abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102448986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Urquhart het volgende:
In de brugklas had ik een lerares Frans die ook nogal apart was. Opzich wel aardig, maar hopeloos naief en truttig. Liep ook altijd in gebreide truien met boerderijdieren enzo erop. Het kon ook niet anders dat zij kanonnenvoer zou worden voor de etterbakjes uit onze klas.
Paar maanden later was ze de grip op de klas dan ook totaal kwijt, en is ze huilend de klas uitgelopen. Volgens mij heeft ze toen nog wel ruim een halfjaar thuis gezeten vanwege een burn out.
Alle leraressen Frans zijn van die rare types :P
pi_102448998
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:32 schreef Mishu het volgende:
De meeste mensen die jullie raar vinden zijn in feite gewoon zielig.
Tsja maar leg dat maar eens uit aan een stel pubers. ;) Nu snappen we zulke dingen (hopelijk :') ) wat beter.
Hallon!
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:42:35 #253
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_102449769
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Alle leraressen Frans zijn van die rare types :P
Sowieso! Ik heb een stuk of vijf verschillende docenten Frans gehad en daarvan was er slechts één normaal.
#YOLO
pi_102451468
Onze Franse leraren waren eigenlijk de enige redelijk normale mensen. Oké, en die ene tolerante leraar Nederlands, dat was echt een man die ik wel zes jaar achter elkaar voor Nederlands had willen hebben.
Wij hadden een leraar Frans, dat was zo'n leuke man, die vertelde altijd verhalen over wat hij meemaakte op vakantie in Frankrijk, en hoe hij dan die Fransen voor de gek hield door eerst te doen of-ie geen Frans begreep en ze dan de huid vol schold in perfect Frans, haha.
Nogal wat Franse scheldwoorden van hem geleerd zo tussen de bedrijven door, ik heb er nog steeds profijt van :)

Een andere leraar Frans zat altijd te sjansen met een van de meisjes uit de klas, dat was weer wat minder. Als je er niet zo leuk uit zag of geen meisje was, had je sowieso geen streepje voor bij die man.

Ik had een keer met handarbeid een hele emmer smerige verfzooi over me heen laten vallen toen ik hem leeg wilde kiepen in de wasbak, heel m'n kleren onder, ik kon wel janken.
Ik naar de conrector, ik zeg: mag ik even naar huis om wat anders aan te doen?
Zegt-ie: volgens mij heb je dat expres gedaan zodat je lekker onder schooltijd naar huis kunt.
#$(*&@(*$&)( verdorie heel m'n kleren waren verziekt, ik kon alles weggooien. }:| :(
En wel mooi een aantekening wegens ongeoorloofd verzuim. Spijbelen dus. }:|
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:47:33 #255
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_102453509
Inspiratietopic :9
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_102510241
Op de basis school in groep 7, kregen we voor een tijdje een inval lerares die onze namen niet wist.
dus hebben we naam bordjes gemaakt met iedereen dus een andere naam die hun echte naam.
Op een gegeven moment bij het nakijken van ons werk, moest ik de fout van een klasgenoot verbeteren omdat mijn nep naam volgens nogal leek op de echte naam van die klas genoot. _O- :')

en dit komt van de MBO school waar op ik heb gezeten, is in elkaar geflanst door een paar leerlingen. :') :')
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_102511271
Niet echt een willekeurig persoon, maar wel leuke anekdote, ik had weddenschap met mede klasgenoot dat hij geen strijker uit raam zou durven gooien tijdens de tekenles, natuurlijk wou ie dat wel, maar op moment dat hij hem aanstak duwde ik snel raam dicht }) })
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_102512160
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 13:37 schreef raptorix het volgende:
Niet echt een willekeurig persoon, maar wel leuke anekdote, ik had weddenschap met mede klasgenoot dat hij geen strijker uit raam zou durven gooien tijdens de tekenles, natuurlijk wou ie dat wel, maar op moment dat hij hem aanstak duwde ik snel raam dicht }) })
Waar zat je op school? Dit heb ik serieus meegemaakt!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_102512718
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:05 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Waar zat je op school? Dit heb ik serieus meegemaakt!
St Michiel College.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_102560220
Bedoel je niet St. Michael College?
pi_102566804
Verschillende verhalen meegemaakt op de middelbare school (vwo).
1. Mr. Bus (engels leraar) echt zo gek als een deur, reed in een oude diaree bruine kever. Hij dronk de hele dag warm water uit z'n thermosfles. Daarnaast had hij de hele les vooral aandacht voor de meiden in de klas, en noemde ze allemaal "poppetje". En zong altijd "twee reebruine ogen".
Ook een keer een verpakte condoom in het klassenboek gestopt, vond ie fantastisch, een kapotje schreeuwde hij uit, pakte hem uit en ging hem om z'n duim uitrollen.
Ook een keer heeft hij een van z'n poppetjes betrapt op afkijken tijdens een overhoring. Iedereen zat rustig te werken, muisstil in het lokaal. Opeens begint hij dus keihard bulderend te lachen; hahahaha een dikke vette 1 krijg je, hahahahaha. dit duurde zeker 10 minuten en iedereen had zoiets van WTF? totdat bleek dat Linda had afgekeken. Ik dacht echt dat die vent dood zou neervallen van de opwinding.

2. Volgend engels leraar, Van Oeffelt, voor deze man was echt iedereen bang. Hij keek ook echt heel eng en boos naar je. En op onverwachte momenten vroeg hij aan je "do you read the bible every day?". Ook wel eens in de zomer als het echt benauwd was in de klas mochten de ramen niet open en was het echt niet te harden. Hij deed dan zijn raam 2 cm open en zoog even zelf frisse lucht naar binnen en sloot meteen het raam weer. Hij stond ook regelmatig tegen de rand van het bord of de deur aan te rijen.

3. Volgend leraar: Emiel (economie) ik heb nooit economie van hem gehad, ik weet nog wel een keer met carnaval (limburg he...) op de vrijdag voor carnaval ging iedereen altijd naar de kroeg tegenover de school. Tegen de middag kwamen ook de leraren die kant op en deelden ze ook wel biertjes uit. Tegen het eind van de middag was de hele school echt laveloos in de kroeg. Emiel heeft toen het idee gekregen om de plee uit de grond te trekken in de kroeg, waarbij alle leerlingen hem stonden aan te moedigen.

Ook nog wel rare medescholieren meegemaakt, eentje nam altijd een vlindermes mee naar school . andere keer had hij snuiftabak meegenomen van huis en zaten we in de pauze die rommel naar binnen te snuiven. hahaha.

Oja, onze scheikunde leraar stond altijd schnaps te stoken in de zuurkast tijdens de les. Dan kocht hij goedkope wijn uit een pak en stookte er 80% alcohol mee. Mochten we ook wel eens proeven.

Tijdens de schoolfeesten was ook altijd mooi, aan het eind van de avond moest het bier op, en kreeg je bij elk leeg glas wat je inleverde een nieuw biertje gratis....
pi_102784374
- Een jongen die elke dag een wolvenshirt aanhad. Hij had 2 verschillende shirts dus als er één gewassen werd kon hij de andere aan. Handig. Hij had ook nog is een paardenstaart waarvan een deel oranje en een deel zwart was. Ik heb echt geen idee of hij zijn haar nou verfde of dat het natuurlijk was, maar het zag er niet uit. Uiteraard stonk hij ook.
Als de leraar iets uitlegde had hij altijd iets aan te merken. Hij wist het altijd beter, of zijn vader had het anders uitgelegd aan hem. Dit was dus ook één van zijn rare eigenschappen, hij had het constant over zijn vader.
De leraren op onze school hadden vaak erg lange lulverhalen en hij kon hier helemaal in op gaan. Als ik dus verveelt raakte keek ik wel is naar hem en zag hem dan helemaal in trance zitten. Hij had zichzelf op zo'n moment niet onder controle en deed de vaagste dingen zoals een vuist in zijn mond stoppen.
Ik heb ook ooit een keer zijn moeder gezien. Ze was precies zoals ik haar had voorgesteld. Lange onverzorgde blonde haren wat erg op stro leek, groenige kleren waarmee ze zo zou kunnen aansluiten in het leger mocht Duitsland ons weer is aanvallen en natuurlijk een vieze geur.

- In diezelfde klas was een jongen die helemaal geobsedeerd was met modelvliegtuigjes. Als we zelf mochten bepalen waar we een opdracht of presentatie over gingen houden kon je al raden waar het bij hem over ging. Als we achter de computer zaten zat hij altijd te kwijlen achter het beeldscherm terwijl hij nieuwe modellen en onderdelen opzocht. Na het weekend had hij altijd enthousiaste verhalen over wat voor nieuwe onderdelen hij getest had en wat hij allemaal aangepast had had aan zijn vliegtuigjes en hoeveel beter ze nu vlogen. Soms ging hij zelfs zo ver om onderdelen mee naar school te nemen.

- Weer in diezelfde klas was een jongen die heel erg geobsedeerd was met WoW. Maar hij kon het nog wel opbrengen om zijn school te combineren met zijn verslaving. Uiteindelijk was er vlak voor de kerstvakantie en de avond voor een erg belangrijke en moeilijke hertentamen een uitbreiding van WoW uitgekomen. Hij had toen de hele nacht gegamed waarna hij doodmoe met meerdere red bull blikjes op school kwam om zijn tentamen te maken. Na de 2,5 weken durende kerstvakantie vertelde hij dat hij niks anders had gedaan dan WoW en slapen. Zijn XFire account kon dat bevestigen. Hij kwam steeds minder en minder op school en uiteindelijk heb ik hem soms zelfs hele weken niet gezien. Waarschijnlijk was het een goeie uitbreiding.

- En weer in diezelfde klas een jongen die gewoon echt niks zei. Ik heb hier meer verhalen gelezen over mensen die verlegen zijn maar ik weet zeker dat deze jongen alles overtreft. In de klas ging hij vaak ergens in zijn eentje in een hoekje zitten. Als je wat zei mocht je blij zijn met bijna onverstaanbare ja of nee. Hij keek constant naar de grond of hij nou ergens in zijn eentje rondliep of iets aan het eten was. Altijd. Presentaties waren uiteraard ook een ramp. Dat was een combinatie van enkele onverstaanbare woorden gecombineerd met lange onderbrekingen omdat hij zijn verhaal kwijt was.
Het toppunt was toen ik een keer in een erg volle bus zat en hij dus opzoek was naar een plek. Naast mij was nog een plek vrij dus ik had hem die plek aangeboden. Hij gaat naast mij aan het raam zitten en heeft zijn nek constant op een onnatuurlijke hoek gehouden waarmee hij zowel naar beneden als naar buiten kon blijven kijken voor een half uur lang. Ik ben weer niet verder gekomen dan een paar onverstaanbare ja's en nee's.

Maar we hadden eigenlijk wel een leuke klas en ook deze jongens die ik beschreven heb waren gewoon aardig. Niemand van hun werd gepest of buitengesloten. Hoe erg die stille jongen ook zijn best deed om er niet bij te horen :P

- Op een andere school was er nog iemand die met de bekende lelijke wollen truien en onverzorgde haren rondliep. Hij had altijd een leren tas bij zich voor zijn boeken en had elke dag ongeacht het weer een korte broek aan. Zelfs met -5 in de sneeuw reed hij op rustig op hetzelfde tempo naar huis. Hij had twee rare trekken. Wij hadden niet echt een plek om te zitten op school dus in de winter zat iedereen overal verspreid door de school heen en lag er dus overal vuilnis. Hij raapte alles op wat hij tegenkwam en gooide het netjes in de prullenbak.
Zijn tweede trekje was dat hij altijd op de grond op zoek was naar geld. Als je dus met 5centjes ging gooien ging hij er achteraan. Als hij geld zag hield hij zijn hoofd een soort van naar voren en hij rende een soort van gebukt achter het geld aan. Ik kan het niet erg goed uitleggen. Als iemand anders ook een beweging richting dat 5centje maakte moest diegene oppassen. Hij stormde achter het 5centje aan en zette met een harde stamp zijn bergschoen op het muntje. Vanaf dat moment was het muntje van hem en als je ook maar in de buurt durfde te komen kon hij erg agressief worden.
Praten met deze jongen was ook onmogelijk. Hij keek je dan vaak aan of je een andere taal sprak. Maar hij was totaal niet verlegen. Volgens mij zit hij gevangen in een levenslange paddo trip.

- En dan nog één iemand van de voetbal. Weer een jongen die ook erg verlegen kon zijn en ook vooral erg wereldvreemd. Het verhaal ging dat er iets niet goed gegaan was bij zijn geboorte en hij daarom wat vage trekjes had. Wij waren ook de kwaadste niet en betrokken hem gewoon in gesprekken maar hij had een bijzonder talent om gesprekken erg snel dood te laten gaan en het allemaal erg ongemakkelijk te maken. Hij keek je dan aan met een emotieloze blik en zei verder niks. Dit deed hij overigens ook vaak als je niet met hem gepraat had. Hij keek dan naar je alsof je een verhaal aan het vertellen was en hij aandachtig naar je luisterde.
Tijdens het voetballen werd hij vaak door anderen gecoacht omdat we erachter kwamen dat hij altijd alles gedisciplineerd en met 150% inzet alles opvolgde wat er gezegd werd. Ik denk dat Noord-Korea een prachtig land zou zijn voor hem. Als je dus met de bal liep en iemand riep dat hij jou moest tegenhouden kon je maar beter alvast aan de kant gaan. Hij was namelijk best snel maar had geen balgevoel(zwak uitgedrukt). Het resultaat was dus dat er met 30km per uur twee benen in de richting van je knieën gingen. Het was tijdens trainen dus ook erg grappig om elkaar op deze manier te naaien. Als je eenmaal op de grond lag werd er natuurlijk veel gelachen en gevloekt maar deze jongen keek je dan weer met zo'n wereldvreemde blik aan en liep verder. Ook als het spel gewoon doorging. Net alsof hij niet meedeed aan het spel en alleen maar een opdracht succesvol heeft afgerond. Erg vaag persoon.

Pff dat is aardig lang geworden. Maar ik ben eigenlijk nog lang niet klaar :o
pi_102786218
mijn voormalig nederlands leraar werdt door de politie en de directeur uit de klas gehaald

hij werdt op staande voet ontslagen en gearresteerd

omdat bij hem thuis een wiet kwekerij was ontdekt :D

opzich wel jmmr want was wel chille gozer
Als Inzicht zich uit,Komt vooruitgang inzicht!
pi_102786413
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Nksn het volgende:
mijn voormalig nederlands leraar werdt door de politie en de directeur uit de klas gehaald

hij werdt op staande voet ontslagen en gearresteerd

omdat bij hem thuis een wiet kwekerij was ontdekt :D

opzich wel jmmr want was wel chille gozer
Jammer dat je geen vervangende leraar hebt gekregen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102786888
Ik heb geen zin om de topics door te lezen maar de kans is groot dat hier een verhaaltje over mij staat :')

Was vroeger best wel rechtvaardig, dus als iemand dan Martijn, zwak jongetje uit mijn klas, aanpakte dan ging ik helemaal los op diegene. Na een paar maanden liet iedereen hem met rust omdat ze back waren geworden voor mij :') Ik werd echt helemaal leip als iemand hem pestte, heb hele stukken vlees achter mijn nagels gehad :{

Verder was ik sowieso een druktemaker, luidruchtig, altijd aan het kloten, nooit aan het opletten en de hele klas aan het opjutten.

Schaam me dood :')
  Milf donderdag 6 oktober 2011 @ 21:24:28 #266
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_102787412
De heer Kroeze. Teken- en handenarbeid leraar. ( Gaf les in Norg, Leek (Beilen?) en Assen )
Had altijd een fles drank in het voorraadhok staan waar hij regelmatig even een slokje ging halen en was gek op afbeeldingen van blote wijven. Rookte als een ketter (ook met het groene spul) en we hadden daardoor veel (en lange) rookpauzes.

Aparte man.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_102788194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef terdege het volgende:
blabla
_O-

in welk instituut woon jij?
je mag de rest ook wel vertellen hoor :P
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:50:58 #268
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_102788771
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:12 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb geen zin om de topics door te lezen maar de kans is groot dat hier een verhaaltje over mij staat :')

Was vroeger best wel rechtvaardig, dus als iemand dan Martijn, zwak jongetje uit mijn klas, aanpakte dan ging ik helemaal los op diegene. Na een paar maanden liet iedereen hem met rust omdat ze back waren geworden voor mij :') Ik werd echt helemaal leip als iemand hem pestte, heb hele stukken vlees achter mijn nagels gehad :{

Verder was ik sowieso een druktemaker, luidruchtig, altijd aan het kloten, nooit aan het opletten en de hele klas aan het opjutten.

Schaam me dood :')
Wel lief van je hoor :P Hoe gaat het met Martijn nu?
When all else fails, you always have delusion.
pi_102793339
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

_O-

in welk instituut woon jij?
je mag de rest ook wel vertellen hoor :P
Als je het zo opsomt lijkt het inderdaad alsof ik in een gesticht zit maar dat valt eigenlijk onwijs mee, ik heb gewoon HAVO>HBO gedaan. Blijkbaar trek ik ze aan. Ik heb wel informatica gedaan wat natuurlijk erg helpt.

Als ik zin heb om te typen komt er nog wel een volgend deel want ik heb echt rampzalige en instabiele leraren gehad.
pi_102793673
Had altijd een meisje in de klas zitten die haar oksels vergat te scheren, hadden we weer gym en dan hing er weer een half pakje zware shag on de oksels. :r
Putin for President _O_
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:32:31 #271
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_102793771
geen heel pakje?
When all else fails, you always have delusion.
pi_102794494
Nee want voordat het een heel pakje was, had ze allang door dat ze het eraf moest halen.
Putin for President _O_
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:51:00 #273
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_102799669
Dennis was dun, lijkbleek, piekhaar en gamer. Hij wist in de tweede klas HAVO al dat hij gamedesigner wilde worden en had dan ook altijd een schriftje bij zich, waarin hij als een soort stripverhaal zijn "ooit te maken" game aan het uitwerken was.
In de pauze stond hij altijd alleen, achter de trap, met zijn schriftje. En als er dan toevallig iemand langs liep die hij kende en hem vroeg wat hij daar aan het doen was, dan ging hij alles helemaal uitleggen tot die persoon meestal "ooh... okeeej" zei en snel weg liep.

Ik was "klassenleider" in de tweede klas. Dan moest je bepalen wie waar moest zitten, het klassenboek onderhouden en een beetje proberen te zorgen dat iedereen lief deed tegen elkaar.
Dat laatste viel nog niet mee, want Dennis was uiteraard niet zo populair en het mikpunt van spot.
Ik heb een half jaar lang mijn best gedaan om het wat meer bij de groep te betrekken, maar Dennis werkte zelf niet bepaald mee.
Toen hadden we op een dag een klassengesprek, omdat "het geval Dennis" klassikaal aangepakt moest worden. Leraar zeggen dat we lief moesten zijn tegen Dennis, dus ik maak de opmerking dat Dennis ook zélf er een beetje energie in moest steken.
Dennis (die voor mij zat) draait zich om, en steekt inderdaad. Met zijn passer (nee, je leest niet plasser!) in mijn knie. @#^&*@$#&*(%$@ kutjong.

Twee weken later is Dennis naar een andere school gegaan. Weer twee maanden later nogmaals naar een andere school, omdat hij klappen had gekregen. Later hoorde ik dat hij zelfs naar een andere stad op school was gegaan :')
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:42:01 #274
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102855611
Max van houtbewerking. Kon schelden als de *** als hij een boor kwijt was (ik zeg maar wat). en als je ruzie maakte gooide hij zo een hamer (naast) naar je hoofd!
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_102858374
Op een mavo in Den Haag, een leraar (inval/mentor/drama/schoolmeubilair/oid) waar we een keertje op zijn verjaardag waren uitgenodigd. Later (toen ik allang op een andere school zat, verhuizing) had ik van een oud-klasgenoot begrepen dat er twee klasgenoten waren blijven slapen. veel later ging ook een formele brief naar de ouders met de mededeling dat een leraar staande voet heeft gekregen, wegens 'sexuele vergrijpen'. Achteraf gezien vond ik ook dat deze vent altijd bovenmatig geinteresseerd was in onze onluikende puberteit enzo.

Wierd. Zelf heb ik er nooit last van gehad, of ook maar iets van gemerkt in die tijd.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')