wij zeiden niets tegen de leraar. Pas een uur later vroeg de leraar zich af waar dat gozertje gebleven was, zat hij nog steeds op zijn knieen buiten met zijn hoofd vast in het hek.
De brandweer is toen gebeld om hem te bevrijden en dat was spannend toen, de brandweer op school!
Wat slecht.
pi_102400485
Bij Geschiedenis kwam er altijd tijdens onze les een klas binnen om te vragen of hun les verplaatst kon worden. In de winter was de leraar het zat, waarop hij een stapeltje sneeuwballen klaar legde.
Die klas kwam dus weer vragen of de les verplaatst kon worden, waarop hij z'n sneeuwballen pakt en die naar hun hoofd gooide. Ze gingen er toen vandoor, dus hij er achteraan om de sneeuwballen op te maken. De hele gang onder, concierges boos.

Later kwam die klas opeens het lokaal binnenstormen met sneeuwballen om hem te bekogelen.

Briljant was dat :D

Ook altijd bij die leraar als je niet op zat te letten pakte hij de stok waarmee hij aanwijzingen gaf op het bord of op kaarten en sloeg dan keihard op je tafeltje. Een aantal keer raakte hij ook vingers. Bij mij nooit gelukkig :P

Bij de leraar Aardrijkskunde was het altijd de kunst om er met zoveel mogelijk personen uitgestuurd te worden. Als je er dan niet uit wilde pakte hij je tas en flikkerde die de gang door, waarna hij de persoon er zelf uit sleurde.

Wat een tijd was dat O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')