haha veel aannames en weinig onderbouwingen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds () bezig met de tekst van mijn afstudeerder. Leuk: hij schrijft dingen heel stellig op, dat geeft mij de gelegenheid om op te schrijven dat hij 'boude beweringen' doet, zo'n leuke uitdrukking
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef flying-dutchman het volgende:
haha veel aannames en weinig onderbouwingen?
een onderbouwing zonder referentie is niet echt verifieerbaar dus voor mij gewoon een aanname (bij mijn scriptie moest je voor elke onderbouwing kunnen refereren aan bronnen en volgens mij werden die best gechecked zo nu en dan)quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak. Heb gewoon altijd gelijk.
Regel 2quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:51 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je lijkt me moeder wel... die beweerd dat ook altijd
regel 1: scheids heeft altijd gelijk
regel 2: gaat regel 1 niet op, dan geldt regel 1
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon heel stellig iets beweren wat 'ie dan eens gehoord heeft ofzo. Leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is in gesprekken ook leuk. Gewoon wat percentages erin gooien als je iets beweert. Dat schrikt veel mensen af om tegen je in te gaan
Ja dan vergaloppeer je jequote:Op vrijdag 5 november 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook met mijn afstudeerpresentatie, maar helaas.....er zat een wiskundige in het publiek die vervolgens vragen ging stellen over het onderzoek
Het viel mee hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dan vergaloppeer je jeIk bedoel gewoon tijdens wat chitchat... Beetje mensen plagen, leuk
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
En gezond ongezond eten is ketchup nemen ipv mayonaise bij je frikandel eetwedstrijd.
ah netjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het viel mee hoorIk had de onderzoeken bij me en heb hem netjes verwezen naar die onderzoeken en dat ik daar niet voor verantwoordelijk was
En toch geslaagd met een 7
![]()
Vond ik ookquote:
Ik dacht altijd dat het bouTe wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nog steeds () bezig met de tekst van mijn afstudeerder. Leuk: hij schrijft dingen heel stellig op, dat geeft mij de gelegenheid om op te schrijven dat hij 'boude beweringen' doet, zo'n leuke uitdrukking
Tja,quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef Bluezz het volgende:
Broodje kroket is beter dan een broodje kaas las ik in de VK vorige week (interview met hoogleraar voedingskunde) er zit minder vet in en ook nog wat meer ijzer.
go get them (bothquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 6 uur en dan eindelijk een 'date'Laatste date dateert van stipjes
_!!!1
Roger Waters zit er ook inquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef flying-dutchman het volgende:
prut! Pink Floyd - Dark side of the moon zit niet in spotify
wel een beetje fail aangezien er wel een andere plaat van PF inzit
Die tijd weet ik zelfs nog.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
_!!!1
Zondag hadden we geloof ik al bestempeld als Mc dag dus ja, gooi het er maar uit hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Tja,
Er zit ook 3x zoveel vet in een voorgesneden plakje 48+ kaas als in een McDonalds hamburger (ca. 30g vs. 9 g), maar dat mag ik zeker weer niet zeggen.![]()
en uur later weer :Squote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hamburger van Mc is maar 255 kcal. Alleen moet je er minimaal 3 van eten wil t een vullen
Meeste kcal komt van het witbroodje. Van witte kadetjes moet je er ook veel eten voordat het vult.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hamburger van Mc is maar 255 kcal. Alleen moet je er minimaal 3 van eten wil t een vullen
Mensen die moderne communicatiemiddelen niet weten te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef kahlie het volgende:
FFT: jammer van Fred![]()
Ik zat voor jan met de korte achternaam op kantoor, want m'n afspraak kwam niet opdagen. Vervolgens kwam ik er thuis achter dat ze me maar liefst 30 minuten *voor* de afspraak had gemailt dat ze niet kon, of we konden reschedulen... ik heb haar beleefd laten weten dat het wat mij betreft niet hoeft... pffff
Uit eten en dansen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die tijd weet ik zelfs nog.
Have fun!
Wat ga je doen?
Ja en nee. Door de wijze waarop die plaat als geheel in elkaar zit is het in mijn ogen het baanbrekend en redelijk briljant. Als ik puur de nummers op zich kijk is het stiekem niet eens het beste PF album.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
DSOTM is toch wel een van de meest briljante plaat ooit gemaakt
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:20 schreef kahlie het volgende:
Daarna wel lekker consult gehad en nu lekker thuis! En thuis nog een mail dat a) van m'n vrijwilligerswerk de impending doom gefixed is, geen gerechterlijk bevel! *yay* en b) dat er iemand een sessie wil boeken *yay nieuwe klant* dus nu ben ik weer in een goed humeur!
Jammer van dat rotte kuchje, maar als dat morgen over is: ZWEEETHHHHEUL! En zo niet, dan ga ik lekker toch.Ff teruglezen wat jullie gebabbelt hebben.
Wat vind jij het beste album? Ik ben nog PF noobquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja en nee. Door de wijze waarop die plaat als geheel in elkaar zit is het in mijn ogen het baanbrekend en redelijk briljant. Als ik puur de nummers op zich kijk is het stiekem niet eens het beste PF album.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we een gezonde loempia-speciaal halen bij de Chinees.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Ben trouwens al lekker thuis, had het gezeik op mijn plek even gehad, iets teveel aanloop en telefoon. Nu nog even rustig met de telefoon af mijn mail verder uitlezen en dan weekend
Stom van haar, zij had mij nodig, ik niet haar. En aangezien het om een langere contractperiode gaat waarin ik haar moet vertrouwen met mijn spullen en dingen, tja, dan denk ik, fijn dat ik er nu achter kom dat je niet echt betrouwbaar bent of tenminste niet echt netjes met je afspraken... Ik wacht wel weer op de volgende gegadigde, ik heb er iets van 5 nu al gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die moderne communicatiemiddelen niet weten te gebruiken.
Zelfs ik zeg: bel dannnn 30 minuten vantevoren. Wat stom van ze.
vind het bij gewone witte kadetjes wel meevallen. Vullen sowieso beter dan de toast van de Mc. 2 of 3 witte bolletjes heb ik als lunch genoeg aan, net als 2 of 3 volkoren bolletjes. Wit is alleen lekkerder, vooral als het vers isquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meeste kcal komt van het witbroodje. Van witte kadetjes moet je er ook veel eten voordat het vult.
Ben heel benieuwd wat je ervan vindquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:32 schreef kahlie het volgende:
P. ja, klinkt idd lekker ja.Verheug me er al weeeken op!
Ik ben ook geen groot fan of kenner hoor, heb ze wel op tape gehad allemaal vroeger. Wish you were here en The wall bevielen me altijd het beste.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste album? Ik ben nog PF noobIk heb maar een album: DSOTM
Ik vind Dark Side ook een van de betere van PF.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste album? Ik ben nog PF noobIk heb maar een album: DSOTM
ER KAN ZOVEEL FOUT GAANquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt echt als een heerlijke date
Sry, geen cam, geen foto's, daar schaam ik me teveel voor. Je zult het met een tekst review moeten doen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd wat je ervan vindNeem een cam mee voor de foto's
Ik weet niet wat haar redenatie was, maar 30 minuten van te voren een afspraak afzeggen van 1 uur is sowieso onbeschoft. En als je het dan doet, doe het dan met een goede reden en telefonisch. Ik vind dat redelijk elementair. Geen laf mailtje van: "Ik kan niet - kunnen we reschedulen". Heel erg jammer voor haar, want bedrijfsruimte die betaalbaar is is moeilijk te krijgen in Delft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Kahliedurft ze niet te bellen ofzo... Ach ja, jammer voor haar dan
Met welke? Raarzoenmeisje of hooters?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
_!!!1
Raarzoen was gister, erg gezellig maar verder niks meer gepusht (quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Met welke? Raarzoenmeisje of hooters?
Als je het over de duivel hebtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Raarzoen was gister, erg gezellig maar verder niks meer gepusht () , vandaag hooters.
Ik denk dat ze een ISFP is trouwensEen Isa
Nog meer daten met raarzoen? vast welquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Raarzoen was gister, erg gezellig maar verder niks meer gepusht () , vandaag hooters.
Dat is heul niet de reden dat ik gisteravond tussen 23:30 en 0:30 niks gepost heb omdat ik een rondje aan het wandelen was langs de restaurants.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:44 schreef Isabeau het volgende:
En het wordt dus een spontane date, SteerHeb je elk restaurant in de buurt met elk soort eten al geanalyseerd om heel spontaan met iets op de proppen te kunnen komen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is heul niet de reden dat ik gisteravond tussen 23:30 en 0:30 niks gepost heb omdat ik een rondje aan het wandelen was langs de restaurants.
Ze zit nu meer in de backup categorie zeg maar, wil toch liever wat meer tijd in hooters steken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nog meer daten met raarzoen? vast wel
side stashquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zit nu meer in de backup categorie zeg maar, wil toch liever wat meer tijd in hooters steken.
<stilte>
Dus.
Heb 2 eetcafé's, een sushi bar en een tapas restaurant uitgezocht.quote:
wat kan er fout gaan? je bent zo goed voorbereid?quote:
Voorbereiding = minder spontaniteitquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat kan er fout gaan? je bent zo goed voorbereid?
vind het ook onbeschoft. ze dacht waarschijnlijk dat dat wel goed was. nou ja, merkt ze dat ook weerquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef kahlie het volgende:
Ik weet niet wat haar redenatie was, maar 30 minuten van te voren een afspraak afzeggen van 1 uur is sowieso onbeschoft. En als je het dan doet, doe het dan met een goede reden en telefonisch. Ik vind dat redelijk elementair. Geen laf mailtje van: "Ik kan niet - kunnen we reschedulen". Heel erg jammer voor haar, want bedrijfsruimte die betaalbaar is is moeilijk te krijgen in Delft.
een toneelstuk bereid je ook maandenlang voor voor de uitvoering hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voorbereiding = minder spontaniteit
Vrouwen schijnen van spontaniteit te houden.
Gelukkig 8 jaar ervaring met amateurtoneel.
dan komt het helemaal goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
plannen werkt toch niet, zoals Helmuth von Moltke the Elder ooit zei: no plan survives contact with the enemyquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Just because something doesn't do what you planned it to do doesn't mean it's useless.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
plannen werkt toch niet, zoals Helmuth von Moltke the Elder ooit zei: no plan survives contact with the enemy
enemy moet je dan maar vrij vertalen naar de vrouw
nóg een hapje sushi!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon straks de kroeg in met haar. Daarna hapje sushi en dan....
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Just because something doesn't do what you planned it to do doesn't mean it's useless.
Thomas A. Edison
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
plannen werkt toch niet, zoals Helmuth von Moltke the Elder ooit zei: no plan survives contact with the enemy
enemy moet je dan maar vrij vertalen naar de vrouw
ga je vanavond wel aziatisch dansen? of zuid-amerikaans met daarna nog altijd de optie voor een Aziatisch toetjequote:
Niet vooruit denken!!! Bad luck en best disfunctioneel ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; je hoeft nu niet tegen haar te vertellen wat je allemaal hebt voorbereid maar mocht je iets met haar krijgen dan zal ze al jouw moeite heel erg waarderen
Tja, Cubaans en Dominicaans is het geloof ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:58 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ga je vanavond wel aziatisch dansen? of zuid-amerikaans met daarna nog altijd de optie voor een Aziatisch toetje
Sun Tzu hamert altijd op logistiek als je wat verder van huis weg bent... heb je al stashes door de stad heen gefixed?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
* Stereotomy travel editie van The Art of War van Sun Tzu in zijn achterzak stopt
Grapje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, Cubaans en Dominicaans is het geloof ik
Zie dat het buiten heel hard regentStraks ff tweepersoons plu kopen. Als het vanavond nog zo hard regent haal ik haar met plu op bij haar huis.
Heb 3G onbeperkt internet, hoef gelukkig niet van WiFi hotspot naar hotspot te hoppen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Sun Tzu hamert altijd op logistiek als je wat verder van huis weg bent... heb je al stashes door de stad heen gefixed?
quote:
Je hebt me toch op Twitter?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef golfer het volgende:
Doe je wel live verslag van de date, Steer?
Machiavelli er nog bij en dan moet het wel lukken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
* Stereotomy travel editie van The Art of War van Sun Tzu in zijn achterzak stopt
Pfff, dan ff mijn Kindle opladen en dát meenemen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Machiavelli er nog bij en dan moet het wel lukken.
Ook nog de Hagakure er ook nog bij?
Oké, slinger ik die vanavond wel weer aan.quote:
Daar heeft jouw lief ook een handje vanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dan vergaloppeer je jeIk bedoel gewoon tijdens wat chitchat... Beetje mensen plagen, leuk
Ik vind het reuze attentquote:
Als er dingen onduidelijk zijn gewoon ff vragen vanavond op het forumquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff, dan ff mijn Kindle opladen en dát meenemen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als er dingen onduidelijk zijn gewoon ff vragen vanavond op het forum
UTFSquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar niet voordat ik de zoekfunctie heb gebruikt. He LieLie
Dan is het alsof we met z'n allen op date zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:06 schreef Den_Haag het volgende:
Als er dingen onduidelijk zijn gewoon ff vragen vanavond op het forum
Poppie, doe je een beetje relaxed endezo?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We moeten toch lopend naar het Salsacafé uiteindelijk, 15 minuten lopen. Waarom niet onder een tweepersoons plu? Of wil je dat ik mijn eenpersoonsplu aan haar uitleen en zelf maar verzuip in de regen.LieLie
Vet!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kaartjes gewonnen voor CD presentatie van De Jeugd van Tegenwoordig!!!!
Haha, weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Poppie, doe je een beetje relaxed endezo?
(Domme vraag natuurlijkMaar je klinkt alsof je denkt dat het complete falen of slagen van jou afhangt. Zij moet er ook wat van maken en dan zorg je samen voor een leuke avond toch
)
gezellig toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het alsof we met z'n allen op date zijn
Hm, ik zal mijn 'gadget' niet te vaak boven tafel halen, maar eventueel op het toilet wel dan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is het alsof we met z'n allen op date zijn
Steer, al die gadgets niet te vaak boven tafel halen hoor! Eventueel even op het toilet oid
haha ken er nog een heur... ook alles tot in de puntjes willen voorbereiden enzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, weet ik ook wel.
Maareh. Zo ben ik nu eenmaal. Een klein beetje. Gaat nu iets beter dan vroeger.
Mental image: Steer die z'n 'gadget' boven tafel haalt i.p.v. op de WC.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Steer, al die gadgets niet te vaak boven tafel halen hoor! Eventueel even op het toilet oid
Gaaf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kaartjes gewonnen voor CD presentatie van De Jeugd van Tegenwoordig!!!!
De context met regen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef LieLie het volgende:
Ja ISA, het is ook attent, maar het komt door de context dat ik er nerveus van wordt denk ik
die zag ik al van een kilometer afstand ofzo aankomenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mental image: Steer die z'n 'gadget' boven tafel haalt i.p.v. op de WC.
Nee, ze presenteren een CD van 3 jaar oudquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaaf.De allernieuwste CD? Vriend van mij heeft de cover ontworpen van de vorige CD.
sms haar of ze een plu heeft. je doet echt teveel moeite steerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We moeten toch lopend naar het Salsacafé uiteindelijk, 15 minuten lopen. Waarom niet onder een tweepersoons plu? Of wil je dat ik mijn eenpersoonsplu aan haar uitleen en zelf maar verzuip in de regen.LieLie
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ik zal mijn 'gadget' niet te vaak boven tafel halen, maar eventueel op het toilet wel dan.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mental image: Steer die z'n 'gadget' boven tafel haalt i.p.v. op de WC.
roflmaoquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik zal mijn 'gadget' niet te vaak boven tafel halen, maar eventueel op het toilet wel dan.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
nee dan is het niet meer spontaan... gewoon een mega plu hebben (voor 1.5 persoon) zodat ze wel tegen hem aan wil lopenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
sms haar of ze een plu heeft. je doet echt teveel moeite steer
Nee, ik *bel* (of SMSquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahaha ik zie je dat al zingen als ze de deur opendoet en ze jou met je 2ps plu zietquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
You can stand under my umbrella ella ella eh eh eh
Waarom? Doe waar je je goed bij voelt zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, jij neemt genoegen met mannen die geen moeite doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wilde dit ook tikken, maar hield me inquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jij neemt genoegen met mannen die geen moeite doen
Nah, dat ook weer niet. Waar ik me goed bij zou voelen is een programma voor de avond uitprinten waarin staat van minuut tot minuut wat we gaan doen en daar een kopie van aan haar geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom? Doe waar je je goed bij voelt zou ik zeggen.
En jij noemt jezelf een vrouw?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben niet anders gewendquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of 'Samen met u onder een paraplu', van Ja Zuster Nee Zusterquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef golfer het volgende:
"I'm singing in te rain" en bijbehorend dansje doen.
Nja, in jouw geval neem ik de opmerking terug inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, dat ook weer niet. Waar ik me goed bij zou voelen is een programma voor de avond uitprinten waarin staat van minuut tot minuut wat we gaan doen en daar een kopie van aan haar geven.
Maar ik geloof niet dat dat gaat werken.
hahah hou opquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, dat ook weer niet. Waar ik me goed bij zou voelen is een programma voor de avond uitprinten waarin staat van minuut tot minuut wat we gaan doen en daar een kopie van aan haar geven.
Maar ik geloof niet dat dat gaat werken.
niet te kleinquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ohohooof ik neem mijn kleine plu mee.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef LieLie het volgende:
We kunnen hier een leuke film van maken![]()
Hoewel, die bestaan waarschijnlijk al..
Ik zeg nu niks he...dat dat duidelijk moge zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
weet niet of ik een vrouw benquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een vrouw?
Juiste heel slim en goed van Steer om gewoon een grote plu mee te nemen.
Erg jammer! Mijn eerste herinnering aan Steer is dat hij er op stond mijn zware tas de trap op te tillen in het restaurant waar we gingen eten en ik was aangenaam verrast en die goede indruk is erg blijven plakkenquote:
Die subtitle klopt niet helemaalquote:
Dus die dag die we een week of twee daarvoor in Maastricht hebben doorgebracht ben je vergetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erg jammer! Mijn eerste herinnering aan Steer is dat hij er op stond mijn zware tas de trap op te tillen in het restaurant waar we gingen eten en ik was aangenaam verrast en die goede indruk is erg blijven plakken
Dan gaat er iets mis met de chronologie van mijn geheugenopslagquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Dus die dag die we een week of twee daarvoor in Maastricht hebben doorgebracht ben je vergetenEn de meet bij Lein thuis ook
Gewoon de grote mee Steerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ohohooof ik neem mijn kleine plu mee.![]()
Dat is toch een beetje de Story Of Your Life?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus die dag die we een week of twee daarvoor in Maastricht hebben doorgebracht ben je vergetenEn de meet bij Lein thuis ook
ach ik weet dat je wat wilt zeggen dus zeg maarquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zeg nu niks he...dat dat duidelijk moge zijn
Neequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach ik weet dat je wat wilt zeggen dus zeg maar
De CD die lente/zomer 2009 uitkwam, kan dat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, ze presenteren een CD van 3 jaar oud
Oh en welke CD heeft hij ontworpen?
zeg dan helemaal niksquote:
ja heeft dat smaak dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde een beschuitje kaas, maar zag dat de boter op was. En zo'n plak kaas op een droog beschuitje leek me wat droog, maar er wa snog wel Mon Chou. Nou, dat was lekker zegBeschuitje Mon Chou & Kaas (het zuivelprodukt, Steer, het zuivelprodukt)
Geen idee, ik vind ze nogal overschat. Even googelen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De CD die lente/zomer 2009 uitkwam, kan dat?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje de Story Of Your Life?Ik was je na de high tea ook vergeten ondanks dat je tegenover me zat
SorryNiet aardig
Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
een vriendin van me (25) is nog maagd
Nou, ik wist het echt nog wel hoorquote:
Kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:
Wat fokking briljantquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand heeft er wel patent op aangevraagd.
en wat is de reden daarvoor? religie? of iets anders?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Collega van me heeft een hond met 3 potenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef FutureFairytale het volgende:
gewoon nog niet iemand gevonden met wie ze verder kwam dan een keer zoenen helaasquote:
Aangeboren of geongevalt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef TAV74 het volgende:
Collega van me heeft een hond met 3 poten
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef TAV74 het volgende:
Geen idee, ik verzin het terplekke, dus wat je wilquote:
was nog vanwege dat 40 year old virgin geval. toen kwam dat in me op. moeite mee?quote:
Die maagdelijkheid?quote:
Ja, want ik kon de link niet leggen in de huidige context. En blijkbaar meer met mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was nog vanwege dat 40 year old virgin geval. toen kwam dat in me op. moeite mee?
Ik kon de link wel leggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, want ik kon de link niet leggen in de huidige context. En blijkbaar meer met mij.
dan niet teruggelezen dus of kort van memoirequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, want ik kon de link niet leggen in de huidige context. En blijkbaar meer met mij.
kunnen ze nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens doe eens wat aardig tegen FF
Ga jij nou maar lijstjes maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens doe eens wat aardig tegen FF
Ja, is ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer het gaat er vnv om dat jij geniet (en zij natuurlijk). gewoon een leuke luchtige gezellige avond met elkaar. als je je de hele tijd afvraagt of je dingen wel goed doet of beter had gekund heb je ook geen leuke avond meer
Ik heb een goudvisbrein ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan niet teruggelezen dus of kort van memoire
waar ruikt dat ongeveer naar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, is ook natuurlijk.
En luchtiggaat wel lukken, ga dit op doen:
[ afbeelding ]
Ik ook wel, maar ik heb weekendquote:
Citrus-watermeloen met een drydown naar dure ambergris (die dingen die uit walvissen komen).quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar ruikt dat ongeveer naar?
En hoelang heeft dat besluit geduurd? Welk geurtje het wordtquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, is ook natuurlijk.
En luchtiggaat wel lukken, ga dit op doen:
[ afbeelding ]
Nou, vanochtend stond ik om 7:30 uur op... dus ehhh...quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoelang heeft dat besluit geduurd? Welk geurtje het wordt
Ik zeg wel wat...nl, dat ik niets zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeg dan helemaal niks(dus niet dat je wat wilt zeggen. A, B verhaal)
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Is Borisz nog in da house of iemand anders die enig verstand heeft van Blackboard?
Levertraan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Citrus-watermeloen met een drydown naar dure ambergris (die dingen die uit walvissen komen).
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, vanochtend stond ik om 7:30 uur op... dus ehhh...![]()
ik ook niet. f5'en moet ik! iedere keer als ik zelf post ook want dan is ie verdwenenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Mijn automatische updates gaan helemaal misIk krijg niets meer.
quote:
Idem hier. Dus zal iedereen er wel last van hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet. f5'en moet ik! iedere keer als ik zelf post ook want dan is ie verdwenen
Bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
lekker fruitig en frisquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Citrus-watermeloen met een drydown naar dure ambergris (die dingen die uit walvissen komen).
u r welcome.quote:
jij wel toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef rijsttafel het volgende:
een vriend van me (25) is geen maagd
quote:
nee is ook niet lekker voor de partner. doe je niet teveel op? anders komt ze niet dichtbijquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
perfect bij dansen, daar moet je geen zware oriental of fougère op doen.
lekker naar huis een loempia etenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Nog maar een half uurtje dan is deze kutmiddag ook weer voorbij
Nee, ik ben 23.quote:
Heb je de gemeentereiniging al langs laten komen zodat alles schoon is voor het hoge bezoek van morgen ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:38 schreef TAV74 het volgende:
Zo, nu gooi ik alles wat met werk te maken heeft uit. Ik vind dat ik nu echt weekend heb
Ach nee, stel je gewoon in op P. zijn auto, maar dan in huisvormquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de gemeentereiniging al langs laten komen zodat alles schoon is voor het hoge bezoek van morgen ?
Had je Regina Spektor nog gecheckt?quote:
*knuffel* lieve Bloesquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Nog maar een half uurtje dan is deze kutmiddag ook weer voorbij
Ik heb de laatste drie updates gemist en nu word ik helemaal simpel van het adaptive release systeem: hoe kun je dat in vredesnaam subcategoriseren? Dat kon vorig jaar nog welquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef TAV74 het volgende:
Ach nee, stel je gewoon in op P. zijn auto, maar dan in huisvorm
Wordt als unisex gemarketeerd maar ik vind hem naar mannelijk neigend. Op geurtjesfora denk ik dat de verhouding 90/10 is qua man/vrouw die dit draagt. Ik vind hem erg sexy.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, is dat niet een beetje... feminine, dat geurtje?
Ik vind haar altijd erg lekker ruiken. Ze kan me op dat gebied wel bekoren.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
Maar zorg je dan wel dat Hooters de juiste feromonen aanmaakt als reactie daarop?
Tot straks.quote:
Als je via Google op feromoon zoekt kom je o.a. terecht bij deze leerzame (...) site.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind haar altijd erg lekker ruiken. Ze kan me op dat gebied wel bekoren.
Nooie gehoord van het ARsysteemquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, is dat niet een beetje... feminine, dat geurtje?
[..]
Ik heb de laatste drie updates gemist en nu word ik helemaal simpel van het adaptive release systeem: hoe kun je dat in vredesnaam subcategoriseren? Dat kon vorig jaar nog wel
Ah, daarom herkende ik me zo erg in JPBquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:16 schreef borisz het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ik Rutte een verademing vind? Natuurlijk is in vergelijking met JPB iedereen beter![]()
Rutte deed de persconferentie leker relaxed, duidelijk direct op de inhoud. Oh hij gaat weer met zijn persco's naar Nieuwspoort zoals het hoort.
Ik vind het best ingewikkeld om mee te werken, niet al te intuitief, zeg maar (da's de ultieme bullshitkreet in software toch, intuitief?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:10 schreef borisz het volgende:
Nooie gehoord van het ARsysteem. Ik heb eigenlijk ook nooit achter de schermen van bb iets gezien.
Telefoon aannemen deed hij toch al nooitquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij laat het tóch !! GEEN telefoon mee / aan .
Heeft de ta nare dingen gedaan? KMquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan weer een beetje kauwen, dus de patatjes staan in de oven.
Naja, het viel even tegen. Ik was redelijk van mijn angst af, maar het was niet goed verdoofd in het begin. Toen werd ik weer bang, dus ik was heel druk met ontspannen.quote:
Ik vond het heel moeilijk toen ik na de verhuizing hier naartoe een nieuwe ta te hebben. Maar het is een prima ventquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:52 schreef AnneX het volgende:
Oh das lastig om ontspannen in de ta stoel te liggen.
Over twee weken naar de nieuwe ta, ben benieuwd...
De oude - na 30 jaar - is ermee gestopt.
Hij doet het niet he?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:03 schreef Tezz het volgende:
Potverdorie. Heb ik net dat F5-en afgeleerd, is de update stuk
Mijn angst komt voor een groot deel omdat ik het idee had dat ik machteloos was. Het helpt al dat de tandarts altijd zegt wat zij/hij gaat doen. Maar toen ik yoga deed, besefte ik dat ik niet machteloos was, ik kon op mijn ademhaling letten en proberen me te ontspannen. Dat scheelde al heel veel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:52 schreef AnneX het volgende:
Oh das lastig om ontspannen in de ta stoel te liggen.
Over twee weken naar de nieuwe ta, ben benieuwd...
De oude - na 30 jaar - is ermee gestopt.
Ik word er ook moe van.quote:
Het komt echt goed hoor! Ik moet nog 3 x en ik weet dat ik volgende keer weer redelijk ontspannen naar binnen stap.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het heel moeilijk toen ik na de verhuizing hier naartoe een nieuwe ta te hebben. Maar het is een prima vent
Rot KrakLekker genieten van je patatjes
Wat leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
OehMijn Libanese collega mailt me net info over een cursus 'keukens van het Midden-Oosten'. Vier avonden: Syrisch, Libanees, Egyptisch en Palestijns. Goed plan
Nee toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:03 schreef Bluezz het volgende:
He wat grappig, mijn quotes die jullie quoten zijn hier ook lichtgroen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word er ook moe van.
AnneX, wordt de praktijk overgenomen door een andere tandarts, of moet je zelf een ander zoeken? Ik ben oh zo blij met mijn Vlaamse tandarts-meisje-van-25-met-beugel, ik vrees de dag dat wij hier weggaan wat dat betreftZeker in NL-steden is het een ramp om een goede te vinden.
Ja, een nieuwe vinden lijkt me heel vervelend!quote:
Dat kun je zelf instellen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:03 schreef Bluezz het volgende:
He wat grappig, mijn quotes die jullie quoten zijn hier ook lichtgroen
Oei!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:13 schreef Den_Haag het volgende:
au, mijn schouder is weer lek geprikt. Kan mijn arm geeneens omhoog doen
Hmm...geen idee eigenlijk meerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Had je Regina Spektor nog gecheckt?
Trouwens verandert er ineens een hoop aan de layout hiero.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
OehMijn Libanese collega mailt me net info over een cursus 'keukens van het Midden-Oosten'. Vier avonden: Syrisch, Libanees, Egyptisch en Palestijns. Goed plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Tja, die make-up ook.....quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Thuis
ff hapje eten en optutten. Snap nu waarom ze zei dat ze tot 21:00 uur nodig had, die tijd heb ik ook nodig._!!!1
Yepquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oei!![]()
Nog steeds dry-needling?
Wil je een vaag, doch makkelijk recept voor soep?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:23 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een pompoen gekocht. Post eens wat van je geniale pompoenrecepten?
Nou, ik vind een "Veel plezier, Steer" meer op zijn plekquote:
soms sta je wel erg goed in contact met je vrouwelijke kant hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
Thuis
ff hapje eten en optutten. Snap nu waarom ze zei dat ze tot 21:00 uur nodig had, die tijd heb ik ook nodig._!!!1
Pompoensoep met appelmoesquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:23 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een pompoen gekocht. Post eens wat van je geniale pompoenrecepten?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
soms sta je wel erg goed in contact met je vrouwelijke kant hoor
Yes please!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wil je een vaag, doch makkelijk recept voor soep?
Oh ja, dat was het ja. Appelmoes erbij! Zal ik de pompoen eerst grillen voordat ik er soep van maak? Geen idee of dat de smaak ten goede komt? Ik heb het niet zo op pompoen namelijk, maar misschien maakt onbekend onbemind in dit geval.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pompoensoep met appelmoes![]()
Pompoenrisotto met koriander en geitenkaas, beetje vreemd wel lekker
Of ze geniaal zijn mag je zelf bepalen
Oke! En kan ik een halve pompoen met huishoudfolie er om gewoon in de koelkast bewaren???quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:30 schreef rijsttafel het volgende:
Ow gewoon stukken pompoen met aardappels en rozemarijn in de oven bleek ook prima als bijgerecht.
plm 1 liter pompoenblokjesquote:
Je hebt het niet zo op pompoen, maar wil toch pompoensoep maken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het ja. Appelmoes erbij! Zal ik de pompoen eerst grillen voordat ik er soep van maak? Geen idee of dat de smaak ten goede komt? Ik heb het niet zo op pompoen namelijk, maar misschien maakt onbekend onbemind in dit geval.
dat hoop je dan maarquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff, wat is het eigenlijk ontzettend leuk dat een meisje zich zo aantrekkelijk mogelijk aan het maken is voor jou.![]()
De twee keer in mijn leven dat ik pompoen at vond ik het niet zo lekker. Maar ik heb enorm vertrouwen in mezelf als kokquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op pompoen, maar wil toch pompoensoep maken?![]()
Ik had het zelf wel gegrilld. Ui aangebakken, pompoen en boullion erbij, kaneel en een sloot andere kruiden.. Ik weet het niet precies meerEn toen de appelmoes
Lekker zoet
Thx krak!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
plm 1 liter pompoenblokjes
1 ui
boter
kippebouillon
boursin
peper en zout en wat je lekker vindt
Fruit de ui in de boter, voeg de pompoen en een beetje bouillon toe. Laat de pompoen gaarkoken en maak alles fijn met een staafmixer of roerzeef.
Verdun tot soepdikte en maak op smaak met boursin enzo.
Ik serveerde het met een kloddertje zure room erop.
Ik vind pompoen gewoon nergens naar smaken. Als je kookt, ruikt het naar ouwe wortels, maar zo smaakt het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het ja. Appelmoes erbij! Zal ik de pompoen eerst grillen voordat ik er soep van maak? Geen idee of dat de smaak ten goede komt? Ik heb het niet zo op pompoen namelijk, maar misschien maakt onbekend onbemind in dit geval.
Ja dat is zeker leuk Steer!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff, wat is het eigenlijk ontzettend leuk dat een meisje zich zo aantrekkelijk mogelijk aan het maken is voor jou.![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
En andersom ook, het is leuk om je mooi te maken als je uitgaat. Iets met voorpret enzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Confidence through competence
Je hebt ook verschillende soorten pompoenen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
De twee keer in mijn leven dat ik pompoen at vond ik het niet zo lekker. Maar ik heb enorm vertrouwen in mezelf als kokdus misschien moet ik het gewoon zelf maar een keertje proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |